mourganarxis
Μέλος
- Εγγρ.
- 2 Δεκ 2023
- Μηνύματα
- 435
- Like
- 484
- Πόντοι
- 21
Αυτό με χυμό και αναψυκτικά το είδα και εγώ. Σαν να απορροφώνται καλυτερα.Αυτά τα χάπια που κατά βα΄ση είναι διεγερτικά, δεν τα παίρνουμε μαζί μ' ένα εξίσου διεγερτικό, ενεργειακό ποτό. Οι παρενέργειες σίγουρα, θα είναι πολλαπλάσιες του αναμενομένου και θε΄τουν σε κίνδυνο την υγεία μας, όπως π.χ. στη δική σου περίπτωση. Προτιμότερο είναι και καλύτερα να λαμβάνονται με νερό ή χυμό, για τη δική μας ασφάλεια. Ειδικότερα, ε΄χω παρατηρήσει ότι όταν παίρνω τέτοιου είδους χάπια ενός μ' ένα ποτήρι χυμό, αφομοιώνεται καλύτερα στον οργανισμό.