Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Φίλε μου τα φάρμακα δεν είναι παιχνίδι κ όταν είσαι κ σε μικρή ηλικία δεν είναι να παίρνεις τέτοια κόλπα ακόμα το πουλί σου αντέχει άσε μεγαλύτερους κ περισότερο αγχος κ στρές να πάρουν κ ΠΡΟΣΟΧΗ!!!! μην ακούς κ μην συμβουλεύεσαι φίκους κ γνωστούς με την υγεία δεν παίζεις και δεν πρέπει να υπερβαίνεις τισ δοσολογίες κ παλι ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!Μαγκες εχω ενα φιλο που κανει το εξης. πινει το Σαββατο το πρωι ενα Cialis των 20 και πινει και καπακι το σαββατο βραδυ και Viagra των 50. Μου λεει οτι γαμαει 8-9 φορες μεχρι την Κυριακη το μεσημερι συνεχεια και με ψηνει να το κανω κι εγω,, τι λετε?
Πρέπει να εχει περίπου 43-45 ευρώ.Τόσο εχει και το Λεβιτρα.Καλημέρα καυλιάριδες,
Ξέρει κανένας συναγωνιστής να μου πει με σιγουριά την τιμή του viagra 100mg? Έχω κοιτάξει στα σχετικά topics, αλλά δεν βπείκα κάτι σαφές.
Καλημέρα καυλιάριδες,
Ξέρει κανένας συναγωνιστής να μου πει με σιγουριά την τιμή του viagra 100mg? Έχω κοιτάξει στα σχετικά topics, αλλά δεν βπείκα κάτι σαφές.
το cialis το έχω δοκιμάσει κι εγώ, αλλά έχω ακούσει οτι το viagra σε κάνει πιο turboΓια το viagra δεν ξερω φιλε.
Αν θελεις να σου πω για το Cialis των 20mg που εχω δοκιμασει.
Έκανα μια σοβαρή ερώτηση και περίμενα μια σοβαρή απάντηση γιατί έχω δει πως πέρα από τον χαβαλέ γίνονται και σοβαρές συζητήσεις, μάλλον έπεσα σε ώρα που δεν υπάρχουν τα κατάλληλα άτομα να απαντήσουν. Θα επαναλάβω την ερώτηση και ελπίζω σε μια σοβαρή απάντηση.
το cialis το έχω δοκιμάσει κι εγώ, αλλά έχω ακούσει οτι το viagra σε κάνει πιο turbo
καλό το cialis αλλά λέμε αν θες για το παραπάνωΤι εννοεις πιο "turbo" ?? Το cialis δεν ηταν αποτελεσματικο???