You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Βερονικα 20
- Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 12K
- Εμφανίσεις 1M
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)
nickos99
Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Οκτ 2010
- Μηνύματα
- 1.169
- Κριτικές
- 14
- Like
- 187
- Πόντοι
- 26
μεγαλε αυτα τα εγραψα για αυτους που γραφουν εξυπναδες κατουρα χεσιματα κ καλα στο κραξιμο...λες κ αλλες επειδη δεν εχουν βγει στην φορα δεν τα ειχαν σαν κρυφα προγραμματα.Στην πρωτη σου ερωτηση εχω απαντησει πιο πανω.
Ρε παίχτη ωραία.
Αλλά αφού ήσουν εδώ και ήξερες τι παίζει και έβλεπες τι έγραφε, μην και όχι και δεν κάνω τέτοια και αυστηρά ότι λέει η αγγελία και όσα να μου δώσουν θέλω να περνάω εγώ καλά κλπ γιατί δεν βγήκες να πεις ότι πουλάει φούμαρα και τον Νοέμβριο την πήρα και έκανε την σκλάβα.
Καλά σου λέει ο άλλος πιο πάνω!
fredm5
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Ιαν 2012
- Μηνύματα
- 562
- Κριτικές
- 8
- Like
- 364
- Πόντοι
- 286
Ρε παίχτη ωραία.
Αλλά αφού ήσουν εδώ και ήξερες τι παίζει και έβλεπες τι έγραφε, μην και όχι και δεν κάνω τέτοια και αυστηρά ότι λέει η αγγελία και όσα να μου δώσουν θέλω να περνάω εγώ καλά κλπ γιατί δεν βγήκες να πεις ότι πουλάει φούμαρα και τον Νοέμβριο την πήρα και έκανε την σκλάβα.
Καλά σου λέει ο άλλος πιο πάνω!
Τώρα για να τα λέμε ξεκάθαρα δεν έχουν μεγάλη σημασία αυτά που λέει γιατί άλλο να είναι ο Νίκος από Κόρινθο που την κατουρούσε, άλλο ο ppgiorgos, κσι άλλο ο Zebu. (τυχαία τα παραδείγματα)
Για να ληφθούν σοβαρά όσα γράφει πρέπει να ξέρουμε ποιανού κλώνος είναι.
Πρωτον δεν ειμαι ο μοναδικος που εκανα τετοια προγραμματα με την κοπελα.
Δευτερον οταν ειχα στειλει πμ στην κοπελα να επιβεβαιωσω οτι δεν εχει αλλαξει κατι στις συναλλαγες μας δεν ειχα λογο να κατσω να αντικρουσω το προφιλ που εφτιαξε εδω μεσα.Μουνοπανια?Εν μερη ναι αλλα δεν νομιζω οτι υπαρχουν κ πολλοι καλοθελητες εδω μεσα κ οτι ο καθενας δεν κοιταει την παρτη του.Και τελος για να σε προλαβω ο λογος που γραφω πιο ανοιχτα τωρα εστω κ απο δω ειναι γιατι πλεον μετα την εξυπναδα του οποιου ανεβασε το βιντεο επεσαν οι μασκες οποτε δεν χρειαζεται να κρυβομαστε πισω απο το δαχτυλο μας κ θεωρω μεγαλη μαλακια να σταυρωνουν την κοπελα για τις οποιες υπηρεσιες προσεφερε επειδη ο οποισδηποτε δεν ειναι φαν του ειδους...Λες κ ξερουν πριν γλωσσοφιλιασουν γκομενα σε ποιανου συμπαικτη την κωλοτρυπιδα ειχε την γλωσσα της η καθε βερονικα η καθε μαριαλενα η καθε ναγια η καθε αννα η καθε κατερινα και και και και...
Δευτερον οταν ειχα στειλει πμ στην κοπελα να επιβεβαιωσω οτι δεν εχει αλλαξει κατι στις συναλλαγες μας δεν ειχα λογο να κατσω να αντικρουσω το προφιλ που εφτιαξε εδω μεσα.Μουνοπανια?Εν μερη ναι αλλα δεν νομιζω οτι υπαρχουν κ πολλοι καλοθελητες εδω μεσα κ οτι ο καθενας δεν κοιταει την παρτη του.Και τελος για να σε προλαβω ο λογος που γραφω πιο ανοιχτα τωρα εστω κ απο δω ειναι γιατι πλεον μετα την εξυπναδα του οποιου ανεβασε το βιντεο επεσαν οι μασκες οποτε δεν χρειαζεται να κρυβομαστε πισω απο το δαχτυλο μας κ θεωρω μεγαλη μαλακια να σταυρωνουν την κοπελα για τις οποιες υπηρεσιες προσεφερε επειδη ο οποισδηποτε δεν ειναι φαν του ειδους...Λες κ ξερουν πριν γλωσσοφιλιασουν γκομενα σε ποιανου συμπαικτη την κωλοτρυπιδα ειχε την γλωσσα της η καθε βερονικα η καθε μαριαλενα η καθε ναγια η καθε αννα η καθε κατερινα και και και και...
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.508
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.969
- Πόντοι
- 28.246
Θα σε παρακαλέσω να μην αναφέρεσαι τυχαία στο όνομά μου. Αν έχεις κάτι να πεις πες το στα ίσια. Αλλιώς τυχαία μην αναφέρεσαι σε εμένα.Τώρα για να τα λέμε ξεκάθαρα δεν έχουν μεγάλη σημασία αυτά που λέει γιατί άλλο να είναι ο Νίκος από Κόρινθο που την κατουρούσε, άλλο ο ppgiorgos, κσι άλλο ο Zebu. (τυχαία τα παραδείγματα)
Για να ληφθούν σοβαρά όσα γράφει πρέπει να ξέρουμε ποιανού κλώνος είναι.
Επισκέπτης
TheScorpio
Μέλος
- Εγγρ.
- 15 Απρ 2009
- Μηνύματα
- 1.359
- Κριτικές
- 8
- Like
- 332
- Πόντοι
- 36
Ρε παίχτη ωραία.
Αλλά αφού ήσουν εδώ και ήξερες τι παίζει και έβλεπες τι έγραφε, μην και όχι και δεν κάνω τέτοια και αυστηρά ότι λέει η αγγελία και όσα να μου δώσουν θέλω να περνάω εγώ καλά κλπ γιατί δεν βγήκες να πεις ότι πουλάει φούμαρα και τον Νοέμβριο την πήρα και έκανε την σκλάβα.
Καλά σου λέει ο άλλος πιο πάνω!
Νίκο ούτε εγω (θα) το έκανα. Γιατί ? Και που προσπάθησαν άλλοι να πουν κάτι σε κάποια άλλα νήματα τι κατάλαβαν ?
nickos99
Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Οκτ 2010
- Μηνύματα
- 1.169
- Κριτικές
- 14
- Like
- 187
- Πόντοι
- 26
Πρωτον δεν ειμαι ο μοναδικος που εκανα τετοια προγραμματα με την κοπελα.
Δευτερον οταν ειχα στειλει πμ στην κοπελα να επιβεβαιωσω οτι δεν εχει αλλαξει κατι στις συναλλαγες μας δεν ειχα λογο να κατσω να αντικρουσω το προφιλ που εφτιαξε εδω μεσα.Μουνοπανια?Εν μερη ναι αλλα δεν νομιζω οτι υπαρχουν κ πολλοι καλοθελητες εδω μεσα κ οτι ο καθενας δεν κοιταει την παρτη του.Και τελος για να σε προλαβω ο λογος που γραφω πιο ανοιχτα τωρα εστω κ απο δω ειναι γιατι πλεον μετα την εξυπναδα του οποιου ανεβασε το βιντεο επεσαν οι μασκες οποτε δεν χρειαζεται να κρυβομαστε πισω απο το δαχτυλο μας κ θεωρω μεγαλη μαλακια να σταυρωνουν την κοπελα για τις οποιες υπηρεσιες προσεφερε επειδη ο οποισδηποτε δεν ειναι φαν του ειδους...Λες κ ξερουν πριν γλωσσοφιλιασουν γκομενα σε ποιανου συμπαικτη την κωλοτρυπιδα ειχε την γλωσσα της η καθε βερονικα η καθε μαριαλενα η καθε ναγια η καθε αννα η καθε κατερινα και και και και...
