Νίπλης
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 4 Απρ 2013
- Μηνύματα
- 77.101
- Like
- 84.357
- Πόντοι
- 12.756
ασε τυπε μπηκε ο nickie τωρα , θα μας την μαγαρίσει και αυτη ο γαμιολης , την εχει παιξει με την μιση σοου μπιζΩχ.....προβλέπω ορισμένοι θα πάθουν έγκαυμα παλάμης....
Μονο με τον Κατμαν δεν την εχει παιξει ακόμα