You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Viagra/Cialis και συναφή
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Stalker
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 14K
- Εμφανίσεις 3M
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 13 άτομα (0 μέλη και 13 επισκέπτες)
Fullspoonmoon
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 9 Σεπ 2024
- Μηνύματα
- 2.615
- Like
- 5.505
- Πόντοι
- 1.056
Αργείς...Με forte elogis αργεις καθολου να χυσεις ή δεν επηρεαζει;
Ποιο αλλο εχει προταθει στο παρελθον για να κρατας περισσοτερο;
Fullspoonmoon
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 9 Σεπ 2024
- Μηνύματα
- 2.615
- Like
- 5.505
- Πόντοι
- 1.056
Τα φυσικά προϊόντα ειναι τα καλύτερα....αλλά και μια γυναίκα σαν και σένα ειναι ακόμα καλύτερακαρυδια με μελι, τζίνσενγκ και ρόδι
nikolas7777777
Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Οκτ 2013
- Μηνύματα
- 23
- Like
- 10
- Πόντοι
- 0
Συναγωνιστές το Cialis η εταιρεία λέει ότι σε πιάνει μισή με μία ώρα μετά εσείς γιατί λέτε μετά από κάνα τρίωρο τέλος πάντων η αλήθεια ποια είναι; Το λέω γιατί δεν μπορούν να γράφουν μαλακίες έχουν κάνει μελετες
Καταχθόνιος εκδικητής
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 25 Αυγ 2023
- Μηνύματα
- 553
- Like
- 1.254
- Πόντοι
- 206
Εδω κ πολυ καιρο,καθε μερα πινω μακα διαλυμενη σε χυμο...το πρωι
οκ εχει καποια αποτελεσματα στην λιμπιντο κυριως κ το οτι το καυλι στα ερειθμασματα αρπαζει αμεσως,αλλα καμμια σχεση με το μπουστ που θα δωσει πχ το elogis .
ηλικια στα 44
οκ εχει καποια αποτελεσματα στην λιμπιντο κυριως κ το οτι το καυλι στα ερειθμασματα αρπαζει αμεσως,αλλα καμμια σχεση με το μπουστ που θα δωσει πχ το elogis .
ηλικια στα 44
captain 69
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Αυγ 2015
- Μηνύματα
- 5.049
- Κριτικές
- 2
- Like
- 20.410
- Πόντοι
- 5.956
Στο τρίωρο αρχίζει το peak της δράσης του, γι αυτό στο λένε οι συναγωνιστές.Συναγωνιστές το Cialis η εταιρεία λέει ότι σε πιάνει μισή με μία ώρα μετά εσείς γιατί λέτε μετά από κάνα τρίωρο τέλος πάντων η αλήθεια ποια είναι; Το λέω γιατί δεν μπορούν να γράφουν μαλακίες έχουν κάνει μελετες
grante
Μέλος
- Εγγρ.
- 22 Φεβ 2006
- Μηνύματα
- 47
- Like
- 31
- Πόντοι
- 0
Εμενα τουλαχιστον μετα την μια ωρα αρχιζει να εχει δραση αν και νομιζω μεσα γραφει στο δυορο,που για μενα ειναι το σιγουρο..μιση ωρα ειναι λιγο.. και μεγαλος παραγοντας η ηλικια ..!Συναγωνιστές το Cialis η εταιρεία λέει ότι σε πιάνει μισή με μία ώρα μετά εσείς γιατί λέτε μετά από κάνα τρίωρο τέλος πάντων η αλήθεια ποια είναι; Το λέω γιατί δεν μπορούν να γράφουν μαλακίες έχουν κάνει μελετες
grante
Μέλος
- Εγγρ.
- 22 Φεβ 2006
- Μηνύματα
- 47
- Like
- 31
- Πόντοι
- 0
Το cialis η καποιο γεννωσημο του θα σε βοηθησει πολυ για να μην εχεις θεμα χρονου της φασης.... εγω θα σου πρωτεινα πανω απο το μισο του 20mg ..Αλλα να ξερεις φιλε μου αν δεν σε φτιαχνει η γκομενα.. μην νομιζεις οτι θα προχωρας με την Πο@@σα ορθια.. θελει ολη η φαση ερεθισμο για να λειτουργει..Για 40χρονο που θέλει ένα μικρό boost τι προτείνουμε?λέω για ciallis.και επίσης αγορά από που?έχει κανένας κάνα σάιτ να προτείνει εμπιστοσύνης?
Η εταιρία λέει ότι η μέγιστη μέση συγκέντρωση είναι στο 2ωρο. Το γράφουν και οι οδηγίες μέσαΣυναγωνιστές το Cialis η εταιρεία λέει ότι σε πιάνει μισή με μία ώρα μετά εσείς γιατί λέτε μετά από κάνα τρίωρο τέλος πάντων η αλήθεια ποια είναι; Το λέω γιατί δεν μπορούν να γράφουν μαλακίες έχουν κάνει μελετες
nikolas7777777
Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Οκτ 2013
- Μηνύματα
- 23
- Like
- 10
- Πόντοι
- 0
Οκ ευχαριστώ θα το πάρω κάνα τρίωρο πριν η εμπειρία σας μετράει και βοηθάει
πλεον εχω καταληξει οτι με 1/3 του χαπιού(elogis) κάθε φορά, αφου το ανακατευω καλα σε ενα ποτηρι με νερο και πινοντας κ ακετο νερό μετά, καμια ωριτσα πριν την πραξη ειμαι αρκετα κομπλε.
κανοντας κ αρκετα προκαταρτικά με την γκομενα, αφηνω επιτιδες να περάσει κ άλλος χρόνος ενω ειμαι τερμα καβλωμενος και ετσι οταν ερχεται η ώρα που αρχίζω και γαμάω, αργώ πολύ να τελειώσω.
πετρα η πούτσα και αν σε φτιαξει κ η άλλη δεν πέφτει με τπτ.
λιγοτερο μπούκωμα και σχεδόν καθολυ πονοκέφαλος.
το θεμα με τις καουρες δεν το εχω λύσει ακόμα, ισως θελει λιγο παραπάνω νερό,δεν ειμαι σιγουρος.
προχθες που το δοκιμασα τελευταία φορά, σε κάποια φάση εδωσα πολύ πόνο, πάνω στην κάβλα αρχισα να γαμάω πολυ δυνατα και γρήγορα και μόλις σταμάτησα αισθανομουν μια απίστευτη ταχυκαρδία, ελεγα θα μου βγει η καρδια απο το στόμα.
εκει φάνηκε η υπουλη δυναμη που έχει αυτο το φάρμακο.συγκεκριμένα μου θυμησε σκηνικά απο το netra που ειχα δοκιμάσει παλιοτερα.
τρομαξα σε φάση που η κοπέλα νόμιζε οτι επαθα κάτι γιατι σταμάτησα αποτομα.
με έβαλε σε σκεψεις αυτό.
Δεν λεω εχω διαβάσει απο πολλους οτι ειναι επικίνδυνο εδω μεσα αλλά τωρα το είδα κ μόνος μου.
επίσης κάτι άλλο που έχω παρατηρησει ειναι οτι τις επομενες 2 μέρες απο τοτε που το πίνω, αισθάνομαι αρκετά κομμάτια απο κούραση χωρίς λόγο και μάλιστα έχω και ενα σχετικό πονο-πιασιμο στα πόδια-γοφούς και το καταλαβαίνω και την ώρα που ξαπλώνω και τεντώνομαι πριν τον υπνο. λες και δουλευα ορθοστασια 12άωρα σερί.
αυτα.
κανοντας κ αρκετα προκαταρτικά με την γκομενα, αφηνω επιτιδες να περάσει κ άλλος χρόνος ενω ειμαι τερμα καβλωμενος και ετσι οταν ερχεται η ώρα που αρχίζω και γαμάω, αργώ πολύ να τελειώσω.
πετρα η πούτσα και αν σε φτιαξει κ η άλλη δεν πέφτει με τπτ.
λιγοτερο μπούκωμα και σχεδόν καθολυ πονοκέφαλος.
το θεμα με τις καουρες δεν το εχω λύσει ακόμα, ισως θελει λιγο παραπάνω νερό,δεν ειμαι σιγουρος.
προχθες που το δοκιμασα τελευταία φορά, σε κάποια φάση εδωσα πολύ πόνο, πάνω στην κάβλα αρχισα να γαμάω πολυ δυνατα και γρήγορα και μόλις σταμάτησα αισθανομουν μια απίστευτη ταχυκαρδία, ελεγα θα μου βγει η καρδια απο το στόμα.
εκει φάνηκε η υπουλη δυναμη που έχει αυτο το φάρμακο.συγκεκριμένα μου θυμησε σκηνικά απο το netra που ειχα δοκιμάσει παλιοτερα.
τρομαξα σε φάση που η κοπέλα νόμιζε οτι επαθα κάτι γιατι σταμάτησα αποτομα.
με έβαλε σε σκεψεις αυτό.
Δεν λεω εχω διαβάσει απο πολλους οτι ειναι επικίνδυνο εδω μεσα αλλά τωρα το είδα κ μόνος μου.
επίσης κάτι άλλο που έχω παρατηρησει ειναι οτι τις επομενες 2 μέρες απο τοτε που το πίνω, αισθάνομαι αρκετά κομμάτια απο κούραση χωρίς λόγο και μάλιστα έχω και ενα σχετικό πονο-πιασιμο στα πόδια-γοφούς και το καταλαβαίνω και την ώρα που ξαπλώνω και τεντώνομαι πριν τον υπνο. λες και δουλευα ορθοστασια 12άωρα σερί.
αυτα.
mourganarxis
Μέλος
- Εγγρ.
- 2 Δεκ 2023
- Μηνύματα
- 434
- Like
- 482
- Πόντοι
- 21
Την ίδια αναλογία βάζω και εγώ με τα ίδια αποτελέσματα αλλά σε χυμό η πορτοκαλαδα καουρα δε είχα ποτε.πλεον εχω καταληξει οτι με 1/3 του χαπιού(elogis) κάθε φορά, αφου το ανακατευω καλα σε ενα ποτηρι με νερο και πινοντας κ ακετο νερό μετά, καμια ωριτσα πριν την πραξη ειμαι αρκετα κομπλε.
κανοντας κ αρκετα προκαταρτικά με την γκομενα, αφηνω επιτιδες να περάσει κ άλλος χρόνος ενω ειμαι τερμα καβλωμενος και ετσι οταν ερχεται η ώρα που αρχίζω και γαμάω, αργώ πολύ να τελειώσω.
πετρα η πούτσα και αν σε φτιαξει κ η άλλη δεν πέφτει με τπτ.
λιγοτερο μπούκωμα και σχεδόν καθολυ πονοκέφαλος.
το θεμα με τις καουρες δεν το εχω λύσει ακόμα, ισως θελει λιγο παραπάνω νερό,δεν ειμαι σιγουρος.
προχθες που το δοκιμασα τελευταία φορά, σε κάποια φάση εδωσα πολύ πόνο, πάνω στην κάβλα αρχισα να γαμάω πολυ δυνατα και γρήγορα και μόλις σταμάτησα αισθανομουν μια απίστευτη ταχυκαρδία, ελεγα θα μου βγει η καρδια απο το στόμα.
εκει φάνηκε η υπουλη δυναμη που έχει αυτο το φάρμακο.συγκεκριμένα μου θυμησε σκηνικά απο το netra που ειχα δοκιμάσει παλιοτερα.
τρομαξα σε φάση που η κοπέλα νόμιζε οτι επαθα κάτι γιατι σταμάτησα αποτομα.
με έβαλε σε σκεψεις αυτό.
Δεν λεω εχω διαβάσει απο πολλους οτι ειναι επικίνδυνο εδω μεσα αλλά τωρα το είδα κ μόνος μου.
επίσης κάτι άλλο που έχω παρατηρησει ειναι οτι τις επομενες 2 μέρες απο τοτε που το πίνω, αισθάνομαι αρκετά κομμάτια απο κούραση χωρίς λόγο και μάλιστα έχω και ενα σχετικό πονο-πιασιμο στα πόδια-γοφούς και το καταλαβαίνω και την ώρα που ξαπλώνω και τεντώνομαι πριν τον υπνο. λες και δουλευα ορθοστασια 12άωρα σερί.
αυτα.
Τώρα τις επόμενες μέρες με κρατάει σε φόρμα χωρίς παρενεργεις.
Τι να πεις είναι και θέμα Οργανισμού.
captain 69
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Αυγ 2015
- Μηνύματα
- 5.049
- Κριτικές
- 2
- Like
- 20.410
- Πόντοι
- 5.956
Το πρώτο που αναφέρεις, είναι χαρακτηριστική παρενέργεια που επιφέρει η βαρδεναφίλη (levitra). Το δεύτερο παρατηρείται μερικές φορές, μετά από τακτική χρήση ταδαλαφίλης (cialis). Οπότε φαντάσου τί κοκτέηλ είναι εκεί μέσα...προχθες που το δοκιμασα τελευταία φορά, σε κάποια φάση εδωσα πολύ πόνο, πάνω στην κάβλα αρχισα να γαμάω πολυ δυνατα και γρήγορα και μόλις σταμάτησα αισθανομουν μια απίστευτη ταχυκαρδία, ελεγα θα μου βγει η καρδια απο το στόμα.
επίσης κάτι άλλο που έχω παρατηρησει ειναι οτι τις επομενες 2 μέρες απο τοτε που το πίνω, αισθάνομαι αρκετά κομμάτια απο κούραση χωρίς λόγο και μάλιστα έχω και ενα σχετικό πονο-πιασιμο στα πόδια-γοφούς και το καταλαβαίνω και την ώρα που ξαπλώνω και τεντώνομαι πριν τον υπνο. λες και δουλευα ορθοστασια 12άωρα σερί.
Kamigawa
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 13 Μαΐ 2023
- Μηνύματα
- 824
- Κριτικές
- 7
- Like
- 9.556
- Πόντοι
- 1.326
χαπια και αρχιδια......καλη ζωη θελει !!!!!!
Σε θέμα σχετικό με τη φαρμακολογία για την ενίσχυση της στύσης, εσύ μπαίνεις και γράφεις τις γενικόλογες παπαριές σου.
Τι κερδίζεις με αυτό;
nikolas7777777
Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Οκτ 2013
- Μηνύματα
- 23
- Like
- 10
- Πόντοι
- 0
Συναγωνιστές και το tadalafil sandoz είναι το ίδιο κάνα διωρο πριν η είναι πιο ήπιο και θέλει περισσότερη ώρα; ευχαριστώ
mitsaras1981
Μέλος
- Εγγρ.
- 2 Οκτ 2007
- Μηνύματα
- 34
- Like
- 9
- Πόντοι
- 0
Elogis κάνει καλή δουλειά. Δεν έχω εμπειρία από άλλα χάπια αλλά όντως αυτό στον κάνει όπως 25 χρόνων
πως???Σε θέμα σχετικό με τη φαρμακολογία για την ενίσχυση της στύσης, εσύ μπαίνεις και γράφεις τις γενικόλογες παπαριές σου.
Τι κερδίζεις με αυτό;
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 23
- Εμφανίσεις
- 10K
- Ψηφοφορία
- Απαντήσεις
- 73
- Εμφανίσεις
- 27K
- Απαντήσεις
- 68
- Εμφανίσεις
- 8K