The_Greek
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 16 Νοε 2010
- Μηνύματα
- 2.100
- Κριτικές
- 4
- Like
- 845
- Πόντοι
- 376
Έγραψα αυτό το κείμενο στην Κριτική της Βερόνικας κάτω από το σχόλιο του Ioannisp71.
Αλλά επειδή δεν ξέρω εάν θα εγκριθεί, θα ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας, γιατί νιώθω απελπισμένος καθότι τέτοιο κελεπούρι δεν θα ήθελα να προλάβει άλλη.
Αγαπητέ κύριε Ioannisp71,
Με μεγάλη μου χαρά και με την βοήθεια της Κυρίας Βερόνικας, έμαθα μέσα από την λογοτεχνική της κριτική ότι είστε ένας κύριος...
Εμφανισιμος
fit
ευγενικος
χαλαρος
αυθορμητος
ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΟΣ.
Επίσεις ότι μπορεις να συζητησεις ανετα για οποιοδηποτε θεμα.
Θα ήθελα να δω έαν και εμείς στο σεξ μπορούμε να έχουμε ακριβως το ίδιο γούστο και χημεία που είχες και με την κυρία Βερόνικα..
Θα ήθελα να μάθω από πρώτο χέρι πόσο σου αρεσει να περιποιεισαι με την γλωσσα σου γιατί διάβασα ότι είναι κατι το οποίο κανεις πολυ καλα ομολογουμενως και ότι το απολαμβάνεις απιστευτα.
Διάβασα ότι είσαι απο τα ελαχιστα ατομα που κάποιος θα χαιρόταν να κανει ραντεβου μαζι σου !!!
Επίσης ότι στα ντουο είσαι ακομα καλυτερος!! Εάν σου αρέσουν τόσο έχω πολλούς γνωστούς που σε κάνουν γούστο.
Θα ήθελα πραγματικά να κάνουμε ένα 24Η ραντεβου για να επιβεβαιώσω και εγώ το πόσο διακριτικος είσαι, πόσο γουστο έχεις και τις πολυ πικαντικες ιδεες σου που θα ήθελα να με εντυπωσιασουν εξίσου ;)
Θα μου άρεσε και εμένα να έκανες τα παντα για να με ικανοποιησεις τοσο σεξουαλικα οσο και με τις επιλογες σου (hotel εστιατοριο εξοδο κτλπ)
Κατάλαβα εξαρχής και πριν ακόμα γράψει η Κυρία Βερόνικα την κριτική της προς εσένα, το πόσο φανταστικος χαρακτηρας είσαι.
Εϊναι σίγουρο ότι είσαι απο άλλο πλανήτη, γιατί μόνο ένας εξωγήινος θα έκανε την Κυρία Βερόνικα να ντρεπεται να σε αποκαλέσει ''πελατη''.
Μακάρι να υπήρχαν περισσοτεροι εξωγήινοι ''ioannides'', σιγουρα οι γυναικες τύπου Κυρίας Βερόνικας, θα ηταν πιο ευχαριστημενες !
Δεν πιστευω να υπαρχει κοπελα που συναντησε τετοιο σπανιο εξωγήινο και δεν περασε καλα η χαλαστηκε καπου.
Τέλος, πραγματικά θα ήθελα να γίνει η ευχή της Κυρίας Βερόνικας που λέει "οποια κοπελα σε συνανταει ειναι το λιγοτερο τυχερη".
Για αυτό... για όλα αυτά τα παραπάνω...
πως μπορούμε να βρεθούμε από κοντά για ένα 24Η με μόνο 1425 ευρώ + το ταξί και να ζήσω και εγώ αυτό το όνειρο μαζί σας????
Τα χρήματα τα παίρνω στην αρχή της συνάντησης. 'Οχι επειδή με ενδιαφέρουν τα φράγκα, αλλά επειδή μου αρέσουν οι εξωγήινοι
με καλή συμπεριφόρα θα ήθελα να δω και την δική σου πριν προχωρήσει το ραντεβού μας.
Άλλωστε το λέει και η Κυρία Βερόνικα... Σου ευχομαι τα καλυτερα γιατί τα αξιζεις.
Εγώ είμαι τα Καλύτερα.
Αναμένω γλυκέ μου!
Με εκτίμηση,
Δε Γκρικ

Αλλά επειδή δεν ξέρω εάν θα εγκριθεί, θα ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας, γιατί νιώθω απελπισμένος καθότι τέτοιο κελεπούρι δεν θα ήθελα να προλάβει άλλη.
Αγαπητέ κύριε Ioannisp71,
Με μεγάλη μου χαρά και με την βοήθεια της Κυρίας Βερόνικας, έμαθα μέσα από την λογοτεχνική της κριτική ότι είστε ένας κύριος...
Εμφανισιμος
fit
ευγενικος
χαλαρος
αυθορμητος
ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΟΣ.
Επίσεις ότι μπορεις να συζητησεις ανετα για οποιοδηποτε θεμα.
Θα ήθελα να δω έαν και εμείς στο σεξ μπορούμε να έχουμε ακριβως το ίδιο γούστο και χημεία που είχες και με την κυρία Βερόνικα..
Θα ήθελα να μάθω από πρώτο χέρι πόσο σου αρεσει να περιποιεισαι με την γλωσσα σου γιατί διάβασα ότι είναι κατι το οποίο κανεις πολυ καλα ομολογουμενως και ότι το απολαμβάνεις απιστευτα.
Διάβασα ότι είσαι απο τα ελαχιστα ατομα που κάποιος θα χαιρόταν να κανει ραντεβου μαζι σου !!!
Επίσης ότι στα ντουο είσαι ακομα καλυτερος!! Εάν σου αρέσουν τόσο έχω πολλούς γνωστούς που σε κάνουν γούστο.
Θα ήθελα πραγματικά να κάνουμε ένα 24Η ραντεβου για να επιβεβαιώσω και εγώ το πόσο διακριτικος είσαι, πόσο γουστο έχεις και τις πολυ πικαντικες ιδεες σου που θα ήθελα να με εντυπωσιασουν εξίσου ;)
Θα μου άρεσε και εμένα να έκανες τα παντα για να με ικανοποιησεις τοσο σεξουαλικα οσο και με τις επιλογες σου (hotel εστιατοριο εξοδο κτλπ)
Κατάλαβα εξαρχής και πριν ακόμα γράψει η Κυρία Βερόνικα την κριτική της προς εσένα, το πόσο φανταστικος χαρακτηρας είσαι.
Εϊναι σίγουρο ότι είσαι απο άλλο πλανήτη, γιατί μόνο ένας εξωγήινος θα έκανε την Κυρία Βερόνικα να ντρεπεται να σε αποκαλέσει ''πελατη''.
Μακάρι να υπήρχαν περισσοτεροι εξωγήινοι ''ioannides'', σιγουρα οι γυναικες τύπου Κυρίας Βερόνικας, θα ηταν πιο ευχαριστημενες !
Δεν πιστευω να υπαρχει κοπελα που συναντησε τετοιο σπανιο εξωγήινο και δεν περασε καλα η χαλαστηκε καπου.
Τέλος, πραγματικά θα ήθελα να γίνει η ευχή της Κυρίας Βερόνικας που λέει "οποια κοπελα σε συνανταει ειναι το λιγοτερο τυχερη".
Για αυτό... για όλα αυτά τα παραπάνω...
πως μπορούμε να βρεθούμε από κοντά για ένα 24Η με μόνο 1425 ευρώ + το ταξί και να ζήσω και εγώ αυτό το όνειρο μαζί σας????
Τα χρήματα τα παίρνω στην αρχή της συνάντησης. 'Οχι επειδή με ενδιαφέρουν τα φράγκα, αλλά επειδή μου αρέσουν οι εξωγήινοι
με καλή συμπεριφόρα θα ήθελα να δω και την δική σου πριν προχωρήσει το ραντεβού μας.
Άλλωστε το λέει και η Κυρία Βερόνικα... Σου ευχομαι τα καλυτερα γιατί τα αξιζεις.
Εγώ είμαι τα Καλύτερα.
Αναμένω γλυκέ μου!
Με εκτίμηση,
Δε Γκρικ
