Βερονικα 20
Call-Girl
- Εγγρ.
- 12 Ιουν 2016
- Μηνύματα
- 552
- Like
- 121
Πες τα ρε γιατρέ γιατί όταν τα λέμε εμείς είμαστε γραφείο.
Την προηγούμενη βδομάδα το νήμα είχε 2-3 ποστ και από το Σάββατο βράδυ που έβαλε κριτική γίνεται της πουτανας.
Επίτηδες μπήκε η κριτική και επίτηδες επέλεξε τον συγκεκριμενο.
Οργανωμένο σχέδιο.
ναι ε? και τι θα κερδισω εγω απαυτο ? και αλλους χαιτερς??δεν μου φτανεις εσυ και το σιναφι σου? αφου δεν δουλευω καν ρε μυαλο εχεις η κολοκυθια μπορεις να ρωτησεις οσους μου εχουν γραψει κριτικη αν με εχει ξαναδει κανεις τους!και οσους μου εστειλαν πμ και δεν πηραν απαντηση αφου δεν δουλευω !
οπως εσεις λοιπον αυτη τη στιγμη μου κανετε ψυχολογικο πολεμο με την προφαση οτι εχετε δικαιωμα αποψης ετσι και εγω εχω αποψη κσι το δικαιωμα να τη εκφρασω με μια κριτικη! δεν δουλευω καν για να πειραξει τον οποιονδηποτε η κριτικη μου
ξερεις ποιους πειραξε? τους γνωστους που τους πειραζουν ολα ,ενα καλησπερα να πω θα σας πειραξει ,οποτε ασε τις αφορμες
εχω τοσα αναπαντητα μηνυματα που θα μπορουσα να γυρισω αυριο για 10 μερες και να μαζεψω ολο το μαρουλι
ομως δεν το κανω ξερεις γτ??γτ απλα δεν γουσταρω να το κανω πια

