Στο πενήνταρι λες αξίζει ε;Σιλικονη αλλα ο γιατρος εχει κανει πολυ καλη δουλεια και φενονται σαν αληθινα ειναι τελεια.
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Στο πενήνταρι λες αξίζει ε;Σιλικονη αλλα ο γιατρος εχει κανει πολυ καλη δουλεια και φενονται σαν αληθινα ειναι τελεια.
Απλα δεν θυμάμαι ποια είναι αυτή η Μόνικα έχω και καιρο να περάσωΠιστευω οτι αξιζει.εαν σου αρεσουν τα μεγαλα βυζια το απαλο δερμα και η ζωντανια ναι μπαινεις με κλειστα ματια μεσα στο πριβε!!!!
Ισχύει... Έχει πέσει λίγο η ποιότητα.Πήγα Παρασκευή
Πολλές κοπέλες αλλά από εμφάνιση δεν τρελάθηκα....
Παρά πολύ έχει πέσει...Ισχύει... Έχει πέσει λίγο η ποιότητα.
Μια julia τις προαλλες ουκρανη,Παρά πολύ έχει πέσει...
Μια julia τις προαλλες ουκρανη,
απ αυτες που καθονται στην εισοδο με τα κουστουμια οχι αυτη με τατουαζ, η αλλη
Σε απλο χορο ουτε το ποδι δε αφηνει να της αγγιξεις, ουστ
Δεν ξέρω ποια είναι αυτή...Μια julia τις προαλλες ουκρανη,
απ αυτες που καθονται στην εισοδο με τα κουστουμια οχι αυτη με τατουαζ, η αλλη
Σε απλο χορο ουτε το ποδι δε αφηνει να της αγγιξεις, ουστ
Ωρε φίλεεεε.... Ήττα μεγάληΠάντως είχα πάει Δευτέρα απόγευμα στο kinky και με βάλανε στο bar και όταν με κόψανε ότι θα τους άφηνα ένα 200αρι, μου την πέφτανε η μία πίσω από την άλλη για χορό των 100 ευρώ. Μάλιστα μια Ρωσίδα με τράβαγε από το μανίκι και μια άλλη μου είπε: "είμαι η καλύτερη εδώ μέσα και δεν με θέλεις;" παρακινώντας με να ανέβω στον όροφο πάνω. Εν τω μεταξύ χορούς από το bar δεν μπορούσα να δω καθόλου. Θέλανε να μου πάρουν το 200αρι στα γρήγορα, να κάνω τη δουλειά μου και να με ξεφορτωθούν ακόμα πιο γρήγορα. Μην τους ακούτε εδώ μέσα. Υποστηρίζουν Alcatraz και kinky, αλλά όποιος πάει μετά από λίγο θα βγει έξω πολύ δυσαρεστημένος. Εξάλλου ποτέ δεν είχα το επίπεδο να πηγαίνω να ακούω αταλαντες σκυλουδες ή τον Σφακιανάκη, ώστε να νομίζω ότι και το στριπ είναι το ίδιο πράγμα, δηλαδή μπουκάλι και τραπέζι.Αν θέλω αγοράζω μπουκάλι άλλα και πάλι θέλω να αισθάνομαι ότι βρίσκομαι σε bar. Αλλά εγώ 200αρια και 300αρια για "ψεκαστε σκουπίστε τελειώσατε" και να μην δω pole dancing ή να βλέπω άντρες να χορεύουν δεν τα δίνω.
Ε, ετσι ειναι, οταν πηγαινεις μεσημεροαπογευμα κινκυ, γινονται αυταΠάντως είχα πάει Δευτέρα απόγευμα στο kinky και με βάλανε στο bar και όταν με κόψανε ότι θα τους άφηνα ένα 200αρι, μου την πέφτανε η μία πίσω από την άλλη για χορό των 100 ευρώ. Μάλιστα μια Ρωσίδα με τράβαγε από το μανίκι και μια άλλη μου είπε: "είμαι η καλύτερη εδώ μέσα και δεν με θέλεις;" παρακινώντας με να ανέβω στον όροφο πάνω. Εν τω μεταξύ χορούς από το bar δεν μπορούσα να δω καθόλου. Θέλανε να μου πάρουν το 200αρι στα γρήγορα, να κάνω τη δουλειά μου και να με ξεφορτωθούν ακόμα πιο γρήγορα. Μην τους ακούτε εδώ μέσα. Υποστηρίζουν Alcatraz και kinky, αλλά όποιος πάει μετά από λίγο θα βγει έξω πολύ δυσαρεστημένος. Εξάλλου ποτέ δεν είχα το επίπεδο να πηγαίνω να ακούω αταλαντες σκυλουδες ή τον Σφακιανάκη, ώστε να νομίζω ότι και το στριπ είναι το ίδιο πράγμα, δηλαδή μπουκάλι και τραπέζι.Αν θέλω αγοράζω μπουκάλι άλλα και πάλι θέλω να αισθάνομαι ότι βρίσκομαι σε bar. Αλλά εγώ 200αρια και 300αρια για "ψεκαστε σκουπίστε τελειώσατε" και να μην δω pole dancing ή να βλέπω άντρες να χορεύουν δεν τα δίνω.



To κατάλαβες πάντως κουτοπόνηρε ότι δεν είμαι τρολ, ούτε ψεύτης, ούτε λιγούρης, ε; Μέχρι για ένα νιπτήρα με βρύση μου είπανε ΄(άκου γελοιότητα) γιατί έχω κώλυμα με θέματα υγιεινής, αλλά δεν με πείσανε καθόλου. Πάντως να ξέρεις ότι όλοι τις ίδιες τιμές έχουνε 100 οι πιο μέτριες και 250 οι πολύ όμορφες, αλλά για να τα δώσω θέλω τραπέζι να βλέπω την πίστα και τους χορούς όπως έζησα δηλαδή εδώ και δεκάδες χρόνια και όχι να κάθομαι στο σκαμνί τιμωρία στην γωνία. Απλά είναι τα πράγματα. Μην πιάνεσαι από κάτι επίσης που μπορεί να έγραψε κάποιος πάνω στην βιασύνη του (μπορεί να εννοούσα και 11μμ ή να είχα στο μυαλό μου την καραντίνα). Ας κρατήσουν τους πολύ ευκατάστατους πελάτες γι' αυτούς και όσο για εμάς με τα ολίγα κατοστάρικα υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια. Είδα και τα προηγούμενα μηνύματα σου, τα κηρύγματα περί λαϊκοκυρίλας ότι δεν πηγαίνουμε με σορτσάκι και σαγιονάρα αλλά φοράμε την ομοιόμορφη στολή του στρατιώτη δηλαδή γραβάτα και κοστούμι, ενώ από παλιά ήξερα ότι σε αυτά δεν υπάρχει dress code. Πως αλλάξανε οι καιροί! Πόσο συντηρητικοί γίναμε! Άσε που το παρατσούκλι σου είναι το όνομα ενός ανώμαλου παπά που τσιμπούκωνε κάποτε ενορίτισσες. Είμαστε έξυπνοι άνθρωποι και όταν μας υποτιμούν και θέλουν να μας πάρουν και τα λεφτά μας δεν ασχολούμαστε ξανά. Έληξε. Και εδώ σταματάω γιατί ο Τζορτζ Μπέρναρντ Σω είχε πει: ''Να μην παλεύεις με τα γουρούνια γιατί εσύ λασπώνεσαι και αυτά το ευχαριστιούνται''.Ε, ετσι ειναι, οταν πηγαινεις μεσημεροαπογευμα κινκυ, γινονται αυτα
Επισης, αν θες να θαψεις το μαγαζι - οχι οτι εισαι τρολακι, αλλα λεμε τωρα - να ξερεις οτι ο πανω οροφος εχει 250, και οχι 100
Αφου το λες μονο οτι εισαι προβληματικος, με καλυψες. Εσυ μπορεις να συνεχισεις να πηγαινεις μεσημερακι στο κινκυ, να πιστευεις οτι ειμαστε ακομα σε καραντινα και με τα κατοσταρικα σου να διαγεις πολεμο εναντιον των μικροβιων στις τουαλετες των στριπ. Αν παντως στο κινκυ δω ποτε κανα βλαμμενο με βιβλιο του Σω, θα ρθω να σου πω τι σημαινει παπαρουπαςTo κατάλαβες πάντως κουτοπόνηρε ότι δεν είμαι τρολ, ούτε ψεύτης, ούτε λιγούρης, ε; Μέχρι για ένα νιπτήρα με βρύση μου είπανε ΄(άκου γελοιότητα) γιατί έχω κώλυμα με θέματα υγιεινής, αλλά δεν με πείσανε καθόλου. Πάντως να ξέρεις ότι όλοι τις ίδιες τιμές έχουνε 100 οι πιο μέτριες και 250 οι πολύ όμορφες, αλλά για να τα δώσω θέλω τραπέζι να βλέπω την πίστα και τους χορούς όπως έζησα δηλαδή εδώ και δεκάδες χρόνια και όχι να κάθομαι στο σκαμνί τιμωρία στην γωνία. Απλά είναι τα πράγματα. Μην πιάνεσαι από κάτι επίσης που μπορεί να έγραψε κάποιος πάνω στην βιασύνη του (μπορεί να εννοούσα και 11μμ ή να είχα στο μυαλό μου την καραντίνα). Ας κρατήσουν τους πολύ ευκατάστατους πελάτες γι' αυτούς και όσο για εμάς με τα ολίγα κατοστάρικα υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια. Είδα και τα προηγούμενα μηνύματα σου, τα κηρύγματα περί λαϊκοκυρίλας ότι δεν πηγαίνουμε με σορτσάκι και σαγιονάρα αλλά φοράμε την ομοιόμορφη στολή του στρατιώτη δηλαδή γραβάτα και κοστούμι, ενώ από παλιά ήξερα ότι σε αυτά δεν υπάρχει dress code. Πως αλλάξανε οι καιροί! Πόσο συντηρητικοί γίναμε! Άσε που το παρατσούκλι σου είναι το όνομα ενός ανώμαλου παπά που τσιμπούκωνε κάποτε ενορίτισσες. Είμαστε έξυπνοι άνθρωποι και όταν μας υποτιμούν και θέλουν να μας πάρουν και τα λεφτά μας δεν ασχολούμαστε ξανά. Έληξε. Και εδώ σταματάω γιατί ο Τζορτζ Μπέρναρντ Σω είχε πει: ''Να μην παλεύεις με τα γουρούνια γιατί εσύ λασπώνεσαι και αυτά το ευχαριστιούνται''.



21,30 αλλα πραγματικα θες να πας απο 21.30?? θα σαι με τις καθαριστριεςΤι ώρα ανοίγει το ίδρυμα?
Μετά τις 12 αρχίζει το κέφι21,30 αλλα πραγματικα θες να πας απο 21.30?? θα σαι με τις καθαριστριες