Naruto
Μέγας
- Εγγρ.
- 11 Οκτ 2010
- Μηνύματα
- 893
- Κριτικές
- 21
- Like
- 1.901
- Πόντοι
- 4.115
Εκτίθεσαι τυπε! Κλεισ'το κουτάκι, γαιτί ξέφυγες.![]()
θελω να πιστευω οτι ηταν αστειο...ή το 89 ειναι τυπογραφικο λαθος και ειναι 99
Εκτίθεσαι τυπε! Κλεισ'το κουτάκι, γαιτί ξέφυγες.![]()
Η απάντηση είναι Ναι
Με προκαλείς να γράψω κριτική ?
Θες να γράψω το τηλέφωνο ?
Πες ποιο ψηφίο θέλεις ?
Ότι πεις θα κάνω.
Μην έχουμε δράμα όμως μετά ?
Η απάντηση είναι Ναι
Με προκαλείς να γράψω κριτική ?
Θες να γράψω το τηλέφωνο ?
Πες ποιο ψηφίο θέλεις ?
Ότι πεις θα κάνω.
Μην έχουμε δράμα όμως μετά ?

Βικτωρια?![]()
ποιο τηλεφωνο να γραψεις ρε καραγκιοζη το τηλ μ ο καθενας μπορει να το εχει
δεν εχουμε συναντηθει εισαι σε black list εδω και μηνες!
να βγαλεις τα μηνυματα της συναντησης λοιπον και ολα!
τοσο καιρο κραζεις για το υψος μου ,για τιμη,οτι δεν αξιζω κτλπ !!!
κ τωρα λες οτι μου εσκασες 250
πολυ λογικο :S
βγαλε τα μηνυματα να δουμε ελα![]()
Η πρόταση σου είναι γενική και χωρίς εξαιρέσεις; Αφορά ΟΛΕΣ τις κόρες, γυναίκες κλπ, η μήπως εξαιρούνται κάποιες (πχ με βαθμό συγγένειας).να ανοιξουν και αυτες τα ποδια τους φιλε![]()
Στόκοι;σε site τυπου bourdela πεταει ο άλλος την ηθικολογια του
και αντι να φαει permanent ban υπαρχουν και στοκοι που συμφωνουν κιολας
χαλανε την οποια πιατσα , και μετα διαμαρτυρονται για την ελλειψη αγορας.
μαλλον οι ιδιοι που ψηφιζουν Τσιπρα και Σωρρα![]()

ποιο τηλεφωνο να γραψεις ρε καραγκιοζη το τηλ μ ο καθενας μπορει να το εχει
δεν εχουμε συναντηθει εισαι σε black list εδω και μηνες!
να βγαλεις τα μηνυματα της συναντησης λοιπον και ολα!
τοσο καιρο κραζεις για το υψος μου ,για τιμη,οτι δεν αξιζω κτλπ !!!
κ τωρα λες οτι μου εσκασες 250
πολυ λογικο :S
βγαλε τα μηνυματα να δουμε ελα![]()

Ολοι θα θελαμε να ειχαμε γκομενα τη Βερονικα. Να τη γαμουμε τζαμπα και να μας τα ακουμπαει.![]()

Ολοι θα θελαμε να ειχαμε γκομενα τη Βερονικα. Να τη γαμουμε τζαμπα και να μας τα ακουμπαει.![]()

ποιο τηλεφωνο να γραψεις ρε καραγκιοζη το τηλ μ ο καθενας μπορει να το εχει
δεν εχουμε συναντηθει εισαι σε black list εδω και μηνες!
να βγαλεις τα μηνυματα της συναντησης λοιπον και ολα!
τοσο καιρο κραζεις για το υψος μου ,για τιμη,οτι δεν αξιζω κτλπ !!!
κ τωρα λες οτι μου εσκασες 250
πολυ λογικο :S
βγαλε τα μηνυματα να δουμε ελα![]()
Τη Βερόνικα, υποθέτω σε αντίθεση με όλους τους άλλους, την γνώρισα έξω στην κανονική ζωή. Εννοώ όχι μέσω του σάιτ ή γενικότερα του διαδικτύου. Κάπου έτυχε να βρίσκομαι και απέναντί μου κάθησε ένα πολύ όμορφο κορίτσι. Την κοίταξα, με κοίταξε και μου χαμογέλασε. Της έπιασα την κουβέντα, ανταποκρίθηκε. Της ζήτησα το τηλέφωνό της, μου το έδωσε χωρίς δεύτερη σκέψη. Δεν ήξερα ούτε καν πως την λένε μέχρι να πρέπει να καταχωρήσω κάποιο όνομα που να αντιστοιχεί στο τηλέφωνο που μόλις είχα πάρει, οπότε μου είπε "Βερόνικα" για να συμπληρώσει κάπως ντροπαλά "Διαβάζεις καθόλου του μπου.κομ;" Δεν το πολυδιάβαζα τους τελευταίους μήνες, αλλά όποτε και να έμπαινα το θέμα της βρισκόταν πάντα στην επικαιρότητα οπότε δεν γινόταν να μην το προσέξει κανείς.
"Εσύ είσαι λοιπόν η Βερόνικα;" της είπα, "δηλαδή μόλις γνώρισα μια διασημότητα!" Μάλλον της άρεσε, αλλά κάπου φάνηκε πραγματικά να ντρέπεται κάπως.
Eπειδή βλέπω ότι επιμένετε στο "παραμυθάκι" της αποδοχής πελατών μόνο με βάση την προσωπική σας "λίστα" που καταρτάτε μέσω του Bourdela.com αλλά και γενικότερα του διαδικτύου, καθώς και με μοναδικό κριτήριο μόνον αυτήν, λύστε μας μια απορία.
Τον κ. Γιανεβάνη, που κατά δική του ομολογία και κατά δική σας σιωπηρή επιβεβαίωση αυτού του γεγονότος (μια και παραδεχθήκατε με γραπτή σας δήλωση την συνάντηση μαζί του) τον γνωρίσατε εκτός bourdela.com και γενικότερα εκτός διαδικτύου.
Πώς λοιπόν τον "τσεκάρατε"; Και ακόμα περισσότερο, πως γνωρίζατε ότι αυτός ο άνδρας που γνωρίσατε τυχαία δεν πρόκειται για κάποιον που έχετε απορρίψει εντός της κοινότητος του bourdela.com;
H απάντηση : "Ζήτησα το νικ του και μετά τον έβαλα να λογκάρει με αυτό το νικ που μου ανέφερε προκειμένου να μου στείλει π.μ. για να τον "τσεκάρω", δεν θα ληφθεί υπόψη, διότι ο κ. Γιανεβάνης γράφει ξεκάθαρα ότι δεν του ζητήσατε κανένα νικ και του δωσατε το τηλέφωνό σας προτού να γίνει οιαδήποτε αναφορά και από τους δυό σας στο bourdela.com.
H απάντηση : "Ζήτησα να μου πεί πρώτα το νικ του", δεν θα ληφθεί σοβαρά υπόψη, δίοτι μπορεί και να σας έλεγε οιοδήποτε νικ γούσταρε.

Φιλε μου
Μάλλον δεν διάβασες προσεκτικά τι είπα. Δεν είπα γενικά ότι δεν θα βγουν γιατί έχουν ήδη βγει.
Είπα ότι δεν θα βγουν στο site. Με το που θα βγουν στο site η τιμή θα τριπλασιαστεί και δεν θα έχει διαφορά με ότι βλέπουμε σήμερα. Αυτό αν έχεις γράψει κάποια χιλιόμετρα ξέρεις ότι είναι ΝΟΜΟΣ.
Το ότι υπάρχει απεριόριστη βλακεία στον κόσμο είναι σίγουρο, όπως υπάρχουν και εθισμοί και εμμονές. Υπάρχει ο τζόγος, οι ουσίες, οι γυναίκες. Δεν μιλάμε για αυτούς που θα δανειστουν για να πηδήξουν ή δεν θα πληρώσουν το νοίκι τους για να πάνε στο casino, η θα μείνουν νηστικοί τρεις μέρες για να πάρουν ένα βραχάκι ή θα κλέψουν ή ή ή
Μιλάμε για συνηθισμένους ανθρώπους. Αυτούς που λένε ότι αυτό τον μήνα έχω 300 να διαθέσω για γκόμενες... τι θέλω να κάνω ? να πηδήξω μια φορα για αυτό τον μήνα ή μια φορά κάθε βδομάδα ? Προσωπικά αυτούς που ξέρω με iphone κανείς δεν παίρνει 1000 το μήνα και σίγουρα δεν έδωσε τα 800 από τα 1000 για να το πάρει.
Να σου πω επίσης ότι οι πλούσιοι δεν χαλάνε την πιάτσα. Γιατί εκτός των άλλων η πίάτσα έχει και τρελό ανταγωνισμό. Δίπλα σε κάθε μάγκα που χαλάει 1000 στα λουλούδια στον Βέρτη υπάρχουν 6-7 βίζιτες που στην πρώτη ευκαιρία θα έρθουν μαλί με μαλί για το ποια θα τον πάρει. Στον κόσμο της βίζιτας το πρόβλημα δεν είναι μόνο να βρεις την αγελάδα και να την αρμέγεις αλλά και να την κρατήσεις για πάρτυ σου από όλες τις άλλες βίζιτες που θέλουν να στην φάνε.
Επειδή λοιπόν οι μάγκες με τα φράγκα είναι μετρημένοι και οι βίζιτες έξω αμέτριτες πρέπει να στηρίζεσαι και στα μεσαία και στα μικρομεσαία στρώματα. Για αυτό και η βερόνικα είναι στα 250 και όχι στα 600. Γιατί εκτός από έναν τίτλο και κάποιους πόντους ύψος δεν υστερεί σε κάτι από την τζόα που είπε ένας φίλος πιο πάνω, άσε που στο πρόγραμμα της ρίχνει στα αυτιά. Ο λόγος που δεν είναι στα 600 είναι ότι η τζόα σε αυτή την τιμή κυνηγά τους πελάτες με το τουφέκι ενώ στα 250 την βερόνικα την κυνηγάνε με το τουφέκι.
Δηλαδη σαν την Δημητρα ??να ανοιξουν και αυτες τα ποδια τους φιλε![]()
Δηλαδή ρε φίλε για τις κοπέλες που δουλεύουν 12ωρα για 400 ευρώ και δεν βγαίνουν στη βίζιτα τι θα πρέπει να γράψεις αν γράφεις έτσι για μια κοπέλα που επέλεξε τον εύκολο (μεσα στις δυσκολίες του) δρόμο και βγάζει σε 1 μιση ώρα αυτά που άλλες κοπέλες πηγαινοέρχονται 1 μήνα για να βγάλουν?