Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 0 άτομα (0 μέλη και 0 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

arrostia36

Μέλος
Εγγρ.
6 Οκτ 2016
Μηνύματα
323
Like
69
Πόντοι
1
ο Αισωπος εισαι λοιπον ,  ετσι εξηγειται
Ρε πως κανετε ετσι!μια κριτικη εγραψε που γουσταρε.Δεν προσβαλε κανεναν αλλον ουτε ειπε πως οι αλλοι ηταν κακοι.απλως την βρηκε καλυτερα με τον τυπα κ καλα εκανε.Εμεις πως κραζουμε συνεχεια.Στα υποψην οτι δεν εχω παει με την κοπελα.Αλλα καλα εκανε κ εγραψε.
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115

txar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2011
Μηνύματα
4.354
Κριτικές
3
Like
2.437
Πόντοι
736

xristos asimos

Μέλος
Εγγρ.
30 Απρ 2014
Μηνύματα
28
Like
8
Πόντοι
0
ioannisp71 τι πρόγραμμα κάνεις ρε μαν? σε ρωτώ για να φτιάξω και γω το δικό μου με βάση το δικό σου! μπας και με προτιμήσει και μένα το μωρό.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Chosen

txar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2011
Μηνύματα
4.354
Κριτικές
3
Like
2.437
Πόντοι
736
ioannisp71 τι πρόγραμμα κάνεις ρε μαν? σε ρωτώ για να φτιάξω και γω το δικό μου με βάση το δικό σου! μπας και με προτιμήσει και μένα το μωρό.

24ωρο τυπε, δοκιμασε το δεν θα χασεις :grin: :grin:
 

xristos asimos

Μέλος
Εγγρ.
30 Απρ 2014
Μηνύματα
28
Like
8
Πόντοι
0
Ρε πως κανετε ετσι!μια κριτικη εγραψε που γουσταρε.Δεν προσβαλε κανεναν αλλον ουτε ειπε πως οι αλλοι ηταν κακοι.απλως την βρηκε καλυτερα με τον τυπα κ καλα εκανε.Εμεις πως κραζουμε συνεχεια.Στα υποψην οτι δεν εχω παει με την κοπελα.Αλλα καλα εκανε κ εγραψε.

Λες να γαμήσεις με δ' αύτο?
 

xristos asimos

Μέλος
Εγγρ.
30 Απρ 2014
Μηνύματα
28
Like
8
Πόντοι
0
Μποϊκοτάζ γιατί έχουν μπερδευτεί οι ρόλοι! Έχει ξεφύγει η φάση.
 
  • Like
Αντιδράσεις: txar

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26
ioannisp71 τι πρόγραμμα κάνεις ρε μαν? σε ρωτώ για να φτιάξω και γω το δικό μου με βάση το δικό σου! μπας και με προτιμήσει και μένα το μωρό.



Γράφει κάποιος jaden902 στα σχόλια:
Η κοπέλα έγραψε κριτική για τον συγκεκριμένο για να δούνε άλλες κοπέλες ότι είναι σωστός άνθρωπος.
Το θέμα είναι γιατί επέλεξε να γράψει για αυτόν? Αυτός είναι μέλος του συστήματος. Έχει όλα τα τηλέφωνα από τις ανεξάρτητες και έχει γράψει κριτική για όλες. Είχε να γράψει κριτική από
το 2011 εποχή Εύα 21 και επανέρχεται ξαφνικά το 2016 με κριτική για Βερονικα και φίλες. Μαριαλεννα. Νάγια κλπ.
Και όλες 10άρια.
Ποιες λοιπόν να μάθουν ότι είναι σωστός δεν υπάρχει άλλη που να χρειάζεται.
Τα γραφεία δεν ζητάνε νικ.
Άρα γιατί γράφτηκε κριτική συγκεκριμένα για αυτόν ?
Ο ευρών κερδίζει δωρεάν ραντεβού για ανεξάρτητη της επιλογής του.
 

ppgiorgos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
389
Κριτικές
7
Like
332
Πόντοι
281
Γράφει κάποιος jaden902 στα σχόλια:
Η κοπέλα έγραψε κριτική για τον συγκεκριμένο για να δούνε άλλες κοπέλες ότι είναι σωστός άνθρωπος.
Το θέμα είναι γιατί επέλεξε να γράψει για αυτόν? Αυτός είναι μέλος του συστήματος. Έχει όλα τα τηλέφωνα από τις ανεξάρτητες και έχει γράψει κριτική για όλες. Είχε να γράψει κριτική από
το 2011 εποχή Εύα 21 και επανέρχεται ξαφνικά το 2016 με κριτική για Βερονικα και φίλες. Μαριαλεννα. Νάγια κλπ.
Και όλες 10άρια.
Ποιες λοιπόν να μάθουν ότι είναι σωστός δεν υπάρχει άλλη που να χρειάζεται.
Τα γραφεία δεν ζητάνε νικ.
Άρα γιατί γράφτηκε κριτική συγκεκριμένα για αυτόν ?
Ο ευρών κερδίζει δωρεάν ραντεβού για ανεξάρτητη της επιλογής του.



Οντως οτι εγραψες ισχυει γραφει μονο για ανεξαρτητες και 5 χρονια δεν ειχε γραψει.



επισης το προφιλ ειναι παο αυτα που εκραζε η βερονικα γιατι εχουν κρυμενες τις κριτικες.



ψηφιζω οτι ζητησε να τον διαφημισουν σε λιζα - τζενη απου εχουν αλλον νταβα και τον εδωσαν πορτα. :grin:
 

jaden902

Μέλος
Εγγρ.
24 Σεπ 2016
Μηνύματα
249
Like
6
Πόντοι
1
Εμενα προσωπικά δεν μου αρέσει να γραφει μια πουτάνα κριτική για τον οποιοδήποτε , την φαντάζομαι , (όχι την βερόνικα συγκεκριμένα ένα παράδειγμα φέρνω ) να κάθεται και να γραφει κριτική :S 20 χρονων κοπέλα . προσωπικά με ξενερώνει , αλλα δεν θα κάτσω να κράξω κιόλας γιατί έγραψε κριτική μια πουτάνα για έναν συγκεκριμένο  ,δεν καταλαβαίνω προς τι ο ΤΟΣΟΣ ντόρος .   :hi:
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Εμενα προσωπικά δεν μου αρέσει να γραφει μια πουτάνα κριτική για τον οποιοδήποτε , την φαντάζομαι , (όχι την βερόνικα συγκεκριμένα ένα παράδειγμα φέρνω ) να κάθεται και να γραφει κριτική :S 20 χρονων κοπέλα . προσωπικά με ξενερώνει , αλλα δεν θα κάτσω να κράξω κιόλας γιατί έγραψε κριτική μια πουτάνα για έναν συγκεκριμένο  ,δεν καταλαβαίνω προς τι ο ΤΟΣΟΣ ντόρος .   :hi:
Θα σου πω εάν μια κοπέλα δεν γουστάρει κάποιον θα μπει κ θα τον μαυρίσει. Να το κάνει δίκαια οκ αλλά να το κάνει για άλλους λόγους πχ κακό ραντεβού τότε αυτός δεν θα ξανά γαμησει ( με το Νίκ του). Όσοι έχουν συναντήσει την Βερόνικα τους έχει φακελωμένους..όπως έχει η ίδια πει πολλές φορές!
 

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26
Εμενα προσωπικά δεν μου αρέσει να γραφει μια πουτάνα κριτική για τον οποιοδήποτε , την φαντάζομαι , (όχι την βερόνικα συγκεκριμένα ένα παράδειγμα φέρνω ) να κάθεται και να γραφει κριτική :S 20 χρονων κοπέλα . προσωπικά με ξενερώνει , αλλα δεν θα κάτσω να κράξω κιόλας γιατί έγραψε κριτική μια πουτάνα για έναν συγκεκριμένο  ,δεν καταλαβαίνω προς τι ο ΤΟΣΟΣ ντόρος .   :hi:


Μα αυτό λέμε γιατί επέλεξε να γράψει συγκεκριμένα για αυτόν.?
Ο Αντισθενης έγραψε ότι δεν είναι απαραίτητο το πεδίο του νικ. Μπορούσε να γράψει πιο γενικά. Λέει ας πούμε είναι στο τοπ 5. Μπορούσε να πει έχω γνωρίσει σωστους ανθρώπους πχ 1,2,3 και αντιμετώπισα αυτά τα πρόβλημα με κάποιους άλλους.
Εδω επέλεξε να γράψει συγκεκριμένα για έναν από τους 500 πχ που έχει πάει. Και ο οποίος πάει μόνο με ανεξάρτητες.
Εκτός αν έχει σκοπό να γράψει και για άλλους. Και μια και σταμάτησε μπορεί να γράψει και αρνητικά περιστατικά κάτι που δεν μπορεί να το κάνει κάποια που συνεχίζει.
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom