Νέα

Viagra/Cialis και συναφή

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Stalker
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 14K
  • Εμφανίσεις 3M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Χρησιμοποιείς Viagra κ.λ.π. στο σεξ;

  • Ναι, το χρειάζομαι

    Ψήφοι: 256 15,8%
  • Οχι ποτέ!

    Ψήφοι: 327 20,1%
  • Πότε-πότε για...όργιο!

    Ψήφοι: 570 35,1%
  • Το σκέφτομαι

    Ψήφοι: 472 29,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.625

Duke Nukem

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Σεπ 2015
Μηνύματα
13.368
Like
494
Πόντοι
186
"I remember very clearly & very vividly & it was out of this world. We would put on sexy outfits & have hours of foreplay & hours of orgasms. Its a beautiful memory for me & i can never go back there the risk outweighs the reward"

Υπαρχουν και αυτα τα χαπακια
 

Duke Nukem

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Σεπ 2015
Μηνύματα
13.368
Like
494
Πόντοι
186
Παιδια για τον πονοκεφαλο τι παιρνετε;
 
Εγγρ.
24 Αυγ 2017
Μηνύματα
982
Like
927
Πόντοι
86
Διορθώνουν την στύση αλλά δημιουργούν πονοκέφαλο
Από την σκυλα στη Χάρυβδη  :(
 

sisiliano1982

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Δεκ 2015
Μηνύματα
1.035
Like
1.704
Πόντοι
216
η εμπειρια μου απο τα γεννοσημα παντως ειναι πως πρεπει να σαι νηστικος αντε το πολυ ενα τοστακι.
φαγωμενος δεν λειτουργουν καθολου
ενω νηστικος μετα απο 40λεπτα χωρις ερεθισμα εκανα μπανιο και ημουν καγκελο.
επισης μονο τοτε ειδα διαφορα στο χυσιμο εκει που εχω θεμα δλδ
ενω φαγωμενος ηταν μηδενικη η συμμετοχη τοσο σε στυση οσο και διαρκεια
εκει κατεληξα σε σχεση με βιαγκρα και σιαλις που ειναι αξιομαχα ακομα και αν εχεις φαει νορμαλ
 

mkce12

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Μαρ 2007
Μηνύματα
308
Κριτικές
5
Like
236
Πόντοι
281
καλημερα. Γνωριζει καποιος μαγαζι στην Αθηνα που μπορω να προμηθευτω Cialis με Νταποξετίνη το λεγομενο "P-FORCE". ?
 

free

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Σεπ 2005
Μηνύματα
3.369
Κριτικές
155
Like
3.562
Πόντοι
7.625
η εμπειρια μου απο τα γεννοσημα παντως ειναι πως πρεπει να σαι νηστικος αντε το πολυ ενα τοστακι.
φαγωμενος δεν λειτουργουν καθολου
ενω νηστικος μετα απο 40λεπτα χωρις ερεθισμα εκανα μπανιο και ημουν καγκελο.
επισης μονο τοτε ειδα διαφορα στο χυσιμο εκει που εχω θεμα δλδ
ενω φαγωμενος ηταν μηδενικη η συμμετοχη τοσο σε στυση οσο και διαρκεια
εκει κατεληξα σε σχεση με βιαγκρα και σιαλις που ειναι αξιομαχα ακομα και αν εχεις φαει νορμαλ

Δεν θα συμφωνήσω.
Δεν έχω δει τέτοια διαφορά πρωτότυπου/γεννόσημου, και τα δύο δρουν καλύτερα νηστικός και προπάντων χωρίς αλκοόλ
 

patrick

Μέλος
Εγγρ.
20 Ιαν 2007
Μηνύματα
732
Κριτικές
5
Like
603
Πόντοι
86
την πρωτη φορα που πηρα νταμιανα εφτασα λιγο πριν τον πριαπισμο αλλα μου εφερνε πολυ νευρικοτητα,σταματησα για ενα διαστημα ξαναπηρα κανα χρονο μετα αλλα δεν ειδα τα ιδια αποτελεσματα ουτε φυσικα μου μεγαλωσαν τ αρχιδια εκτος αν δε το καταλαβα

Πόσο καιρό έπαιρνες την Νταμιάνα και μετά από πόσο καιρό παρουσιάστηκε αυτό που λες "λίγο πριν τον πριαπισμό"
Εχεις δοκιμάσει την Μαραπουάμα ?

 

captain 69

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Αυγ 2015
Μηνύματα
5.053
Κριτικές
2
Like
20.538
Πόντοι
5.956
Βρε παιδιά αφήστε και κανένα χαπάκι και για κανέναν άλλον.  :2funny: :2funny:
Αστειεύομαι.
Πήγα κι εγώ να δοκιμάσω αυτο το Levitra που λέτε. Αλλά έφαγα ένα σκαλωματάκι και δεν το πήρα για την ώρα.
Μου είπε η φαρμακοποιός ότι βρίσκεται σε έλλειψη και οτι έχει μόνο αυτό που λιώνει στο στόμα, όχι το κανονικό.
Στα ίδια mg και σε τιμή αν θυμάμαι καλά 28 ευρώ περίπου.
Εσείς που ξέρετε καλύτερα, υπάρχουν δύο ειδών από αυτά? Και ποια η διαφορά τους αν κάποιος τα έχει δοκιμάσει.

Το υπογλώσσιο ενεργοποιείται σχετικά πιο γρήγορα από το κανονικό. Εχει και μια πρακτική χρήση, μπορείς να το πάρεις διακριτικά (χωρίς να σε πάρουν πρέφα) ενώ βρίσκεστε έξω και πριν φασώσεις τη γκόμενα. Προσοχή, δεν θέλει νερό, εν αντιθέσει με το άλλο.
 

ntinosspa14

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Νοε 2014
Μηνύματα
1.213
Κριτικές
18
Like
866
Πόντοι
546
συντροφοι εδω και ενα χρονο και κατι μηνες που εχω χωρισει απο μια σχεση εχω το εξης θεμα.οποτε παω με call girl .στον 1ο γυρο τελειωνω σχετικα γρηγορα ακομα και με πιπα πανω απο 5λεπτα. αλλιως αν μπω μεσα παλι σχετικα γρηγορα ουτε 5 λεπτα .στον 2ο γυρο δυσκολευομαι για στυση και αν εχω στυση δυσκολευομαι να τελειωσω. κοπελα τετοια θα παρω μια ή δυο το διμηνο. αρχιζω και φρικαρω .ειμαι 22χρονων να κουμπωνω τιποτα? φοβαμαι αν παω με μια κοπελα που γνωρισω ετσι κανενα βραδυ ή απο την σχολη μην γινει καμια στραβη.
 

Duke Nukem

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Σεπ 2015
Μηνύματα
13.368
Like
494
Πόντοι
186
συντροφοι εδω και ενα χρονο και κατι μηνες που εχω χωρισει απο μια σχεση εχω το εξης θεμα.οποτε παω με call girl .στον 1ο γυρο τελειωνω σχετικα γρηγορα ακομα και με πιπα πανω απο 5λεπτα. αλλιως αν μπω μεσα παλι σχετικα γρηγορα ουτε 5 λεπτα .στον 2ο γυρο δυσκολευομαι για στυση και αν εχω στυση δυσκολευομαι να τελειωσω. κοπελα τετοια θα παρω μια ή δυο το διμηνο. αρχιζω και φρικαρω .ειμαι 22χρονων να κουμπωνω τιποτα? φοβαμαι αν παω με μια κοπελα που γνωρισω ετσι κανενα βραδυ ή απο την σχολη μην γινει καμια στραβη.
Τα χαπια μπορει να χειροτερεψουν το συγκεκριμενο προβλημα. Κανε τη διαιτα του προσατη, παίρνε και ψευδάργυρο και εξασκησου περισσοτερο στο σεξ. Πρεπει να μαθεις να ελεγχεις ρυθμο, στυση, εκσπερματιση. Θελει χρονια να γινεις μαστορας. Γαμα και καμια χωρισμενη 45+ να σε προπονησει. Οπως λεει ο Ασκητης, η εικοσαρα θελει τον σαρανταρη και η σαρανταρα θελει τον εικοσαρη.
 

eleino redikolo

Σεβαστός
Εγγρ.
12 Δεκ 2014
Μηνύματα
1.152
Like
5.589
Πόντοι
1.056
Πόσο καιρό έπαιρνες την Νταμιάνα και μετά από πόσο καιρό παρουσιάστηκε αυτό που λες "λίγο πριν τον πριαπισμό"
Εχεις δοκιμάσει την Μαραπουάμα ?
το λιγο πριν το πριαπισμο ειναι σχημα λογου ,αλλα μου εφερε απιστευτες καβλες το πρωι δεν επεφτε με τιποτα μεχρι να φτασω στη δουλεια ,μου ξανασηκωνοταν διαφορες στιγμες χωρις να υπαρχει λογος κτλ.μου εφερε ομως τρομερη νευρικοτητα δε μπορουσα να κοιμηθω κτλ..αυτα την 1 φορα τη 2η δε καταλαβα τπτ, το μαραπουαμα ειναι μαπα..βασικα μη δινεται λεφτα σε μαλακιες το μονο που αξιζει καπως ειναι το τζινσενγκ
 

sisiliano1982

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Δεκ 2015
Μηνύματα
1.035
Like
1.704
Πόντοι
216
Δεν θα συμφωνήσω.
Δεν έχω δει τέτοια διαφορά πρωτότυπου/γεννόσημου, και τα δύο δρουν καλύτερα νηστικός και προπάντων χωρίς αλκοόλ

σε εμενα τα γεννοσημα το πολυ τοστ ενω τα πρωτοτυπα με νορμαλ φαγητο δουλευουν,εννοειται πως νηστικος παιρνεις το 100% αλλα αν δεν θα μπω σε αυτη τη διαδικασια,και παντα ισχυει οτι δουλευει κατι καλα σε μενα δεν ειναι στανταρ σε ολους
 

placebo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Μαρ 2008
Μηνύματα
410
Κριτικές
1
Like
2.970
Πόντοι
441
Εχει δοκιμάσει κανείς DUROS-X που είναι απο στρείδια?
 

giorgio0033

Μέλος
Εγγρ.
7 Μαρ 2017
Μηνύματα
54
Like
0
Πόντοι
0
καλημερα. Γνωριζει καποιος μαγαζι στην Αθηνα που μπορω να προμηθευτω Cialis με Νταποξετίνη το λεγομενο "P-FORCE". ?
Αρχικα να σου πω πως κανεις λαθος, το p-force ειναι σιλεδεναφιλη με δαποξετινη, δηλαδη σαν να λεμε viagra με δαποξετινη, και οχι cialis με δαποξετινη.
Αν θες λοιπον κατι αντιστοιχο το p-force, σου προτεινω το super-kamagra απο εδω
 

megasnik

Μέλος
Εγγρ.
24 Απρ 2017
Μηνύματα
8.031
Κριτικές
4
Like
830
Πόντοι
146
Παιδιά ανάμεσα σε spedra και sandoz ποιό προτείνετε ?
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom