Βερονικα 20
Call-Girl
- Εγγρ.
- 12 Ιουν 2016
- Μηνύματα
- 552
- Like
- 121
αυτα σε συμφερει να λες για τους δικους σου σκοπους
αλλος εχει ψευτικα εμαιλ κ συστηνεται αλλιως και εδω το παιζει αλλος
και το παιζει στους συναγωνιστες του οτι με συναντησε παλια επειδη ντρεπεται να πει οτι ενω μου την ελεγε απτο καλοκαιρι εσκασε τα 250 τωρα να με γνωρισει
δεν ειπες κατι κακο για μενα αντιθετα σου αρεσα και το ξερεις
δεν με συμφερε να το τραβηξω οταν λες ομως ψεματα και το συνεχιζεις αργα η γρηγορα θα παρεις την απαντηση σου
μην απαντησεις καν δεν αφορα κανεναν αυτο το θεμα ειναι οff topic και ουτε με απασχολει η αποψη σου
σαν κατι διανοουμενους βδιαλογης που πανε στα παρατραγουδα της πανιας και αγορευουν
αλλος εχει ψευτικα εμαιλ κ συστηνεται αλλιως και εδω το παιζει αλλος
και το παιζει στους συναγωνιστες του οτι με συναντησε παλια επειδη ντρεπεται να πει οτι ενω μου την ελεγε απτο καλοκαιρι εσκασε τα 250 τωρα να με γνωρισει
δεν ειπες κατι κακο για μενα αντιθετα σου αρεσα και το ξερεις
δεν με συμφερε να το τραβηξω οταν λες ομως ψεματα και το συνεχιζεις αργα η γρηγορα θα παρεις την απαντηση σου
μην απαντησεις καν δεν αφορα κανεναν αυτο το θεμα ειναι οff topic και ουτε με απασχολει η αποψη σου
σαν κατι διανοουμενους βδιαλογης που πανε στα παρατραγουδα της πανιας και αγορευουν
