geoMan
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 30.125
- Κριτικές
- 16
- Like
- 19.147
- Πόντοι
- 9.345
26 μέλη και 35 επισκέπτες διαβάζουν το νήμα.
το μικρο της δακτυλακι αν κουνησει μας μαζευει παλι

26 μέλη και 35 επισκέπτες διαβάζουν το νήμα.

εσυ στα 250 κολησες?κατσε διαβασε ολο το νημα και οταν καταλαβεις τι εχει γινει μου ξανα λες εκτος και αν εσυ ο ιδιος εξυπερετεις καποια συμφεροντα και βγανεις εδω ως προστατης....Από τις τελευταίες σελίδες που διάβασα την λένε γυφτάκι,ότι έχει μύκητες ότι είναι για χεστρα κτλ
Οπότε αν δεν είναι μίσος απέναντι στην κοπέλα τι είναι???
ΣΊΓΟΥΡΑ υπάρχει σκοπός και κίνητρο!
Σε καμία άλλη δεν γίνεται τέτοιος πόλεμος!
Δλδ τι τεκμηρίωση θέλεις?
Ονόματα νταβατζήδων γραφείων κτλ που κρύβονται από πίσω? Μην είσαι ΑΠΛΌΣ ότι όλα γίνονται επειδή κάποιοι θεωρούν τα 250 πολλά...
εσυ στα 250 κολησες?κατσε διαβασε ολο το νημα και οταν καταλαβεις τι εχει γινει μου ξανα λες εκτος και αν εσυ ο ιδιος εξυπερετεις καποια συμφεροντα και βγανεις εδω ως προστατης....
Ρε τύπε ανημέρωτος πάλι, και μπαλίτσα θα σε μάθουμε?
Διάβαζε λίγο, σέρνετε το internet στην Μυτιλήνη?
Άστα τώρα αυτά και πες μας για αυτήν την πουστάρα τον Βαγγέλα από την Μυτιλήνη που τον έδειχνε χθες στην αυτοψία που θέλει να γίνει Ανδρομέδα. Τον ήξερες?
Δεν καταλαβα αποφοιτε της Οξφόρδης. Σε ενοχλει που ασχολούνται με το νανοπουτανο ? Εάν ναι κανε deleteΤυπε μιας και μαζευτήκατε όλοι οι μαλακες εδω και λέτε μαλακιες να πω και εγω μια...Δλδ οποίος γούσταρε να πληρώσει 250 και όποιος γούσταρε την Βερόνικα εδω εχει το παρατσούκλι “προστάτης” επειδή έτσι θέλετε εσείς;;;
Τέλος πάντων...η συζητηση δεν εχει τέλος εδω και μήνες αλλα κάτι τελευταίο..
Κόβω την πουτσα μου στα 5 οτι όλοι όσοι βγάζετε χολή για την συγκεκριμένη (αλλα και για άλλες),οτι οι περισσότεροι απο εσας εισαστε σαν ανάποδο γαμωτο εμφανισιακά,εισαστε απένταροι και μένετε με την μάνα σας ακομα..
Για το αν γαματε ποτέ καμια κανονική γκομενα ούτε καν συζητηση....
Εξού και τα κόμπλεξ σας και το μίσος σας προς τις γυναίκες.
Συνεχίστε έτσι και ισως κάποτε βρεθεί καμια στραβή,αγάμητη,μπαζόλα να σας κοιτάξει και τότε ισως σταματήσετε να μαλακιζεστε στο bourdela.
Χαιρετούρες!!!!!!![]()
το εχει κρεμασει νομιζεις οτι δεν δουλευει??Δλδ τι έχει γίνει και πρέπει να διαβάσω τόσες σελίδες για να καταλάβω?
Εδώ δημιουργουνται λογαριασμοί εδώ μόνο και μόνο για να βρίζουν κοροϊδεύουν κτλ.
Και ποια συμφέροντα εξυπηρετω που υποστηρίζω μια πουτανα που έχει κρεμάσει το στριγκακι της?
Ψιλλοκομενο κ καλα ψημενο τυπε το δικο μου κοματι παρακαλω.Κόβω την πουτσα μου στα 5
Ψιλλοκομενο κ καλα ψημενο τυπε το δικο μου κοματι παρακαλω.
Κοψτον στα 5 και θα σου πω μετα εγω μην ανησυχεις.Πουτσες ψάχνεις....;;;
Παιδαρά μου εσυ!!!!!!!![]()
Η Ρακι φταιει μην ανησυχεις.
με ρέγουλα... ;)Η Ρακι φταιει μην ανησυχεις.
Μολις εφτασε απο τα ρακοκαζανα Ρεθυμνου ;)με ρέγουλα... ;)
φρεσκαδούρα......Μολις εφτασε απο τα ρακοκαζανα Ρεθυμνου ;)
Νεκταρ τωρα που επιασαν κ τα κρυα..!φρεσκαδούρα......
καταρχας μαλακας εισαι αφου βαζεις χαρακτηρισμους και κατα δευτερον κψε και την πουτσα σου και βαλτην στον κολο σου για να μην βγαζεις συμπερασματα χωρις να ξερεις το καταλαβες ξερολα???Τυπε μιας και μαζευτήκατε όλοι οι μαλακες εδω και λέτε μαλακιες να πω και εγω μια...Δλδ οποίος γούσταρε να πληρώσει 250 και όποιος γούσταρε την Βερόνικα εδω εχει το παρατσούκλι “προστάτης” επειδή έτσι θέλετε εσείς;;;
Τέλος πάντων...η συζητηση δεν εχει τέλος εδω και μήνες αλλα κάτι τελευταίο..
Κόβω την πουτσα μου στα 5 οτι όλοι όσοι βγάζετε χολή για την συγκεκριμένη (αλλα και για άλλες),οτι οι περισσότεροι απο εσας εισαστε σαν ανάποδο γαμωτο εμφανισιακά,εισαστε απένταροι και μένετε με την μάνα σας ακομα..
Για το αν γαματε ποτέ καμια κανονική γκομενα ούτε καν συζητηση....
Εξού και τα κόμπλεξ σας και το μίσος σας προς τις γυναίκες.
Συνεχίστε έτσι και ισως κάποτε βρεθεί καμια στραβή,αγάμητη,μπαζόλα να σας κοιτάξει και τότε ισως σταματήσετε να μαλακιζεστε στο bourdela.
Χαιρετούρες!!!!!!![]()
στα μουτρα σου ολα ψευτομαγκα του πληκτρολογιου!!!την καλημερα μουΘα σου απαντούσα....αλλα κοιτάζοντας τις 2 τρίχες στο δεξί μου αρχιδι που μου ξέφυγαν στο ξύρισμα...θεώρησα οτι ειναι σημαντικότερες προσωπικότητες απο σένα.Οπότε η συζητηση έλαβε τέλος!
Καλημερα σου!!!
καταρχας μαλακας εισαι αφου βαζεις χαρακτηρισμους και κατα δευτερον κψε και την πουτσα σου και βαλτην στον κολο σου για να μην βγαζεις συμπερασματα χωρις να ξερεις το καταλαβες ξερολα???
δεν το κοβουμε,και οι δυο λεω γωΘα σου απαντούσα....αλλα κοιτάζοντας τις 2 τρίχες στο δεξί μου αρχιδι που μου ξέφυγαν στο ξύρισμα...θεώρησα οτι ειναι σημαντικότερες προσωπικότητες απο σένα.Οπότε η συζητηση έλαβε τέλος!
Καλημερα σου!!!
καλημερα καλο θα ηταν να προσεχει τι γραφει και τι χαρακτηρισμους κανει δεν τον εβρισε κανεις και ουτε ειμαι υποχρεωμενος να τον ανεχτω χωρις να του απαντησω καταλληλως ευχαριστωδεν το κοβουμε,και οι δυο λεω γω?...