Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

MMG

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2010
Μηνύματα
621
Κριτικές
5
Like
549
Πόντοι
306
Ακουγεται οτι θα ανοιξει μικροβιολογικο εργαστηριο με εξειδικευση στις γενικες ουρων και κοπρανων....οι παπουληδες του σαη να παρουν νουμερακι... τα εξοδα θα τα καλυπτει και το ΙΚΑ  :afro:
Δεν υπαρχει ΙΚΑ πλεον!!!!!!!!!!!!
 

anon.

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
15.997
Κριτικές
8
Like
19.574
Πόντοι
4.636
Βερόνικα πότε θα.... :-
 

Ghost Rider III

Μέλος
Εγγρ.
6 Αυγ 2017
Μηνύματα
237
Κριτικές
1
Like
97
Πόντοι
1
Καλώς τους ιπποτες...
Αφήσατε την ακατανομαστη και ήρθατε αλλού να παίξετε?
ή σας έστειλαν?
 

Ghost Rider III

Μέλος
Εγγρ.
6 Αυγ 2017
Μηνύματα
237
Κριτικές
1
Like
97
Πόντοι
1
:2funny:
ξέρεις κάτι για την Βερόνικα πότε θα έρθει;... :undecided:

Μετά από τριήμερο συνεχές γλύψιμο που κάνατε στην ακατανομαστη, έπεσε το μάτι μου ότι αλλάξατε εργαζόμενη...
Και όπως λέει ο Βέγγος:"Μου αρέσει που είσαι εκλεκτικός"
Θα αρχίσω μου φαίνεται να σας παρακολουθώ, να βλέπω τη σαβουρογαμια σας... :2funny:
(πάντως ζηλεύω τον άπειρο χρόνο που αφιερώνετε εδώ μέσα)
 

anon.

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
15.997
Κριτικές
8
Like
19.574
Πόντοι
4.636
:2funny:
Μετά από τριήμερο συνεχές γλύψιμο που κάνατε στην ακατανομαστη, έπεσε το μάτι μου ότι αλλάξατε εργαζόμενη...
Και όπως λέει ο Βέγγος:"Μου αρέσει που είσαι εκλεκτικός"
Θα αρχίσω μου φαίνεται να σας παρακολουθώ, να βλέπω τη σαβουρογαμια σας... :2funny:
(πάντως ζηλεύω τον άπειρο χρόνο που αφιερώνετε εδώ μέσα)
Σάββα σε λένε και εσένα? :think:
 

anon.

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
15.997
Κριτικές
8
Like
19.574
Πόντοι
4.636
:2funny:
Μετά από τριήμερο συνεχές γλύψιμο που κάνατε στην ακατανομαστη, έπεσε το μάτι μου ότι αλλάξατε εργαζόμενη...
Και όπως λέει ο Βέγγος:"Μου αρέσει που είσαι εκλεκτικός"
Θα αρχίσω μου φαίνεται να σας παρακολουθώ, να βλέπω τη σαβουρογαμια σας... :2funny:
(πάντως ζηλεύω τον άπειρο χρόνο που αφιερώνετε εδώ μέσα)
Υ.Γ
αν θέλεις πες μας πρόγραμμα κ δωράκι.... :smitten:
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Χεζοκατούρησε κάνας άλλος την "Θεάρα";
 

tomahok

Σεβαστός
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
21.378
Κριτικές
1
Like
7.146
Πόντοι
1.406
ακομα ασχολειστε με τη ταχταμπουλε,τατσε κουλε αβακατε?
 

Ghost Rider III

Μέλος
Εγγρ.
6 Αυγ 2017
Μηνύματα
237
Κριτικές
1
Like
97
Πόντοι
1
Δεν καταλαβαίνω με ποιον Σάββα με μπερδεύετε, αλλά από Εύη Θωδη σε κατουρημενες καταλήγετε...
Οι υπόλοιποι ιπποτες πότε θαρθουν να σας συμπαρασταθουν?

Αλλά αφού εσείς περνάτε καλά και κάνετε τον χαβαλέ σας, περί ορέξεως...  - δεν μου πέφτει λόγος!!!
Απλά θα σας διαβάζω...
:2funny: :2funny: :2funny:
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Δεν καταλαβαίνω με ποιον Σάββα με μπερδεύετε, αλλά από Εύη Θωδη σε κατουρημενες καταλήγετε...
Οι υπόλοιποι ιπποτες πότε θαρθουν να σας συμπαρασταθουν?

Αλλά αφού εσείς περνάτε καλά και κάνετε τον χαβαλέ σας, περί ορέξεως...  - δεν μου πέφτει λόγος!!!
Απλά θα σας διαβάζω...
:2funny: :2funny: :2funny:

Τον Κωφίδη, κύριε τύπε, γιατί παίζετε καλή μπάλα.  :)
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom