arrostia36
Μέλος
- Εγγρ.
- 6 Οκτ 2016
- Μηνύματα
- 323
- Like
- 69
- Πόντοι
- 1
Ρε πως κανετε ετσι!μια κριτικη εγραψε που γουσταρε.Δεν προσβαλε κανεναν αλλον ουτε ειπε πως οι αλλοι ηταν κακοι.απλως την βρηκε καλυτερα με τον τυπα κ καλα εκανε.Εμεις πως κραζουμε συνεχεια.Στα υποψην οτι δεν εχω παει με την κοπελα.Αλλα καλα εκανε κ εγραψε.ο Αισωπος εισαι λοιπον , ετσι εξηγειται


