Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

adreasfairways

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Ιαν 2017
Μηνύματα
2.438
Κριτικές
2
Like
1.301
Πόντοι
216
Από τις τελευταίες σελίδες που διάβασα την λένε γυφτάκι,ότι έχει μύκητες ότι είναι για  χεστρα κτλ
Οπότε αν δεν είναι μίσος απέναντι στην κοπέλα τι είναι???
ΣΊΓΟΥΡΑ υπάρχει σκοπός και κίνητρο!
Σε καμία άλλη δεν γίνεται τέτοιος πόλεμος!
Δλδ τι τεκμηρίωση θέλεις?
Ονόματα νταβατζήδων γραφείων κτλ που κρύβονται από πίσω? Μην είσαι ΑΠΛΌΣ ότι όλα γίνονται επειδή κάποιοι θεωρούν τα 250 πολλά...
εσυ στα 250 κολησες?κατσε διαβασε ολο το νημα και οταν καταλαβεις τι εχει γινει μου ξανα λες εκτος και αν εσυ ο ιδιος εξυπερετεις καποια συμφεροντα και βγανεις εδω ως προστατης....
 
  • Like
Αντιδράσεις: nosit

Ghost Rider III

Μέλος
Εγγρ.
6 Αυγ 2017
Μηνύματα
237
Κριτικές
1
Like
97
Πόντοι
1
εσυ στα 250 κολησες?κατσε διαβασε ολο το νημα και οταν καταλαβεις τι εχει γινει μου ξανα λες εκτος και αν εσυ ο ιδιος εξυπερετεις καποια συμφεροντα και βγανεις εδω ως προστατης....

Δλδ τι έχει γίνει και πρέπει να διαβάσω τόσες σελίδες για να καταλάβω?
Εδώ δημιουργουνται λογαριασμοί εδώ μόνο και μόνο για να βρίζουν κοροϊδεύουν κτλ.
Και ποια συμφέροντα εξυπηρετω που υποστηρίζω μια πουτανα που έχει κρεμάσει το στριγκακι της?
 

Ghost Rider III

Μέλος
Εγγρ.
6 Αυγ 2017
Μηνύματα
237
Κριτικές
1
Like
97
Πόντοι
1
Ρε τύπε ανημέρωτος πάλι, και μπαλίτσα θα σε μάθουμε?  :huh:
Διάβαζε λίγο, σέρνετε το internet στην Μυτιλήνη?  :think:

Άστα τώρα αυτά και πες μας για αυτήν την πουστάρα τον Βαγγέλα από την Μυτιλήνη που τον έδειχνε χθες στην αυτοψία που θέλει να γίνει Ανδρομέδα. Τον ήξερες?

Δεν ξέρω πως σου κόλλησε πως είμαι Μυτηλινιος και μακάρι να μπορούσα να στο αποδείξω.
Αλλά έτσι κι αλλιώς δεν έχω καμία υποχρέωση, γι αυτό σταμάτα να μου κολλάς με τις μαλακιες σου! Είδη έχω πρασινησει δυο φορές από τότε που γράφτηκα εδώ.
Όσο για τον Ροναλντο που έχεις σαν πρότυπο, εγώ τον βλέπω σαν τον Ρέμο οπότε μην ανοίξουμε κουβέντα για Ανδρομεδες!
 

erikos_E

Σπουδαίος
Εγγρ.
16 Φεβ 2014
Μηνύματα
5.695
Κριτικές
19
Like
6.899
Πόντοι
2.646
Τυπε μιας και μαζευτήκατε όλοι οι μαλακες εδω και λέτε μαλακιες να πω και εγω μια...Δλδ οποίος γούσταρε να πληρώσει 250 και όποιος γούσταρε την Βερόνικα εδω εχει το παρατσούκλι “προστάτης” επειδή έτσι θέλετε εσείς;;;
Τέλος πάντων...η συζητηση δεν εχει τέλος εδω και μήνες αλλα κάτι τελευταίο..
Κόβω την πουτσα μου στα 5 οτι όλοι όσοι βγάζετε χολή για την συγκεκριμένη (αλλα και για άλλες),οτι οι περισσότεροι απο εσας εισαστε σαν ανάποδο γαμωτο εμφανισιακά,εισαστε απένταροι και μένετε με την μάνα σας ακομα..
Για το αν γαματε ποτέ καμια κανονική γκομενα ούτε καν συζητηση....
Εξού και τα κόμπλεξ σας και το μίσος σας προς τις γυναίκες.
Συνεχίστε έτσι και ισως κάποτε βρεθεί καμια στραβή,αγάμητη,μπαζόλα να σας κοιτάξει και τότε ισως σταματήσετε να μαλακιζεστε στο bourdela.
Χαιρετούρες!!!!!!  :hi:
Δεν καταλαβα αποφοιτε της Οξφόρδης. Σε ενοχλει που ασχολούνται με το νανοπουτανο ? Εάν ναι κανε delete
 

adreasfairways

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Ιαν 2017
Μηνύματα
2.438
Κριτικές
2
Like
1.301
Πόντοι
216
Δλδ τι έχει γίνει και πρέπει να διαβάσω τόσες σελίδες για να καταλάβω?
Εδώ δημιουργουνται λογαριασμοί εδώ μόνο και μόνο για να βρίζουν κοροϊδεύουν κτλ.
Και ποια συμφέροντα εξυπηρετω που υποστηρίζω μια πουτανα που έχει κρεμάσει το στριγκακι της?
το εχει κρεμασει νομιζεις οτι δεν δουλευει??
 

adreasfairways

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Ιαν 2017
Μηνύματα
2.438
Κριτικές
2
Like
1.301
Πόντοι
216
Τυπε μιας και μαζευτήκατε όλοι οι μαλακες εδω και λέτε μαλακιες να πω και εγω μια...Δλδ οποίος γούσταρε να πληρώσει 250 και όποιος γούσταρε την Βερόνικα εδω εχει το παρατσούκλι “προστάτης” επειδή έτσι θέλετε εσείς;;;
Τέλος πάντων...η συζητηση δεν εχει τέλος εδω και μήνες αλλα κάτι τελευταίο..
Κόβω την πουτσα μου στα 5 οτι όλοι όσοι βγάζετε χολή για την συγκεκριμένη (αλλα και για άλλες),οτι οι περισσότεροι απο εσας εισαστε σαν ανάποδο γαμωτο εμφανισιακά,εισαστε απένταροι και μένετε με την μάνα σας ακομα..
Για το αν γαματε ποτέ καμια κανονική γκομενα ούτε καν συζητηση....
Εξού και τα κόμπλεξ σας και το μίσος σας προς τις γυναίκες.
Συνεχίστε έτσι και ισως κάποτε βρεθεί καμια στραβή,αγάμητη,μπαζόλα να σας κοιτάξει και τότε ισως σταματήσετε να μαλακιζεστε στο bourdela.
Χαιρετούρες!!!!!!  :hi:
καταρχας μαλακας εισαι αφου βαζεις χαρακτηρισμους και κατα δευτερον κψε και την πουτσα σου και βαλτην στον κολο σου για να μην βγαζεις συμπερασματα χωρις να ξερεις το καταλαβες ξερολα???
 

adreasfairways

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Ιαν 2017
Μηνύματα
2.438
Κριτικές
2
Like
1.301
Πόντοι
216
Θα σου απαντούσα....αλλα κοιτάζοντας τις 2 τρίχες στο δεξί μου αρχιδι που μου ξέφυγαν στο ξύρισμα...θεώρησα οτι ειναι σημαντικότερες προσωπικότητες απο σένα.Οπότε η συζητηση έλαβε τέλος!
Καλημερα σου!!!
στα μουτρα σου ολα ψευτομαγκα του πληκτρολογιου!!!την καλημερα μου
 

spunky13

Τιμημένος
Εγγρ.
20 Οκτ 2005
Μηνύματα
15.702
Κριτικές
27
Like
6.692
Πόντοι
7.715
καταρχας μαλακας εισαι αφου βαζεις χαρακτηρισμους και κατα δευτερον κψε και την πουτσα σου και βαλτην στον κολο σου για να μην βγαζεις συμπερασματα χωρις να ξερεις το καταλαβες ξερολα???
Θα σου απαντούσα....αλλα κοιτάζοντας τις 2 τρίχες στο δεξί μου αρχιδι που μου ξέφυγαν στο ξύρισμα...θεώρησα οτι ειναι σημαντικότερες προσωπικότητες απο σένα.Οπότε η συζητηση έλαβε τέλος!
Καλημερα σου!!!
δεν το κοβουμε,και οι δυο λεω γω
 

adreasfairways

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Ιαν 2017
Μηνύματα
2.438
Κριτικές
2
Like
1.301
Πόντοι
216
δεν το κοβουμε,και οι δυο λεω γω?...
καλημερα καλο θα ηταν να προσεχει τι γραφει και τι χαρακτηρισμους κανει δεν τον εβρισε κανεις και ουτε ειμαι υποχρεωμενος να τον ανεχτω χωρις να του απαντησω καταλληλως ευχαριστω
 

spunky13

Τιμημένος
Εγγρ.
20 Οκτ 2005
Μηνύματα
15.702
Κριτικές
27
Like
6.692
Πόντοι
7.715
ενταξει παιδες...ολα καλα.παμε παρακατω.δεν χρειαζεται τωρα βρισιδια,απο κανεναν.δεν ωφελει,και δεν βγαζει πουθενα.
καλη συνεχεια και στους δυο.
Υ.Γ.οταν συναντησετε καμια κοπελα,πειτε και δυο λογια.αυτο μετραει,και αυτο ειναι το ζητουμενο εδω μεσα.
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom