Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 0 άτομα (0 μέλη και 0 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

giannis98765

Μέλος
Εγγρ.
23 Σεπ 2016
Μηνύματα
88
Like
20
Πόντοι
0
Δεν ξέρω τι ηλικία είχε φιλαράκι. Νοέμβριος του 2014 ήταν η πρώτη μας συνάντηση και ήταν απίστευτη καύλα!
ΚΑι τώρα ανεξάρτητη έιναι δεν λέω, αλλά τώρα έχει πια άλλο αέρα..
 

Kavlarxis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2007
Μηνύματα
2.437
Κριτικές
4
Like
1.671
Πόντοι
216
Δεν ξέρω τι ηλικία είχε φιλαράκι. Νοέμβριος του 2014 ήταν η πρώτη μας συνάντηση και ήταν απίστευτη καύλα!
ΚΑι τώρα ανεξάρτητη έιναι δεν λέω, αλλά τώρα έχει πια άλλο αέρα..


:2funny: :2funny: :2funny:
 

bagg.

Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
223
Κριτικές
3
Like
79
Πόντοι
1
Δεν ξέρω τι ηλικία είχε φιλαράκι. Νοέμβριος του 2014 ήταν η πρώτη μας συνάντηση και ήταν απίστευτη καύλα!
ΚΑι τώρα ανεξάρτητη έιναι δεν λέω, αλλά τώρα έχει πια άλλο αέρα..


Αν είναι τόσο παλιά στην βιζιτα λογικό να έχει μαζέψει αρκετά για να σταματήσει.
 

TheScorpio

Μέλος
Εγγρ.
15 Απρ 2009
Μηνύματα
1.359
Κριτικές
8
Like
332
Πόντοι
36
Πριν κάποιο καιρό είχα γράψει οτι αυτό εδώ το site μετατρέπεται σιγά σιγά αλλά σταθερά σε όπλο των εκδιδόμενων και όχι τον πελατών όπως πιστεύω οτι ήταν αρχικά ο σκοπός του.
Βλέποντας την υπόθεση "Βερόνικα" καθώς και την τελευταία εξέλιξη με την αξιολόξηγη των πελατών, μπορεί να καταλάβει εύκαλα κανείς οτι μπορεί (δυστυχώς) να είχα δίκιο.
Καλημέρα.
For the record, έχω πάρει Βερόνικα αρκετές φορές και την θεωρώ γαμάτη. Αλλά την προτιμούσα παλιά (2014) που ήταν εντελώς μόνη της και κάπως ψαρωμένη.

Όλοι τις προτιμάμε όταν είναι μόνες τους χωρις τρίτους και καπέλα.
Αλλά αυτό last year. Μετά είπαμε. Έπεσε χρήμα στην αγορά και όλα άλλαξαν
 

fredm5

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2012
Μηνύματα
562
Κριτικές
8
Like
364
Πόντοι
286
Όλοι τις προτιμάμε όταν είναι μόνες τους χωρις τρίτους και καπέλα.
Αλλά αυτό last year. Μετά είπαμε. Έπεσε χρήμα στην αγορά και όλα άλλαξαν


Την είχαν διπλαρωσει νταβάδες ?
 

TheScorpio

Μέλος
Εγγρ.
15 Απρ 2009
Μηνύματα
1.359
Κριτικές
8
Like
332
Πόντοι
36
Την είχαν διπλαρωσει νταβάδες ?

Η κοπέλα σταμάτησε οπότε δεν έχει σημασία.
Το post ήταν γενικό. Έλεγε ότι όλοι προτιμάμε τις κοπέλες (και όχι απλά την Βερόνικα) χωρίς τρίτους (όπου τρίτος μπορεί να είναι ο οποιοσδήποτε και όχι αποκλειστικά νταβάς).
 

ppgiorgos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
389
Κριτικές
7
Like
332
Πόντοι
281
Με τον γκόμενο την έκανε την μπίζνα τα είπαμε αυτά.
Τώρα τι έγινε θα δείξει,  μάλλον τα τσουγκρισαν και επειδή δεν έχει στήριξη συνεχίζει σε κλειστό κύκλο χωρίς ρίσκο.
 

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26
Καλά αν παίζει αυτό λογικό είναι να μαζεύτηκε γιατί και με τον προηγούμενο όταν χώρισε είχε προβληματα.
Πάντως δεν προκυπτει ότι δουλεύει εγώ με όσους γνωρίζω δεν έχουν επικοινωνία.
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Με τον γκόμενο την έκανε την μπίζνα τα είπαμε αυτά.
Τώρα τι έγινε θα δείξει,  μάλλον τα τσουγκρισαν και επειδή δεν έχει στήριξη συνεχίζει σε κλειστό κύκλο χωρίς ρίσκο.
Μαλλον την ειδε επιχειρηματιας την ολη φαση κ αποφασησε να το παιξει διαφορετικα το παιχνιδι...!
 

erikos_E

Σπουδαίος
Εγγρ.
16 Φεβ 2014
Μηνύματα
5.695
Κριτικές
19
Like
6.899
Πόντοι
2.646
Αν είναι τόσο παλιά στην βιζιτα λογικό να έχει μαζέψει αρκετά για να σταματήσει.
Ο χαρτοπαίκτης δεν παραταει τον τζογο. Ετσι και η κοντη λιγο καιρο ξαπωσταινει και ξανα στο κουρμπετι τραβα.
 

Kavlarxis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2007
Μηνύματα
2.437
Κριτικές
4
Like
1.671
Πόντοι
216
Μαλλον την ειδε επιχειρηματιας την ολη φαση κ αποφασησε να το παιξει διαφορετικα το παιχνιδι...!

Τύπε οι μαλάκες δεν τελειώνουν ποτέ..... Είναι ανεξάντλητη πηγή!!! Πιστεύεις πώς είτε έτσι είτε αλλιώς δεν θα βρίσκει κορόιδα?
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Τύπε οι μαλάκες δεν τελειώνουν ποτέ..... Είναι ανεξάντλητη πηγή!!! Πιστεύεις πώς είτε έτσι είτε αλλιώς δεν θα βρίσκει κορόιδα?
Το μονο σιγουρο φιλε μου ειναι αυτο...!
 

ppgiorgos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
389
Κριτικές
7
Like
332
Πόντοι
281
Μαλλον την ειδε επιχειρηματιας την ολη φαση κ αποφασησε να το παιξει διαφορετικα το παιχνιδι...!


Να σπρώχνει την Ηλιανα εννοείς ? Δεν το ξέρω αυτό που ξέρω είναι ότι όλοι οι γνωστοί γράφουν ότι σταματησε.
Προχθές είπα ότι μετά τον Ρικαλ και τον Deviliadmeno θα βγει και άλλος.
Γράφει η βερονικα κριτική και λεει στον Ιωάννη σου εύχομαι ότι καλύτερο και απαντά ο άλλος στα σχόλια. Λες και δεν μπορούν να τα πούνε τηλεφωνικά.
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Να σπρώχνει την Ηλιανα εννοείς ? Δεν το ξέρω αυτό που ξέρω είναι ότι όλοι οι γνωστοί γράφουν ότι σταματησε.
Προχθές είπα ότι μετά τον Ρικαλ και τον Deviliadmeno θα βγει και άλλος.
Γράφει η βερονικα κριτική και λεει στον Ιωάννη σου εύχομαι ότι καλύτερο και απαντά ο άλλος στα σχόλια. Λες και δεν μπορούν να τα πούνε τηλεφωνικά.
Αληθεια αυτοι οι 2 που εξαφανιστηκαν? O Zebu εκανε 1-2 ποστ. Ο υπολοιπος ΔΣΑ που εξαφανιστηκε?
 
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
μπορειτε τις υποθεσεις σας να τις κρατησετε για τον εαυτο σας και αν εχετε καποια εγκυρη πληροφορια να την ποσταρετε?
τα νηματα ειναι για πληροφορηση !
αν ο καθενας γραφει οτι του κατεβασει η κουτρα του φτανει ενα νημα 560 σελιδες γεματο ανουσια και ακυρα ποστ
σε καμια αλλη κοπελα δεν γινεται τετοιο πραγμα
γτ ποιος που ποτε και υπεραναλυση του ψιχουλου οπως και αναφορα σε αλλα μελη  η και πελατες μου απαραδεκτο απλα
αν τοσο σας ενδιαφερει να γραψω ενα βιβλιο να πιασει και τοπο δηλαδη
 

erikos_E

Σπουδαίος
Εγγρ.
16 Φεβ 2014
Μηνύματα
5.695
Κριτικές
19
Like
6.899
Πόντοι
2.646
μπορειτε τις υποθεσεις σας να τις κρατησετε για τον εαυτο σας και αν εχετε καποια εγκυρη πληροφορια να την ποσταρετε?
τα νηματα ειναι για πληροφορηση !
αν ο καθενας γραφει οτι του κατεβασει η κουτρα του φτανει ενα νημα 560 σελιδες γεματο ανουσια και ακυρα ποστ
σε καμια αλλη κοπελα δεν γινεται τετοιο πραγμα
γτ ποιος που ποτε και υπεραναλυση του ψιχουλου οπως και αναφορα σε αλλα μελη  η και πελατες μου απαραδεκτο απλα
αν τοσο σας ενδιαφερει να γραψω ενα βιβλιο να πιασει και τοπο δηλαδη
Κοντη ! πες αλευρι! Ο πορνογιατρος-θειος σε γυρευει
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom