Νέα

Βυζομάνες σε μασαζερί;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα FROID
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 338K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Geo.gak

Μέλος
Εγγρ.
25 Φεβ 2024
Μηνύματα
30
Like
8
Πόντοι
0
Σας χαιρετώ! Έρχομαι Αθήνα την Κυριακή το πρωί και φεύγω δευτέρα πρωί. Αν μπορείτε να με βοηθήσετε. Ψάχνω ένα φθηνό ξενοδοχείο κοντά σε μετρό ηλεκτρικό για να έχω πρόσβαση να πάω αεροδρόμιο και ψάχνω κάποια με μεγάλο στήθος για μασάζ και full πρόγραμμα. Το μεγάλο στήθος είναι must. Μπορεί κάποιος να βοηθήσει?
 

nordalta

Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2014
Μηνύματα
1.363
Like
610
Πόντοι
96
Σας χαιρετώ! Έρχομαι Αθήνα την Κυριακή το πρωί και φεύγω δευτέρα πρωί. Αν μπορείτε να με βοηθήσετε. Ψάχνω ένα φθηνό ξενοδοχείο κοντά σε μετρό ηλεκτρικό για να έχω πρόσβαση να πάω αεροδρόμιο και ψάχνω κάποια με μεγάλο στήθος για μασάζ και full πρόγραμμα. Το μεγάλο στήθος είναι must. Μπορεί κάποιος να βοηθήσει?
ξενόφων κάτω Πατησια,δρακουμελ
 

nordalta

Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2014
Μηνύματα
1.363
Like
610
Πόντοι
96
Screenshot 2026-05-14 at 13.35.55.png

Σε ευχαριστω! Το Δρακουμέλ τι ειναι?

αλλά γέρνει λίγο το καράβι
 
  • Like
Αντιδράσεις: Likelg

hitech444

Μέλος
Εγγρ.
8 Οκτ 2006
Μηνύματα
418
Like
526
Πόντοι
81
ξενόφων κάτω Πατησια,δρακουμελ
Απο την πάνω μεριά της Πατησίων είναι το καφενείο του Μήτσου που τα βράδυα (μόνο) γίνεται κολομπαρο, συχνάζουν αλλοδαπές, τις κερνάς (να πάρει και το μαγαζί), τις χουφτώνεις όσο ισχύει το κέρασμα και άμα λάχει φορτώνεις και καμμιά για το σπίτι (ξενοδοχείο) μετά... Ημιπαραμονής είναι το Xenophon....
 

BOMBAS21

Μέλος
Εγγρ.
14 Αυγ 2016
Μηνύματα
248
Like
358
Πόντοι
21
Απο την πάνω μεριά της Πατησίων είναι το καφενείο του Μήτσου που τα βράδυα (μόνο) γίνεται κολομπαρο, συχνάζουν αλλοδαπές, τις κερνάς (να πάρει και το μαγαζί), τις χουφτώνεις όσο ισχύει το κέρασμα και άμα λάχει φορτώνεις και καμμιά για το σπίτι (ξενοδοχείο) μετά... Ημιπαραμονής είναι το Xenophon....
Μηπως εννοεις Αχαρνων και οχι πατησιων?
 

Fontas1990

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουν 2024
Μηνύματα
59
Like
301
Πόντοι
20
Ρε παίδες η Xenia Deligianni ασχολείται ακόμα με το άθλημα? Που χάθηκε το μωρό? Είχε πολύ ωραίες βυζάρες.
 

anatolgami

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Αυγ 2006
Μηνύματα
7.071
Κριτικές
3
Like
4.902
Πόντοι
506

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom