Νέα

Viagra/Cialis και συναφή

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Stalker
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 14K
  • Εμφανίσεις 3M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 9 άτομα (0 μέλη και 9 επισκέπτες)

Χρησιμοποιείς Viagra κ.λ.π. στο σεξ;

  • Ναι, το χρειάζομαι

    Ψήφοι: 256 15,8%
  • Οχι ποτέ!

    Ψήφοι: 327 20,1%
  • Πότε-πότε για...όργιο!

    Ψήφοι: 570 35,1%
  • Το σκέφτομαι

    Ψήφοι: 472 29,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.625

xan4625

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
3 Σεπ 2024
Μηνύματα
4.244
Κριτικές
56
Like
36.831
Πόντοι
22.886
Καλησπέρα ερώτηση αν πάρει κάποιος πρώτη φορά σιαλις 10mg πόσες ώρες θα σε κρατήσει? Έχω γενέθλια σε λίγες μέρες και σκέφτομαι να πάρω τπτ εσκορτ να το γλεντήσω

τα 20mg το λένε κ το χαπάκι του 36ωρο
 

xan4625

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
3 Σεπ 2024
Μηνύματα
4.244
Κριτικές
56
Like
36.831
Πόντοι
22.886
εγώ προσωπικά έχω πάρει κ των 5mg και έκανε δουλειά με απολύτως καμία παρενέργεια . αλλά αν είναι μόνο για έσκορτ δεν βλέπω τον λόγο να πάρεις κάτι .
 

free

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Σεπ 2005
Μηνύματα
3.368
Κριτικές
155
Like
3.558
Πόντοι
7.625
Καλησπέρα ερώτηση αν πάρει κάποιος πρώτη φορά σιαλις 10mg πόσες ώρες θα σε κρατήσει? Έχω γενέθλια σε λίγες μέρες και σκέφτομαι να πάρω τπτ εσκορτ να το γλεντήσω
Για 3ωρο αν είσαι πάνω από 45 χτύπα σιλδεναφίλη. Παίζει να μην τελειώνεις όμως. Κάνε κράτει τις προηγούμενες μέρες. Θα οπλίσεις πάλι σε 10'
 

grante

Μέλος
Εγγρ.
22 Φεβ 2006
Μηνύματα
47
Like
31
Πόντοι
0
Για 3ωρο αν είσαι πάνω από 45 χτύπα σιλδεναφίλη. Παίζει να μην τελειώνεις όμως. Κάνε κράτει τις προηγούμενες μέρες. Θα οπλίσεις πάλι σε 10'
Η σιντελαφιλη ειναι καλη αλλα θελει πολυ προσεγμενο χρονικο περιθωριο γιατι δεν ξερεις τι ωρα θα κατσει η φαση.. και επιπλεον αφου εχεις γλεντι θα εχει ποτο και πιθανον φαγητο
πραγμα που θα την κανει αδυνατη,, εγω απο πειρα θα σου προτεινα τανταλαφιλ.. ειναι ποιο ασφαλες και στα δυο επιπεδα..και χρονικα και ανεση με φαγητο και ποτο..
 

wasted years

Σεβαστός
Εγγρ.
14 Οκτ 2021
Μηνύματα
287
Κριτικές
18
Like
1.448
Πόντοι
1.071
Καλησπέρα ερώτηση αν πάρει κάποιος πρώτη φορά σιαλις 10mg πόσες ώρες θα σε κρατήσει? Έχω γενέθλια σε λίγες μέρες και σκέφτομαι να πάρω τπτ εσκορτ να το γλεντήσω

Ειδικά αν είσαι σχετικά νέος ένα 48ωρο το εχεις
 

Michael12

Μέλος
Εγγρ.
25 Μαΐ 2023
Μηνύματα
22
Like
39
Πόντοι
0
Για 3ωρο αν είσαι πάνω από 45 χτύπα σιλδεναφίλη. Παίζει να μην τελειώνεις όμως. Κάνε κράτει τις προηγούμενες μέρες. Θα οπλίσεις πάλι σε 10'
26 είμαι φίλε
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Τις πρώτες φορές που θα πάρει θα τον πιάσει καλά...
26 είμαι 5mg είναι καλά?
 