Με λίγα λόγια μόνο για την πάρτη σου είσαι εδώ.
Αφήνεις τις πουτάνες να δουλεύουν τα άλλα μέλη ψιλό γαζί και δεν έχεις τα παπάρια να γράψεις τι παίζει.
Θα μου πεις εδώ για να τα πεις έστω και κατόπιν εορτής έφτιαξες κλώνο.
Και το παίζεις και αφέντης τρομάρα σου που θέλεις υποτακτικές κοπέλες.
Αφού είσαι κότα ρε παίχτη τι τα θέλεις τα αντριλίκια?
Να το παίζεις μάγκας επί πληρωμή?
Αφού δεν έχεις αρχίδια να γράψεις την αλήθεια.
Βαλε φούστα καλύτερα και πήγαινε να σε στραπονάρει καμιά.
anon.
Μέγας
- Εγγρ.
- 21 Μαρ 2017
- Μηνύματα
- 15.997
- Κριτικές
- 8
- Like
- 19.574
- Πόντοι
- 4.636
nickos99
Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Οκτ 2010
- Μηνύματα
- 1.169
- Κριτικές
- 14
- Like
- 187
- Πόντοι
- 26
Νίκο ούτε εγω (θα) το έκανα. Γιατί ? Και που προσπάθησαν άλλοι να πουν κάτι σε κάποια άλλα νήματα τι κατάλαβαν ?
Φίλε με συγχωρείς αλλά δεν είσαι εντάξει και στο είχα πει και τότε στην περίπτωση της Jenny’s που έψαχνε κορόιδα με 300 την ώρα.
Πολλοί ξέρατε και δεν μιλούσατε. Δεν είπατε εγώ πήρα π.μ. με 120, με 150….
Αφήνατε μια πουτάνα να μας παίζει.
Κι αν δεν βρισκόταν ο άλλος να γράψει κριτική που πήγαν να τον δαγκώσουν ακόμα στα σκοτάδια θα ήμασταν.
Νταβάδες και πουτάνες κάνουν παιχνίδι στην πλάτη μας και στα αρχίδια σας όλοι.
Ένας βρέθηκε να γράψει αλήθειες στην κριτική, ο ppgiorgos και είχαν πέσει όλοι να τον φάνε.
Η αλήθεια πάντα λάμπει. Μετά από 6 μήνες όλοι είδαν τι πουλιόταν για 250.
Όλοι οι άλλοι την κότα.
Βγήκε ο άλλος πιο πάνω που παρεξηγήθηκε να μην λέγεται το όνομα του.
Που πλάσαραν μια γκόμενα του 7-8 για Θεά.
Αυτα μεγαλε ειναι πραγματα τα οποια δεν ειναι ουτε για παιδακια ουτε για ψευτοαντρακια!Ειναι ενα κομματι το οποιο δεν μπορεις να συζητησεις οποτε δεν μπαινω καν στην διαδικασια.Αν ειμαι για την παρτη μου?Εννοειτε...το 90% ειναι για την παρτη του εδω!Υπαρχουν επισης αυτοι που κανουν δουλειες εδω μεσα κ κατι λιγοι ρομπεν των δασων σαν την αφεντια σου.Τελος μεσα σε ενα σαιτ στο οποιο ο καθενας μπορει να βρει κ να ικανοποιησει οποια σεξουαλικη επιθυμια διαστοφη φετιχ εχει μαθε να μην χαρακτηριζεις.Αντρακι...
fredm5
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Ιαν 2012
- Μηνύματα
- 562
- Κριτικές
- 8
- Like
- 364
- Πόντοι
- 286
Θα σε παρακαλέσω να μην αναφέρεσαι τυχαία στο όνομά μου. Αν έχεις κάτι να πεις πες το στα ίσια. Αλλιώς τυχαία μην αναφέρεσαι σε εμένα.
Είτε παρακαλας είτε δεν σου αρέσει ήσουν ο πιο γραφικός από τους υποστηρικτές και σε θυμόμουν. Το ίδιο ισχύει και για τους άλλους δύο.
Ήθελα να γράψω έναν που την έκραζε, έναν που έκανε τον δικηγόρο και έναν που ζητούσε υποτακτικες κοπέλες. Αυτά τα μέλη που θυμόμουν τα έγραψα τυχαία.
Αν παρεξηγήθηκες πάτα το κουμπί που λέει αναφορά.
anon.
Μέγας
- Εγγρ.
- 21 Μαρ 2017
- Μηνύματα
- 15.997
- Κριτικές
- 8
- Like
- 19.574
- Πόντοι
- 4.636
που είναι αυτό;Επισης μην μασας...πολλοι που γραφουν κριτικες κ κατεβατα σε νηματα πηδανε τζαμπα η στο ενα τριτο της τιμης
TheScorpio
Μέλος
- Εγγρ.
- 15 Απρ 2009
- Μηνύματα
- 1.359
- Κριτικές
- 8
- Like
- 332
- Πόντοι
- 36
Φίλε με συγχωρείς αλλά δεν είσαι εντάξει και στο είχα πει και τότε στην περίπτωση της Jenny’s που έψαχνε κορόιδα με 300 την ώρα.
Πολλοί ξέρατε και δεν μιλούσατε. Δεν είπατε εγώ πήρα π.μ. με 120, με 150….
Αφήνατε μια πουτάνα να μας παίζει.
Κι αν δεν βρισκόταν ο άλλος να γράψει κριτική που πήγαν να τον δαγκώσουν ακόμα στα σκοτάδια θα ήμασταν.
Νταβάδες και πουτάνες κάνουν παιχνίδι στην πλάτη μας και στα αρχίδια σας όλοι.
Ένας βρέθηκε να γράψει αλήθειες στην κριτική, ο ppgiorgos και είχαν πέσει όλοι να τον φάνε.
Η αλήθεια πάντα λάμπει. Μετά από 6 μήνες όλοι είδαν τι πουλιόταν για 250.
Όλοι οι άλλοι την κότα.
Βγήκε ο άλλος πιο πάνω που παρεξηγήθηκε να μην λέγεται το όνομα του.
Που πλάσαραν μια γκόμενα του 7-8 για Θεά.
Αυτό σε πείραξε ? που σου πλασάραν γκόμενα του 7-8 για θεά ?
Εδώ έχουν πλασάρει γκόμενα του 5-6 για την απόλυτη γυναίκα.
Όποιος είχε μάτια και διάβαζε μπορούσε να πάει στις πρώτες κριτικές της Βιβής και να δει όλη την ιστορία. Δεν ήταν κρυφή η αύξηση της τιμής.
Και το είπα κάποια στιγμη και το λέω και τώρα. Η Βερόνικα βρήκε και έκανε.
Το πανηγύρι είχε αρχίσε πιο νωρίς. Οταν κοπέλες που έπαιρνες με την παρέα σου για ένα 50ρι πλασαρίστηκαν εδώ στην τριπλάσια τιμή και με κριτικές φουλ στα 10ρια. Και αν τόλμαγες να πεις κουβέντα σε έπαιρνε ο διάολος. Δηλαδή τώρα τι να πουμε ? Και η jenny στο ίδιο νήμα που είχε ανοίξει και αν πήγαινες στην πρώτη σελίδα έγραφε 120... και λίγο αργότερα 80... στο ίδιο νημα ζητούσε τα 300... και όλα ήταν εκεί... και τα πρωην profile της και τα σχόλια όλα.
Τι να πεις δηλαδή ? Αμα ο άλλος είναι γίδι .. τέλος. Αυτοί που το έψαξαν σε όλες τις περιπτώσεις δεν χρειάστηκε να ακούσουν κανένα... αλλά άμα ο άλλος δεν θέλει να σπαταλήσει λίγο χρόνο και δεν το ψαξει καλά να πάθει. Βαρέθηκα πια να ασχολούμε με μπετόβλακες. Αφού θέλουν να πληρώσουν ας πληρώσουν...
Γυρω γυρω....Συγκεκριμενα δεν μιλαω για καποιον αλλα τι δεν υπαρχουν?Καποτε μου πλασαραν με πμ διαφορες τουριστριες που ηταν τοτε στα φορτε τους κ ηξερα ποτε θα ερθουν κ κανονιζα πριν γραψει το escortnews κ μετα εβλεπα τανες κ μελη του σαιτ μαζι με αλλα κολληταρια τους απο δω (κλικες) να εχουν φωτο μαζι σε fb κ τετοια.Απλα δεν ημουν ποτε του κλαδου οποτε δεν με ενοιαζε.Καναμε ολοι την δουλεια μας!
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.508
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.969
- Πόντοι
- 28.246
Γράφεις: Για να ληφθούν σοβαρά όσα γράφει πρέπει να ξέρουμε ποιανού κλώνος είναι.Είτε παρακαλας είτε δεν σου αρέσει ήσουν ο πιο γραφικός από τους υποστηρικτές και σε θυμόμουν. Το ίδιο ισχύει και για τους άλλους δύο.
Ήθελα να γράψω έναν που την έκραζε, έναν που έκανε τον δικηγόρο και έναν που ζητούσε υποτακτικες κοπέλες. Αυτά τα μέλη που θυμόμουν τα έγραψα τυχαία.
Αν παρεξηγήθηκες πάτα το κουμπί που λέει αναφορά.
Τυχαία βάζεις και το όνομά μου και εμέσα με χαρακτηρίζεις κλώνο. Βγάλε στην φορα ποιανού κλώνος είμαι με αποδείξεις. Μέχρι τότε άλλαξε το σώβρακο με στρινγκ. Γιατί στο σώβρακο βάζουμε τα αρχίδια μας μέσα.
Όσο για την αναφορά. Τι αναφορά να σου κάνω; Τις προάλες έγινες πράσινος σε αυτό το νήμα και δεν κράτησε ούτε 24ωρο. Ενω κρατάει μια εβδομάδα. Τι αναφορά να σου κάνω που θα πας και θα κλαψομουνέψεις πάλι να στο βγάλουν;
Για τη υποστήριξη στην Βερόνικα δεν την αρνούμαι και στα αρχίδια μου το πως θα με χαρακτηρίσετε!
apoc
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 28 Δεκ 2005
- Μηνύματα
- 17.705
- Κριτικές
- 31
- Like
- 393
- Πόντοι
- 3.115
αχαχαχχχα θίχτηκε ο χλεχλες η τον τσιμπιςε καμία μύγα τώρα που είναι παχιές..;;;Θα σε παρακαλέσω να μην αναφέρεσαι τυχαία στο όνομά μου. Αν έχεις κάτι να πεις πες το στα ίσια. Αλλιώς τυχαία μην αναφέρεσαι σε εμένα.
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 229
- Εμφανίσεις
- 24K
Stories
Νέο! Δείτε τα όλα τα escorts στον κατάλογο
