Οσο για τους βαζελες που πανηγυρίζουν και καλα κανουν (12 χρονια είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ) απλα να θυμισω μια ανακοινωση των οργανωμενων της 13, λιγους μηνες πριν
Εμείς φταίμε
Φταίμε εμείς για τα 7 πρωταθλήματα σε 26 χρόνια.
Φταίμε εμείς για τα πέτρινα 10 τελευταία χρόνια.
Φταίμε εμείς για τις πεντάρες στην Ευρώπη.
Φταίμε εμείς για την Λεβερκούζεν, τον Ερυθρό Αστέρα και την Στεάουα.
Φταίμε εμείς για την Ριζούπολη, το 1-4, το 2-4, το 0-2 με 9 παίκτες, κτλ.
Φταίμε εμείς για τον Εργοτέλη.
Φταίμε εμείς για τον Πανιώνιο στο Καραϊσκάκη.
Φταίμε εμείς για τον διαχωρισμό των οπαδών.
Φταίμε εμείς για τον αεκτσή αντιπρόεδρο, την γριά, τον πανιώνιο και τον παοκτσή στην Βαρνίμα.
Φταίμε εμείς για την Παναχαϊκή, την Προοδευτική, τον ΟΦΗ, τον Άρη, τον Ηρακλή, την τεσσάρα στην Τούμπα, την Ξάνθη, κτλ.
Φταίμε εμείς για τον Παπουτσέλη, τον Μπριάκο, τον Παπαδάκο, τον Βασσάρα, τον Σπυρόπουλο κτλ.
Φταίμε εμείς που στην Ευκαρπία, στην Τούμπα, στην Νίκαια, στο Καραϊσκάκη, στο ΟΑΚΑ, στο Χαριλάου, στην Ξάνθη, στην Κέρκυρα, κτλ, η ομάδα έπαιξε μόνη της.
Φταίμε εμείς που δώσαμε όλα τα στοιχεία μας στην ticket club για να μπούμε μέσα να δούμε τα χάλια σας.
Φταίμε εμείς που για να δούμε αυτό που αγαπάμε πρέπει να περάσουμε από ταυτοπροσωπία.
Φταίμε εμείς που σε άλλα αθλήματα έχουμε πάρει Ευρωπαϊκά και διηπειρωτικά και κάποιος μας θεωρεί "παιδιά" του.
Φταίμε εμείς που δεν φωνάζαμε για τον Αλμπέρτο ό,τι φωνάζαμε και για τον Ζέλικο.
Φταίμε εμείς που ο Γκούμας ούτε είναι ούτε θα γίνει ποτέ Αλβέρτης.
Φταίμε εμείς για τον Μητρόπουλο, τον Σαργκάνη, τον Βαμβακούλα, τον Δεληκάρη κτλ.
Φταί
;με εμείς που ο Δάρλας δεν είναι Μινχ, που ο Γκέκας δεν είναι Βαζέχα, που ο Αλμπέρτο δεν είναι Κυράστας, που ο Βόουτερ δεν είναι Σαραβάκος, που ο Κώτσιος δεν είναι Χένρικσεν, κτλ.
Φταίμε εμείς που αυτοί που μας έπρηζαν εχθές δεν ξέρουν τι κάναμε την Παρασκευή στο γυναικείο βόλεϊ, την Κυριακή στο γυναικείο μπάσκετ, το Σάββατο στο βόλεϊ ανδρών και στο μπάσκετ ανδρών, στο Κύπελλο Ελλάδας στο πόλο και την εβδομάδα που πέρασε στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Κολύμβησης.
Φταίμε εμείς που στα παραπάνω ήμασταν μόνο εμείς παρόντες, οι τσάτσοι τοu Κόκκαλη.
Φταίμε εμείς που εν έτει 2005 δεν έχουμε γήπεδο.
Φταίμε εμείς που πουλήσαμε την Λεωφόρο και το Γουδί για τον Ελαιώνα και τον Βοτανικό.
Φταίμε εμείς που σκεφτήκαμε ακόμα και το Ελληνικό.
Φταίμε εμείς που αδέρφια μας βρέθηκαν στο στόχαστρο της Ασφάλειας.
Φταίμε εμείς που ο Φιλιππίδης έπαιζε beach volley όταν εμείς ήμασταν στην Ριζούπολη.
Φταίμε εμείς που ο Μήτσου τα ακούει από τον Μπαλόκα.
Φταίμε εμείς που ο Ντάγκας την λέει στους παίκτες μας και αυτοί κάνουν τουμπεκί.
Φταίμε εμείς που ο Ζαβραδινός υποστηρίζει τον ΠΑΟΚ όταν οπαδοί του έχουν τραυματίσει στο κεφάλι τον Μινχ.
Φταίμε εμείς που για την Σούπερ Λίγκα ο Τζίγγερ δίνει τα χέρια σε Κόκκαλη και Γκαγκάτση.
Φταίμε εμείς που ο Σανμαρτεάν δεν είναι Χάτζι, ο Ολισαντέμπε Ετό και ο Έκι Ρικέλμε.
Φταίμε εμείς που 65.000 κόσμος το καλοκαίρι έγινε 10.000 τον Δεκέμβριο.
Φταίμε εμείς που 55.000 μ.ο. το 1985 έγινε 5.500 το 2005.
Φταίμε εμείς για τα κόκκινα παπούτσια τοu Λεοντίου λες και δεν ξέρει πού αγωνίζεται και το μίσος μας για το συγκεκριμένο χρώμα.
Φταίμε εμείς που τα χανούμια έκαναν χωρογραφία στην Λεωφόρο και εμείς ούτε τα πλακάτ μας δεν μ
πορούσαμε να περάσουμε.
Φταίμε εμείς που η UΕFΑ μόνο στην Λεωφόρο (!) απαγόρευσε να κρεμιούνται πανό.
Φταίμε εμείς που μόνο στο ΟΑΚΑ (!) πρέπει να γράφεις τα στοιχεία σου πάνω στο εισιτήριο.
Φταίμε εμείς που απαιτούμε Πρωτάθλημα εδώ και χρόνια.
Φταίμε εμείς που βαρεθήκαμε να είμαστε αιώνια δεύτεροι.
Φταίμε εμείς που αuτα που κοροϊδεύαμε τώρα τα λουζόμαστε.
Φταίμε εμείς που δεν είμαστε τελικά και τόσο "εστέτ".
Φταίμε εμείς που δεν στηρίζουμε το Derby και την Ηχώ που είναι φερέφωνα της διοίκησης.
Φταίμε εμείς που οι Παναθηναϊκές αυτές εφημερίδες αρνούνται να βάλουν δικές μας ανακοινώσεις για να διαφυλάξουν το καλό κλίμα.
Φταίμε εμείς που οι πόρτες της Παιανίας είναι ερμητικά κλειστές εδώ και 20 χρόνια.
Φταίμε εμείς που η απαίτηση για μία ανοικτή προπόνηση πριν από ντέρμπυ δεν εισακούστηκε ποτέ.
Φταίμε εμείς που παίζουμε το κεφάλι μας στον δρόμο για να φωνάζετε εσείς για Θύρα 13.
Φταίμε εμείς που τελικά μοιραζόμαστε την ίδια λέξη με εσάς: "Παναθηναϊκός".
Γιατί ο δικός μας Παναθηναϊκός είναι πάνω από πρόσωπα και τρόπαια. Ο δικός μας Παναθηναϊκός πάει παντού και πάντα. Ο δικός μας Παναθηναϊκός δεν συμβιβάζεται ούτε αγοράζεται. Ο δικός μας Παναθηναϊκός έχει ψηλά το κεφάλι. Ο δικός μας Παναθηναϊκός μιλάει ελληνικά και στις χαρές και στις βρισιές. Ο δικός μας Παναθηναϊκός δεν είναι αγγελικά πλασμένος.
Ο δικός μας Παναθηναϊκός γεννήθηκε το 1908 και όχι το 1979. Ο δικός μας Παναθηναϊκός θα πεθάνει όταν σβήσει και η τελευταία σπίθα αυθορμητισμού που διακατέχει τον Παναθηναϊκό οπαδό. Όταν δεν θα έχει δύναμη να ζητωκραυγάσει, να φωνάξει και να αντιδράσει στις χαρές και στις λύπες.
Μέχρι τότε ε	
56;άς έχετε, με εμάς θα πορευτείτε και όσο χάνετε τον δρόμο σας θα είμαστε εκεί να σας θυμίσουμε τον προορισμό.
Η δική μας Ιθάκη ξεκίνησε από την Περιβόλα, έκανε στάση στην Σωκράτους, στην Αρματωλών και Κλεφτών, στην Οδό Παναθηναϊκού και rest assured ότι δεν θα τελειώσει στον Βοτανικό.
ΑΝ ΟΧΙ ΤΩΡΑ, ΠΟΤΕ?
ΑΝ ΟΧΙ ΕΜΕΙΣ, ΠΟΙΟΙ?