Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

jaden902

Μέλος
Εγγρ.
24 Σεπ 2016
Μηνύματα
249
Like
6
Πόντοι
1
Η απάντηση είναι Ναι
Με προκαλείς να γράψω κριτική ?
Θες να γράψω το τηλέφωνο ?
Πες ποιο ψηφίο θέλεις ?
Ότι πεις θα κάνω.
Μην έχουμε δράμα όμως μετά ?

Γράψε ρε τυπέ και τι έγινε ? Δηλαδή στην κριτική σου τι θα πεις και το λες έτσι?
 
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
ποιο τηλεφωνο να γραψεις ρε καραγκιοζη το τηλ μ ο καθενας μπορει να το εχει
δεν εχουμε συναντηθει εισαι σε black list εδω και μηνες!
να βγαλεις τα μηνυματα της συναντησης λοιπον και ολα!
τοσο καιρο κραζεις για το υψος μου ,για τιμη,οτι δεν αξιζω  κτλπ !!!
κ τωρα λες οτι μου εσκασες 250
πολυ λογικο  :S
βγαλε τα μηνυματα να δουμε ελα  :grin:
 

TheScorpio

Μέλος
Εγγρ.
15 Απρ 2009
Μηνύματα
1.359
Κριτικές
8
Like
332
Πόντοι
36
Η απάντηση είναι Ναι
Με προκαλείς να γράψω κριτική ?
Θες να γράψω το τηλέφωνο ?
Πες ποιο ψηφίο θέλεις ?
Ότι πεις θα κάνω.
Μην έχουμε δράμα όμως μετά ?

Φίλε σε κάποια είσαι σωστός ή και στα περισσότερα ίσως (γιατί δεν τα διάβασα όλα).
Η σύγκριση με την klio όμως φίλε ήταν ατυχής.
 

Duke Nukem

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Σεπ 2015
Μηνύματα
13.368
Like
494
Πόντοι
186
Ολοι θα θελαμε να ειχαμε γκομενα τη Βερονικα. Να τη γαμουμε τζαμπα και να μας τα ακουμπαει. :)
 

Επισκέπτης
σε site τυπου bourdela πεταει ο άλλος την ηθικολογια του
και αντι να φαει permanent ban υπαρχουν και στοκοι που συμφωνουν κιολας :jerking:
χαλανε την οποια πιατσα , και μετα διαμαρτυρονται για την ελλειψη αγορας.  
μαλλον οι ιδιοι που ψηφιζουν Τσιπρα και Σωρρα  :birdman:
 

The Lover

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2005
Μηνύματα
1.838
Like
445
Πόντοι
36
ποιο τηλεφωνο να γραψεις ρε καραγκιοζη το τηλ μ ο καθενας μπορει να το εχει
δεν εχουμε συναντηθει εισαι σε black list εδω και μηνες!
να βγαλεις τα μηνυματα της συναντησης λοιπον και ολα!
τοσο καιρο κραζεις για το υψος μου ,για τιμη,οτι δεν αξιζω  κτλπ !!!
κ τωρα λες οτι μου εσκασες 250
πολυ λογικο  :S
βγαλε τα μηνυματα να δουμε ελα  :grin:

..σιγα ρε τζιτζιφιογκο μην σου βγαλει και το Ε9 ή μηπως αυτο δεν του το ζητησες??
 

skoupas

Μέλος
Εγγρ.
29 Ιουν 2007
Μηνύματα
90
Like
0
Πόντοι
0
να ανοιξουν και αυτες τα ποδια τους φιλε  :sunglasses:
Η πρόταση σου είναι γενική και χωρίς εξαιρέσεις; Αφορά ΟΛΕΣ τις κόρες, γυναίκες κλπ, η μήπως εξαιρούνται κάποιες (πχ με βαθμό συγγένειας).

