Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

The_Greek

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2010
Μηνύματα
2.100
Κριτικές
4
Like
845
Πόντοι
376
Έγραψα αυτό το κείμενο στην Κριτική της Βερόνικας κάτω από το σχόλιο του Ioannisp71.
Αλλά επειδή δεν ξέρω εάν θα εγκριθεί, θα ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας, γιατί νιώθω απελπισμένος καθότι τέτοιο κελεπούρι δεν θα ήθελα να προλάβει άλλη.  


Αγαπητέ κύριε Ioannisp71,  

Με μεγάλη μου χαρά και με την βοήθεια της Κυρίας Βερόνικας, έμαθα μέσα από την λογοτεχνική της κριτική ότι είστε ένας κύριος...
Εμφανισιμος
fit
ευγενικος
χαλαρος
αυθορμητος
ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΟΣ.
Επίσεις ότι μπορεις να συζητησεις ανετα για οποιοδηποτε θεμα.

Θα ήθελα να δω έαν και εμείς στο σεξ μπορούμε να έχουμε ακριβως το ίδιο γούστο και χημεία που είχες και με την κυρία Βερόνικα..
Θα ήθελα να μάθω από πρώτο χέρι πόσο σου αρεσει να περιποιεισαι με την γλωσσα σου γιατί διάβασα ότι είναι κατι το οποίο κανεις πολυ καλα ομολογουμενως και ότι το απολαμβάνεις απιστευτα.
Διάβασα ότι είσαι απο τα ελαχιστα ατομα που κάποιος θα χαιρόταν να κανει ραντεβου μαζι σου !!!

Επίσης ότι στα ντουο είσαι ακομα καλυτερος!! Εάν σου αρέσουν τόσο έχω πολλούς γνωστούς που σε κάνουν γούστο.

Θα ήθελα πραγματικά να κάνουμε ένα 24Η ραντεβου για να επιβεβαιώσω και εγώ το πόσο διακριτικος είσαι, πόσο γουστο έχεις και τις πολυ πικαντικες ιδεες σου που θα ήθελα να με εντυπωσιασουν εξίσου ;)
Θα μου άρεσε και εμένα να έκανες τα παντα για να με ικανοποιησεις τοσο σεξουαλικα οσο και με τις επιλογες σου (hotel εστιατοριο εξοδο κτλπ)

Κατάλαβα εξαρχής και πριν ακόμα γράψει η Κυρία Βερόνικα την κριτική της προς εσένα, το πόσο φανταστικος χαρακτηρας είσαι.
Εϊναι σίγουρο ότι είσαι απο άλλο πλανήτη, γιατί μόνο ένας εξωγήινος θα έκανε την Κυρία Βερόνικα να ντρεπεται να σε αποκαλέσει ''πελατη''.

Μακάρι να υπήρχαν περισσοτεροι εξωγήινοι ''ioannides'', σιγουρα οι γυναικες τύπου Κυρίας Βερόνικας, θα ηταν πιο ευχαριστημενες !

Δεν πιστευω να υπαρχει κοπελα που συναντησε τετοιο σπανιο εξωγήινο και δεν περασε καλα η χαλαστηκε καπου.

Τέλος, πραγματικά θα ήθελα να γίνει η ευχή της Κυρίας Βερόνικας που λέει "οποια κοπελα σε συνανταει ειναι το λιγοτερο τυχερη".
Για αυτό... για όλα αυτά τα παραπάνω...
πως μπορούμε να βρεθούμε από κοντά για ένα 24Η με μόνο 1425 ευρώ + το ταξί και να ζήσω και εγώ αυτό το όνειρο μαζί σας????
Τα χρήματα τα παίρνω στην αρχή της συνάντησης. 'Οχι επειδή με ενδιαφέρουν τα φράγκα, αλλά επειδή μου αρέσουν οι εξωγήινοι
με καλή συμπεριφόρα θα ήθελα να δω και την δική σου πριν προχωρήσει το ραντεβού μας.

Άλλωστε το λέει και η Κυρία Βερόνικα... Σου ευχομαι τα καλυτερα γιατί τα αξιζεις.
Εγώ είμαι τα Καλύτερα.

Αναμένω γλυκέ μου!

Με εκτίμηση,
Δε Γκρικ

:hi:
 
  • Like
Αντιδράσεις: Geo12S

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.106
Like
5.812
Πόντοι
1.206
Ορίστε! Άρχισε η καζούρα και λογικό ήταν.

Όμως μήπως ακριβώς αυτό (δηλαδή την δημοσιότητα και εν τη απουσία της για να είναι έτοιμοι οι πελάτες οψέποτε αποφασίσει να επιστρέψει) επιζητούσε η μικρή που είναι πονηρή;
Λέω τώρα εγώ που είμαι ακόμα πιο πονηρός...
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Έγραψα αυτό το κείμενο στην Κριτική της Βερόνικας κάτω από το σχόλιο του Ioannisp71.
Αλλά επειδή δεν ξέρω εάν θα εγκριθεί, θα ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας, γιατί νιώθω απελπισμένος καθότι τέτοιο κελεπούρι δεν θα ήθελα να προλάβει άλλη. 


Αγαπητέ κύριε Ioannisp71, 

Με μεγάλη μου χαρά και με την βοήθεια της Κυρίας Βερόνικας, έμαθα μέσα από την λογοτεχνική της κριτική ότι είστε ένας κύριος...
Εμφανισιμος
fit
ευγενικος
χαλαρος
αυθορμητος
ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΟΣ.
Επίσεις ότι μπορεις να συζητησεις ανετα για οποιοδηποτε θεμα.

Θα ήθελα να δω έαν και εμείς στο σεξ μπορούμε να έχουμε ακριβως το ίδιο γούστο και χημεία που είχες και με την κυρία Βερόνικα..
Θα ήθελα να μάθω από πρώτο χέρι πόσο σου αρεσει να περιποιεισαι με την γλωσσα σου γιατί διάβασα ότι είναι κατι το οποίο κανεις πολυ καλα ομολογουμενως και ότι το απολαμβάνεις απιστευτα.
Διάβασα ότι είσαι απο τα ελαχιστα ατομα που κάποιος θα χαιρόταν να κανει ραντεβου μαζι σου !!!

Επίσης ότι στα ντουο είσαι ακομα καλυτερος!! Εάν σου αρέσουν τόσο έχω πολλούς γνωστούς που σε κάνουν γούστο.

Θα ήθελα πραγματικά να κάνουμε ένα 24Η ραντεβου για να επιβεβαιώσω και εγώ το πόσο διακριτικος είσαι, πόσο γουστο έχεις και τις πολυ πικαντικες ιδεες σου που θα ήθελα να με εντυπωσιασουν εξίσου ;)
Θα μου άρεσε και εμένα να έκανες τα παντα για να με ικανοποιησεις τοσο σεξουαλικα οσο και με τις επιλογες σου (hotel εστιατοριο εξοδο κτλπ)

Κατάλαβα εξαρχής και πριν ακόμα γράψει η Κυρία Βερόνικα την κριτική της προς εσένα, το πόσο φανταστικος χαρακτηρας είσαι.
Εϊναι σίγουρο ότι είσαι απο άλλο πλανήτη, γιατί μόνο ένας εξωγήινος θα έκανε την Κυρία Βερόνικα να ντρεπεται να σε αποκαλέσει ''πελατη''.

Μακάρι να υπήρχαν περισσοτεροι εξωγήινοι ''ioannides'', σιγουρα οι γυναικες τύπου Κυρίας Βερόνικας, θα ηταν πιο ευχαριστημενες !

Δεν πιστευω να υπαρχει κοπελα που συναντησε τετοιο σπανιο εξωγήινο και δεν περασε καλα η χαλαστηκε καπου.

Τέλος, πραγματικά θα ήθελα να γίνει η ευχή της Κυρίας Βερόνικας που λέει "οποια κοπελα σε συνανταει ειναι το λιγοτερο τυχερη".
Για αυτό... για όλα αυτά τα παραπάνω...
πως μπορούμε να βρεθούμε από κοντά για ένα 24Η με μόνο 1425 ευρώ + το ταξί και να ζήσω και εγώ αυτό το όνειρο μαζί σας????
Τα χρήματα τα παίρνω στην αρχή της συνάντησης. 'Οχι επειδή με ενδιαφέρουν τα φράγκα, αλλά επειδή μου αρέσουν οι εξωγήινοι
με καλή συμπεριφόρα θα ήθελα να δω και την δική σου πριν προχωρήσει το ραντεβού μας.

Άλλωστε το λέει και η Κυρία Βερόνικα... Σου ευχομαι τα καλυτερα γιατί τα αξιζεις.
Εγώ είμαι τα Καλύτερα.

Αναμένω γλυκέ μου!

Με εκτίμηση,
Δε Γκρικ

:hi:
τύπε 2 ποτά κερασμένα από μενΑ όπου θέλεις επειδή με έκανες κ έκλαψα από τα γέλια !!!!!
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.106
Like
5.812
Πόντοι
1.206
Από την άλλη βέβαια δεν χρειάζεται ο καθένας να δείχνει τόσο έκδηλα την αντιπάθειά του προς την κοπέλα επειδή δεν τον δέχθηκε ή δεν είχε τα χρήματα που ζητούσε, ή έστω επειδή την είχε πάρει παλιά με λίγα και τώρα εννοεί να του κάτσει με τα ίδια.

Η κοπέλα είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ στη δουλειά της, αλλά στα 250 ασφαλώς δεν είναι VFM.
Αλλά guess what! Τίποτα "συλλεκτικό" στον καπιταλιστικό κόσμο δεν είναι VFM κι η Βερόνικα είναι "συλλεκτικό" κομμάτι!
Ένα παλιό μπουκάλι κρασί ας πούμε μπορεί να κοστίσει 10.000 ευρώ. Υπερβολικό φαίνεται σε όλους μας, αλλά δεν κράζουμε ούτε γκρινιάζουμε συνέχεια...
 

The_Greek

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2010
Μηνύματα
2.100
Κριτικές
4
Like
845
Πόντοι
376
Από την άλλη βέβαια δεν χρειάζεται ο καθένας να δείχνει τόσο έκδηλα την αντιπάθειά του προς την κοπέλα επειδή δεν τον δέχθηκε ή δεν είχε τα χρήματα που ζητούσε, ή έστω επειδή την είχε πάρει παλιά με λίγα και τώρα εννοεί να του κάτσει με τα ίδια.

Εάν αναφέρεσαι σε μένα, απλά.... έχεις πέσει πολύ έξω!!!

:hi:
 

TurboThor

Σπουδαίος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2010
Μηνύματα
4.015
Κριτικές
22
Like
329
Πόντοι
3.225
Ένα παλιό μπουκάλι κρασί ας πούμε μπορεί να κοστίσει 10.000 ευρώ. Υπερβολικό φαίνεται σε όλους μας, αλλά δεν κράζουμε ούτε γκρινιάζουμε συνέχεια...

Ο Johnny Depp ετσι χρεωκόπησε γιαννεβαν  :grin: ....


 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.106
Like
5.812
Πόντοι
1.206

Μην νομίζεις κι οι περισσότερες βίζιτες κάπως έτσι μένουν χωρίς λεφτά.
Θυμάμαι το 2009 κάποια πολύ διάσημη τότε (λόκαλ) Ρουμάνα, γνωστή για τα ακριβά της γούσρα, που μου έλεγε πως έβγαζε 12Κ το μήνα και χαλούσε 15!!

Αλλά και πολύ πρόσφατα προσωπική μου φίλη που έχει εδώ μέσα θρεντ όχι σαν βίζιτα αλλά σαν "διάσημη Ελληνίδα" και εσκορτάρει ανά τον κόσμο με τιμές μεγαλύτερες της Βερόνικας, το κάνει για να μπορεί να κρατήσει την Σανέλ τσάντα που κάνει 3.500 ευρώ! Όταν την ρώτησα γιατί ξοδεύει τόσα πολλά για βλακείες (αυτοκίνητο δεν έσωσε να πάρει!) μου είπε την απίστευτη δικαιολογία "Μα για να δικαιολογώ τις τιμές μου σαν έσκορτ πρέπει να είναι κατάλληλα ντυμένη!"
Μαλακίες! Για την ματαιοδοξία τους το κάνουν...
 

napoleonV1

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
9 Αυγ 2016
Μηνύματα
1.879
Κριτικές
69
Like
8.022
Πόντοι
24.436
Μην νομίζεις κι οι περισσότερες βίζιτες κάπως έτσι μένουν χωρίς λεφτά.
Θυμάμαι το 2009 κάποια πολύ διάσημη τότε (λόκαλ) Ρουμάνα, γνωστή για τα ακριβά της γούσρα, που μου έλεγε πως έβγαζε 12Κ το μήνα και χαλούσε 15!!

Αλλά και πολύ πρόσφατα προσωπική μου φίλη που έχει εδώ μέσα θρεντ όχι σαν βίζιτα αλλά σαν "διάσημη Ελληνίδα" και εσκορτάρει ανά τον κόσμο με τιμές μεγαλύτερες της Βερόνικας, το κάνει για να μπορεί να κρατήσει την Σανέλ τσάντα που κάνει 3.500 ευρώ! Όταν την ρώτησα γιατί ξοδεύει τόσα πολλά για βλακείες (αυτοκίνητο δεν έσωσε να πάρει!) μου είπε την απίστευτη δικαιολογία "Μα για να δικαιολογώ τις τιμές μου σαν έσκορτ πρέπει να είναι κατάλληλα ντυμένη!"
Μαλακίες! Για την ματαιοδοξία τους το κάνουν...
Λογικό δεν είναι; όσο αυξάνεται το κασέ αυξάνονται και οι ανάγκες και αντίστοιχα τα έξοδα της κάθε κοπέλας. Για αυτό ελπίζουμε ότι θα ξαναδούμε τη Βερόνικα όσοι θέλαμε να γράψουμε μερικά χιλιόμετρα πρώτα πριν πάμε με τέτοια γυναίκα
 

bagg.

Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
223
Κριτικές
3
Like
79
Πόντοι
1
εγω λεω οτι καλο ειναι να γραφουμε πραγματα που ισχυουν και που ειμαστε σιγουροι για αυτα.....οχι να κανουμε υποθεσεις και να λεμε θεωριες...γιατι ,οπως και αλλοι λιγες σελιδες πριν, εγραψες οτι μπορει να τον ερωτευτηκε οτι μπορει να ειναι γκομενοι ενω αλλοι υπονοουν οτι εγραψε για τον γιαννη γιατι προτιμαει αυτους με τα λεφτα!!!
για οποιον και να εγραφε παλι θα την εκραζαν γιατι το προβλημα δεν ειναι ο γιαννης και ο καθε γιαννης ουτε βεβαια οτι εγραψε κριτικη!!!το προβλημα παντα ηταν η βερονικα!!




Δεν συμφωνω, γιατι αν δεν υπηρχε κριτικη δεν θα υπηρχε κραξιμο. για παλια δεν ξερω οπως εγραψα αλλα στην συγκεκριμενη περιπτωση το προβλημα δεν ηταν η Βερονικα αλλα η κριτικη.
Δεν αναρωτηθηκες γιατι καμια αλλη δεν τσιμπησε?
Γιατι ειναι μαλακια να ανεφερθεις σε καποιον συγκεκριμενα.
Εκτος αν εσκεμενα ηθελε να προκαλεσει θορυβο γιατι οπως εγραψε ο Γιαννεβαν ετοιμαζει επιστροφη.

Θελει να λεει την αποψη της αλλα οταν εγω εγραψα την δικη μου απαντησε αν ειχα πομολο θα ημουν πορτα.
Δεν θα με γνωρισεις ποτε ειπε. Μα ουτε θελω ακομα και να γυρισει.
Πριν λιγο καιρο που αρχισα το ψαξιμο ειχα ξεχωρισει 5-6 κοπελες, μια ηταν η Βερονικα αλλα ειχε σταματησει.
Αλλα χιλιες φορες να δωσω τα λεφτα σε μια που εκτιμα ολους το ιδιο, και οχι σε καποια που ενω ειναι ραντεβου μαζι μου θα σκεφτεται τι καλα να ειχα ραντεβου με τον κυριο Ιωαννη.
Αλλωστε και ο εκλεκτος Ιωαννης στην ιδια κατηγορια τις εχει και τις αλλες Αννα110, Αγγελικη.

 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.106
Like
5.812
Πόντοι
1.206
Αλλωστε και ο εκλεκτος Ιωαννης στην ιδια κατηγορια τις εχει και τις αλλες Αννα110, Αγγελικη.

Τύπε αν ο "εκλεκτός" έχει στην ίδια κατηγορία με τη Βερόνικα την Άννα110 είναι απλά κακόγουστος, οπότε υπάρχει ακόμα ένας λόγος για κράξιμο της κριτικής! Δηλαδή η Βερόνικα ξεχώρισε κάποιον που δεν μπορούσε να ξεχωρίσει αυτήν από μια ΠΟΛΥ κατώτερή της.

Υ.Γ. Απέφυγα να αναφερθώ στην Αγγελική-24 διότι είναι φίλη. Ασφαλώς όμως ΔΕΝ είναι Βερόνικα ούτε σε εμφάνιση, αλλά ούτε και σε απόδοση...
 

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26
Τύπε μου εγώ την μικρή την συμπαθώ πολύ, αλλά η κριτική ήταν μαλακία και σόρρυ!
Και φυσικά δεν ήταν δικό της το φταίξιμο, 20 χρονών είναι και γνωστή για την παρορμητικότητά της, αυτών που της έδωσαν την δυνατότητα είναι!

Τα άλλα τώρα που "Γίνεται και στην Νορβηγία και στη Σουηδία" είναι παπαριές καμαρωτές, σόρρυ και πάλι.
Στην Σουηδία ως γνωστόν η πορνεία είναι ποινικό αδίκημα για τον ΠΕΛΑΤΗ ΜΟΝΟ!!! Απίστευτος φεμινιστικοπολιτικοκορεκτιλίστικος νόμος που είναι γνωστό πως τον εμπνεύστηκαν μαλακισμένες λεσβίες πολιτικοί και μάλιστα προσπάθησαν να τον περάσουν σε όλη την Ε.Ε., αλλά ο Σόιμπλε που έχει τα μυαλά του είπε πως "Φόρους να πληρώνουν και να εκπορνεύονται όσο θέλουν!" κι έτσι ευτυχώς δεν πέρασε.
Θέλω να πω πως εκεί βέβαια πως να γράψει ρηβιού ο πελάτης, σαν να παραδέχεται δημόσια πως παρανόμησε θα είναι; Θα βρούνε τα ηλεκτρονικά του ίχνη και θα τον τραβολογάνε. Τα κορίτσια δεν έχουν πρόβλημα είπαμε...  


Πες τα και εσύ γιατρέ που σε συμπαθεί γιατί τα λέμε μέρες τώρα,  link μπήκαν,  ο Γιορκι έγραψε όλους μας έβγαλε τρελούς.
4 χρόνια πουτανα τα έμαθε όλα και μιλάει λες και απευθύνεται σε παιδιά του δημοτικού.
Λες και εμείς δεν έχουμε ταξιδέψει δεν ξέρουμε τι γίνεται στον κόσμο.
Πολύ μικρή ανέβηκε στο καλάμι.
 

bagg.

Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
223
Κριτικές
3
Like
79
Πόντοι
1
Τύπε αν ο "εκλεκτός" έχει στην ίδια κατηγορία με τη Βερόνικα την Άννα110 είναι απλά κακόγουστος, οπότε υπάρχει ακόμα ένας λόγος για κράξιμο της κριτικής! Δηλαδή η Βερόνικα ξεχώρισε κάποιον που δεν μπορούσε να ξεχωρίσει αυτήν από μια ΠΟΛΥ κατώτερή της.

Υ.Γ. Απέφυγα να αναφερθώ στην Αγγελική-24 διότι είναι φίλη. Ασφαλώς όμως ΔΕΝ είναι Βερόνικα ούτε σε εμφάνιση, αλλά ούτε και σε απόδοση...



Γιατρε μια και σε προσφωνουν ετσι δεν το ειπα εγω τα γεγονοτα το δειχνουν:


 

TheScorpio

Μέλος
Εγγρ.
15 Απρ 2009
Μηνύματα
1.359
Κριτικές
8
Like
332
Πόντοι
36
Από την άλλη βέβαια δεν χρειάζεται ο καθένας να δείχνει τόσο έκδηλα την αντιπάθειά του προς την κοπέλα επειδή δεν τον δέχθηκε ή δεν είχε τα χρήματα που ζητούσε, ή έστω επειδή την είχε πάρει παλιά με λίγα και τώρα εννοεί να του κάτσει με τα ίδια.

Η κοπέλα είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ στη δουλειά της, αλλά στα 250 ασφαλώς δεν είναι VFM.
Αλλά guess what! Τίποτα "συλλεκτικό" στον καπιταλιστικό κόσμο δεν είναι VFM κι η Βερόνικα είναι "συλλεκτικό" κομμάτι!
Ένα παλιό μπουκάλι κρασί ας πούμε μπορεί να κοστίσει 10.000 ευρώ. Υπερβολικό φαίνεται σε όλους μας, αλλά δεν κράζουμε ούτε γκρινιάζουμε συνέχεια...

Ότι έχει χαθεί το μέτρο το είπαμε.
Ότι υπάρχουν υπερβολές και από τις δύο πλευρές το είπαμε επίσης.
Το ότι είναι δύναμη είναι γνωστό όπως και οτι δεν είναι VFM

Συλλεκτικό όμως ; Η Συλλεκτικότητα προϋποθέτει σπανιότητα για να δικαιολογεί μεγάλη αξία. Αν κάτι βρίσκεται άφθονο στην φύση ή στην αγορά δεν είναι Συλλεκτικό. Θα μπορούσε να πει κάποιος ότι καθε γκόμενα είναι μοναδική και ως εκ τούτου ίσως αυτό ελκύει συλλέκτες. Αλλά ακόμα και οι Συλλέκτες τέτοιου είδους προτιμούν "επώνυμα " και αναγνωρίςημα προϊόντα.
Πχ ο Yorkie που κάνει συλλογή από pornostars.
Οπότε μην τρελενόμαστε.
Η τιμή ήταν εκεί που ήταν - και καλά έκανε και ήταν - από την στιγμή που υπήρχε ζήτηση αλλά αυτό δεν έχει να κάνει ούτε μα την σπανιότητα ούτε με την αναγνωρισημότητα του κομματιού.
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.106
Like
5.812
Πόντοι
1.206
Πες τα και εσύ γιατρέ που σε συμπαθεί γιατί τα λέμε μέρες τώρα,  link μπήκαν,  ο Γιορκι έγραψε όλους μας έβγαλε τρελούς.
4 χρόνια πουτανα τα έμαθε όλα και μιλάει λες και απευθύνεται σε παιδιά του δημοτικού.
Λες και εμείς δεν έχουμε ταξιδέψει δεν ξέρουμε τι γίνεται στον κόσμο.
Πολύ μικρή ανέβηκε στο καλάμι.

Μια διαφορά μου όμως από πολλούς άλλους είναι πως εγώ το λέω για το καλό της, επειδή ξέρει πως την συμπαθώ, μπας και σκεφτεί "Για να μου την λέει κι αυτός που με συμπαθεί μήπως κάτι έχω κάνει λάθος;"
Δεν είναι σίγουρος πως οι περισσότεροι είχαν αυτό το κίνητρο, να κράξουν ήθελαν απλά...
 

Jack Skellington

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
29 Ιαν 2015
Μηνύματα
1.103
Κριτικές
240
Like
23.311
Πόντοι
31.848
Από την άλλη βέβαια δεν χρειάζεται ο καθένας να δείχνει τόσο έκδηλα την αντιπάθειά του προς την κοπέλα επειδή δεν τον δέχθηκε ή δεν είχε τα χρήματα που ζητούσε, ή έστω επειδή την είχε πάρει παλιά με λίγα και τώρα εννοεί να του κάτσει με τα ίδια.

Η κοπέλα είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ στη δουλειά της, αλλά στα 250 ασφαλώς δεν είναι VFM.
Αλλά guess what! Τίποτα "συλλεκτικό" στον καπιταλιστικό κόσμο δεν είναι VFM κι η Βερόνικα είναι "συλλεκτικό" κομμάτι!
Ένα παλιό μπουκάλι κρασί ας πούμε μπορεί να κοστίσει 10.000 ευρώ. Υπερβολικό φαίνεται σε όλους μας, αλλά δεν κράζουμε ούτε γκρινιάζουμε συνέχεια...
Επειδή δεν έχω δει την Βερόνικα, μπορείς να αναφερεις αλλες κοπελιές που θεωρείς εξίσου καλές ή κα καλύτερες? Θα με βοηθήσει να καταλάβω τα κριτήριά σου, ειδικά εαν συμφωνούμε, κατα πόσο θα γουσταρω βερόνικα ή όχι. Ειναι εξωπραγματικά τα 250 για δοκιμή.
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.106
Like
5.812
Πόντοι
1.206
Συλλεκτικό όμως ;  

Σύντομα να δικαιολογήσω τον χαρακτηρισμό.
Η συλλεκτικότητα οφείλεται στο ότι πέραν του ότι είναι ΠΟΛΥ όμορφη, είναι και απίστευτα καλή στο σεξ για την ηλικία της, γαμιέται σαν μιλφ κι αυτό είναι πολύ σπάνιο για 20χρονες.
Έχω γράψει πως την θεωρώ ανώτερη της Εύας21 και επιμένω, αν και κάποιοι παλιοί το είχαν θεωρήσει ένα είδος "ιεροσυλίας". :grin:

Όσοι δε παρακολουθούν το σάιτ από παλιά ξέρουν την σχέση που είχα με την Εβίτα, οπότε μην με ρωτήσετε "γιατί;" δεχθείτε το όπως το διατυπώνω...
 

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26
Μια διαφορά μου όμως από πολλούς άλλους είναι πως εγώ το λέω για το καλό της, επειδή ξέρει πως την συμπαθώ, μπας και σκεφτεί "Για να μου την λέει κι αυτός που με συμπαθεί μήπως κάτι έχω κάνει λάθος;"
Δεν είναι σίγουρος πως οι περισσότεροι είχαν αυτό το κίνητρο, να κράξουν ήθελαν απλά...


Εγώ πολύ ευγενικά στην αρχική της τοποθέτηση για την καινοτομία της είπα ότι τέτοιου είδους κριτικές δεν υπάρχουν και απάντησε με ειρωνεία και περισπουδαστο ύφος ειδικού.
Από εκεί και πέρα το κράξιμο είναι λογικό δημόσιο φόρουμ είναι. Δεν μπορείς να λες λόγια του αέρα χωρίς να τα αποδεικνύεις.
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.106
Like
5.812
Πόντοι
1.206
Επειδή δεν έχω δει την Βερόνικα, μπορείς να αναφερεις αλλες κοπελιές που θεωρείς εξίσου καλές ή κα καλύτερες? Θα με βοηθήσει να καταλάβω τα κριτήριά σου, ειδικά εαν συμφωνούμε, κατα πόσο θα γουσταρω βερόνικα ή όχι. Ειναι εξωπραγματικά τα 250 για δοκιμή.

Στο σάιτ σήμερα; Καμία με σιγουριά! Δηλαδή όταν ο "εκλεκτός" μαθαίνω πως θεωρεί την Άννα110 ισάξιά της τα πράγματα είναι για πολύ γέλιο!
Το 250 νομίζω πως κ η ίδια το ξέρει πως είναι πολλά (δεν είναι αφελής, αντιθέτως είναι πολύ έξυπνη), αλλά αφού της τα δίνουμε να μην τα πάρει; :grin:
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom