albertontino1
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 20 Δεκ 2016
- Μηνύματα
- 788
- Κριτικές
- 8
- Like
- 844
- Πόντοι
- 366
βλέπω σας κατέστρεψε η τύπισσα σε λίγο θα τσακώνεστε και μεταξύ σαςαχαχαχχχα θίχτηκε ο χλεχλες η τον τσιμπιςε καμία μύγα τώρα που είναι παχιές..;;;
βλέπω σας κατέστρεψε η τύπισσα σε λίγο θα τσακώνεστε και μεταξύ σαςαχαχαχχχα θίχτηκε ο χλεχλες η τον τσιμπιςε καμία μύγα τώρα που είναι παχιές..;;;
Αυτό σε πείραξε ? που σου πλασάραν γκόμενα του 7-8 για θεά ?
Εδώ έχουν πλασάρει γκόμενα του 5-6 για την απόλυτη γυναίκα.
Όποιος είχε μάτια και διάβαζε μπορούσε να πάει στις πρώτες κριτικές της Βιβής και να δει όλη την ιστορία. Δεν ήταν κρυφή η αύξηση της τιμής.
Και το είπα κάποια στιγμη και το λέω και τώρα. Η Βερόνικα βρήκε και έκανε.
Το πανηγύρι είχε αρχίσε πιο νωρίς. Οταν κοπέλες που έπαιρνες με την παρέα σου για ένα 50ρι πλασαρίστηκαν εδώ στην τριπλάσια τιμή και με κριτικές φουλ στα 10ρια. Και αν τόλμαγες να πεις κουβέντα σε έπαιρνε ο διάολος. Δηλαδή τώρα τι να πουμε ? Και η jenny στο ίδιο νήμα που είχε ανοίξει και αν πήγαινες στην πρώτη σελίδα έγραφε 120... και λίγο αργότερα 80... στο ίδιο νημα ζητούσε τα 300... και όλα ήταν εκεί... και τα πρωην profile της και τα σχόλια όλα.
Τι να πεις δηλαδή ? Αμα ο άλλος είναι γίδι .. τέλος. Αυτοί που το έψαξαν σε όλες τις περιπτώσεις δεν χρειάστηκε να ακούσουν κανένα... αλλά άμα ο άλλος δεν θέλει να σπαταλήσει λίγο χρόνο και δεν το ψαξει καλά να πάθει. Βαρέθηκα πια να ασχολούμε με μπετόβλακες. Αφού θέλουν να πληρώσουν ας πληρώσουν...
βλέπω σας κατέστρεψε η τύπισσα σε λίγο θα τσακώνεστε και μεταξύ σας
Είναι κοινό μυστικό, Κύριε, το ότι οι περισσότερες ξεκίνησαν την "καριέρα" τους ως ψωλέτες κλειστού κύκλου. Ποιά να πρωταναφέρουμε; Την Τζένυ; Την Ζουλιεν; Την Κλέλια; Την Αρετή; Την Άντζελα; Όλες ξεκίνησαν με χαμηλό αντίτιμο, κι όταν κάποιοι τις έβαλαν στο "χοντρό" παιχνίδι, κάποιες που έτυχε είτε να είναι πιο ξύπνιες, ή να έχουν πιο περπατημένο νταβά, διαπίστωσαν πως ανάμεσα μας υπάρχουν αρκετοί πρόθυμοι να πληρώσουν την φέτα για ροκφόρ, και του έδωσαν και κατάλαβε...

Το νημα της Βερονικας αγαπητη...αποτελει το "εξοχικό" νήμα του μέσου μέλους του Bou!εσενα παντως που σε χανουμε που σε βρισκουμε στο νημα της Βερονικας γυρνας.....κανε και καμμια βουτια να ηρεμησουν λιγο τα νευρα σου πολυ τεντωμενα τα νιωθω![]()
ζουζούνα....εσενα παντως που σε χανουμε που σε βρισκουμε στο νημα της Βερονικας γυρνας.....κανε και καμμια βουτια να ηρεμησουν λιγο τα νευρα σου πολυ τεντωμενα τα νιωθω![]()
εσενα παντως που σε χανουμε που σε βρισκουμε στο νημα της Βερονικας γυρνας.....κανε και καμμια βουτια να ηρεμησουν λιγο τα νευρα σου πολυ τεντωμενα τα νιωθω![]()
ζουζούνα....
που χάθηκες εσύ;
Είναι κοινό μυστικό, Κύριε, το ότι οι περισσότερες ξεκίνησαν την "καριέρα" τους ως ψωλέτες κλειστού κύκλου. Ποιά να πρωταναφέρουμε; Την Τζένυ; Την Ζουλιεν; Την Κλέλια; Την Αρετή; Την Άντζελα; Όλες ξεκίνησαν με χαμηλό αντίτιμο, κι όταν κάποιοι τις έβαλαν στο "χοντρό" παιχνίδι, κάποιες που έτυχε είτε να είναι πιο ξύπνιες, ή να έχουν πιο περπατημένο νταβά, διαπίστωσαν πως ανάμεσα μας υπάρχουν αρκετοί πρόθυμοι να πληρώσουν την φέτα για ροκφόρ, και του έδωσαν και κατάλαβε...
Ισχυει τυπε αυτο που λες!Αυτα ειναι σημαδια των καιρων ομως λογω ελλειψης ποιοτητας κ επιλογωνΟι κλειστοί κύκλοι δεν ήταν ποτέ και τόσο κλειστοί.
Αλλά όσο και αν προσπαθώ δεν μπορώ να θυμηθώ τέτοιο πανηγύρι με κριτικές και νήματα με στρατό που άρχισε πέρσυ τέτοια επόχη.
Και από αυτες που είπες κάποιες ήταν έξυπνες. Αλλά δεν θυμάμε την Κλέλια να άλλαξε τιμή ούτε την Ζουλιέν που δουλεύει ως σήμερα να του αλλάζει τον αδόξαστο ... και τότε ήταν και καλες εποχές.....
Γενικά ήταν άλλες εποχές.
Τέτοια κατρακύλα και κατάντια στο site νομίζω ότι δεν έχω ξαναδει.
Οι κλειστοί κύκλοι δεν ήταν ποτέ και τόσο κλειστοί.
Αλλά όσο και αν προσπαθώ δεν μπορώ να θυμηθώ τέτοιο πανηγύρι με κριτικές και νήματα με στρατό που άρχισε πέρσυ τέτοια επόχη.
Και από αυτες που είπες κάποιες ήταν έξυπνες. Αλλά δεν θυμάμε την Κλέλια να άλλαξε τιμή ούτε την Ζουλιέν που δουλεύει ως σήμερα να του αλλάζει τον αδόξαστο ... και τότε ήταν και καλες εποχές.....
Γενικά ήταν άλλες εποχές.
Τέτοια κατρακύλα και κατάντια στο site νομίζω ότι δεν έχω ξαναδει.
Γράφεις: Για να ληφθούν σοβαρά όσα γράφει πρέπει να ξέρουμε ποιανού κλώνος είναι.
Τυχαία βάζεις και το όνομά μου και εμέσα με χαρακτηρίζεις κλώνο. Βγάλε στην φορα ποιανού κλώνος είμαι με αποδείξεις. Μέχρι τότε άλλαξε το σώβρακο με στρινγκ. Γιατί στο σώβρακο βάζουμε τα αρχίδια μας μέσα.
Όσο για την αναφορά. Τι αναφορά να σου κάνω; Τις προάλες έγινες πράσινος σε αυτό το νήμα και δεν κράτησε ούτε 24ωρο. Ενω κρατάει μια εβδομάδα. Τι αναφορά να σου κάνω που θα πας και θα κλαψομουνέψεις πάλι να στο βγάλουν;
Για τη υποστήριξη στην Βερόνικα δεν την αρνούμαι και στα αρχίδια μου το πως θα με χαρακτηρίσετε!
Αλλη φορα οταν θα αναφερεσαι σε κλωνους να προσεχεις ποια ονοματα βαζεις "τυχαια" διπλα στους κλωνους. Η να το διευκρινιζεις για μην γινονται παρεξηγησεις.Ρε μαν είσαι χαζός. Η φράση με τον κλώνο ήταν άλλη πρόταση δεν αφορούσε εσένα αφορούσε τον dab.
Αυτός είναι κλώνος. Για να δώσουμε βάση σε αυτά που γράφει πρέπει να ξέρουμε το κανονικό προφίλ.
Αν δεν το καταλαβαίνεις ασχολείσου με την ζωγραφική.
έχεις δίκαιο...Αφου το σκισατε το κοριτσακιμε τα 80αρια το βαλε 200 να κουραζεται λιγοτερο κσι να παιρνει περισσοτερα. Σωστο μαρκετινγκ . Αν θελαμε τα διναμε . Τωρα εκ των υστερων ας τραγουδησουμε
Γιατι την κατακρινετε ολοι μετα το βιντεακι?Τοσο πολυ απο τα συννεφα πεσατε?Και καλα οι πιτσιρικαδες που γνωρισαν την Βερονικα οι πιο παλιοι που ηξεραν την Αντριαννα το ιδιο εκπληκτοι εμειναν?
Τελευταια φορα την κοπελα την ειχα παρει νοεμβρη κ σαν σκλαβα που την ειχα παρει ηταν οπως κ τις προηγουμενες φορες στο ιδιο υψηλο επιπεδο για τα στανταρ ελλαδας σε αυτο τον τομεα.Η κοπελα δεν νομιζω οτι εχει κρυψει οτι εκανε κ αλλου ειδους προγραμματα.Τωρα βεβαια δεν ξερω πως εχει αντιληφθει ο καθενας τα αλλα προγραμματα αλλα οσοι εχουν τετοια γουστα ξερουν πολυ καλα τι παιζει..Επισης χαλαρωστε λιγο κ με αλλα αστερια του σαιτ εχουν γινει φασεις παρομοιες με της μικρης εδω που σας σοκαραν ορισμενους ασχετα που ολοι τουμπεκιαζονται κ περνανε στα ψιλα γραμματα!Ολοι στο μπλα μπλα εδω μια χαρα τα λετε αλλα απορω αυτοι που γαμανε ακαποτα...που παρακαλανε κ πληρωνουν τα μουνια χρυσα για να τα πηδηξουν ακαποτα η να τις κατουρησουν στο στομα κ αααααλλα πολλα...ολοι αυτοι ηρθαν απο αλλο πλανητη?Εδω μεσα ειμαστε ολοι....Αρεσει δεν αρεσει υπαρχουν κ οι κοπελες που θα εξυπηρετησουν το οποιο γουστο του πελατη κ πρεπει να υπαρχουν.
