Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

aaaa51

Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2015
Μηνύματα
277
Κριτικές
4
Like
75
Πόντοι
1
ο καθενας χαλαει οσα θελει εκει που θελει.Ειναι τεραστια μαλακια να κραζουν καποιοι επειδή εχουν άλλη τιμη ως ταβανι.Δεν είναι όλα για ολους,και σε τελικη αναλυση δεν είναι και κακο αυτό.Επιλογες υπαρχουν.
 

Motardos

Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2016
Μηνύματα
645
Like
52
Πόντοι
6
MwxO0uNs.jpg

ό,τι του φανεί, του Λωλοστεφανή   :jerking:
 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.184
Κριτικές
165
Like
26.054
Πόντοι
34.168
ο καθενας χαλαει οσα θελει εκει που θελει.Ειναι τεραστια μαλακια να κραζουν καποιοι επειδή εχουν άλλη τιμη ως ταβανι.Δεν είναι όλα για ολους,και σε τελικη αναλυση δεν είναι και κακο αυτό.Επιλογες υπαρχουν.

εννοείται δεν κράζω κάποιον για τις επιλογες του και εγω αμα μπεις να δεις έχω φυτιλιάσει κάποια ευρωπουλα σε στριπάδικα ετσι για την καυλαντα αλλα προσέχω δεν πάω ποτέ με παραπανω από 50 ευρω σε τέτοια μαγαζια επίτηδες .... μονο αμα το έχω αποφασισει από πριν ότι αποψε θα πάρω κάποιο πριβε που μια φορά εχω περάσει σε πριβέ με κάποια και αυτή η κάποια μου ειχε πει από πριν ότι εχει προφυλακτικο οποτε με καυλωσε η ιδεα ότι θα γαμιομασταν μέσα σαν να ειμαστε σε ένα κλάμπ ;) ;)
 

aaaa51

Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2015
Μηνύματα
277
Κριτικές
4
Like
75
Πόντοι
1
αν δηλαδή καποιος δεν μπορει να παρει πενταοροφο σπιτι κραζει οποιον εχει παρει?απλα πραγματα οποιος εχει παιρνει μη το κανουμε και θεμα.Αυτα είναι κατινιες.Αντιστοιχα υπαρχουν επιλογες πιο ακριβες από τη Βερονικα και από την κάθε Βερονικα ε και? τι θα κάθονται οσοι πχ δεν μπορουν να δωσουν 1000 την ωρα να κραζουν.Οσοι τα χουν και τους ενδιαφερει τα δινουν
 

Boldoras

Μέλος
Εγγρ.
4 Δεκ 2010
Μηνύματα
334
Κριτικές
1
Like
63
Πόντοι
1
Δεν εχετε καταλαβει τι γινετε στη χωρα προφανως. 250 ευρω για ενα γαμησι? σε 3 χρονια μπειτε σε αυτο το θρεντ και θα καταλαβετε ποσο μαλακες ειστε.

Νομίζεις οτι αποκλειστικά πηδαμε μόνο την Βερόνικα σε τακτα χρονικα διαστήματα? Η Βερόνικα για μενα είναι μια πολύ καλή και ποιοτική εμπειρία που σε λίγες κοπέλες μπορεις να συναντησεις. Και στις υπολοιπες που συναντω περνάω καλά!!! αλλά την διαφορά πάντα θα την πληρώνεις παραπάνω. Μπορεί πολλοι να βρισκουν δυσανάλογη τη διαφορά, αλλά αυτή βάζει τις τιμές!!!
Πιστευε οτι θέλεις για μενα (οτι ειμαι μαλακας, ερωτούλης, νταβας κτλ), αλλά σου έυχομαι οταν πλησιαζεις στα 50 σου να πηδας τετοια πιπίνια... τότε θα με θυμηθεις και θα καταλάβεις ποιος πραγματικά είναι μαλάκας!!!  
 

aaaa51

Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2015
Μηνύματα
277
Κριτικές
4
Like
75
Πόντοι
1
εννοείται δεν κράζω κάποιον για τις επιλογες του και εγω αμα μπεις να δεις έχω φυτιλιάσει κάποια ευρωπουλα σε στριπάδικα ετσι για την καυλαντα αλλα προσέχω δεν πάω ποτέ με παραπανω από 50 ευρω σε τέτοια μαγαζια επίτηδες .... μονο αμα το έχω αποφασισει από πριν ότι αποψε θα πάρω κάποιο πριβε που μια φορά εχω περάσει σε πριβέ με κάποια και αυτή η κάποια μου ειχε πει από πριν ότι εχει προφυλακτικο οποτε με καυλωσε η ιδεα ότι θα γαμιομασταν μέσα σαν να ειμαστε σε ένα κλάμπ ;) ;)
αυτό εχει να κανει ακομα και με το τι ψαχνει ο καθενας και τι προτεραιότητες βαζει.ειναι και το τι φαση θελει ο καθενας.
 

Motardos

Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2016
Μηνύματα
645
Like
52
Πόντοι
6
Ρε τύπε πες ότι δεν έχεις ούτε 10 για Μετάξι και εξασκήσε στην γλυκανάλατη. :jerking:
Δεν είναι κακό κάνεις και μπράτσα!  :grin:


cf2IT21d.jpg

ΑΣτο μαλλον εισαι πολυ πιτσιρικας οποτε δε κουβεντιαζω μαζι σου. ειπες τη μαλακια σου και καπως ενιωσες τωρα οτι μετρας. χαλας εσυ 250 ευρω να γαμισεις ε? το χαρτιλικι της μανα σου χαλας μαμοθρεφτο
warnwarn.gif
 [/color[/URL]]
 

aaaa51

Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2015
Μηνύματα
277
Κριτικές
4
Like
75
Πόντοι
1
ας μην το αναλυουμε παραπανω απ οσο χρειαζεται,ο παπας είναι καθολικος και οι αρκούδες χεζουν στο δασος.Οποιος θελει παει
 

iakovos

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιαν 2007
Μηνύματα
23.054
Κριτικές
9
Like
13.831
Πόντοι
2.606
απλα πραγματα οποιος εχει παιρνει μη το κανουμε και θεμα.

Τυπε ατομα που εχουνε αλλα δεν τους συγκινει η Βερονικα για να παρουνε δεν υπαρχουνε δηλαδη  :think: :S :S :S
 

aaaa51

Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2015
Μηνύματα
277
Κριτικές
4
Like
75
Πόντοι
1
Τυπε ατομα που εχουνε αλλα δεν τους συγκινει η Βερονικα για να παρουνε δεν υπαρχουνε δηλαδη  :think: :S :S :S
μπορει να υπαρχουν.το θεμα ειναι ότι οσοι γραφουν εδώ μεσα ότι και καλα δε θελουν να παρουν,ολο για την τιμη λενε,οχι για το πακετο εμφανισης υπηρεσιων,αρα θελουν να παρουν αλλα δεν εχουν
 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.184
Κριτικές
165
Like
26.054
Πόντοι
34.168
Νομίζεις οτι αποκλειστικά πηδαμε μόνο την Βερόνικα σε τακτα χρονικα διαστήματα? Η Βερόνικα για μενα είναι μια πολύ καλή και ποιοτική εμπειρία που σε λίγες κοπέλες μπορεις να συναντησεις. Και στις υπολοιπες που συναντω περνάω καλά!!! αλλά την διαφορά πάντα θα την πληρώνεις παραπάνω. Μπορεί πολλοι να βρισκουν δυσανάλογη τη διαφορά, αλλά αυτή βάζει τις τιμές!!!
Πιστευε οτι θέλεις για μενα (οτι ειμαι μαλακας, ερωτούλης, νταβας κτλ), αλλά σου έυχομαι οταν πλησιαζεις στα 50 σου να πηδας τετοια πιπίνια... τότε θα με θυμηθεις και θα καταλάβεις ποιος πραγματικά είναι μαλάκας!!!  

Aυτο λέμε εδω και τοσες σελιδες ... οτι η βερονικα με τις τιμές που έχει δεν μπορει να κρατησει κάποιον σταθερο πελάτη τυπε μου. Στα αρπάει μια φορά καλά και σε ξαναβλέπει μετα απο ενα 6μηνο πάλι.

Ειμαι πολυ χαζος που σκέφτομαι ετσι ;;;; επειδη η βερονικα ειπε οτι έχουμε νοητικη υστέρηση  :idiot:

Ενω μια αλλη που θα σου πει δωσε 70-100 μπορει να την προτιμησεις και 2-3 φορές σε εναν μήνα.

μπορει να υπαρχουν.το θεμα ειναι ότι οσοι γραφουν εδώ μεσα ότι και καλα δε θελουν να παρουν,ολο για την τιμη λενε,οχι για το πακετο εμφανισης υπηρεσιων,αρα θελουν να παρουν αλλα δεν εχουν

Εγω εγραψα και πριν οτι αμα ειχε προσφορά στα 120 για μια ώρα θα την επαιρνα. Προς το παρον με τιποτα .... δεν πειράζει σε μερικά χρονάκια θα πεσει η τιμή δεν έχω προβλημα να περιμενω αν βεβαια ακομα ειναι εδω ή δεν εχει βαφτιστει αλλιως και δουλευει σε κανα άλλο μαγαζι! Τα έχουμε δει και αυτα. Οσο μεγαλώνουν ωριμάζουν σε χαρακτηρα οταν ειναι μικρούλες ειναι τρελιάρες και ανυπότακτες!
 

Boldoras

Μέλος
Εγγρ.
4 Δεκ 2010
Μηνύματα
334
Κριτικές
1
Like
63
Πόντοι
1
Aυτο λέμε εδω και τοσες σελιδες ... οτι η βερονικα με τις τιμές που έχει δεν μπορει να κρατησει κάποιον σταθερο πελάτη τυπε μου. Στα αρπάει μια φορά καλά και σε ξαναβλέπει μετα απο ενα 6μηνο πάλι.

Ενω μια αλλη που θα σου πει δωσε 70-100 μπορει να την προτιμησεις και 2-3 φορές σε εναν μήνα.

Ποιος σου είπε οτι την συνανταω κάθε εξάμηνο? δεν ειμαι δεσμευμένος με αυτή, ούτε και αυτή με μενα... πάντα υπάρχουν επιλογές... Αλλά κατάλαβες από αυτά που εγραψα...
 

aaaa51

Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2015
Μηνύματα
277
Κριτικές
4
Like
75
Πόντοι
1
σχετικο είναι αυτό.Εκ πειρας παντως θα σου πω ότι κομματια σα τη βερ δεν πολυπαιζουν,ολοι το ξερουν αυτό κι ας μη το πολυλενε γιατι δεν συμφερει.Αντιστοιχα πακετα παιζουν σε κυκλους για τα ιδια η και περισσοτερα.Η βερ αν την συγκρινουμε με τον ανταγωνισμο,αν και δε μ αρεσουν οι συγκρισεις,οποσδηποτε δεν παιζει στην ιδια κατηγορια με τις υπολοιπες.
 

Motardos

Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2016
Μηνύματα
645
Like
52
Πόντοι
6
ας μην το αναλυουμε παραπανω απ οσο χρειαζεται,ο παπας είναι καθολικος και οι αρκούδες χεζουν στο δασος.Οποιος θελει παει

Οποιος παει ειναι μαλακας. Οι πληοψηφια που παει δε του περισευουν.
 

aaaa51

Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2015
Μηνύματα
277
Κριτικές
4
Like
75
Πόντοι
1
σιγα μη τους πιεζει να κλεισουν κιολας.
 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.184
Κριτικές
165
Like
26.054
Πόντοι
34.168
Ποιος σου είπε οτι την συνανταω κάθε εξάμηνο? δεν ειμαι δεσμευμένος με αυτή, ούτε και αυτή με μενα... πάντα υπάρχουν επιλογές... Αλλά κατάλαβες από αυτά που εγραψα...

Καθε ποτε την συναντάς καθε τριμηνο ;;; να εισαι της μεσαιας τάξης και να την συναντάς κάθε μηνα με πολλα ραντεβού αποκλειεται η βερονικα δεν εχει τιμες που βοηθάνε κάποιον να γινει σταθερος και τακτικος πελάτης της. Αυτο λεμε. Ειναι ψέμμα αυτο ;;; 3 ραντεβου σε ενα μηνα ειναι 750 ευρω. Ενω 3 ραντεβου με 100 ή 120 ευρω με κάποια άλλη ειναι 300-360. 400 ευρώ διαφορά ειναι.

Εγω πιστευω η βερονικα να δει τον ιδιο πελάτη μέσα στο μηνα 2 φορές αποκλειεται. Απλα επειδη ειναι νέα και ομορφη ακομα έχει πολλες επιλογες (μποτιλιαρισμα στα πμ).  
 

aaaa51

Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2015
Μηνύματα
277
Κριτικές
4
Like
75
Πόντοι
1
η μικρη τ αξιζει και τα παιρνει.μη λεμε ολο τα ιδια και τα ιδια.για μενα τουλάχιστον ο ανταγωνισμος(εδώ μεσα λεμε παντα)απεχει αρκετα σκαλια.
 

Duke Nukem

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Σεπ 2015
Μηνύματα
13.368
Like
494
Πόντοι
186
Υπαρχουν αντρες της καλης κοινωνιας που δεν καταδεχονται να πληρωσουν λιγοτερα απο 400 ευρο. Οχι γιατι οι βιζιτες των 400 ευρο ειναι καλυτερες αναγκαστικα απο αυτες των 200. Αλλα γιατι δε θελουν να τις γαμανε μαζι με τη φτωχολογια. Αν θελει καποια να αποκτησει τετοια πελατεια... πρεπει να ανεβασει το κασε της σε αυτα τα επιπεδα.
 

Boldoras

Μέλος
Εγγρ.
4 Δεκ 2010
Μηνύματα
334
Κριτικές
1
Like
63
Πόντοι
1
Οποιος παει ειναι μαλακας. Οι πληοψηφια που παει δε του περισευουν.

Motardo, εισαι αγενής ισχυρογνόμων και σου φταινε οι αλλοι για όσα δεν μπορείς να πετύχεις!!! Σου ευχομαι να βελτιωθείς σαν άνθρωπος...διαφορετικά ΚΛΑΣΕ ΜΑΣ ΜΙΑ ΜΑΝΤΡΑ ΑΡΧΙΔΙΑ!!!  
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom