nickos99
Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Οκτ 2010
- Μηνύματα
- 1.169
- Κριτικές
- 14
- Like
- 187
- Πόντοι
- 26
αμα το βλεπεις δυσκολο θα γινει και δυσκολο τυπε.το πιο σημαντικο ειναι ακομα και μπατιρης να εισαι να μην φαινεται.εγω πλουσιοπαιδο δεν ειμαι αλλα οσα φραγκα εχω τα κουβαλαω μαζι μου στα κλαμπ.εχω μια ακριβη μηχανή για το καμακι οτι πρεπει και κουβαλαω τις καρτες της εταιριας του παππου μου επειδη εχουμε το ιδιο ονοματεπωνυμο.ουτε ενα ορνιο δεν εχει καταλαβει οτι δεν ειναι δικια μ η εταιρια.οταν ανοιγω το πορτοφολι και καλα για τη καρτα η αλλη πεφτει στη φακα απο το μπατζετ που κουβαλαω.σε μια που ειπα οταν σχολασεις παμε να τζακουζαρουμε μαζι,μου ειπε απο που και ως που.η απαντηση μου ηταν απο δω μεχρι το μαρκο χοτελ που δεν σε ξερει κανεις ενω ανοιγα το πορτοφολι με τη φακα για να δωσω τη καρτα και καλα.ηταν πολυ δυσκολο πιστευεις
Καταλάβαμε παίχτη τρως τις χυλόπιτες και μετά πας Φυλής και ξεδινεις

, αλλα αυτες οι φυσικες βυζαρες της Βερονικας δεν παιζονται ρε γαμω 