Επισκέπτης
Μιας και το αναφερατε αγαπητε.Η κριτικη μου ειναι κρεμασμενη στην αναλογη καρτελα.Η δικια σας περιμενει εγκριση απο την οικοδεσποινα του νηματος;Τυχαία γεννήθηκες βλάκας ή είναι κληρονομικό ?![]()
Μιας και το αναφερατε αγαπητε.Η κριτικη μου ειναι κρεμασμενη στην αναλογη καρτελα.Η δικια σας περιμενει εγκριση απο την οικοδεσποινα του νηματος;Τυχαία γεννήθηκες βλάκας ή είναι κληρονομικό ?![]()
Αγαπητε ειναι μεταδοτικο.Μου του μεταδωσατε

Αγαπητε βλεπω οτι δε ξεφευγετε και εσεις απο το προγραμμα.Άρχισες να ξεχνάς και τα ελληνικά εσύ!
Κατάλαβα!!
Άντε μπούφο πέρασε η ώρα πάρε τα χάπια σου.![]()
έκανες σ έμενα παράθεση και έβγαλες ζίλια καλή μου...Η προειδοποίηση έγινε όταν έθιξα την σαβουρογαμια σας, οπότε υπεθεσα είτε εσείς, ειτε o Loykas-21.
Περιμένω απάντηση από τον αόρατο...
προσωπικά δεν σ έβρισα και ούτε σ έδιωξα...Μη μου πείτε κύριε anon ότι ανήκετε στον ένδοξο Ελληνικό Στρατό και μου συμπεριφερεσαι σα παλαιουρας
Μόλις εξέφρασα αμφιβολία για την λατρεία σου (παρόλο που γυρεψα συγνώμη) με διώξατε με βρισίδια από την σελίδα της...
Και εδώ στον τόπο που συχνάζετε (είναι ευνοειτο γιατί) δεν μπορείτε...
Όλα τα ξεκινήσατε εσείς, και συνεχισατε να με κοροιδευετε και αφού σταμάτησα να γράφω στον τοίχο της αγαπημένη σας

Δεν νομίζω ότι έγραψα ότι δεν πρέπει να ποστάρει.
Ούτε καν σε τρίτο πρόσωπο έγραψα για να θεωρηθεί ότι απευθύνομαι σε αυτήν.
Γενική τοποθέτηση δικιά μου ήταν χωρίς να απευθύνεται σε κανέναν.
Αλλά από δικηγόρους άλλο τίποτε εδώ μέσα.
...είπε ο καθηγητής νομικής με μεταπτυχιακό στην υπεράσπιση ιερόδουλων.
Τώρα τι σόι καθηγητής που δεν καταλαβαίνει τι γράφετε και τα μεταφράζει κατά το δοκούν ο Θεός και η ψυχή του.
Θα επηρεάζεται από το βουλγάρικο νερό.

Νικολάκη, από την παράθεση που έκανες στο ποστάρισμα της Εύας όλοι καταλάβαμε πόσο
αντικειμενικός και δίκαιος άνθρωπος είσαι και πόσο σου είναι ξένη η λέξη εμπάθεια και κακεντρέχεια.
Τις μεταφράσεις και διερμηνείες αλλού. Όσο για το "νεράκι" μου, θα ήθελες πολύ να έχεις
δοκιμάσει λίγο από τις "πηγές" όπου πίνω. Άντε, κάθησε εδώ να μιζεριάζεις και να κράζεις εφόσον
αυτή είναι η δουλειά που ξέρεις καλά. Όχι τίποτα άλλο, αλλά να έχω κι εγώ μετά, δουλίτσα ως δικηγόρος
βρε αδερφέ, να βγάζω τον επιούσιο...![]()
Δεν φυγατε διακοπες αγαπητε?
Καλησπερα σε πρασινους και μη... Χρονια πολλα

Nικολάκη, όταν κάνεις παράθεση σε κάποιον εννοείται ότι το σχόλιό σου απευθύνεται σε αυτόν
στον οποίο κάνεις παράθεση. Συνεπώς, εφόσον έκανες πιο πάνω παράθεση σε ποστάρισμα της Εύας,
το σχόλιό σου και η απαξιωτική σου κρίση απευθύνονται σε αυτήν. Τουλάχιστον να έχεις
τα παντελόνια να υποστήριξεις μέχρι τέλους την θέση σου και όχι να ρίχνεις τη μπάλλα στις κερκίδες
όταν στριμώγνεσαι. Θα προτιμούσα να μου πείς, ναί ρε φίλε είμαι εμπαθής δεν γουστάρω στην Εύα
και την θεωρώ μπάζο, γι' αυτό έγραψα ότι έγραψα και δεν αλλάζω ούτε κόμμα. Αυτό τουλάχιστον
θα ήταν πιο τίμιο και αντρίκιο από το να μου σφυρίζεις κλέφτικα και να δικαιολογείσαι
όπως η Γιαδικιάρογλου και η Βουγουκλάκη στην ταινία. Δεν είπα αυτό, εννοούσα κάτι άλλο,
μάλλον δεν το έθεσα σωστά και δεν απευθυνόμουν εκεί αλλά αλλού, και άλλες τέτοιες αδερφίστικες και γενικόλογα
ευθυνόφοβες περιφράσεις. Άντε Νικολάκη, μάθε επιτέλους να κάνεις διάλογο σαν ενήλικας.






Ρε μπούφο είσαι χαζούλης?
Μην πετάς την μπάλα στην κερκίδα όποτε δεν σε συμφέρει.
Έγραψες αρχικά ότι της αφαίρεσα το δικαίωμα να γράψει και να υποστηρίξει την θέση της, ενώ δεν έγινε κάτι τέτοιο.
Αντίθετα, ενώ θεωρείς ότι αυτή έχει δικαίωμα να γράφει όπου θέλει και ότι θέλει, παραθέτοντας εμένα είναι σαν να μου λες κακώς σχολιάζεις.
Εφόσον λοιπόν κρίνεις ότι απευθύνομαι σε αυτήν ποιος οι λόγος και απαντάς εσύ?
Είσαι αναπληρωτής?
Πληρεξούσιος δικηγόρος ιεροδούλων? >
Ρούφα του αβγουλάκι σου μπάρμπα και άσε τα δικηγορίστικα.
Στους παππούληδες αυτά που σε παίρνει, εγώ δεν γαμάω αρσενικούς, τζάμπα ξύνεσαι.
Άντε έλα και καμιά βόλτα από δω να πληρωθείς για τις υπηρεσίες σου, το μπάζο σου περιμένει να σε εξοφλήσει, μπαζογάμη.![]()
Νικολάκη, από την παράθεση που έκανες στο ποστάρισμα της Εύας όλοι καταλάβαμε πόσο
αντικειμενικός και δίκαιος άνθρωπος είσαι και πόσο σου είναι ξένη η λέξη εμπάθεια και κακεντρέχεια.
Τις μεταφράσεις και διερμηνείες αλλού. Όσο για το "νεράκι" μου, θα ήθελες πολύ να έχεις
δοκιμάσει λίγο από τις "πηγές" όπου πίνω. Άντε, κάθησε εδώ να μιζεριάζεις και να κράζεις εφόσον
αυτή είναι η δουλειά που ξέρεις καλά. Όχι τίποτα άλλο, αλλά να έχω κι εγώ μετά, δουλίτσα ως δικηγόρος
βρε αδερφέ, να βγάζω τον επιούσιο...![]()
Ρε μπούφο είσαι χαζούλης?
Μην πετάς την μπάλα στην κερκίδα όποτε δεν σε συμφέρει.
Έγραψες αρχικά ότι της αφαίρεσα το δικαίωμα να γράψει και να υποστηρίξει την θέση της, ενώ δεν έγινε κάτι τέτοιο.
Αντίθετα, ενώ θεωρείς ότι αυτή έχει δικαίωμα να γράφει όπου θέλει και ότι θέλει, παραθέτοντας εμένα είναι σαν να μου λες κακώς σχολιάζεις.
Εφόσον λοιπόν κρίνεις ότι απευθύνομαι σε αυτήν ποιος οι λόγος και απαντάς εσύ?
Είσαι αναπληρωτής?
Πληρεξούσιος δικηγόρος ιεροδούλων? >
Ρούφα του αβγουλάκι σου μπάρμπα και άσε τα δικηγορίστικα.
Στους παππούληδες αυτά που σε παίρνει, εγώ δεν γαμάω αρσενικούς, τζάμπα ξύνεσαι.
Άντε έλα και καμιά βόλτα από δω να πληρωθείς για τις υπηρεσίες σου, το μπάζο σου περιμένει να σε εξοφλήσει, μπαζογάμη.
https://[URL unfurl="true"]www.bourdela.com/forum/Themes/bou-highclass/images/warnwarn.gif[/img[/URL]] [color=green]Σταμάτα[/color]
[/quote]
Νικολάκη, το σταματώ εδώ και θα σου πρότεινα να κάνεις κι εσύ το ίδιο, διότι μάλλον δεν θα σου βγεί σε καλό
να βρίζεις και να προκαλείς περισσότερο. Να είσαι καλά και να έχεις υγεία.
Νικολάκη, το σταματώ εδώ και θα σου πρότεινα να κάνεις κι εσύ το ίδιο, διότι μάλλον θα σου βγεί σε καλό
να μην βρίζεις και να μην προκαλείς περισσότερο. Να είσαι καλά και να έχεις υγεία.
Σε αυτο το νημα επισης με επιθεσεις κατω απο την μεση κραζοντας την βερονικα πεσανε ονοματα αλλων εργαζομενων κοριτσιων ως καλύτερες της επισης. Μεχρι και η Αντριαννα Τσετσικ παρελασε εδω μεσα.Έχει ξεφτιλιστεί τόσο το θέμα "βερονικα" ! Βλέπω γίνεται προσπάθεια να ξαναζεσταθεί το θεμα με επιθέσεις (κατω απο τη μέση) σε άλλες εργαζόμενες. Και να πω δεν εχουν νημα...οκ καπου πρεπει να γίνει αυτο. Μα στης Βερόνικας?