Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
Πες τα ρε γιατρέ γιατί όταν τα λέμε εμείς είμαστε γραφείο.
Την προηγούμενη βδομάδα το νήμα είχε 2-3 ποστ και από το Σάββατο βράδυ που έβαλε κριτική γίνεται της πουτανας.
Επίτηδες μπήκε η κριτική και επίτηδες επέλεξε τον συγκεκριμενο.
Οργανωμένο σχέδιο.


ναι ε? και τι θα κερδισω εγω απαυτο ? και αλλους χαιτερς??δεν μου φτανεις εσυ και το σιναφι σου?  αφου δεν δουλευω καν ρε μυαλο εχεις η κολοκυθια  μπορεις να ρωτησεις οσους μου εχουν γραψει κριτικη αν με εχει ξαναδει κανεις τους!και οσους μου εστειλαν πμ και δεν πηραν απαντηση αφου δεν δουλευω !
οπως εσεις λοιπον αυτη τη στιγμη μου κανετε ψυχολογικο πολεμο με την προφαση οτι εχετε δικαιωμα αποψης ετσι και εγω εχω αποψη κσι το δικαιωμα να τη εκφρασω με μια κριτικη! δεν δουλευω καν για να πειραξει τον οποιονδηποτε η κριτικη μου
ξερεις ποιους πειραξε? τους γνωστους που τους πειραζουν ολα ,ενα καλησπερα να πω θα σας πειραξει ,οποτε ασε τις αφορμες
εχω τοσα αναπαντητα μηνυματα που θα μπορουσα να γυρισω αυριο για 10 μερες και να μαζεψω ολο το μαρουλι
ομως δεν το κανω ξερεις γτ??γτ απλα δεν γουσταρω να το κανω πια

 

ppgiorgos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
389
Κριτικές
7
Like
332
Πόντοι
281
Δεν υπαρχει λογος για να διαγραφει το νημα!!!ας σταματησει καθε λογης κραξιμο και ολα θα ειναι κομπλε!!!



νηματα δεν διαγραφονται, ουτε προφιλ απλα δεν ξαναποσταρει.
δηλωνει οτι σταματα και θελει να αφαιρεθουν οι φωτογραφιες οπωε εγινε με την Ania.

 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.106
Like
5.812
Πόντοι
1.206
οπως εσεις λοιπον αυτη τη στιγμη μου κανετε ψυχολογικο πολεμο με την προφαση οτι εχετε δικαιωμα αποψης ετσι και εγω εχω αποψη κσι το δικαιωμα να τη εκφρασω με μια κριτικη! δεν δουλευω καν για να πειραξει τον οποιονδηποτε η κριτικη μου

Μπέμπα αυτό νομίζω πως το εξαντλήσαμε. Σου έδωσαν αυτήν την δυνατότητα άρα όντως είχες δικαίωμα να γράψεις, η πρώτη και η τελευταία ήσουν όμως διότι η χρησιμότητα της κριτικής σου αμφισβητήθηκε και τελικά νομίζω πως αποσύρθηκε, ορθώς θεωρώ.

Και να χαρείς μην ξαναρχίσεις για Σουηδίες και Νορβηγίες...
 

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26
εχω τοσα αναπαντητα μηνυματα που θα μπορουσα να γυρισω αυριο για 10 μερες και να μαζεψω ολο το μαρουλι
ομως δεν το κανω ξερεις γτ??γτ απλα δεν γουσταρω να το κανω πια


Πες απλά μου φτάνει το
μαρούλι του Ιωάννη και τέλος.
 
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
δεν μπορω να καταλαβω τον λογο που μου την βγαινεις ετσι  εχεις παει και εσυ  σουηδια φαινεται και εχεις καλυτερη γνωση οποτε παω πασο
γτ το συνεχιζεις δεν καταλαβαινω   :S
 

Boldoras

Μέλος
Εγγρ.
4 Δεκ 2010
Μηνύματα
334
Κριτικές
1
Like
63
Πόντοι
1
Έλεγα να μην ξαναγράψω στο νήμα της Βερόνικας, ελπίζοντας ότι τώρα που σταμάτησε θα βρίσκατε άλλο παιχνιδάκι, και δεν έχει νόημα να επιτιθομαι στον κάθε καρμιρη φτωχομπινε που δεν έχει άλλη ασχολία από το να ποστάρει στο φόρουμ ή στα παλιοκουμουνια που είναι του "ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ" (και ψάχνουν πληροφορίες για viagra - αφού είναι τζουφιοι), κραζοντας όλοι τους 25 ώρες το 24ωρο την Βερόνικα...
και αφού τα "αφεντικά" του bou δεν κάνουν τίποτα...

τώρα άρχισατε να κριτικάρετε τα δήθεν γούστα της κοπέλας και του Ιωάννη που ήθελε να περάσει καλά...
Καλά με τη  Βερόνικα έχετε κόμπλεξ ή ότι μαλακία σας δέρνει...
με τον Ιωάννη της περίφημης κριτικής τι έχετε?  Ζήλεια που έχει λεφτά και περνάει  καλά?
(Ο άλλος μέχρι και τον πουστη έκανε για να τον ειρωνευτει)
Αν δεν μπορείτε να καταλάβετε ότι ποιότητα πληρώνεται πάντα πιο ακριβά, μια ζωή θα ψάχνετε φτηνά υποκατάστατα...

Αλήθεια ρε Μασαζονομαχε πήρες ποτέ cg με 80 ευρώ?

Εσύ μαλακοκαβλαρχη ( που μόνο μπινελίκια σαν παλιοπουστας που είσαι ξέρεις να ρίχνεις) λύθηκε η απορία σου ποια μοιράζει παράσημα στο Μετάξι, γιατί εκεί που συχναζεις φαίνεται έχει μεγαλύτερη συχνότητα ή απονομή  παρασημων...

Και τέλος ρε Γιώργη που ξέρεις πως είμαι από νησί, διαβάζεις και άλλα φόρουμ? Αλλά στα άλλα φόρουμ, σεμνός και ταπεινός, γιατί έχει απέλαση...


ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΊΤΕ!!!
Αφήστε την κοπέλα να αποσυρθεί ήσυχα, στο κάτω κάτω μόνο σε αυτούς που προωθούν άλλες κοπέλες έκανε ζημιά, με το να την κραζετε τους βοηθάτε να πασάρουν πατσαβουρες (γιατί αν ήταν καλές δεν θα είχαν ανάγκη προώθησης)
 

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26
δεν μπορω να καταλαβω τον λογο που μου την βγαινεις ετσι  εχεις παει και εσυ  σουηδια φαινεται και εχεις καλυτερη γνωση οποτε παω πασο
γτ το συνεχιζεις δεν καταλαβαινω   :S


Στου κουφου την πόρτα όσο θέλεις βροντα. :2funny:
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.106
Like
5.812
Πόντοι
1.206
δεν μπορω να καταλαβω τον λογο που μου την βγαινεις ετσι  εχεις παει και εσυ  σουηδια φαινεται και εχεις καλυτερη γνωση οποτε παω πασο
γτ το συνεχιζεις δεν καταλαβαινω   :S

Βρε διάβασες τί έγραψα;
Το ξέρεις πως στην Σουηδία που πας υπάρχει νόμος που η πορνεία είναι παράνομη για τον πελάτη κι όχι για την εκδιδόμενη; Οι άνθρωποι είναι γενικώς βλαμμένοι και κολλημένοι με την πολιτική ορθότητα. Εδώ δεν είμαστε έτσι...
 
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
που κολλαει το ενα με το αλλο
εγω δεν μιλησα για νομους
ουτε για τα κοινα της μιας χωρας με την αλλη
εγω ειπα τι εχω δει ,αν καποιος αλλος λοιπον εχει παει γνωριζει σουηδικα και εχει ψαχτει ας μας πει οτι δεν ισχυει αυτο που ειπα

 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.106
Like
5.812
Πόντοι
1.206
που κολλαει το ενα με το αλλο
εγω δεν μιλησα για νομους
ουτε για τα κοινα της μιας χωρας με την αλλη
εγω ειπα τι εχω δει ,αν καποιος αλλος λοιπον εχει παει γνωριζει σουηδικα και εχει ψαχτει ας μας πει οτι δεν ισχυει αυτο που ειπα

Βρε καλό μου έχουμε διαφορετικό mentality, πως αλλιώς να στο πω;
 

yes.i.am

Μέλος
Εγγρ.
11 Οκτ 2016
Μηνύματα
3.094
Like
204
Πόντοι
16
εγω δεν εχω μαρουλι, εχω δυο λαχανα, εναμιση κιλο τοματες κρητης βιολογικες(οχι θερμοκηπιου) 4 καροτα και ενα ματσακι ανηθο.....γαμαω?  :sunglasses:
 

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26
που κολλαει το ενα με το αλλο
εγω δεν μιλησα για νομους
ουτε για τα κοινα της μιας χωρας με την αλλη
εγω ειπα τι εχω δει ,αν καποιος αλλος λοιπον εχει παει γνωριζει σουηδικα και εχει ψαχτει ας μας πει οτι δεν ισχυει αυτο που ειπα


Ρε γιατρέ ούτε που κολλάει δεν κατάλαβε. :grin:
Λοιπόν εγώ έχω δουλέψει στην Σουηδία σε νοσοκομείο 5 χρόνια και πήγαινω συχνά, έχω φίλους και ελληνες και ντόπιους.
Αυτό που λες δεν υπάρχει.
 

tasouras21

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Σεπ 2013
Μηνύματα
697
Κριτικές
17
Like
1.393
Πόντοι
1.606
εγω δεν εχω μαρουλι, εχω δυο λαχανα, εναμιση κιλο τοματες κρητης βιολογικες(οχι θερμοκηπιου) 4 καροτα και ενα ματσακι ανηθο.....γαμαω?  :sunglasses:
Ραδιενεργο το μαρουλι???
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.106
Like
5.812
Πόντοι
1.206
Να τελειώσω για να πάω να κοιμηθώ.
Κατάλαβα πως σε στεναχώρησα κι αυτό δεν μου ήταν ευχάριστο, πόσο μάλλον να είναι πρόθεσή μου.
Αλλά να μάθεις να ξεχωρίζεις τις καλόπιστες κριτικές από τις κακόπιστες είπαμε.
Κι επίσης δεν έχεις μόνο εσύ το δικαίωμα της γνώμης σου κι οι άλλοι έχουν το ίδιο δικαίωμα στην δική τους, ιδίως αν έχουν τα τριπλά σου χρόνια κι ασχολούταν με το "σπορ" αυτό όταν εσύ πήγαινες στο νηπιαγωγείο ακόμα...
 
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
δεν με αγγιζει τιποτα στο ειπα και σε μηνυμα παρολα αυτα το συνεχιζεις εδω
αλλο δικαιωμα αποψης και αλλο προσωπικα δεδομενα, χαρακτηρισμοι προσβλητικοι , και υπονοιες
τα νηματα ειναι για πληροφορηση ουτε για προσβολες ουτε για υπονοιες
μπορεις να λες οτι θελεις αρκει να μην χαρακτηριζει ,προσβαλει ,εκθετει και υπονοει κακοβουλια για εμενα η για καποιον πελατη μου
αν η ειρωνεια ειναι δικαιωμα τοτε δικαιωμα σου ,αν ο χαρακτηρισμος Μαφια προς το προσωπο μου ειναι δικαιωμα τοτε δικαιωμα σου παλι
ομως εδω δεν ειμαστε για να προσβαλουμε ο ενας τον αλλο! και εγω εχω αποψη ομως δεν καθομαι να λεω το μακρι και το κοντο μου για τον καθενα ''κουκουλονοντας'' το μετα κ λεγοντας οτι εχω δικαιωμα να μιλαω .
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.106
Like
5.812
Πόντοι
1.206
Δεν ήθελα να δημοσιοποιήσω πως είχαμε επικοινωνία με π.μ., αλλά μια που το ανέφερες!
Το "μαφία" σου εξήγησα πως ήταν χαϊδευτικό, το λέω και στην ανηψιά μου μου είναι 18 όταν πάει να μου κάνει την πιο έξυπνη από εμένα.

Δεν κατάλαβα ειλικρινά πότε σε προσέβαλα, εσένα ή κάποιον πελάτη σου, κι αν έτσι το εξέλαβες σου εξήγησα πιο πάνω πως δεν ήταν πρόθεσή μου.
Κι αλήθεια που έδωσα προσωπικά σου δεδομένα; Για καμία δεν θα το έκανα αυτό, τώρα με προσβάλεις εσύ!
Τίποτα άλλο δεν μπορώ να κάνω για να σε πείσω δυστυχώς...
 

ppgiorgos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
389
Κριτικές
7
Like
332
Πόντοι
281
δεν με αγγιζει τιποτα στο ειπα και σε μηνυμα παρολα αυτα το συνεχιζεις εδω
αλλο δικαιωμα αποψης και αλλο προσωπικα δεδομενα, χαρακτηρισμοι προσβλητικοι , και υπονοιες
τα νηματα ειναι για πληροφορηση ουτε για προσβολες ουτε για υπονοιες
μπορεις να λες οτι θελεις αρκει να μην χαρακτηριζει ,προσβαλει ,εκθετει και υπονοει κακοβουλια για εμενα η για καποιον πελατη μου
αν η ειρωνεια ειναι δικαιωμα τοτε δικαιωμα σου ,αν ο χαρακτηρισμος Μαφια προς το προσωπο μου ειναι δικαιωμα τοτε δικαιωμα σου παλι
ομως εδω δεν ειμαστε για να προσβαλουμε ο ενας τον αλλο! και εγω εχω αποψη ομως δεν καθομαι να λεω το μακρι και το κοντο μου για τον καθενα ''κουκουλονοντας'' το μετα κ λεγοντας οτι εχω δικαιωμα να μιλαω .


:think:

Βότκα, τζιν, ουίσκι ?
Με το μαλακό το οινόπνευμα γιατί πειράζει.
 

Boldoras

Μέλος
Εγγρ.
4 Δεκ 2010
Μηνύματα
334
Κριτικές
1
Like
63
Πόντοι
1
Ρε Γιαννεβαν, εσύ πριν λίγο δε αναφερθηκες στον Ιωάννη της κριτικής επειδή πήγε με Αγγελική? Τι σε νοιάζει τι κάνει ο Γιάννης και κάθε Γιάννης?
Ο καθένας το κουμάντο του.
Εσένα θα σε άρεσε να σε σχολιάζουν με ποιες πας, και να σε λένε και κακόγουστο?
Μετά λες δεν προσβάλω...

Και τέλος,
Εσύ δεν μου έστειλες π.μ. να μην υποστηρίζω την Βερόνικα για να μην ανεβάσει την τιμή...
Και εσύ την πλάκα σου κάνεις εδώ... :vomit:
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom