MMG
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 11 Αυγ 2010
- Μηνύματα
- 621
- Κριτικές
- 5
- Like
- 549
- Πόντοι
- 306
Δεν υπαρχει ΙΚΑ πλεον!!!!!!!!!!!!Ακουγεται οτι θα ανοιξει μικροβιολογικο εργαστηριο με εξειδικευση στις γενικες ουρων και κοπρανων....οι παπουληδες του σαη να παρουν νουμερακι... τα εξοδα θα τα καλυπτει και το ΙΚΑ![]()
