ser2000
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 22 Ιαν 2017
- Μηνύματα
- 1.213
- Κριτικές
- 6
- Like
- 1.209
- Πόντοι
- 376
Καλα ντε ? γραψε λαθος ..εγω ποτε φιλε δεν ειπα οτι θελω Βερονικα...ειναι πολυ δυνατο για την ηλικια μου...
τα σεβη μου

Καλα ντε ? γραψε λαθος ..εγω ποτε φιλε δεν ειπα οτι θελω Βερονικα...ειναι πολυ δυνατο για την ηλικια μου...

Καλα ντε ? γραψε λαθος ..
τα σεβη μου![]()
εγω ποτε φιλε δεν ειπα οτι θελω Βερονικα...ειναι πολυ δυνατο για την ηλικια μου...
Πάντως πρέπει να το εξομολογηθείτε... το exit poll που έβαλα μπορεί να είναι ίσως και το πιο επιτυχημένο στο bou.
Ξεπέρασε τις 100 εξομολογήσεις!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
σπιρτο!Πάντως πρέπει να μου το εξομολογηθείτε... το exit poll που έβαλα μπορεί να είναι ίσως και το πιο επιτυχημένο στο bou.
Ξεπέρασε τις 100 εξομολογήσεις!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ενταξει φιλε....Εγω μενω πιστος στα 35+Πρέπει να αποφεύγεις τις δυνατές συγκινήσεις
Άσε τον Έλληνα για τα πιπίνια (λέμε τώρα γιατί και αυτός της θεωρίας είναι)
Εσύ μείνε στα ΚΑΠΗ.
image upload no compressionελα μεσημεριατικα με τα εργαλεια!
καποιοι εχουνε δουλεια!
ποια ειν αυτη σεβασμιοτατε?

ποιοι ειναι αυτοι?....ελα μεσημεριατικα με τα εργαλεια!
καποιοι εχουνε δουλεια!

ρε συ ακομα παλαιο πασοκ εισαι εσυ????τοσο καιρο πρασινος?ποια ειν αυτη σεβασμιοτατε?![]()

Για το πρόσωπο δεν ξέρω αλλά για τα μαλλιά μάλλον έχει τρέσες.
Σκέφτεσε να την έχεις στα 4 και να την κρατάς από την αλογοουρά και ξαφνικά να μείνεις με την τρέσα στο χέρι?????![]()
![]()
Αυτόματα σημαίνει ότι θα μείνεις μετά και με την πουτσ@ στο χέρι.![]()
![]()
![]()

...διαβασες την απαντηση της με νουμερο 924?Βλακείες, η ίδια γράφει!
Ωραίο το milfotoubano Ζαντ...υπάρχει επιπλέον ινφο μήπως ???![]()