jaden902
Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Σεπ 2016
- Μηνύματα
- 249
- Like
- 6
- Πόντοι
- 1
Πολυ πιο ωραιες και ζουμερες ειναι οι βυζαρες της Βερονικας , εγω παντως ψηθιζω βυζο Βερονικας δαγκωτο![]()
![]()
![]()
![]()

Πολυ πιο ωραιες και ζουμερες ειναι οι βυζαρες της Βερονικας , εγω παντως ψηθιζω βυζο Βερονικας δαγκωτο![]()
![]()
![]()
![]()

Η Σοφία είναι φίλη της Μαριαλένας, ξανθιά, ψηλή σχετικά, αδύνατη, ωραίο σώμα, αντέχει πολύ ξύλο.
Πολύ σύντομαΚριτική θα γραψεις τυπε?![]()
Ρεεεεεαντέχει πολύ ξύλο.
Φίλε ξύλο και να χύνει. Πολύ καυλιαρα, να δέρνω εγώ να πέφτει ξύλο και από τις άλλες και να γουστάρει σαν τρελή.Ρεεεεε
Δερνετε γυναικες? Ντροπη ρε,
Αν ξερει καρατε και σας σαπισει τι θα κανετε μετα?
Αυτο ακριβως οπως το ειπε ο τζωρτης η Βερονικα ειναι γατονι οχι απλα εξυπνη , η Ελενα Ναομι εκτος απο βουρλο ειναι και κυκλοθυμικη και αγενης αναλογος πως θα ξυπναγε , αν και καποιος ειπε οτι πλεον εχει μαλακωσει καπως και ειναι πιο γλυκια απο τοτες που την περναμε ... :- :-Μπα όχι διαφωνώ, η Βερόνικα είναι όντως έξυπνη, η Ναυομι είναι βουρλο, αργοστροφη, κυκλοθυμικη...

Που βρισκεται η Βερονικα;τροπος επικοινωνιας?
στειλε της γραμμα με περιστερι,αμα θες ειμαι διαθεσιμος να της το παω κιολας!
Άστο καλύτερα. Εσύ είσαι από αυτά που κουτσουλίζουν συνέχεια, οπότε μέχρι να το παραδώσεις, θα έχει λερωθεί το μισό λεκανοπέδιο Αττικής...![]()
Η το λαπτοπ μου τρελαθηκε η πιασαμε λαβρακι...!
Για πατηστε στο ονομα του τυπου που γραφει την παρακατω κριτικη απο manos230 και δειτε τι προφιλ ανοιγει???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Εμενα ενω παταω μανος 230 βγαζει τον Rical. Εσενα?φιλε ακριβως αυτο εκανα και εγω το πατησα ισαμε 10 φορες και μ εβγαλε εναν αλλο που την υποστηριζε κιολας πολυ,λεω κατι λαθος θα εγινε αλλα οχι εβγαλε αλλο ονομα.. για να δοκιμασουν και αλλοι να δουνε την εκπληξη!
Εμενα ενω παταω μανος 230 βγαζει τον Rical. Εσενα?
Η το λαπτοπ μου τρελαθηκε η πιασαμε λαβρακι...!
Για πατηστε στο ονομα του τυπου που γραφει την παρακατω κριτικη απο manos230 και δειτε τι προφιλ ανοιγει???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Δλδ θα πατησω στο δικο σου ονομα σε κριτικη και θα βγει ενα αλλο προφιλ εννοεις? Επισης οχι δεν το γνωριζα οτι με αλλο προφιλ σχολιαζει καποιος κ με αλλο προφιλ γραφει κριτικες (δλδ κλωνος)Μας εξηγείτε λίγο το σκεπτικό σας; Εντάξει, πατώντας, βγαίνει "rical". O χρήστης αυτός, δεν αρνήθηκε ότι
έχει πάρει την κοπέλα, και μάλιστα στα 250. Τι ακριβώς το περίεργο λαβρακοειδές, υπονοείτε; Είναι γνωστό
ότι αρκετοί συνάδελφοι με άλλο όνομα ποστάρουν στο φόρουμ και άλλο εμφανίζεται σε κριτικές τους, κοντινότερο
παράδειγμα, ο αγαπητός φίλος και πανάξιος κριτής, o κ. Vlandis ο οποίος εμφανίζεται στις κριτικές ως Nick1000.
Δλδ θα πατησω στο δικο σου ονομα σε κριτικη και θα βγει ενα αλλο προφιλ εννοεις?

Μας εξηγείτε λίγο το σκεπτικό σας; Εντάξει, πατώντας, βγαίνει "rical". O χρήστης αυτός, δεν αρνήθηκε ότι
έχει πάρει την κοπέλα, και μάλιστα στα 250. Τι ακριβώς το περίεργο λαβρακοειδές, υπονοείτε; Είναι γνωστό
ότι αρκετοί συνάδελφοι με άλλο όνομα ποστάρουν στο φόρουμ και άλλο εμφανίζεται σε κριτικές τους, λ.χ. κοντινότερο
παράδειγμα που θυμάμαι, ο αγαπητός φίλος και πανάξιος κριτής, o κ. Vlandis ο οποίος εμφανίζεται στις κριτικές ως Nick1000.