captain 69

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Αυγ 2015
Μηνύματα
5.049
Κριτικές
2
Like
20.406
Πόντοι
5.956
26 είμαι φίλε
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


26 είμαι 5mg είναι καλά?
Βρε φίλε, 26άρης και συζητάς για καυλόχαπα; Ίσιωσε. Στα 40 σου θα καταντήσεις τζούφιος.
 

xan4625

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
3 Σεπ 2024
Μηνύματα
4.244
Κριτικές
56
Like
36.831
Πόντοι
22.886

Tsimko

Μέλος
Εγγρ.
4 Ιαν 2024
Μηνύματα
108
Like
218
Πόντοι
1
Καλησπερα παιδεια..Μετα απο 7 μηνες χρησης ενως φαρμακου που λεγεται propecia με την ουσια finasteride που χρησιμοποιειται για την τριχοπτωση αντιμετωπιζω προβλημα στυσης ,μειωμενης libido και μικρη σε ποσοτητα εκξπερματωση.Το φαρμακο το εχω διακοψει εδω κσι 1 χρονο τα συμπτωματα δεν εχουν φυγει ομως..Η ορμονικες εξετασης μου βγαινουν μια χαρα επισεις..εχω κανει ενα σωρο εξετασης..Επομενο βημα ειναι να κανω το τριπλεξ πεους που μετρα την ροη του αιματος...η ηλικικα μου ειναξ 24..Εχει κανεις καμοια ιδεα για το τι μπορει να φταιει.??Το φαρμακο παντος εχει ως παρενεργεια αυτα που εκανε σε μενα δυστηχως.
Καλησπέρα φίλε , 10 χρόνια μετά πως νιώθεις;
 
  • Ουάου
Αντιδράσεις: grante

italaki

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Οκτ 2008
Μηνύματα
7.287
Κριτικές
1
Like
45.837
Πόντοι
5.956
Για πλάκα θέλω να το δοκιμάσω μια φορά για την εμπειρία
Σπάσε το 5άρι στη μέση και πάρε το μικρότερο κομμάτι μισή ώρα πριν το meeting...δε θες περισσότερο.
Μετά τον πρώτο γύρο...σε 3 λέπτα θα είσαι πάλι όρθιος...εμπειρικά μιλάω νεαρέ...
 

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.257
Κριτικές
11
Like
23.184
Πόντοι
6.246
Στα 26 μάλλον δε θα δει διαφορά εκτός αν έχεις θέματα πρόωρης εκσπερμάτωσης
 

Michael12

Μέλος
Εγγρ.
25 Μαΐ 2023
Μηνύματα
22
Like
39
Πόντοι
0
Σπάσε το 5άρι στη μέση και πάρε το μικρότερο κομμάτι μισή ώρα πριν το meeting...δε θες περισσότερο.
Μετά τον πρώτο γύρο...σε 3 λέπτα θα είσαι πάλι όρθιος...εμπειρικά μιλάω νεαρέ...
Οκ ευχαριστώ
 

xan4625

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
3 Σεπ 2024
Μηνύματα
4.244
Κριτικές
56
Like
36.831
Πόντοι
22.886
ούτε σπουδές στην ανδρολογία να είχαμε κάνει .
 

grante

Μέλος
Εγγρ.
22 Φεβ 2006
Μηνύματα
47
Like
31
Πόντοι
0
26 είμαι φίλε
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


26 είμαι 5mg είναι καλά?
5mg για μενα ειναι λιγο αυτη η δοση ειναι για θεραπεια υπερπλασιας ποστατη.. 10μγ ειναι οκ.. αλλα οπως ειπαν και αλλοι.. εισαι πολυ νεος. για τετοια.. αν παλι θες να εισαι τουρμπο..!!!. Στην πουτσα του ο καθενας κανει οτι θελει... με 10mg ταδαλαφιλ εισαι οκ..για τουλαχιστον 24 ωρες( να το παρεις κανενα 2ωρο πριν την επαφη..)
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom