bothΠοια τρύπα δουλεύετε αν επιτρέπεται;
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Viagra/Cialis και συναφή
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Stalker
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 14K
- Εμφανίσεις 3M
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 12 άτομα (0 μέλη και 12 επισκέπτες)
Marcus77
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 14 Αυγ 2019
- Μηνύματα
- 620
- Κριτικές
- 30
- Like
- 1.845
- Πόντοι
- 1.076
Κανένα χάπι δεν πρέπει να συνδυάζεται με αλκοόλ.Μύστες μια ερώτηση ποια η εμπειρία σας με τα συγκεκριμένα χάπια και κατανάλωση αλκοόλ?
Διαγραμμένο μέλος 49167
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 12 Μαΐ 2008
- Μηνύματα
- 46.944
- Κριτικές
- 61
- Like
- 50.715
- Πόντοι
- 24.385
Μην παίζετε με την τύχη σας.
Και το σπουδαιότερο?
Με την υγεία σας.
Nickselection
Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Σεπ 2024
- Μηνύματα
- 102
- Like
- 344
- Πόντοι
- 21
Μπράβο σου, ξέρεις να περνάς καλά, απελευθερωμένη σε βρίσκω
Λόγω άγχους εδώ και αρκετά χρόνια περνώ sildenafil sandoz. Το ένα τέταρτο του χαπιού είναι αρκετό για ωραίο φυσικό αποτέλεσμα χωρίς παρενέργειες.
Σήμερα πρώτη φορά δοκίμασα elogis forte λόγω ευκολίας παραγγελίας από σκρουτζομαγαζα.
Είναι άψογο. Δυνατό και με καμία παρενέργεια.
Για να δώσεις πόνο και πολλές φορές είναι ότι πρέπει.
Edit: μετά από 4 ώρες πολύ ελαφρύ μπούκωμα και αδιάφορος πονοκέφαλος. Κομπλέ
Σήμερα πρώτη φορά δοκίμασα elogis forte λόγω ευκολίας παραγγελίας από σκρουτζομαγαζα.
Είναι άψογο. Δυνατό και με καμία παρενέργεια.
Για να δώσεις πόνο και πολλές φορές είναι ότι πρέπει.
Edit: μετά από 4 ώρες πολύ ελαφρύ μπούκωμα και αδιάφορος πονοκέφαλος. Κομπλέ
Τελευταία τροποποίηση:
free
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 30 Σεπ 2005
- Μηνύματα
- 3.369
- Κριτικές
- 155
- Like
- 3.562
- Πόντοι
- 7.625
Πόσες ώρες διήρκησε η επίδραση ?Λόγω άγχους εδώ και αρκετά χρόνια περνώ sildenafil sandoz. Το ένα τέταρτο του χαπιού είναι αρκετό για ωραίο φυσικό αποτέλεσμα χωρίς παρενέργειες.
Σήμερα πρώτη φορά δοκίμασα elogis forte λόγω ευκολίας παραγγελίας από σκρουτζομαγαζα.
Είναι άψογο. Δυνατό και με καμία παρενέργεια.
Για να δώσεις πόνο και πολλές φορές είναι ότι πρέπει.
Edit: μετά από 4 ώρες πολύ ελαφρύ μπούκωμα και αδιάφορος πονοκέφαλος. Κομπλέ
123BigGeorge
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 26 Σεπ 2024
- Μηνύματα
- 2.259
- Κριτικές
- 17
- Like
- 7.702
- Πόντοι
- 3.446
Κάντε μία δοκιμή και με το elogis. Είναι φυτικό τουλάχιστον έτσι λένε. Όσες φορές το'χω πάρει για πολύωρες συναντήσεις μ'έχει βγάλει παλικάρι
soylakostas72
Μέλος
- Εγγρ.
- 6 Ιαν 2023
- Μηνύματα
- 323
- Like
- 301
- Πόντοι
- 21
Νομίζω το είδα και σε διαφήμιση σήμερα το elogis
Johnstef
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Απρ 2022
- Μηνύματα
- 2.307
- Κριτικές
- 96
- Like
- 13.484
- Πόντοι
- 12.436
λοιπόν, σχετική-άσχετη ερώτηση:
Κάνω σεξ μόνο με σεξεργάτριες και πριν τη συνεδρία παίρνω 10mg ταδαλαφίλη ή πιο σπάνια 50 σιλδεναφίλη.
Από αρχές Σεπτέμβρη έχω ξεκινήσει μικρή δόση στατίνης για τη χοληστερίνη (ροσουβαστατίνη Celmantin 5mg) και στις περισσότερες συνεδρίες από τότε όταν είμαι μέσα δεν έχω αίσθηση. Βέβαια την αίσθηση τη χαλάει έτσι κι αλλιώς ο συνδυασμός προφυλακτικού+λιπαντικού - αλλά δεν ξέρω μήπως αυτές οι στατίνες επηρεάζουν αρνητικά τη στύση.
Θα ρωτήσω βέβαια και τον ανδρολόγο μου αλλά υπάρχει κάποιος που να έχει άποψη;
Κάνω σεξ μόνο με σεξεργάτριες και πριν τη συνεδρία παίρνω 10mg ταδαλαφίλη ή πιο σπάνια 50 σιλδεναφίλη.
Από αρχές Σεπτέμβρη έχω ξεκινήσει μικρή δόση στατίνης για τη χοληστερίνη (ροσουβαστατίνη Celmantin 5mg) και στις περισσότερες συνεδρίες από τότε όταν είμαι μέσα δεν έχω αίσθηση. Βέβαια την αίσθηση τη χαλάει έτσι κι αλλιώς ο συνδυασμός προφυλακτικού+λιπαντικού - αλλά δεν ξέρω μήπως αυτές οι στατίνες επηρεάζουν αρνητικά τη στύση.
Θα ρωτήσω βέβαια και τον ανδρολόγο μου αλλά υπάρχει κάποιος που να έχει άποψη;
Πολλοί λένε ότι παρόλο που είναι φυτικό είχαν πολλές παρενέργειες αλλά μάλλον λειτουργεί διαφορετικά στον κάθε οργανισμόΚάντε μία δοκιμή και με το elogis. Είναι φυτικό τουλάχιστον έτσι λένε. Όσες φορές το'χω πάρει για πολύωρες συναντήσεις μ'έχει βγάλει παλικάρι
pantelisathina
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Νοε 2016
- Μηνύματα
- 457
- Like
- 1.923
- Πόντοι
- 201
Επιστρέφω μετά από καιρό λέγοντας ότι πήγε σε 5-6 φαρμακεία και του ζήτησαν συνταγή.....κάνα φαρμακοσαιτ έμπιστο παίζει?η κάνα φαρμακείο που να δίνει προς δυτικά προάστιαΕξαρτάται για τι το θέλει. Έναν 3ωρο/4ωρο δυνατό αγώνα ή για ΣΚ;
Να πάει σε φαρμακείο πες του τύπε.
Κάνα 24ωρο.Πόσες ώρες διήρκησε η επίδραση ?
Το βράδυ που πλαγιασα μου ανέβηκε ο πονοκέφαλος και πήρα Ντεπον. Κάνα 10 Ώρο μετά τη χρήση.
Εννοείται δεν είναι φυτικό.
Για τρέλες επιδόσεις αξίζει.
Για νορμάλ σεξακι ένα τέταρτο του χαπιού sildenafil με απολύτως καμία παρενέργεια.
Makedonas1971
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 12 Ιουν 2018
- Μηνύματα
- 3.338
- Κριτικές
- 9
- Like
- 8.471
- Πόντοι
- 2.036
Τρελό πανηγύρι, να μπαίνεις στο μπου και να παίρνεις γνώμες για σοβαρά θέματα υγείας. Και μετά απορούμε πως γίνεται να σε κυβερνάνε Κούληδες. Τσιπραίοι και Παπανδρέοι...
Johnstef
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Απρ 2022
- Μηνύματα
- 2.307
- Κριτικές
- 96
- Like
- 13.484
- Πόντοι
- 12.436
Δεν είναι κακό να ρωτήσεις την εμπειρία του άλλου. Αρκεί να μην τη χρησιμοποιήσεις λες και είναι συμβουλή γιατρού.Τρελό πανηγύρι, να μπαίνεις στο μπου και να παίρνεις γνώμες για σοβαρά θέματα υγείας. Και μετά απορούμε πως γίνεται να σε κυβερνάνε Κούληδες. Τσιπραίοι και Παπανδρέοι...
arseniko apolito
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Μαρ 2021
- Μηνύματα
- 64
- Κριτικές
- 4
- Like
- 291
- Πόντοι
- 280
Elogis έχω πάρει πολλές φορές.
Η σχέση αποτέλεσμα vs παρενέργειες,είμαι συντριπτικά υπέρ του αποτελέσματος.
Ωστόσο ΑΠΟΚΛΕΊΕΤΑΙ να είναι φυτικό ,χωρίς χημεία....
Η σχέση αποτέλεσμα vs παρενέργειες,είμαι συντριπτικά υπέρ του αποτελέσματος.
Ωστόσο ΑΠΟΚΛΕΊΕΤΑΙ να είναι φυτικό ,χωρίς χημεία....
123BigGeorge
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 26 Σεπ 2024
- Μηνύματα
- 2.259
- Κριτικές
- 17
- Like
- 7.702
- Πόντοι
- 3.446
Είπες τη φράση κλειδί. Έγκειται στον κάθε οργανισμό τι αντίκτυπο θα'χειΠολλοί λένε ότι παρόλο που είναι φυτικό είχαν πολλές παρενέργειες αλλά μάλλον λειτουργεί διαφορετικά στον κάθε οργανισμό
123BigGeorge
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 26 Σεπ 2024
- Μηνύματα
- 2.259
- Κριτικές
- 17
- Like
- 7.702
- Πόντοι
- 3.446
Κι εγώ προς τα'κει τείνω να πιστέψω. Φέρνει ελαφρύ πονοκέφαλο, κοκκίνισμα στο πρόσωπο και μπούκωμα στη μύτη αλλά τ'αποτελέσματα είναι καταπληκτικά. Εσένα σου'χει φέρει καμία παρενέργεια απ'τις προαναφερθείσες;Elogis έχω πάρει πολλές φορές.
Η σχέση αποτέλεσμα vs παρενέργειες,είμαι συντριπτικά υπέρ του αποτελέσματος.
Ωστόσο ΑΠΟΚΛΕΊΕΤΑΙ να είναι φυτικό ,χωρίς χημεία....
free
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 30 Σεπ 2005
- Μηνύματα
- 3.369
- Κριτικές
- 155
- Like
- 3.562
- Πόντοι
- 7.625
Δύσκολο να το πιστέψω. Εμένα μου προτείνουν και εναλλακτικές γενοσήμων.Επιστρέφω μετά από καιρό λέγοντας ότι πήγε σε 5-6 φαρμακεία και του ζήτησαν συνταγή.....κάνα φαρμακοσαιτ έμπιστο παίζει?η κάνα φαρμακείο που να δίνει προς δυτικά προάστια
pantelisathina
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Νοε 2016
- Μηνύματα
- 457
- Like
- 1.923
- Πόντοι
- 201
Ίσως επειδή δεν τον ξέρουν εκεί στην περιοχή?Δύσκολο να το πιστέψω. Εμένα μου προτείνουν και εναλλακτικές γενοσήμων.
arseniko apolito
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Μαρ 2021
- Μηνύματα
- 64
- Κριτικές
- 4
- Like
- 291
- Πόντοι
- 280
Ελαφρύ μπούκωμα, κόκκινο πρόσωπο,και κάποιες φορές πονοκέφαλο. 2-3 φορές χρειάστηκα Ντελόν.Κι εγώ προς τα'κει τείνω να πιστέψω. Φέρνει ελαφρύ πονοκέφαλο, κοκκίνισμα στο πρόσωπο και μπούκωμα στη μύτη αλλά τ'αποτελέσματα είναι καταπληκτικά. Εσένα σου'χει φέρει καμία παρενέργεια απ'τις προαναφερθείσες;
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 23
- Εμφανίσεις
- 10K
- Ψηφοφορία
- Απαντήσεις
- 73
- Εμφανίσεις
- 27K
- Απαντήσεις
- 68
- Εμφανίσεις
- 8K