Kαλησπέρα σε όλους. Ξεκίνησα πρόσφατα την κατανάλωση σκευασμάτων (cialis) για να ανταπεξέλθω με εξαιρετικά καυλωμένη 25χρονη (είμαι 35) της οποίας το μυαλό είναι μονίμως στο γαμήσι σε κάθε του διάσταση (θα μιλήσω σε άλλο νήμα). Είχα δοκιμάσει το Καλοκαίρι και elogis και έκανε δουλειά, τελευταία όχι τόσο. Βρισκόμαστε μόνο Σάβ/κα αραιά, αλλά για το τριήμερο - πρέπει - να γίνεται πόλεμος.
Με το Cialis με έχει πάει αρκετά καλά και θα ήθελα να ρωτήσω τι παίζει με Sandoz Sildenafil. Πήρα το 50mg αλλά θέλω πληροφορίες για το πως να το χρησιμοποιήσω και πότε δουλεύει καλά. Έχει τελείως άλλη λειτουργία; Ξέρω ότι είναι πιο short term, αλλά πως πρέπει να το χρησιμοποιήσω;
Ευχαριστώ πολύ