Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

zeljko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2016
Μηνύματα
9.748
Κριτικές
4
Like
241
Πόντοι
346
Ασχετό ,αλλά η Βερόνικα είναι τόσο μουνάρα όσο αυτή παρακάτω; Αν είναι τοτε τα αξίζει τα 250ε. Αν οχι, τότε σας κοροιδευει.

Το τι αξίζει κάθε μουνί είναι σχετικό και υποκειμενικό.


Αυτό που είναι αντικειμενικό και βέβαιο , είναι
ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΜΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΓΚΟΜΕΝΑ ΕΧΕΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΑΠΟ 120
ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΑΕΙ ΣΤΑ 250
τους πιάνει μαλάκες και δεν αξίζει ούτε 100 να δώσει κανείς.

ΤΕΛΟΣ.
 

ppgiorgos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
389
Κριτικές
7
Like
332
Πόντοι
281
Εχω χασει επεισοδια τι σταματησε εντελως? :think:.Ολες αυτες ειναι πολυεξοδες πολυ δυσκολο το κοβω ...
Τουλαχιστον αφησε υλικο βλεπω  ...:wanker: 




Τύπε εσύ δεν είσαι ο αγαπούλης που ήρθε σπίτι σου,  θα έπρεπε να ξέρεις.
Αυτή η φωτο είναι πάντως από δωμάτιο σε χοτελ που έχει ποστάρει φώτο ο αντίπαλος σου ο Γιαν.
Βέβαια η βερονικα μας έχει ενημερώσει ότι ένας από τους δυο σας είναι μπλακ λιστ.

Μάλλον όμως ο άλλος είναι γιατι είπε μετά την τελευταία συνάντηση εκείνος είχε πρόσφατα άρα εσύ την γλίτωσες.  :2funny:
 

manos230

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Αυγ 2016
Μηνύματα
354
Κριτικές
13
Like
308
Πόντοι
291
Τύπε εσύ δεν είσαι ο αγαπούλης που ήρθε σπίτι σου,  θα έπρεπε να ξέρεις.
Αυτή η φωτο είναι πάντως από δωμάτιο σε χοτελ που έχει ποστάρει φώτο ο αντίπαλος σου ο Γιαν.
Βέβαια η βερονικα μας έχει ενημερώσει ότι ένας από τους δυο σας είναι μπλακ λιστ.

Μάλλον όμως ο άλλος είναι γιατι είπε μετά την τελευταία συνάντηση εκείνος είχε πρόσφατα άρα εσύ την γλίτωσες.  :2funny:

Εδω στο γκλομπεο την εχει βαλει..Επειδη την εφερα σπιτι μου ειμαι αγαπουλης οκ.Δεν γνωριζω τυπε το τηλεφωνο που εχω ειναι κλειστο εδω και εβδομαδες .Μαλλον εμενα λεει αρα. Τσαντιζεται ευκολα δεν πειραζει το νεαρο της ηλικιας .Εγω την παω και το ξερει και αν κανουμε καμια πλακα πολυ σοβαρα το πηρε αν οντως με μαυρισε και δεν αλλαξε τηλεφωνο .
 

manos230

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Αυγ 2016
Μηνύματα
354
Κριτικές
13
Like
308
Πόντοι
291
αντικειμενικα τωρα η βερονικα είναι πιο ωραια....

Σωμα ισως η τσαγκρινου εχει πιο ωραιο εκ πρωτης λογο της τουμπανης σιλικονης  και του υψους .
Προσωπο ομως μακραν ειναι καλυτερο το μικρο .
 
  • Like
Αντιδράσεις: gian31

ppgiorgos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
389
Κριτικές
7
Like
332
Πόντοι
281
Εντάξει τύπε γούστα είναι αυτά.
Για το άλλο αν δεν σε ενημέρωσε για νέο τηλέφωνο ισως δεν κάνει ραντεβού ούτε με τους παλιούς.
Εσύ είχες καιρό να γράψεις και το ότι ένας είναι μπλακ λιστ το είπε πρόσφατα μετά από πλάκα που έκανα εγώ και τότε ο άλλος είχε πάρει πρόσφατα ραντεβού είχαν ανεβάσει φωτο Μαριαλενα - Βερόνικα με τον πρώην αντίζηλο σου,  οπότε μάλλον εκείνος είναι στη απέξω εσύ αν δουλέψει περίμενε νέο τηλέφωνο.

Εντάξει τώρα τα αγαπούλης και αντιζηλος πλάκα είναι γιατί ακουμπουσατε υπερβολικά λεφτά.
 

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26
Πάντως ήταν μαλακια που έγραψε αυτό για μαύρη λίστα. Ότι και να έγινε μεταξύ τους και οι δύο στις κριτικές και στα ποστ έλεγαν τα καλύτερα.
Τα προσωπικά πρόβλημα που υπάρχουν στα ραντεβού δεν δημοσιοποιουνται δεν ενδιέφερε κανέναν αν ένα από τους δύο δεν τον γουστάρει.

Ας έστελνε μήνυμα στις φίλες της Ναγια Μαριαλεννα αυτόν μην τον παίρνετε και τέλος.
Ρίκαλ αν η ηλικία στο προφίλ σου είναι αληθινή μάλλον ο άλλος είναι μαυρισμενος γιατί από τα λεγόμενα στην κριτικη φαινόταν κάποιας ηλικίας.
 

zeljko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2016
Μηνύματα
9.748
Κριτικές
4
Like
241
Πόντοι
346
ένας είναι μπλακ λιστ

Μπλακ λιστ στην ελλάδα σήμερα, από μία εκδιδόμενη που παίρνει 250 την ώρα
και είναι 1,5 μέτρο ...

Μεγάλο μειονέκτημα σε αυτή τη χώρα το ότι δεν αυτοκτονούσε ποτέ κανείς.
Δεν υπήρχε ποτέ φιλότιμο και ευθιξία ...
 

greekarmy

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Μαρ 2015
Μηνύματα
1.305
Κριτικές
12
Like
2.875
Πόντοι
966
παντως ρε παιδια τι γινεται τωρα τελευταια ολες οι φιρμες σταρ σταματούνε το σπορ βλ,ναγια ,βερονικα κ.τ.λ
 

lippy

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
29 Απρ 2009
Μηνύματα
761
Κριτικές
148
Like
6.920
Πόντοι
28.285
παντως ρε παιδια τι γινεται τωρα τελευταια ολες οι φιρμες σταρ σταματούνε το σπορ βλ,ναγια ,βερονικα κ.τ.λ
κονομίσανε, και πανε να τα φανε με τον γκομενο. Αμα ειναι ξηπνιες θα κρατησουν κανενα φραγκο, αλλιως ξανα στο κρεβατι !!
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Εγώ το είχα γράψει και αυτό αλλά φρόντισε να με διαψεύσει στο ακριβώς επόμενο μήνυμα.
Tυπε οταν το ειχε 120 κ βγηκα κ λεω σε μερικες εβδομαδες θα το παει 150 το ιδιο εκανε. Το αποτελεσμα ηταν μετα απο μερικες μερες να γινει 250 ;) Επεσα εξω στο ποσο μονο 
 

ppgiorgos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
389
Κριτικές
7
Like
332
Πόντοι
281
Μπλακ λιστ στην ελλάδα σήμερα, από μία εκδιδόμενη που παίρνει 250 την ώρα
και είναι 1,5 μέτρο ...




Τύπε αν είναι μπλακ λιστ αυτός που υπολογίζουμε εγώ τον είχα προειδοποιησει ότι τις πουτάνες δεν τις πάνε για φαγητό τις χωνουν σε ένα δωμάτιο και τις αλλάζουν τα φώτα. Μας είχε βάλει και φωτο με θέα την Ακρόπολη ο ρομαντικός. :2funny:
Παρεξηγηθηκε κιόλας που τον είπα γερομπαμπαλη.  :2funny:
Μπορεί να μην του σηκωνοταν για αυτό να τον σουταρε πόση ώρα να γλυφει την γερικη πουτσα μια πουτανα πολυτελείας.  :grin:



 
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
αν και δεν σε αφορα οχι κανεις μεγαλο λαθος ειναι πολυ οκ ατομο αυτος που λες
και να σε ενημερωσω οτι ειναι και παρα πολυ εμφανισιμος  καμια σχεση με γερο και  με αυτο που λες λοιπον
 
  • Like
Αντιδράσεις: gian31

μορφονιος

Μέγας
Εγγρ.
6 Ιουλ 2013
Μηνύματα
11.043
Κριτικές
2
Like
13.467
Πόντοι
3.656
αν και δεν σε αφορα οχι κανεις μεγαλο λαθος ειναι πολυ οκ ατομο αυτος που λες
και να σε ενημερωσω οτι ειναι και παρα πολυ εμφανισιμος  καμια σχεση με γερο και  με αυτο που λες λοιπον
Βερονικα γυρνα στο λαο σου.... :grin:
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.106
Like
5.812
Πόντοι
1.206

Δεν μπορείς κι εσύ μακριά από εδώ. :cheesy: :cheesy:
 

TheScorpio

Μέλος
Εγγρ.
15 Απρ 2009
Μηνύματα
1.359
Κριτικές
8
Like
332
Πόντοι
36
Τύπε αν είναι μπλακ λιστ αυτός που υπολογίζουμε εγώ τον είχα προειδοποιησει ότι τις πουτάνες δεν τις πάνε για φαγητό τις χωνουν σε ένα δωμάτιο και τις αλλάζουν τα φώτα. Μας είχε βάλει και φωτο με θέα την Ακρόπολη ο ρομαντικός. :2funny:
Παρεξηγηθηκε κιόλας που τον είπα γερομπαμπαλη.  :2funny:
Μπορεί να μην του σηκωνοταν για αυτό να τον σουταρε πόση ώρα να γλυφει την γερικη πουτσα μια πουτανα πολυτελείας.  :grin:

Φίλε εξαρτάται....
Αυτό που λες δεν είναι απόλυτο.
Τις πουτάνες τις βγάζεις και έξω αρκεί να μπορούν :
Α Να σταθούν χωρις ευτράπελα και
Β Να μην σου κοστίσουν ένα συνηθισμένο μηνιάτικο

Όταν η Κλέλια χρέωνε 100 - 200 το βράδυ (αν γούσταρε την παρέα σου) μια χαρά και για φαγητό και για ποτό την έβγαζες.
Αν όμως σου παει 1000 - 2000 προφανως και τα δειπνα με κεριά κάτω από το φως του φεγγαριού είναι υπερβολή.
Εκτος βέβαια αν αυτό που ψάχνεις δεν είναι το sex αλλά κάτι άλλο
 

propiosalic

Μέλος
Εγγρ.
1 Αυγ 2008
Μηνύματα
182
Κριτικές
1
Like
153
Πόντοι
1
αν και δεν σε αφορα οχι κανεις μεγαλο λαθος ειναι πολυ οκ ατομο αυτος που λες
και να σε ενημερωσω οτι ειναι και παρα πολυ εμφανισιμος  καμια σχεση με γερο και  με αυτο που λες λοιπον

Βερόνικα δεν με νοιάζει αν είσαι 1.50 ή και άσχημη ακόμα. Πληρώνω όσο όσο για μια νυχτά ,αλλά θέλω να με μπινελικιάζεις όπως κάνεις εδω μέσα. Θέλω πρόστυχη και βρώμικη συμπεριφορά.
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom