fredm5
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Ιαν 2012
- Μηνύματα
- 562
- Κριτικές
- 8
- Like
- 364
- Πόντοι
- 286
Αλλά την προτιμούσα παλιά (2014) που ήταν εντελώς μόνη της και κάπως ψαρωμένη.
Δηλαδή τώρα είναι σε γραφείο δεν είναι ανεξάρτητη ?
Αλλά την προτιμούσα παλιά (2014) που ήταν εντελώς μόνη της και κάπως ψαρωμένη.
Τι 2014 ρε φίλε 17 χρονών την έπαιρνες ?![]()
Δεν ξέρω τι ηλικία είχε φιλαράκι. Νοέμβριος του 2014 ήταν η πρώτη μας συνάντηση και ήταν απίστευτη καύλα!
ΚΑι τώρα ανεξάρτητη έιναι δεν λέω, αλλά τώρα έχει πια άλλο αέρα..

Δεν ξέρω τι ηλικία είχε φιλαράκι. Νοέμβριος του 2014 ήταν η πρώτη μας συνάντηση και ήταν απίστευτη καύλα!
ΚΑι τώρα ανεξάρτητη έιναι δεν λέω, αλλά τώρα έχει πια άλλο αέρα..
Πριν κάποιο καιρό είχα γράψει οτι αυτό εδώ το site μετατρέπεται σιγά σιγά αλλά σταθερά σε όπλο των εκδιδόμενων και όχι τον πελατών όπως πιστεύω οτι ήταν αρχικά ο σκοπός του.
Βλέποντας την υπόθεση "Βερόνικα" καθώς και την τελευταία εξέλιξη με την αξιολόξηγη των πελατών, μπορεί να καταλάβει εύκαλα κανείς οτι μπορεί (δυστυχώς) να είχα δίκιο.
Καλημέρα.
For the record, έχω πάρει Βερόνικα αρκετές φορές και την θεωρώ γαμάτη. Αλλά την προτιμούσα παλιά (2014) που ήταν εντελώς μόνη της και κάπως ψαρωμένη.
Όλοι τις προτιμάμε όταν είναι μόνες τους χωρις τρίτους και καπέλα.
Αλλά αυτό last year. Μετά είπαμε. Έπεσε χρήμα στην αγορά και όλα άλλαξαν
Την είχαν διπλαρωσει νταβάδες ?
αλλά τώρα έχει πια άλλο αέρα..
Αυτός ο "αέρας" είναι που κοστίζει??? :S :S :S
Μαλλον την ειδε επιχειρηματιας την ολη φαση κ αποφασησε να το παιξει διαφορετικα το παιχνιδι...!Με τον γκόμενο την έκανε την μπίζνα τα είπαμε αυτά.
Τώρα τι έγινε θα δείξει, μάλλον τα τσουγκρισαν και επειδή δεν έχει στήριξη συνεχίζει σε κλειστό κύκλο χωρίς ρίσκο.
Ο χαρτοπαίκτης δεν παραταει τον τζογο. Ετσι και η κοντη λιγο καιρο ξαπωσταινει και ξανα στο κουρμπετι τραβα.Αν είναι τόσο παλιά στην βιζιτα λογικό να έχει μαζέψει αρκετά για να σταματήσει.
Μαλλον την ειδε επιχειρηματιας την ολη φαση κ αποφασησε να το παιξει διαφορετικα το παιχνιδι...!
Το μονο σιγουρο φιλε μου ειναι αυτο...!Τύπε οι μαλάκες δεν τελειώνουν ποτέ..... Είναι ανεξάντλητη πηγή!!! Πιστεύεις πώς είτε έτσι είτε αλλιώς δεν θα βρίσκει κορόιδα?
Μαλλον την ειδε επιχειρηματιας την ολη φαση κ αποφασησε να το παιξει διαφορετικα το παιχνιδι...!
Αληθεια αυτοι οι 2 που εξαφανιστηκαν? O Zebu εκανε 1-2 ποστ. Ο υπολοιπος ΔΣΑ που εξαφανιστηκε?Να σπρώχνει την Ηλιανα εννοείς ? Δεν το ξέρω αυτό που ξέρω είναι ότι όλοι οι γνωστοί γράφουν ότι σταματησε.
Προχθές είπα ότι μετά τον Ρικαλ και τον Deviliadmeno θα βγει και άλλος.
Γράφει η βερονικα κριτική και λεει στον Ιωάννη σου εύχομαι ότι καλύτερο και απαντά ο άλλος στα σχόλια. Λες και δεν μπορούν να τα πούνε τηλεφωνικά.
Κοντη ! πες αλευρι! Ο πορνογιατρος-θειος σε γυρευειμπορειτε τις υποθεσεις σας να τις κρατησετε για τον εαυτο σας και αν εχετε καποια εγκυρη πληροφορια να την ποσταρετε?
τα νηματα ειναι για πληροφορηση !
αν ο καθενας γραφει οτι του κατεβασει η κουτρα του φτανει ενα νημα 560 σελιδες γεματο ανουσια και ακυρα ποστ
σε καμια αλλη κοπελα δεν γινεται τετοιο πραγμα
γτ ποιος που ποτε και υπεραναλυση του ψιχουλου οπως και αναφορα σε αλλα μελη η και πελατες μου απαραδεκτο απλα
αν τοσο σας ενδιαφερει να γραψω ενα βιβλιο να πιασει και τοπο δηλαδη