Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

Ghost Rider III

Μέλος
Εγγρ.
6 Αυγ 2017
Μηνύματα
237
Κριτικές
1
Like
97
Πόντοι
1
Η προειδοποίηση έγινε όταν έθιξα την σαβουρογαμια σας, οπότε υπεθεσα είτε εσείς, ειτε o Loykas-21.
Περιμένω απάντηση από τον αόρατο...
 

anon.

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
15.997
Κριτικές
8
Like
19.574
Πόντοι
4.636
Η προειδοποίηση έγινε όταν έθιξα την σαβουρογαμια σας, οπότε υπεθεσα είτε εσείς, ειτε o Loykas-21.
Περιμένω απάντηση από τον αόρατο...
έκανες σ έμενα παράθεση και έβγαλες ζίλια καλή μου...
ποια η παρουσία σου στο site και ποια η προσφορά σου?
Ημερομηνία εγγραφής: 06/08/17, 18:06
 

Ghost Rider III

Μέλος
Εγγρ.
6 Αυγ 2017
Μηνύματα
237
Κριτικές
1
Like
97
Πόντοι
1
Μη μου πείτε κύριε anon ότι ανήκετε στον ένδοξο Ελληνικό Στρατό και μου συμπεριφερεσαι σα παλαιουρας
Μόλις εξέφρασα αμφιβολία για την λατρεία σου (παρόλο που γυρεψα συγνώμη) με διώξατε με βρισίδια από την σελίδα της...
Και εδώ στον τόπο που συχνάζετε (είναι ευνοειτο γιατί) δεν μπορείτε...

Όλα τα ξεκινήσατε εσείς, και συνεχισατε να με κοροιδευετε και αφού σταμάτησα να γράφω στον τοίχο της αγαπημένη σας
 

Ghost Rider III

Μέλος
Εγγρ.
6 Αυγ 2017
Μηνύματα
237
Κριτικές
1
Like
97
Πόντοι
1
Ελπίζω μέχρι αύριο να μου απαντήσει ο αόρατος!
Φεύγω γιατί αντίθετα με πολλούς από εδώ μέσα, έχω και κανονική ζωή!
 

anon.

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
15.997
Κριτικές
8
Like
19.574
Πόντοι
4.636
Μη μου πείτε κύριε anon ότι ανήκετε στον ένδοξο Ελληνικό Στρατό και μου συμπεριφερεσαι σα παλαιουρας
Μόλις εξέφρασα αμφιβολία για την λατρεία σου (παρόλο που γυρεψα συγνώμη) με διώξατε με βρισίδια από την σελίδα της...
Και εδώ στον τόπο που συχνάζετε (είναι ευνοειτο γιατί) δεν μπορείτε...

Όλα τα ξεκινήσατε εσείς, και συνεχισατε να με κοροιδευετε και αφού σταμάτησα να γράφω στον τοίχο της αγαπημένη σας
προσωπικά δεν σ έβρισα και ούτε σ έδιωξα...
άλλα η στάση που κρατάς δειχνει καθαρά οτι ζηλεύεις
αν δεν σου κάνει κόπο κοιτά ξανά τι έγραψες... :rose:
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 136408

Επισκέπτης
Δεν νομίζω ότι έγραψα ότι δεν πρέπει να ποστάρει.
Ούτε καν σε τρίτο πρόσωπο έγραψα για να θεωρηθεί ότι απευθύνομαι σε αυτήν.
Γενική τοποθέτηση δικιά μου ήταν χωρίς να απευθύνεται σε κανέναν.
Αλλά από δικηγόρους άλλο τίποτε εδώ μέσα.

Nικολάκη, όταν κάνεις παράθεση σε κάποιον εννοείται ότι το σχόλιό σου απευθύνεται σε αυτόν
στον οποίο κάνεις παράθεση. Συνεπώς, εφόσον έκανες πιο πάνω παράθεση σε ποστάρισμα της Εύας,
το σχόλιό σου και η απαξιωτική σου κρίση απευθύνονται σε αυτήν. Τουλάχιστον να έχεις
τα παντελόνια να υποστήριξεις μέχρι τέλους την θέση σου και όχι να ρίχνεις τη μπάλλα στις κερκίδες
όταν στριμώγνεσαι. Θα προτιμούσα να μου πείς, ναί ρε φίλε είμαι εμπαθής δεν γουστάρω στην Εύα
και την θεωρώ μπάζο, γι' αυτό έγραψα ότι έγραψα και δεν αλλάζω ούτε κόμμα. Αυτό τουλάχιστον
θα ήταν πιο τίμιο και αντρίκιο από το να μου σφυρίζεις κλέφτικα και να δικαιολογείσαι
όπως η Γιαδικιάρογλου και η Βουγουκλάκη στην ταινία. Δεν είπα αυτό, εννοούσα κάτι άλλο,
μάλλον δεν το έθεσα σωστά και δεν απευθυνόμουν εκεί αλλά αλλού, και άλλες τέτοιες αδερφίστικες και γενικόλογα
ευθυνόφοβες περιφράσεις. Άντε Νικολάκη, μάθε επιτέλους να κάνεις διάλογο σαν ενήλικας.

 

pilofori

Ανώτερος
Εγγρ.
29 Ιουλ 2006
Μηνύματα
9.612
Κριτικές
19
Like
11.249
Πόντοι
9.095
α εσεις εδω δε ξενερωνετε με τιποτα ε?
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 136408

Επισκέπτης
...είπε ο καθηγητής νομικής με μεταπτυχιακό στην υπεράσπιση ιερόδουλων.
Τώρα τι σόι καθηγητής που δεν καταλαβαίνει τι γράφετε και τα μεταφράζει κατά το δοκούν ο Θεός και η ψυχή του.
Θα επηρεάζεται από το βουλγάρικο νερό.

Νικολάκη, από την παράθεση που έκανες στο ποστάρισμα της Εύας όλοι καταλάβαμε πόσο
αντικειμενικός και δίκαιος άνθρωπος είσαι και πόσο σου είναι ξένη η λέξη εμπάθεια και κακεντρέχεια.
Τις μεταφράσεις και διερμηνείες αλλού. Όσο για το "νεράκι" μου, θα ήθελες πολύ να έχεις
δοκιμάσει λίγο από τις "πηγές" όπου πίνω. Άντε, κάθησε εδώ να μιζεριάζεις και να κράζεις εφόσον
αυτή είναι η δουλειά που ξέρεις καλά. Όχι τίποτα άλλο, αλλά να έχω κι εγώ μετά, δουλίτσα ως δικηγόρος
βρε αδερφέ, να βγάζω τον επιούσιο... :jerking:
 

Επισκέπτης
Νικολάκη, από την παράθεση που έκανες στο ποστάρισμα της Εύας όλοι καταλάβαμε πόσο
αντικειμενικός και δίκαιος άνθρωπος είσαι και πόσο σου είναι ξένη η λέξη εμπάθεια και κακεντρέχεια.
Τις μεταφράσεις και διερμηνείες αλλού. Όσο για το "νεράκι" μου, θα ήθελες πολύ να έχεις
δοκιμάσει λίγο από τις "πηγές" όπου πίνω. Άντε, κάθησε εδώ να μιζεριάζεις και να κράζεις εφόσον
αυτή είναι η δουλειά που ξέρεις καλά. Όχι τίποτα άλλο, αλλά να έχω κι εγώ μετά, δουλίτσα ως δικηγόρος
βρε αδερφέ, να βγάζω τον επιούσιο... :jerking:

Δεν φυγατε  διακοπες  αγαπητε?
    Καλησπερα σε πρασινους και μη...      Χρονια πολλα
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 136408

Επισκέπτης
Δεν φυγατε  διακοπες  αγαπητε?
    Καλησπερα σε πρασινους και μη...       Χρονια πολλα

Ακόμα και στις διακοπές αγαπητέ μου, φροντίζω να γυμνάζομαι για να είμαι σε φόρμα... :grin: :grin: :grin:

Έρχεται δύσκολος Χειμώνας... :grin: :grin: :grin:

Χρόνια πολλα επίσης  :hi:

 
  • Like
Αντιδράσεις: eua30

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26
Nικολάκη, όταν κάνεις παράθεση σε κάποιον εννοείται ότι το σχόλιό σου απευθύνεται σε αυτόν
στον οποίο κάνεις παράθεση. Συνεπώς, εφόσον έκανες πιο πάνω παράθεση σε ποστάρισμα της Εύας,
το σχόλιό σου και η απαξιωτική σου κρίση απευθύνονται σε αυτήν. Τουλάχιστον να έχεις
τα παντελόνια να υποστήριξεις μέχρι τέλους την θέση σου και όχι να ρίχνεις τη μπάλλα στις κερκίδες
όταν στριμώγνεσαι. Θα προτιμούσα να μου πείς, ναί ρε φίλε είμαι εμπαθής δεν γουστάρω στην Εύα
και την θεωρώ μπάζο, γι' αυτό έγραψα ότι έγραψα και δεν αλλάζω ούτε κόμμα. Αυτό τουλάχιστον
θα ήταν πιο τίμιο και αντρίκιο από το να μου σφυρίζεις κλέφτικα και να δικαιολογείσαι
όπως η Γιαδικιάρογλου και η Βουγουκλάκη στην ταινία. Δεν είπα αυτό, εννοούσα κάτι άλλο,
μάλλον δεν το έθεσα σωστά και δεν απευθυνόμουν εκεί αλλά αλλού, και άλλες τέτοιες αδερφίστικες και γενικόλογα
ευθυνόφοβες περιφράσεις. Άντε Νικολάκη, μάθε επιτέλους να κάνεις διάλογο σαν ενήλικας.




Ρε μπούφο είσαι χαζούλης?  :idiot:
Μην πετάς την μπάλα στην κερκίδα όποτε δεν σε συμφέρει. :uglystupid:
Έγραψες αρχικά ότι της αφαίρεσα το δικαίωμα να γράψει και να υποστηρίξει την θέση της, ενώ δεν έγινε κάτι τέτοιο. :uglystupid:
Αντίθετα, ενώ θεωρείς ότι αυτή έχει δικαίωμα να γράφει όπου θέλει και  ότι θέλει, παραθέτοντας εμένα είναι σαν να μου λες κακώς σχολιάζεις.
Εφόσον λοιπόν κρίνεις ότι απευθύνομαι σε αυτήν ποιος οι λόγος και απαντάς εσύ?  :huh:
Είσαι αναπληρωτής?
Πληρεξούσιος δικηγόρος ιεροδούλων?  >:(
Ρούφα του αβγουλάκι σου μπάρμπα και άσε τα δικηγορίστικα.
Στους παππούληδες αυτά που σε παίρνει, εγώ δεν γαμάω αρσενικούς, τζάμπα ξύνεσαι.  :effemine:
Άντε έλα και καμιά βόλτα από δω να πληρωθείς για τις υπηρεσίες σου, το μπάζο σου περιμένει να σε εξοφλήσει, μπαζογάμη.  :zombie:

warnwarn.gif
 Σταμάτα[/color[/URL]]
 

The Lover

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2005
Μηνύματα
1.838
Like
447
Πόντοι
36
Ρε μπούφο είσαι χαζούλης?  :idiot:
Μην πετάς την μπάλα στην κερκίδα όποτε δεν σε συμφέρει. :uglystupid:
Έγραψες αρχικά ότι της αφαίρεσα το δικαίωμα να γράψει και να υποστηρίξει την θέση της, ενώ δεν έγινε κάτι τέτοιο. :uglystupid:
Αντίθετα, ενώ θεωρείς ότι αυτή έχει δικαίωμα να γράφει όπου θέλει και  ότι θέλει, παραθέτοντας εμένα είναι σαν να μου λες κακώς σχολιάζεις.
Εφόσον λοιπόν κρίνεις ότι απευθύνομαι σε αυτήν ποιος οι λόγος και απαντάς εσύ?  :huh:
Είσαι αναπληρωτής?
Πληρεξούσιος δικηγόρος ιεροδούλων?  >:(
Ρούφα του αβγουλάκι σου μπάρμπα και άσε τα δικηγορίστικα.
Στους παππούληδες αυτά που σε παίρνει, εγώ δεν γαμάω αρσενικούς, τζάμπα ξύνεσαι.  :effemine:
Άντε έλα και καμιά βόλτα από δω να πληρωθείς για τις υπηρεσίες σου, το μπάζο σου περιμένει να σε εξοφλήσει, μπαζογάμη.  :zombie:

μαστορα,
αφου ο αλλος δηλωσε "χασοδικης"
ασε τον να δουλεψει, να βγαλει το ψωμακι του.... οπως λεει

Νικολάκη, από την παράθεση που έκανες στο ποστάρισμα της Εύας όλοι καταλάβαμε πόσο
αντικειμενικός και δίκαιος άνθρωπος είσαι και πόσο σου είναι ξένη η λέξη εμπάθεια και κακεντρέχεια.
Τις μεταφράσεις και διερμηνείες αλλού. Όσο για το "νεράκι" μου, θα ήθελες πολύ να έχεις
δοκιμάσει λίγο από τις "πηγές" όπου πίνω. Άντε, κάθησε εδώ να μιζεριάζεις και να κράζεις εφόσον
αυτή είναι η δουλειά που ξέρεις καλά. Όχι τίποτα άλλο, αλλά να έχω κι εγώ μετά, δουλίτσα ως δικηγόρος
βρε αδερφέ, να βγάζω τον επιούσιο
... :jerking:
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 136408

Επισκέπτης
Ρε μπούφο είσαι χαζούλης?  :idiot:
Μην πετάς την μπάλα στην κερκίδα όποτε δεν σε συμφέρει. :uglystupid:
Έγραψες αρχικά ότι της αφαίρεσα το δικαίωμα να γράψει και να υποστηρίξει την θέση της, ενώ δεν έγινε κάτι τέτοιο. :uglystupid:
Αντίθετα, ενώ θεωρείς ότι αυτή έχει δικαίωμα να γράφει όπου θέλει και  ότι θέλει, παραθέτοντας εμένα είναι σαν να μου λες κακώς σχολιάζεις.
Εφόσον λοιπόν κρίνεις ότι απευθύνομαι σε αυτήν ποιος οι λόγος και απαντάς εσύ?  :huh:
Είσαι αναπληρωτής?
Πληρεξούσιος δικηγόρος ιεροδούλων?  >:(
Ρούφα του αβγουλάκι σου μπάρμπα και άσε τα δικηγορίστικα.
Στους παππούληδες αυτά που σε παίρνει, εγώ δεν γαμάω αρσενικούς, τζάμπα ξύνεσαι.  :effemine:
Άντε έλα και καμιά βόλτα από δω να πληρωθείς για τις υπηρεσίες σου, το μπάζο σου περιμένει να σε εξοφλήσει, μπαζογάμη.  :zombie:

https://[URL unfurl="true"]www.bourdela.com/forum/Themes/bou-highclass/images/warnwarn.gif[/img[/URL]] [color=green]Σταμάτα[/color]
[/quote]

Νικολάκη, το σταματώ εδώ και θα σου πρότεινα να κάνεις κι εσύ το ίδιο, διότι μάλλον δεν θα σου βγεί σε καλό
να βρίζεις και να προκαλείς περισσότερο. Να είσαι καλά και να έχεις υγεία.  
 
  • Like
Αντιδράσεις: eua30

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26
Νικολάκη, το σταματώ εδώ και θα σου πρότεινα να κάνεις κι εσύ το ίδιο, διότι μάλλον θα σου βγεί σε καλό
να μην βρίζεις και να μην προκαλείς περισσότερο. Να είσαι καλά και να έχεις υγεία. 



Εσύ μου την μπαίνεις όποτε κάνω post που δεν σου αρέσει.
Ποτέ δεν σε παρέθεσα πρώτος για οποιονδήποτε λόγο.
Ο Mod βλέπει  επιλεκτικά αναλόγως των φίλων που διατηρεί.
Και να με μπανάρουνε δεν έχω θέμα, δεν είναι εδώ η δουλειά μου.
800 post έχω σε 7 χρόνια, ένα κάθε 3 μέρες. Δεν ξημεροβραδιάζομαι εδώ.
Επίσης, να είσαι καλά και να έχεις υγεία.
 

Mindreader

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Φεβ 2014
Μηνύματα
14.802
Κριτικές
110
Like
20.380
Πόντοι
28.786
Στην τιτανομαχία σε καποια φαση ελευθερωθηκε το κρακεν.

Στην κλωνομαχία ποιο θηριο θα ελευθερωθεί ??

Απολυτως θλιβερή κατασταση.

Ας μαθουν καποιοι οτι φθονος προερχεται απο το φθινω.

Οι Αγγλοι το λενε ομορφα "Get a life !!"
 
  • Like
Αντιδράσεις: Zebu

Επισκέπτης
Έχει ξεφτιλιστεί τόσο το θέμα "βερονικα" !  Βλέπω γίνεται προσπάθεια να ξαναζεσταθεί το θεμα  με επιθέσεις  (κατω απο τη μέση) σε άλλες εργαζόμενες. Και να πω  δεν εχουν νημα...οκ  καπου πρεπει να γίνει αυτο. Μα στης Βερόνικας?
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.508
Κριτικές
42
Like
49.968
Πόντοι
28.246
Έχει ξεφτιλιστεί τόσο το θέμα "βερονικα" !  Βλέπω γίνεται προσπάθεια να ξαναζεσταθεί το θεμα  με επιθέσεις  (κατω απο τη μέση) σε άλλες εργαζόμενες. Και να πω  δεν εχουν νημα...οκ  καπου πρεπει να γίνει αυτο. Μα στης Βερόνικας?
Σε  αυτο το νημα επισης με επιθεσεις κατω απο την μεση κραζοντας την βερονικα πεσανε ονοματα αλλων εργαζομενων κοριτσιων ως καλύτερες της επισης. Μεχρι και η Αντριαννα Τσετσικ παρελασε εδω μεσα.
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom