Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

Boldoras

Μέλος
Εγγρ.
4 Δεκ 2010
Μηνύματα
334
Κριτικές
1
Like
63
Πόντοι
1
(Η μαλακία δεν θεωρείται γαμησι!!!)
 

aaaa51

Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2015
Μηνύματα
277
Κριτικές
4
Like
75
Πόντοι
1
Πας καλα; κάνε κλικ , κοιτα το προφίλ και πρόσεχε μην μου πέσει κανένα πεντακοσάρικο να το μαζέψεις, και πρόσεξε όπως σκύβεις μην στον φορέσει και κανεις, όχι ότι θα σε πειράξει γιατί και για εικοσαρικα μπορεί να γουστάρεις να τον παίρνεις.
του 20αρικου εισαι κι εσυ το καταλάβαμε,παραπανω δε δινεις
 

ppgiorgos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
389
Κριτικές
7
Like
332
Πόντοι
281
Ενα επίπεδο θέλω να το κρατάω και το προσπαθώ. Το ίδιο θα έκανες κι εσύ εάν απέφευγες να  γράφεις "πρέπει να επισκεφτείς οφθαλμίατρο"...Ας είναι. Μπαίνω στην ουσία. Αν πιστεύεις ότι με κρατάει κάποιος και ανασκευάζω αυτά που γράφω, κάνεις λάθος. Φυσικά και διόρθωσα το δεκαπεντάλεπτο της καθυστέρησης σε μισάωρο γιατί αυτή ήταν η αλήθεια. Σημειώνω, επίσης, ότι για να κλείσεις τη Βερόνικα πρέπει να επικοινωνήσεις προσωπικά μαζί της. Αυτό σημαίνει ότι είναι ανεξάρτητη. Και έχει, σαν ανεξάρτητη , το δικαίωμα να επικοινωνήσει κι αυτή μαζί μου για να διορθώσει λάθη και ανακρίβειες. Το αν θα δεχτώ την όποια τυχόν παρατήρησή της, είναι καθαρά δικό μου θέμα.  Τα περί νταβαντζή κλπ τα αντιπαρέχρομαι. Δεν είδα και δεν διαισθάνθηκα την ύπαρξη κάποιου άλλου προσώπου. Επικοινωνώ με τη Βερόνικα, όπως και με κάθε άλλη ανεξάρτητη. γι' αυτό μου αρέσουν οι ανεξάρτητες.  Εάν αυτές δεν είναι τέτοιες και κοροϊδεύουν , δεν μπορώ να το ξέρω. Αν έχουν νταβαντζή ή από πίσω κρύβεται κάποιο γραφείο, αυτό είναι δικό τους πρόβλημα. Οχι δικό μου . Εμένα δεν με αφορά καθόλου.  Δεν θα σταματήσω να γράφω ότι πρόκειται για πάρα πολύ καλή περίπτωση για όποιον μπορεί να δώσει αυτά τα χρήματα. Δεν έχω ειλικρινά καταλάβει τι πραγματικά σε ενοχλεί σε όλο αυτό. Κλείνω, χωρίς καμία προσωπική επίθεση και νομίζω ότι το καταλαβαίνεις.



Για το "οφθαλμιατρο" έχεις δίκιο, παρεκτραπηκα, αλλά με ενόχλησε το ότι είπες με στόμφο" ούτε μία στο εκατομμύριο " ενώ όπως είδες και άλλοι το παραδέχτηκαν.
Γράφεις επίσης ότι ανασκευασες γιατί ήταν η αλήθεια,  παραμένει η απορία γιατί την αλήθεια δεν την ανέφερες εξ αρχής.
Δεν με ενοχλεί καθόλου η τιμή έχω δώσει και πολύ περισσότερα,  και 400 να ζητούσε θα έκανα την προσπάθεια να την δω. Όπως εσύ λες ότι είναι καλή περίπτωση,  εγώ έγραψα ότι αυτό που πωλείται 250 δεν αξίζει τα λεφτά του, πρόκειται για δείγμα γυναίκας, πως σου δίνουν δωρεάν κάτι αρωματακια των 5ml να δοκιμάσεις κι αν σε αρέσει να πάρεις την κανονική συσκευασία ? Τέτοιο πράγμα, το δείγμα γαμάς και το πληρώνεις.
Τεσπα καλή κακή αυτή είναι η άποψη μου και πέσανε να με φάνε από την γραμματεία υποστήριξης.

Τώρα που είπα γραμματεία στο γραφείο που είπαμε προχθές αν ήσουν πελάτης και σε ξέρουν παίζουν και δύο νέα κομμάτια γνωστά και πολύ δυνατά.  ;)
 

kourtakis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Οκτ 2008
Μηνύματα
270
Κριτικές
12
Like
248
Πόντοι
601
του 20αρικου εισαι κι εσυ το καταλάβαμε,παραπανω δε δινεις

Το εχω ξαναπεί το γραφειο Βερόνικα να μου στείλει το τηλέφωνο να την πάρω να τελειώνουμε . Φοβούνται  ομως την κριτική που μπορει να ακολουθήσει .

Γιατι και δεν με ξέρεται και δεν με φτανεται και δεν νοιάζομαι για το χρήμα και αυτο που θα γραφτεί θα ειναι η αλήθεια.

Μοκο τωρα λαμόγια , όλα στις τρύπες σας. Βαρέθηκαμε να μπαίνουμε στο μπου και να βλέπουμε το προμοτάρισμα σας.

 

Blackdove

Μέλος
Εγγρ.
31 Μαΐ 2016
Μηνύματα
1.917
Κριτικές
3
Like
52
Πόντοι
16
Το εχω ξαναπεί το γραφειο Βερόνικα να μου στείλει το τηλέφωνο να την πάρω να τελειώνουμε . Φοβούνται  ομως την κριτική που μπορει να ακολουθήσει .

Γιατι και δεν με ξέρεται και δεν με φτανεται και δεν νοιάζομαι για το χρήμα και αυτο που θα γραφτεί θα ειναι η αλήθεια.

Μοκο τωρα λαμόγια , όλα στις τρύπες σας. Βαρέθηκαμε να μπαίνουμε στο μπου και να βλέπουμε το προμοτάρισμα σας.


κουρτακι χωσεεεεεε εισαι αδυσωπιτος σκληρος και η γλωσσα σου και ο λογος σου μαστιγωνει τους πιρφορους!!!θα κανομε κινημα εμεις!!αντι πιρφοροαγαπουλισταν!!!θα μπουμε και στη βουλη!!  :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:
 

Don Pornos

Ανώτατος
Εγγρ.
18 Δεκ 2008
Μηνύματα
5.562
Κριτικές
27
Like
9.127
Πόντοι
13.295
κουρτακι χωσεεεεεε εισαι αδυσωπιτος σκληρος και η γλωσσα σου και ο λογος σου μαστιγωνει τους πιρφορους!!!θα κανομε κινημα εμεις!!αντι πιρφοροαγαπουλισταν!!!θα μπουμε και στη βουλη!!  :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:
καλημερα στο κοριτσακι της παρέας  :hi:
:grin:
 
Εγγρ.
25 Απρ 2016
Μηνύματα
7.751
Κριτικές
1
Like
9.940
Πόντοι
2.356
Το εχω ξαναπεί το γραφειο Βερόνικα να μου στείλει το τηλέφωνο να την πάρω να τελειώνουμε . Φοβούνται  ομως την κριτική που μπορει να ακολουθήσει .

Γιατι και δεν με ξέρεται και δεν με φτανεται και δεν νοιάζομαι για το χρήμα και αυτο που θα γραφτεί θα ειναι η αλήθεια.

Μοκο τωρα λαμόγια , όλα στις τρύπες σας. Βαρέθηκαμε να μπαίνουμε στο μπου και να βλέπουμε το προμοτάρισμα σας.

Δε χρειάζεται να σε ξέρουμε για να καταλάβουμε ότι είσαι ΜΑΛΑΚΑΣ και ΣΤΗΜΕΝΟΣ.

45 από τα συνολικά 56 μηνύματά σου είναι σε αυτό το thread.

Για το "οφθαλμιατρο" έχεις δίκιο, παρεκτραπηκα, αλλά με ενόχλησε το ότι είπες με στόμφο" ούτε μία στο εκατομμύριο " ενώ όπως είδες και άλλοι το παραδέχτηκαν.
Γράφεις επίσης ότι ανασκευασες γιατί ήταν η αλήθεια,  παραμένει η απορία γιατί την αλήθεια δεν την ανέφερες εξ αρχής.
Δεν με ενοχλεί καθόλου η τιμή έχω δώσει και πολύ περισσότερα,  και 400 να ζητούσε θα έκανα την προσπάθεια να την δω. Όπως εσύ λες ότι είναι καλή περίπτωση,  εγώ έγραψα ότι αυτό που πωλείται 250 δεν αξίζει τα λεφτά του, πρόκειται για δείγμα γυναίκας, πως σου δίνουν δωρεάν κάτι αρωματακια των 5ml να δοκιμάσεις κι αν σε αρέσει να πάρεις την κανονική συσκευασία ? Τέτοιο πράγμα, το δείγμα γαμάς και το πληρώνεις.
Τεσπα καλή κακή αυτή είναι η άποψη μου και πέσανε να με φάνε από την γραμματεία υποστήριξης.

Τώρα που είπα γραμματεία στο γραφείο που είπαμε προχθές αν ήσουν πελάτης και σε ξέρουν παίζουν και δύο νέα κομμάτια γνωστά και πολύ δυνατά.  ;)

Σαν αυτό τον μπούφο,έχει γράψει σε μια βδομάδα 50 μηνύματα στο thread της Βερόνικα,έχοντας γράψει για τελευταία φορά στο forum το 2014.

Και που μετά τη Monika03,τη Λίζα,προμοτάρει και δύο "νέα κομμάτια" από συγκεκριμένο γραφείο. :rolleyes:

Είστε ΣΤΗΜΕΝΟΙ και απορώ γιατί δεν επεμβαίνει ένας Mod.

Ο blackdove είναι κλινική περίπτωση..
Από εκεί που την έλεγε Μέριλυν Μονρόε και την αποθέωνε,ξελάσκαρε λίγο η βίδα και άρχισε να γράφει τα αντίθετα..

Όπως και να έχει,γελάει ο κόσμος με την πάρτη σας.


 

Blackdove

Μέλος
Εγγρ.
31 Μαΐ 2016
Μηνύματα
1.917
Κριτικές
3
Like
52
Πόντοι
16
Δε χρειάζεται να σε ξέρουμε για να καταλάβουμε ότι είσαι ΜΑΛΑΚΑΣ και ΣΤΗΜΕΝΟΣ.

45 από τα συνολικά 56 μηνύματά σου είναι σε αυτό το thread.

Σαν αυτό τον μπούφο,έχει γράψει σε μια βδομάδα 50 μηνύματα στο thread της Βερόνικα,έχοντας γράψει για τελευταία φορά στο forum το 2014.

Και που μετά τη Monika03,τη Λίζα,προμοτάρει και δύο "νέα κομμάτια" από συγκεκριμένο γραφείο. :rolleyes:

Είστε ΣΤΗΜΕΝΟΙ και απορώ γιατί δεν επεμβαίνει ένας Mod.

Ο blackdove είναι κλινική περίπτωση..
Από εκεί που την έλεγε Μέριλυν Μονρόε και την αποθέωνε,ξελάσκαρε λίγο η βίδα και άρχισε να γράφει τα αντίθετα..

Όπως και να έχει,γελάει ο κόσμος με την πάρτη σας.

μη με ξαναπιασεις στο στομα σου παλιοπρομοτορα της δεκαρας!!!χυνω για μεριλιν μονροε οχι για μεριλιν μανσον ομως αυτον τον ακουω μονο!!!επειδη δε γουσταρομε το κοντοπ@#4νο θα μας πεις και τρελους!ρε αντε ξυρισου να  πουμε δε θετε να ασχολουματε με τη βερονικα αλλα ασχοληστε μαζι μας και μας αναφερετε!!!και τολμας και συγκρινεις τη μονροε με τη τηγανοκωλα!!!
 

Don Pornos

Ανώτατος
Εγγρ.
18 Δεκ 2008
Μηνύματα
5.562
Κριτικές
27
Like
9.127
Πόντοι
13.295
μη με ξαναπιασεις στο στομα σου παλιοπρομοτορα της δεκαρας!!!χυνω για μεριλιν μονροε οχι για μεριλιν μανσον ομως αυτον τον ακουω μονο!!!επειδη δε γουσταρομε το κοντοπ@#4νο θα μας πεις και τρελους!ρε αντε ξυρισου να  πουμε δε θετε να ασχολουματε με τη βερονικα αλλα ασχοληστε μαζι μας και μας αναφερετε!!!και τολμας και συγκρινεις τη μονροε με τη τηγανοκωλα!!!
μωρακι μου γιατι εχεις τα νευρα σου?
περιοδο εχεις?  :coffee:
 

Blackdove

Μέλος
Εγγρ.
31 Μαΐ 2016
Μηνύματα
1.917
Κριτικές
3
Like
52
Πόντοι
16
μωρακι μου γιατι εχεις τα νευρα σου?
περιοδο εχεις?  :coffee:


εσυ μαιμουδομουρη τι πεταγεσε??οταν με αναφερουν απανταω!!αληθεια ποσο παιρνεις για προμοτηρηλικη ειναι καλα τα λεφτα???κολανε και ενσημα?
 

Blackdove

Μέλος
Εγγρ.
31 Μαΐ 2016
Μηνύματα
1.917
Κριτικές
3
Like
52
Πόντοι
16
το ειπα δε ξαναγραφω αλλα οποιος με αναφερει θα τα ακουσει!!δικαιο πιστευω ειναι..οχι μονα ζυγα δικα σας!!!αλλα γουσταρετε να τα ακουτε και γιαυτο προκαλειτε!!μαζοχες! :s&m_2:
 

Don Pornos

Ανώτατος
Εγγρ.
18 Δεκ 2008
Μηνύματα
5.562
Κριτικές
27
Like
9.127
Πόντοι
13.295
κουρτακη ξερεις γιατι σε παω εσενα?
γιατι εισαι ο κλοουν του thread και με κανεις κ γελαω  :2funny:
την καλημέρα μου  :hi:
 

Don Pornos

Ανώτατος
Εγγρ.
18 Δεκ 2008
Μηνύματα
5.562
Κριτικές
27
Like
9.127
Πόντοι
13.295
εσυ μαιμουδομουρη τι πεταγεσε??οταν με αναφερουν απανταω!!αληθεια ποσο παιρνεις για προμοτηρηλικη ειναι καλα τα λεφτα???κολανε και ενσημα?
κοριτσαρα μου πολυ σε γουσταρω οταν κανεις ναζακια  :gay:
 

kostasasximos86

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Φεβ 2016
Μηνύματα
4.918
Κριτικές
8
Like
616
Πόντοι
326
το ειπα δε ξαναγραφω αλλα οποιος με αναφερει θα τα ακουσει!!δικαιο πιστευω ειναι..οχι μονα ζυγα δικα σας!!!αλλα γουσταρετε να τα ακουτε και γιαυτο προκαλειτε!!μαζοχες! :s&m_2:

σε ενωνει κατι πολυ παραπανω απο μια απλη κοντρα με την βερονικα ρε
καταβαθος την γουσταρεις τρελα ρε και το ξερεις
ο ερωτας αυτος δεν θα σταματησει ποτε

 

dagger rough

Μέλος
Εγγρ.
19 Φεβ 2015
Μηνύματα
414
Κριτικές
14
Like
39
Πόντοι
11
Ας ηρεμησουμε ολοι με τα ευκολα γαμησια.Στην Ελλαδα δεν υπαρχουν αυτά.Ετσι κι αλλιως η Βερονικα δεν εχει να ζηλεψει κατι απ αυτές,και είναι και ευχάριστος τυπος.Σου εγγυομαι,ξερω τυπο με παρα παρα πολύ καλο αυτοκινητο,με καλη εμφανιση και δεν του ερχονται και ευκολα.Σε τελικη αναλυση αν υπαρχουν γιατι μπαινουμε εδώ μεσα?
αμα το βλεπεις δυσκολο θα γινει και δυσκολο τυπε.το πιο σημαντικο ειναι ακομα και μπατιρης να εισαι να μην φαινεται.εγω πλουσιοπαιδο δεν ειμαι αλλα οσα φραγκα εχω τα κουβαλαω μαζι μου στα κλαμπ.εχω μια ακριβη μηχανή για το καμακι οτι πρεπει και κουβαλαω τις καρτες της εταιριας του παππου μου επειδη εχουμε το ιδιο ονοματεπωνυμο.ουτε ενα ορνιο δεν εχει καταλαβει οτι δεν ειναι δικια μ η εταιρια.οταν ανοιγω το πορτοφολι και καλα για τη καρτα η αλλη πεφτει στη φακα απο το μπατζετ που κουβαλαω.σε μια που ειπα οταν σχολασεις παμε να τζακουζαρουμε μαζι,μου ειπε απο που και ως που.η απαντηση μου ηταν απο δω μεχρι το μαρκο χοτελ που δεν σε ξερει κανεις ενω ανοιγα το πορτοφολι με τη φακα για να δωσω τη καρτα και καλα.ηταν πολυ δυσκολο πιστευεις?








 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom