Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

feragamo

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
31 Οκτ 2015
Μηνύματα
2.989
Κριτικές
98
Like
28.925
Πόντοι
26.236
Και έρχομαι κ εγώ ο κλώνος κ λέω τώρα ... είπε σταματάω η αποχωρώ ? Γιατι εμένα μου κάνει οτι είπε καλή συνέχεια σε οτι ειδουσ σχόλια θελει ο καθένας να κάνει ... Κάτι σαν συνεχίστε ολα οκ no prob . Λέω εγώ τώρα ... ο κλώνος ...
 

Kavlarxis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2007
Μηνύματα
2.436
Κριτικές
4
Like
1.671
Πόντοι
216
Στενοχωρήθηκα λίγο...
Εσύ όμως αν δεν βρεις άλλη να κραζεις, θα έχεις μεγαλύτερο "πρόβλημα"!
Καταστράφηκε η καθημερινή σου "ψυχαγωγία"...


Με απαξίωσες τύπε....!!! :S :S :S

Να σου πώ, μιάς κι είσαι του χώρου.... Στις τουλούμπες πόσο σιρόπι βάζεις???
 

iakovos

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιαν 2007
Μηνύματα
23.054
Κριτικές
9
Like
13.831
Πόντοι
2.606
Στενοχωρέθηκες τύπε??? :huh:

Τυπε ποταμι κυλάνε τα δάκρυα. :S :S :S

giphy.gif
 

erikos_E

Σπουδαίος
Εγγρ.
16 Φεβ 2014
Μηνύματα
5.695
Κριτικές
19
Like
6.899
Πόντοι
2.646
Ωραια είναι. Ολη μερα τρωνε σφαλιαρα απ το αφεντικο και ερχονται το βραδυ να ξεσπασουν στο ανωνυμο. Αντισυενη ανοιξε ένα θρεντ για βρισιμο και μονο.
 

jimy.m.

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Μαΐ 2011
Μηνύματα
56.160
Κριτικές
169
Like
20.494
Πόντοι
36.317

Boldoras

Μέλος
Εγγρ.
4 Δεκ 2010
Μηνύματα
334
Κριτικές
1
Like
63
Πόντοι
1
Με απαξίωσες τύπε....!!! :S :S :S

Να σου πώ, μιάς κι είσαι του χώρου.... Στις τουλούμπες πόσο σιρόπι βάζεις???

Πονηρουλι... έκανες αίτημα φιλίας στον ποδολαγνο και θες να τον γλυκανεις... ε?
 

Kavlarxis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2007
Μηνύματα
2.436
Κριτικές
4
Like
1.671
Πόντοι
216

Boldoras

Μέλος
Εγγρ.
4 Δεκ 2010
Μηνύματα
334
Κριτικές
1
Like
63
Πόντοι
1
Η περίπτωση σου είναι ιδιαίτερη! Συμβουλεψου από αυτά που ανεβάζει, κάτι θα βρεις...
 

Kavlarxis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2007
Μηνύματα
2.436
Κριτικές
4
Like
1.671
Πόντοι
216
Η περίπτωση σου είναι ιδιαίτερη! Συμβουλεψου από αυτά που ανεβάζει, κάτι θα βρεις...


Και ποιός θα κράζει όπως λές, στης Βερόνικας???

Αστα φίλε είμαι πολύ στενοχωρεμένος!!!!  :uglystupid:
 

maclaud

Ανώτερος
Εγγρ.
29 Φεβ 2008
Μηνύματα
1.732
Κριτικές
26
Like
621
Πόντοι
6.075
Ωραια είναι. Ολη μερα τρωνε σφαλιαρα απ το αφεντικο και ερχονται το βραδυ να ξεσπασουν στο ανωνυμο. Αντισυενη ανοιξε ένα θρεντ για βρισιμο και μονο.

Η επισήμανσή σου κρύβει ένα πολύ εύστοχο και πικρό κατακάθι αλήθειας.
 

TheScorpio

Μέλος
Εγγρ.
15 Απρ 2009
Μηνύματα
1.359
Κριτικές
8
Like
332
Πόντοι
36
Συμφωνώ ότι τα 250 που ζητάει η Βερόνικα είναι πολλά σήμερα...Δυστυχώς όμως για εμάς που μπορούμε και τα πληρώνουμε, τα αξίζει, όλα,  και τα 250. Και τα δουλεύει κιόλας...Και σε άλλες εποχές θα ζήταγε άνετα και 300...τι να κάνουμε αυτή είναι η προσφορά αυτή είναι και η ζήτηση..... Επίσης, να ξέρετε, και το έχω γράψει, ότι υπάρχουν καλές και πολύ φθηνότερες περιπτώσεις, όπως η Liza Vip.  Δυστυχώς και πάλι, μιλάμε για τελείως άλλη κατηγορία...Και εμφανισιακά και από υπηρεσίες οι κοπέλες απλά δεν συγκρίνονται. Όποιος, όμως, δεν μπορεί να πάρει τη Βερόνικα, γιατί δεν έχει τα λεφτά,δεν χρειάζεται ούτε να βρίζει ούτε να απαξιώνει ούτε να κοροϊδεύει και να ζηλεύει όσους μπορούν ούτε και να μιζεριάζει. Ανάλογα με τα κυβικά του παίρνει ο καθένας ό,τι μπορεί... Η Βερόνικα είναι cal girl πολυτελείας. Υπάρχουν και τέτοιες (ευτυχώς).Απλά το να τα βάζεις με την πραγματικότητα δεν σημαίνει ότι την αλλάζεις κιόλας...Αν ήταν πιό ψηλή θα ζήταγε παραπάνω? Κανείς δεν ξέρει και δεν έχει και καμία, απολύτως, σημασία...


Χωρίς να έχω διάθεση διαφωνίας, να πω ότι όταν λες "call girl πολυτελείας" πιθανολογώ ότι αναφέρεσαι στην τιμή, άντε να αναφέρεσαι και σε σύγκριση με ότι κυκλοφορεί στο site. Άλλα αν αναφέρεσαι γενικά τότε χάνουμε την έννοια του μέτρου.
Και ναι υπάρχουν αυτοί που δεν έχουν να δώσουν τα λεφτά και προσπαθούν να απαξιώσουν την Βερόνικα και την όποια Βερόνικα αλλά υπάρχουν και πολλοί που έχουν τα χρήματα και παρόλα αυτά επίσης έχουν μία αρνητική άποψη, καλώς ή κακώς, δεν το εξετάζω.
Δεν είναι όλα πάντα τόσο ξεκάθαρα.
 

kinkykon

Μέλος
Εγγρ.
2 Αυγ 2013
Μηνύματα
82
Like
24
Πόντοι
0
μη μασάτε ,ούτε πτυχιακές ούτε πράσινα άλογα απλά "έκλεισε" σαν γυναίκα μετά τον gianevan  :uglystupid:
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Χωρίς να έχω διάθεση διαφωνίας, να πω ότι όταν λες "call girl πολυτελείας" πιθανολογώ ότι αναφέρεσαι στην τιμή, άντε να αναφέρεσαι και σε σύγκριση με ότι κυκλοφορεί στο site. Άλλα αν αναφέρεσαι γενικά τότε χάνουμε την έννοια του μέτρου.
Και ναι υπάρχουν αυτοί που δεν έχουν να δώσουν τα λεφτά και προσπαθούν να απαξιώσουν την Βερόνικα και την όποια Βερόνικα αλλά υπάρχουν και πολλοί που έχουν τα χρήματα και παρόλα αυτά επίσης έχουν μία αρνητική άποψη, καλώς ή κακώς, δεν το εξετάζω.
Δεν είναι όλα πάντα τόσο ξεκάθαρα.
:hi: :hi: :hi:
 

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.653
Κριτικές
173
Like
39.823
Πόντοι
38.529
Εγω παντως αν δεν ξαναγραψει στο σαιτ..
νομιζω θα κανω διαγραφη το λογαριασμο μου..
Δεν υπαρχει νοημα πλεον..

:dunno:
 

yes.i.am

Μέλος
Εγγρ.
11 Οκτ 2016
Μηνύματα
3.094
Like
204
Πόντοι
16
αφου εφυγε η βερονικα πρεπει να κλεισει το σαη και να βγει ο αντισθενης στη συνταξη  :gay:
 

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26
Μόνο τις βυζαρες βλέπετε...?
Η κοπέλα μας αποχαιρέτησε... όποτε όποιος πρόλαβε, πρόλαβε!!!
Σε όλους δεν αρέσει η απόφαση της...σε μας τους  "αγαπουληδες",νταβάδες κτλ επειδή την χάσαμε... Και σε σας τους ένθερμους "φίλους" επειδή το παιχνιδάκι σας τελείωσε και πρέπει να βρείτε καινούργιο...




Πιθανόν να έχεις δίκιο και το ποστ να είναι αποχαιρετισμου, αλλά σίγουρα δεν είναι ξεκάθαρο και το παρελθόν έχει δείξει ότι η Βερονικα αρέσκετε σε τέτοια ποστ ασαφη που δημιουργούν ντόρο.

Την άποψη σου πάντως ενισχύει το γεγονός ότι άλλαξε αβαταρ με ένα που δείχνει ότι θέλει να κάνει μια επιλογή που θα την κάνει ευτυχισμένη.
Κακά τα ψέματα μπορεί να έγραφε ότι περνούσε καλά για να παραμυθιαζει όσους πληρώνουν αλλά είναι πολύ δύσκολο να πουλάς τον εαυτό σου.


Από την άλλη είναι και η ώρα που έγινε το ποστ 6 το πρωί σαν να είχε γυρίσει από οβερναιτ. Κάτι μπορεί να παίχτηκε εκεί.

Θα δείξει,  μακάρι να βρήκε την δύναμη να σταματήσει και να μάζεψε και λεφτά αν δεν είχε παρατρεχαμενους να της τρώνε.




 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom