Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
αυτα σε συμφερει να λες για τους δικους σου σκοπους
αλλος εχει  ψευτικα εμαιλ κ συστηνεται αλλιως και εδω το παιζει αλλος
και το παιζει στους συναγωνιστες του οτι με συναντησε παλια επειδη ντρεπεται να πει οτι ενω μου την ελεγε απτο καλοκαιρι εσκασε τα 250 τωρα να με γνωρισει
δεν ειπες κατι κακο για μενα αντιθετα σου αρεσα και το ξερεις
δεν με συμφερε να το τραβηξω οταν λες ομως ψεματα και το συνεχιζεις αργα η γρηγορα θα παρεις την απαντηση σου
μην απαντησεις καν δεν αφορα κανεναν αυτο το θεμα ειναι οff topic και ουτε με απασχολει η αποψη σου
σαν κατι διανοουμενους βδιαλογης που πανε στα παρατραγουδα της πανιας και αγορευουν
 

yorkie

Global Πορνορεπόρτερ
Εγγρ.
11 Απρ 2012
Μηνύματα
2.764
Κριτικές
228
Like
18.840
Πόντοι
35.668
καπου μπερδευεσαι αφου εσυ ενω με εκραζες ηρθες και εσκασες τα 250 να με γνωρισεις
με εναν κλωνο φυσικα
κριμα και ησουν ωραιο τυπακι και για την ηλικια σου πολυ fit
μαλιστα με ρωτησες για επαρση θυμασαι και μου συστηθηκες Σ... απο Βορεια
καταδοτες χρειαζεστε εσεις εγω ολα μονη μου τα κανω σαυτη τη ζωη δεν εχω κανεναν αναγκη
Αν και δεν μου απευθύνθηκε ο λόγος αλλά θα πάρω θέση μιας και έχω γνωρίσει τον κύριο The Saint,πέρα από την ηλικία του,τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά δεν ισχύουν με την περιγραφή επομένως μήπως τζάμπα θα τον κάψεις τον άλλον τον άνθρωπο;

Κρίμα δεν είναι;  :-
 
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
μια χαρα ισχυουν και δεν καιω κανεναν ολα ειναι συνθηματικα μια χαρα καταλαβαινει τι του λεω και ποτε κατι το εννοω και ποτε ειρωνευομαι και ας κανει την παπια
 

skoupas

Μέλος
Εγγρ.
29 Ιουν 2007
Μηνύματα
90
Like
0
Πόντοι
0
μια χαρα ισχυουν και δεν καιω κανεναν ολα ειναι συνθηματικα μια χαρα καταλαβαινει τι του λεω και ποτε κατι το εννοω και ποτε ειρωνευομαι και ας κανει την παπια
Φιλική επισήμανση.
Στο επάγγελμα που διαλέξατε (είτε ως μερικής, είτε ως πλήρους απασχόλησης) η εχεμύθεια είναι βασικός κανόνας και η τήρηση της αφορά και τα δύο συμβαλλόμενα μέρη. Η αίσθηση, που κάποιες αναρτήσεις σας δίνουν, πως η τήρηση αυτού του κανόνα δεν είναι απαρέγκλιτη, είναι "bad for business".
Υ.Γ. Δεν σας έχω συναντήσει ποτέ και ούτε πρόκειται.
 
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
εχεμυθεια σε ολα υπαρχει στους πελατες μου αυτο δεν το διαπραγματευομαι μην ανησυχεις
στους κλωνους 3πλους λογαριασμους και ψευτες που στοχος τους ειναι η παραπληροφοριση για δικους τους σκοπους
θα λεγεται η αληθεια να ξερουν και οι υπολοιπες κοπελες και οι συναγωνιστες σας το τι συμβαινει και να κανουν τις επιλογες τους
 

yanakis

Μέλος
Εγγρ.
20 Μαρ 2015
Μηνύματα
326
Κριτικές
2
Like
89
Πόντοι
1
Ρε saint γιατί δεν γράφεις κανονικά? Είναι κουραστικό να διαβάζω τα σχόλια σου!
Τι προσπαθείς να αποδείξεις? Ότι η παιδεία σου είναι ανώτερη όλων των υπόλοιπων? ή ότι πρόλαβες καθαρεύουσα?

στα νιάτα μου αρχαία είχα 10 και έκθεση 12, οπότε καταλαβαίνεις πως μου φαίνονται...

ΚΑΛΗΜΈΡΑ ΣΕ ΌΛΟΥΣ!!!
Που την είδες την καθαρεύουσα??
 

skoupas

Μέλος
Εγγρ.
29 Ιουν 2007
Μηνύματα
90
Like
0
Πόντοι
0
εχεμυθεια σε ολα υπαρχει στους πελατες μου αυτο δεν το διαπραγματευομαι μην ανησυχεις
στους κλωνους 3πλους λογαριασμους και ψευτες που στοχος τους ειναι η παραπληροφοριση για δικους τους σκοπους
θα λεγεται η αληθεια να ξερουν και οι υπολοιπες κοπελες και οι συναγωνιστες σας το τι συμβαινει και να κανουν τις επιλογες τους
Με την ίδια φιλική διάθεση, σας ζητώ να επανεκτιμήσετε αν ο τρόπος αντίδρασης που επιλέξατε έχει κάποιο όφελος. Πιθανά η αδιαφορία να αποδειχθεί περισσότερο αποτελεσματική.
Επαναλαμβάνω την άποψη μου πως οι επιθέσεις εναντίον σας είναι κατακριτέες, αλλά και η δική σας αντίδραση ιδιαίτερα επιθετική.

I rest my case.
 

Επισκέπτης
εχεμυθεια σε ολα υπαρχει στους πελατες μου αυτο δεν το διαπραγματευομαι μην ανησυχεις
στους κλωνους 3πλους λογαριασμους και ψευτες που στοχος τους ειναι η παραπληροφοριση για δικους τους σκοπους
θα λεγεται η αληθεια να ξερουν και οι υπολοιπες κοπελες και οι συναγωνιστες σας το τι συμβαινει και να κανουν τις επιλογες τους

Δειλοι κουραδομαγκες είναι οι περισσοτεροι , μικρο μου, του τυπου «ξερεις ποιος ειμαι εγω» και μπολικη μαγκια με πλατες αλλων.
Δεν βλεπεις πως περηφανευονται κιολας, πως κομπαζουν που πληρωνουν κιολας για να πηδηξουν, λες και προκειται για κατορθωμα?
Ο δρομος που επελεξες εχει να κανει με τετοιους τυπους αλλα και με πολύ χειροτερα ειδη, οποτε να προσεχεις.
 
Εγγρ.
29 Ιουν 2014
Μηνύματα
2.119
Κριτικές
8
Like
605
Πόντοι
96
Πραγματικα δεν ξερω τι να πω... για αυτους που βγαζουν χολη στο θρεντ της Βερονικας ή για τα γλειφτρονια που για να μπουν στην λιστα με τα καλα παιδια λενε οτι τους κατεβει...

εχω βαρεθει να βλεπω αυτο το θρεντ παντα πανω πανω... ολο τα ιδια και τα ιδια... ανευ λογου ...
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.126
Κριτικές
16
Like
19.150
Πόντοι
9.345
Πραγματικα δεν ξερω τι να πω... για αυτους που βγαζουν χολη στο θρεντ της Βερονικας ή για τα γλειφτρονια που για να μπουν στην λιστα με τα καλα παιδια λενε οτι τους κατεβει...

φαινεται με τους τελευταίους πηγαινει τζαμπα τυπε  :S
 

chicharito

Μέγας
Εγγρ.
9 Οκτ 2014
Μηνύματα
3.348
Κριτικές
24
Like
6.907
Πόντοι
3.666
Αν και δεν μου απευθύνθηκε ο λόγος αλλά θα πάρω θέση μιας και έχω γνωρίσει τον κύριο The Saint,πέρα από την ηλικία του,τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά δεν ισχύουν με την περιγραφή επομένως μήπως τζάμπα θα τον κάψεις τον άλλον τον άνθρωπο;

Κρίμα δεν είναι;  :-
 Βρε  ασε τον  Saint και την  Saintια ... αλλου μας καει η γραφη του  Yorkie ... ;) ;) ;)  Λοιπον  ασε  τη  Saintολογια  και πιασε  την πενα  και γραψε  μας μια  ζουμερη ,  πιπερατη  κριτικη  για  την  Adriana Chechik διοτι δεν μπορω αλλο να περιμενω κυρyorkie  μου , αιντε  διοτι μια  εικονα  την  εχω  για την  Adriana ... αυτο που μου λειπει ειναι  ενα ωραιο  γραπτο  να με τρελανει  τελειως  λεμε  :grin: :grin: :grin: :s&m_1: :s&m_1: :2on1: :2on1: :s&m_1: :s&m_1:  :rockon: :rockon: :rockon:
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
μια χαρα ισχυουν και δεν καιω κανεναν ολα ειναι συνθηματικα μια χαρα καταλαβαινει τι του λεω και ποτε κατι το εννοω και ποτε ειρωνευομαι και ας κανει την παπια

:2funny: :2funny: :2funny:

Τελικά εκτός από την υπερφίαλη συμπεριφορά σας,  που εν μέρει δικαιολογείται αφού είναι συχνότατο χαρακτηριστικό  που συνοδεύει τα άτομα της ηλικίας σας,  είστε και αδιόρθωτα πείσμων χαρακτήρας.

Καίτοι φάγατε πανηγυρικά την διάψευση, συνεχίζετε  να επιμένετε πηγαίνοντας το θέμα από κωλοτούμπα σε κωλοτούμπα και από παπαροδικαιολογία σε παπαροδικαιολογία.

Και για να έχουμε και καλό ρώτημα... Πόσο "συνθηματικά" μπορεί να είναι τα:  "Εξηνταεφτάρης + κοντά στην σύνταξη, fit, καταδύσεις, κότερο, ρουμάνα γκόμενα πενηντάρα, το όνομα του αρχίζει από Σ και μένει Β.Π., φορά αλυσίδα Bulgari, κ.λπ." ;;;

Όλοι όσοι έχουν σώας τα φρένας, και δεν τους έχει πάρει τα μυαλά η πουτανοκαψούρα, κλαίνε από τα γέλια με τις παιδιαστικες μυξοκλαψοδικαιολογίες σας.  :2funny: :2funny: :2funny:
 

Virginios_Richter

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Σεπ 2016
Μηνύματα
196
Κριτικές
41
Like
2.345
Πόντοι
5.191
Ωραίος κώλος αλλά από χαρακτήρα άστα να πάνε…
 
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
φυσικα γτ ειναι ψευτικα δηλωθεντα στοιχεια οπως ξερεις αλλα λεγονται απο εσας κ αλλα ισχυουν
ο καθενας σας μπορει να λεει οτι ειναι ο πρωθυπουργος
ειναι ομως?
τα αστερια και η παλαιοτητα οπως και ο μουσαντενιος σου λογος δεν σε κανουν εντιμο ανθρωπο αλλα η αντρικια συμπεριφορα
τελος το θεμα τα παραπονα σου στους φιλους σου
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
φυσικα γτ ειναι ψευτικα δηλωθεντα στοιχεια οπως ξερεις αλλα λεγονται απο εσας κ αλλα ισχυουν
ο καθενας σας μπορει να λεει οτι ειναι ο πρωθυπουργος
ειναι ομως?
τα αστερια και η παλαιοτητα οπως και ο μουσαντενιος σου λογος δεν σε κανουν εντιμο ανθρωπο αλλα η αντρικια συμπεριφορα
τελος το θεμα τα παραπονα σου στους φιλους σου

:2funny: :2funny: :2funny:

Α... Τώρα τα στοιχεία από αληθινά έγιναν ψεύτικα, όπως τότε που ήταν ψεύτικο το ότι συναντηθήκαμε μετά έγινε αληθινό;   :2funny: :2funny: :2funny:

Επικοινωνούν καθόλου τα χέρια σας ενόσω γράφουν, με το μυαλό σας;   :)

Συνέλθετε λίγο αγαπητή μου δεσποινίς, και δείξτε έστω και την ελάχιστη συγκρότηση στην σκέψη σας, διότι οι αυλοκόλακες σας, σας έχουν κάνει τόση ζημία, που στο τέλος θα σας κρεμάσουν κουδούνια.   :)


 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom