Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Καλημέρα σας!!! Είμαι νέο μέλος, δε μένω Αθήνα αλλά με μεγάλη εμπειρία στα κωλόμπαρα της πρωτεύουσας καθώς κάνω συνέχεια ταξίδια στην Αθήνα. Όμως...laluna δεν εχω πάει. Θέλω να σας ρωτήσω....τόσο σκοτεινά είναι στη καβάτζα που δε βλέπεις τίποτα;Καλημέρα σε όλους τους συνφορουμήτες. Μια ερώτηση - βοήθεια που απευθύνεται κυρίως στους έμπειρους θαμώνες.
Ποιό είναι το approach - τακτική - τρόπος που ακολουθείτε για να "ξεφορτωθείτε" τις κοπέλες που ζητάνε ποτό? Κυρίως με αυτές που έχουμε "συνευρεθεί" και δε θέλουμε να ...διαταραχθούν οι "σχέσεις" μας.
Καλημέρα σας!!! Είμαι νέο μέλος, δε μένω Αθήνα αλλά με μεγάλη εμπειρία στα κωλόμπαρα της πρωτεύουσας καθώς κάνω συνέχεια ταξίδια στην Αθήνα. Όμως...laluna δεν εχω πάει. Θέλω να σας ρωτήσω....τόσο σκοτεινά είναι στη καβάτζα που δε βλέπεις τίποτα;
Όχι ακόμα.... προβλέπεται.....!!!Σ' ευχαριστώ, με βοήθησες πολύ... Στο "Fantasia" πήγες καθόλου;
Καλημέρα σας!!! Είμαι νέο μέλος, δε μένω Αθήνα αλλά με μεγάλη εμπειρία στα κωλόμπαρα της πρωτεύουσας καθώς κάνω συνέχεια ταξίδια στην Αθήνα. Όμως...laluna δεν εχω πάει. Θέλω να σας ρωτήσω....τόσο σκοτεινά είναι στη καβάτζα που δε βλέπεις τίποτα;
Νοταρά 93 - 95 στην Τρούμπα φίλε ο "Σκορπιός". Όσο για το άλλο που ρωτάς, 10€ το απλό ποτό της κοπέλας, 20€ το διπλό, 5άρια δεν υπάρχουν, ξέχνα το. Η καβάτζα χρεώνεται χώρια ανάλογα και με το τί "υπηρεσίες" λαμβάνεις σ' αυτή και η τιμή είναι πάντα διαπραγματεύσιμηΠαιδιά καλησπέρα στο Χαλαρά δεν έχω πάει ποτέ και γενικά απέχω από το άθλημα των μαγαζιών αυτών αλλά σκοπεύω να δοκιμάσω, ήθελα να ρωτήσω το ποτό της κοπέλας είναι 5 ή 10 και στα πόσα 10αρικά γίνεται κάτι επίσης την καβάτζα την χρεώνουν εκτός ποτών και πόσο. Αν κάποιος ξέρει και διεύθυνση από Σκορπιό για δεν μπορώ να την βρώ. Όποιος έμπειρος που απ'ότι βλέπω είστε αρκετοί ας απαντήσει ευχαριστώ.
Σε ευχαριστώ πολύ φίλε καλή συνέχεια.Νοταρά 93 - 95 στην Τρούμπα φίλε ο "Σκορπιός". Όσο για το άλλο που ρωτάς, 10€ το απλό ποτό της κοπέλας, 20€ το διπλό, 5άρια δεν υπάρχουν, ξέχνα το. Η καβάτζα χρεώνεται χώρια ανάλογα και με το τί "υπηρεσίες" λαμβάνεις σ' αυτή και η τιμή είναι πάντα διαπραγματεύσιμη
Καλησπέρα, στο laluna ήταν δυο κοπέλες ξανθιές, η μια αρκετά εμφανίσιμη, καταγωγή?? Νομίζω Βραζιλία, δεν είμαι σίγουρος, η άλλη αν θυμάμαι καλά ήταν αδερφή της, υπάρχουν ακόμα?
Τι περιμένεις, καμιά μοντέλα; Το κωλομπαρο είναι συνώνυμο του μπαζου. Με λίγα παραπάνω γαμάς εσκορτακι κλασεις ανώτερο. Την ατμόσφαιρα της καλτιλας και το παραμύθι της επικοινωνίας πληρώνεις, όχι το μουνί.μέχρι τώρα οι γυναίκες που έχω δει στα κωλόμπαρα είναι τραγικές!
10 το απλόΠήγαινε δες κ πες μας τυπε
5 ευρώ κάνει το ποτακι.
Μασαζονομάχε το ίδιο ετοιμαζόμουν να του απαντήσω κι εγώ... Χώρια του ότι στα περισσότερα στριπ που συχνάζει οι υπηρεσίες είναι τραγικές σε σχέση με αυτές που θα λάβει ένας έμπειρος παίχτης στα κωλόμπαρα, κάποιοι από εμάς καβλώνουμε και μόνο που θυμόμαστε σκηνικά που έχουν παιχτεί σε κωλόμπαρα και γαμήσια αεροπλανικά που έχουμε κάνει εκεί, δεν πειράζει, ίσως ζήσουν ανάλογες καταστάσεις κι όσοι από τους υπόλοιπους την ψάξουν τη δουλειάΜη κρίνετε τις γυναίκες πριν τις δοκιμάσετε στο κρεβάτι.
Οι γκόμενες που λες οτι σου φάνηκαν μπάζα καταρχάς η Αμάντα δεν είναι μπαζο κ κατα δευτερον η καυλα κ η διάθεση π βγάζουν βάζει κάτω πολλες ακόμη κ γκόμενες εκτός χώρου.
Αν εννοείς τη μελαχρινή, δεν είπα ότι είναι μπάζο. Όσο για το άλλο, εγώ προσωπικά δε γουστάρω μπλα μπλα με πουτάνες, θέλω κατευθείαν στο ψητό. Δεν είμαι του κωλόμπαρου, αλλά ήθελα να πάω σε κάποιο με ωραίες γυναίκες, έτσι για την εμπειρία! Αλλά μάλλον δεν υπάρχει!Μη κρίνετε τις γυναίκες πριν τις δοκιμάσετε στο κρεβάτι.
Οι γκόμενες που λες οτι σου φάνηκαν μπάζα καταρχάς η Αμάντα δεν είναι μπαζο κ κατα δευτερον η καυλα κ η διάθεση π βγάζουν βάζει κάτω πολλες ακόμη κ γκόμενες εκτός χώρου.