σε site τυπου bourdela πεταει ο άλλος την ηθικολογια του
και αντι να φαει permanent ban υπαρχουν και στοκοι που συμφωνουν κιολας :jerking:
χαλανε την οποια πιατσα , και μετα διαμαρτυρονται για την ελλειψη αγορας.  
μαλλον οι ιδιοι που ψηφιζουν Τσιπρα και Σωρρα  :birdman:
Στόκοι;  :headbang:
 

Kavlarxis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2007
Μηνύματα
2.436
Κριτικές
4
Like
1.671
Πόντοι
216
ποιο τηλεφωνο να γραψεις ρε καραγκιοζη το τηλ μ ο καθενας μπορει να το εχει
δεν εχουμε συναντηθει εισαι σε black list εδω και μηνες!
να βγαλεις τα μηνυματα της συναντησης λοιπον και ολα!
τοσο καιρο κραζεις για το υψος μου ,για τιμη,οτι δεν αξιζω  κτλπ !!!
κ τωρα λες οτι μου εσκασες 250
πολυ λογικο  :S
βγαλε τα μηνυματα να δουμε ελα  :grin:


Κοριτσάρα μόνο και μόνο απο το στυλ που απαντάς είσαι φάουλ.... Είναι κατανοητό πώς κάποιοι εξυπηρετούν σκοπιμότητες σε αυτά που γράφουν για σένα, αλλά κι εσύ το χάνεις με τον τρόπο που απαντάς (έλλειψη ψυχραιμίας δείχνει), μπορείς να δείς νήματα άλλων κοριτσιών για να καταλάβεις πώς απαντάνε αντιστοίχως!!!


Μαζεύεις το μαρούλι εύκολα ...... Μαγκιά σου δεν λέω αλλα μη την βγαίνεις κι από πάνω γιατί εχει ο καιρός γυρίσματα!!!
Φιλάκια  :hi:
 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.181
Κριτικές
165
Like
26.044
Πόντοι
34.168
Ολοι θα θελαμε να ειχαμε γκομενα τη Βερονικα. Να τη γαμουμε τζαμπα και να μας τα ακουμπαει. :)

Πολυ ωραια γκομενα φιλε συμφωνω αλλα .... αλλα παιρνει πολλά! :grin:

Εγω προσωπικα δεν θα ηθελα να μου τα ακουμπάει αλλα οχι και να μας μαδησει εντελως. Πάν πορνο-μέτρον άριστον :grin:

 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.181
Κριτικές
165
Like
26.044
Πόντοι
34.168
120 για μια ώρα κανονικο σεξ χωρις έξτρα το δεχομουν. :grin:

Βερονικα μια και το θρεντ ειναι δημοσιο θα ακουσεις και την αντιθετη αποψη
μπορει να μην σ αρεσει βεβαια αλλα βρισκεσαι στην Ελλαδα οχι στο Μαϊαμι δεν ειμαστε ολοι γκολντεν boys
 

tasouras21

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Σεπ 2013
Μηνύματα
696
Κριτικές
17
Like
1.393
Πόντοι
1.606
ειχα καιρο να μπω στο σαιτ και στο νημα....αληθεια ποσο μου ελειψε!!!δεν αλλαξε τιποτα!!! :2funny: :2funny: :2funny:
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
ποιο τηλεφωνο να γραψεις ρε καραγκιοζη το τηλ μ ο καθενας μπορει να το εχει
δεν εχουμε συναντηθει εισαι σε black list εδω και μηνες!
να βγαλεις τα μηνυματα της συναντησης λοιπον και ολα!
τοσο καιρο κραζεις για το υψος μου ,για τιμη,οτι δεν αξιζω  κτλπ !!!
κ τωρα λες οτι μου εσκασες 250
πολυ λογικο  :S
βγαλε τα μηνυματα να δουμε ελα  :grin:

Eπειδή βλέπω ότι επιμένετε στο "παραμυθάκι" της αποδοχής πελατών μόνο με βάση  την προσωπική σας "λίστα" την οποία συντάσσετε και ενημερώνετε μέσω του Bourdela.com, αλλά και γενικότερα του διαδικτύου, καθώς και με μοναδικό κριτήριο αυτήν και μόνον αυτήν, λύστε μας μια απορία. :)

Τον κ. Γιανεβάνη, που κατά δική του ομολογία και κατά δική σας σιωπηρή επιβεβαίωση αυτού του γεγονότος (μια και παραδεχθήκατε με γραπτή σας δήλωση την συνάντηση μαζί του) τον γνωρίσατε εκτός bourdela.com και γενικότερα εκτός διαδικτύου.
Πώς λοιπόν τον "τσεκάρατε";  Και ακόμα περισσότερο, πως γνωρίζατε ότι αυτός ο άνδρας που γνωρίσατε τυχαία δεν πρόκειται για κάποιον που έχετε απορρίψει εντός της κοινότητος του bourdela.com; :)

H απάντηση : "Ζήτησα το νικ του και μετά τον έβαλα να λογκάρει με αυτό το νικ που μου ανέφερε προκειμένου να μου στείλει  π.μ. για να τον "τσεκάρω", δεν θα ληφθεί υπόψη, διότι ο κ. Γιανεβάνης γράφει ξεκάθαρα ότι δεν του ζητήσατε κανένα νικ και του δωσατε το τηλέφωνό σας προτού να γίνει οιαδήποτε αναφορά και από τους δυό σας στο bourdela.com. :)

Τη Βερόνικα, υποθέτω σε αντίθεση με όλους τους άλλους, την γνώρισα έξω στην κανονική ζωή. Εννοώ όχι μέσω του σάιτ ή γενικότερα του διαδικτύου. Κάπου έτυχε να βρίσκομαι και απέναντί μου κάθησε ένα πολύ όμορφο κορίτσι. Την κοίταξα, με κοίταξε και μου χαμογέλασε. Της έπιασα την κουβέντα, ανταποκρίθηκε. Της ζήτησα το τηλέφωνό της, μου το έδωσε χωρίς δεύτερη σκέψη. Δεν ήξερα ούτε καν πως την λένε μέχρι να πρέπει να καταχωρήσω κάποιο όνομα που να αντιστοιχεί στο τηλέφωνο που μόλις είχα πάρει, οπότε μου είπε "Βερόνικα" για να συμπληρώσει κάπως ντροπαλά "Διαβάζεις καθόλου του μπου.κομ;" Δεν το πολυδιάβαζα τους τελευταίους μήνες, αλλά όποτε και να έμπαινα το θέμα της βρισκόταν πάντα στην επικαιρότητα οπότε δεν γινόταν να μην το προσέξει κανείς.
"Εσύ είσαι λοιπόν η Βερόνικα;" της είπα, "δηλαδή μόλις γνώρισα μια διασημότητα!" Μάλλον της άρεσε, αλλά κάπου φάνηκε πραγματικά να ντρέπεται κάπως.


 
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
Eπειδή βλέπω ότι επιμένετε στο "παραμυθάκι" της αποδοχής πελατών μόνο με βάση  την προσωπική σας "λίστα" που καταρτάτε μέσω του Bourdela.com αλλά και γενικότερα του διαδικτύου, καθώς και με μοναδικό κριτήριο μόνον αυτήν, λύστε μας μια απορία. :)

Τον κ. Γιανεβάνη, που κατά δική του ομολογία και κατά δική σας σιωπηρή επιβεβαίωση αυτού του γεγονότος (μια και παραδεχθήκατε με γραπτή σας δήλωση την συνάντηση μαζί του) τον γνωρίσατε εκτός bourdela.com και γενικότερα εκτός διαδικτύου.
Πώς λοιπόν τον "τσεκάρατε";  Και ακόμα περισσότερο, πως γνωρίζατε ότι αυτός ο άνδρας που γνωρίσατε τυχαία δεν πρόκειται για κάποιον που έχετε απορρίψει εντός της κοινότητος του bourdela.com; :)

H απάντηση : "Ζήτησα το νικ του και μετά τον έβαλα να λογκάρει με αυτό το νικ που μου ανέφερε προκειμένου να μου στείλει  π.μ. για να τον "τσεκάρω", δεν θα ληφθεί υπόψη, διότι ο κ. Γιανεβάνης γράφει ξεκάθαρα ότι δεν του ζητήσατε κανένα νικ και του δωσατε το τηλέφωνό σας προτού να γίνει οιαδήποτε αναφορά και από τους δυό σας στο bourdela.com. :)



H απάντηση : "Ζήτησα να μου πεί πρώτα το νικ του", δεν θα ληφθεί σοβαρά υπόψη, δίοτι μπορεί και να σας έλεγε οιοδήποτε νικ γούσταρε.
:idiot: :uglystupid:
εννοειται του ζητησα το νικ ναιμ του και το επιβεβαιωσα !δεν ειμαι χαζη σε αντιθεση με εσενα ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΕΞΥΠΝΟΣ
μηπως να γραψει αναλυτικα την καθε μου λεξη ?
ρωτα τον να σου πει. Το τηλ μου το εδωσα αφου αποθηκευσα το δικο του με το νικ ναιμ του και εν συνεχεια πριν κλεισω ραντεβου μιλησαμε εδω
μονο με νικ ναιμ κλεινω
φαε την ταπα σου τωρα και εσυ που ψαχνεσαι
Η οποια απαντηση δεν θα ληφθει υποψιν λογο υπερτατης μαλακιας και κακεντρεχιας ενος 70αρη   :S
το καπη κατα που πεφτει ειπαμε? :grin:
 

Mindreader

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Φεβ 2014
Μηνύματα
14.802
Κριτικές
110
Like
20.380
Πόντοι
28.786
Φιλε μου
Μάλλον δεν διάβασες προσεκτικά τι είπα. Δεν είπα γενικά ότι δεν θα βγουν γιατί έχουν ήδη βγει.
Είπα ότι δεν θα βγουν στο site. Με το που θα βγουν στο site η τιμή θα τριπλασιαστεί και δεν θα έχει διαφορά με ότι βλέπουμε σήμερα. Αυτό αν έχεις γράψει κάποια χιλιόμετρα ξέρεις ότι είναι ΝΟΜΟΣ.
Το ότι υπάρχει απεριόριστη βλακεία στον κόσμο είναι σίγουρο, όπως υπάρχουν και εθισμοί και εμμονές. Υπάρχει ο τζόγος, οι ουσίες, οι γυναίκες. Δεν μιλάμε για αυτούς που θα δανειστουν για να πηδήξουν ή δεν θα πληρώσουν το νοίκι τους για να πάνε στο casino, η θα μείνουν νηστικοί τρεις μέρες για να πάρουν ένα βραχάκι ή θα κλέψουν ή ή ή
Μιλάμε για συνηθισμένους ανθρώπους. Αυτούς που λένε ότι αυτό τον μήνα έχω 300 να διαθέσω για γκόμενες... τι θέλω να κάνω ? να πηδήξω μια φορα για αυτό τον μήνα ή μια φορά κάθε βδομάδα ? Προσωπικά αυτούς που ξέρω με iphone κανείς δεν παίρνει 1000 το μήνα και σίγουρα δεν έδωσε τα 800 από τα 1000 για να το πάρει.
Να σου πω επίσης ότι οι πλούσιοι δεν χαλάνε την πιάτσα. Γιατί εκτός των άλλων η πίάτσα έχει και τρελό ανταγωνισμό. Δίπλα σε κάθε μάγκα που χαλάει 1000 στα λουλούδια στον Βέρτη υπάρχουν 6-7 βίζιτες που στην πρώτη ευκαιρία θα έρθουν μαλί με μαλί για το ποια θα τον πάρει. Στον κόσμο της βίζιτας το πρόβλημα δεν είναι μόνο να βρεις την αγελάδα και να την αρμέγεις αλλά και να την κρατήσεις για πάρτυ σου από όλες τις άλλες βίζιτες που θέλουν να στην φάνε.
Επειδή λοιπόν οι μάγκες με τα φράγκα είναι μετρημένοι και οι βίζιτες έξω αμέτριτες πρέπει να στηρίζεσαι και στα μεσαία και στα μικρομεσαία στρώματα. Για αυτό και η βερόνικα είναι στα 250 και όχι στα 600. Γιατί εκτός από έναν τίτλο και κάποιους πόντους ύψος δεν υστερεί σε κάτι από την τζόα που είπε ένας φίλος πιο πάνω, άσε που στο πρόγραμμα της ρίχνει στα αυτιά. Ο λόγος που δεν είναι στα 600 είναι ότι η τζόα σε αυτή την τιμή κυνηγά τους πελάτες με το τουφέκι ενώ στα 250 την βερόνικα την κυνηγάνε με το τουφέκι.

Εντσξει μετα απο τη διευκρινιση καταλαβαινω και γενικα συμφωνω.

Αν ενδιαφερεσαι να δεις το προφιλ ανθρωπων που χρησιμοποιουν iphone κοιταξε εδώ.


Οι "φιρμες" της νυχτας που αναφερεις και τα νυχτομσγαζα που τρσγουδουν παλευουν σημερα απλα να επιβιωσουν. Οταν λοιπον το ενδιαιτημα των βιζιτουδων χειμαζεται ειναι φυσικο και οι ιδιες οι βιζιτουδες να χειμαζονται και αρα να ριχνουν οχι να ανεβσζουν τιμες.

Δεν εχω συναντησει τη βερονικα και δεν εχω αποψη για το πως μπορει να τοποθετει στο συνολικο σχηνικο. Αλλα περα απο τη δικη μας φιλολογια το αποτελεσμα μετραει και αυτο μεχρι στιγμης την δικαιώνει.

Πιστευω ομως οτι χωρις τον ολο θορυβο στο thread της δεν θα ειχε ουτε τη συγκεκριμενη τιμη ουτε το συγκεκριμενο πελατολογιο.
 

The_Greek

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2010
Μηνύματα
2.100
Κριτικές
4
Like
843
Πόντοι
376
Δηλαδή ρε φίλε για τις κοπέλες που δουλεύουν 12ωρα για 400 ευρώ και δεν βγαίνουν στη βίζιτα τι θα πρέπει να γράψεις αν γράφεις έτσι για μια κοπέλα που επέλεξε τον εύκολο (μεσα στις δυσκολίες του) δρόμο και βγάζει σε 1 μιση ώρα αυτά που άλλες κοπέλες πηγαινοέρχονται 1 μήνα για να βγάλουν?

+1

Δηλαδή ποιός λογικός θα μπορούσε να διαφωνήση επ' αυτού?  :hi:
 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.181
Κριτικές
165
Like
26.044
Πόντοι
34.168
Για ποιο λογο χρειάζεται να ξέρεις εσυ το νικνέημ κάποιου ; θα πρέπει να σου δώσει αναφορά με ποιο νικ μπαινει εδω μεσα ;;; απορω που κάποιος το δέχτηκε αυτο. Σε γνωρισε εκτος η κουβεντα πηγε γυρω απο το σεξ του εσκασες το μυστικο οτι εισαι συνοδος .... του λες και την τιμή αμα θελει αγοράζει το να μπουμε σε μια διαδικασια να αποδειξει ο άλλος σε σενα κάτι ειναι παράλογο και περιττο.
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom