You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Βερονικα 20
- Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 12K
- Εμφανίσεις 1M
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
του 20αρικου εισαι κι εσυ το καταλάβαμε,παραπανω δε δινειςΠας καλα; κάνε κλικ , κοιτα το προφίλ και πρόσεχε μην μου πέσει κανένα πεντακοσάρικο να το μαζέψεις, και πρόσεξε όπως σκύβεις μην στον φορέσει και κανεις, όχι ότι θα σε πειράξει γιατί και για εικοσαρικα μπορεί να γουστάρεις να τον παίρνεις.
ppgiorgos
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Οκτ 2011
- Μηνύματα
- 389
- Κριτικές
- 7
- Like
- 332
- Πόντοι
- 281
Ενα επίπεδο θέλω να το κρατάω και το προσπαθώ. Το ίδιο θα έκανες κι εσύ εάν απέφευγες να γράφεις "πρέπει να επισκεφτείς οφθαλμίατρο"...Ας είναι. Μπαίνω στην ουσία. Αν πιστεύεις ότι με κρατάει κάποιος και ανασκευάζω αυτά που γράφω, κάνεις λάθος. Φυσικά και διόρθωσα το δεκαπεντάλεπτο της καθυστέρησης σε μισάωρο γιατί αυτή ήταν η αλήθεια. Σημειώνω, επίσης, ότι για να κλείσεις τη Βερόνικα πρέπει να επικοινωνήσεις προσωπικά μαζί της. Αυτό σημαίνει ότι είναι ανεξάρτητη. Και έχει, σαν ανεξάρτητη , το δικαίωμα να επικοινωνήσει κι αυτή μαζί μου για να διορθώσει λάθη και ανακρίβειες. Το αν θα δεχτώ την όποια τυχόν παρατήρησή της, είναι καθαρά δικό μου θέμα. Τα περί νταβαντζή κλπ τα αντιπαρέχρομαι. Δεν είδα και δεν διαισθάνθηκα την ύπαρξη κάποιου άλλου προσώπου. Επικοινωνώ με τη Βερόνικα, όπως και με κάθε άλλη ανεξάρτητη. γι' αυτό μου αρέσουν οι ανεξάρτητες. Εάν αυτές δεν είναι τέτοιες και κοροϊδεύουν , δεν μπορώ να το ξέρω. Αν έχουν νταβαντζή ή από πίσω κρύβεται κάποιο γραφείο, αυτό είναι δικό τους πρόβλημα. Οχι δικό μου . Εμένα δεν με αφορά καθόλου. Δεν θα σταματήσω να γράφω ότι πρόκειται για πάρα πολύ καλή περίπτωση για όποιον μπορεί να δώσει αυτά τα χρήματα. Δεν έχω ειλικρινά καταλάβει τι πραγματικά σε ενοχλεί σε όλο αυτό. Κλείνω, χωρίς καμία προσωπική επίθεση και νομίζω ότι το καταλαβαίνεις.
Για το "οφθαλμιατρο" έχεις δίκιο, παρεκτραπηκα, αλλά με ενόχλησε το ότι είπες με στόμφο" ούτε μία στο εκατομμύριο " ενώ όπως είδες και άλλοι το παραδέχτηκαν.
Γράφεις επίσης ότι ανασκευασες γιατί ήταν η αλήθεια, παραμένει η απορία γιατί την αλήθεια δεν την ανέφερες εξ αρχής.
Δεν με ενοχλεί καθόλου η τιμή έχω δώσει και πολύ περισσότερα, και 400 να ζητούσε θα έκανα την προσπάθεια να την δω. Όπως εσύ λες ότι είναι καλή περίπτωση, εγώ έγραψα ότι αυτό που πωλείται 250 δεν αξίζει τα λεφτά του, πρόκειται για δείγμα γυναίκας, πως σου δίνουν δωρεάν κάτι αρωματακια των 5ml να δοκιμάσεις κι αν σε αρέσει να πάρεις την κανονική συσκευασία ? Τέτοιο πράγμα, το δείγμα γαμάς και το πληρώνεις.
Τεσπα καλή κακή αυτή είναι η άποψη μου και πέσανε να με φάνε από την γραμματεία υποστήριξης.
Τώρα που είπα γραμματεία στο γραφείο που είπαμε προχθές αν ήσουν πελάτης και σε ξέρουν παίζουν και δύο νέα κομμάτια γνωστά και πολύ δυνατά. ;)
kourtakis
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Οκτ 2008
- Μηνύματα
- 270
- Κριτικές
- 12
- Like
- 248
- Πόντοι
- 601
του 20αρικου εισαι κι εσυ το καταλάβαμε,παραπανω δε δινεις
Το εχω ξαναπεί το γραφειο Βερόνικα να μου στείλει το τηλέφωνο να την πάρω να τελειώνουμε . Φοβούνται ομως την κριτική που μπορει να ακολουθήσει .
Γιατι και δεν με ξέρεται και δεν με φτανεται και δεν νοιάζομαι για το χρήμα και αυτο που θα γραφτεί θα ειναι η αλήθεια.
Μοκο τωρα λαμόγια , όλα στις τρύπες σας. Βαρέθηκαμε να μπαίνουμε στο μπου και να βλέπουμε το προμοτάρισμα σας.
Blackdove
Μέλος
- Εγγρ.
- 31 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 1.917
- Κριτικές
- 3
- Like
- 52
- Πόντοι
- 16
Το εχω ξαναπεί το γραφειο Βερόνικα να μου στείλει το τηλέφωνο να την πάρω να τελειώνουμε . Φοβούνται ομως την κριτική που μπορει να ακολουθήσει .
Γιατι και δεν με ξέρεται και δεν με φτανεται και δεν νοιάζομαι για το χρήμα και αυτο που θα γραφτεί θα ειναι η αλήθεια.
Μοκο τωρα λαμόγια , όλα στις τρύπες σας. Βαρέθηκαμε να μπαίνουμε στο μπου και να βλέπουμε το προμοτάρισμα σας.
κουρτακι χωσεεεεεε εισαι αδυσωπιτος σκληρος και η γλωσσα σου και ο λογος σου μαστιγωνει τους πιρφορους!!!θα κανομε κινημα εμεις!!αντι πιρφοροαγαπουλισταν!!!θα μπουμε και στη βουλη!!

Don Pornos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 18 Δεκ 2008
- Μηνύματα
- 5.562
- Κριτικές
- 27
- Like
- 9.127
- Πόντοι
- 13.295
καλημερα στο κοριτσακι της παρέαςκουρτακι χωσεεεεεε εισαι αδυσωπιτος σκληρος και η γλωσσα σου και ο λογος σου μαστιγωνει τους πιρφορους!!!θα κανομε κινημα εμεις!!αντι πιρφοροαγαπουλισταν!!!θα μπουμε και στη βουλη!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

ΒΑΛΚΑΝΙΟΣ ΠΟΥΤΣΑΡΑΣ
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 25 Απρ 2016
- Μηνύματα
- 7.751
- Κριτικές
- 1
- Like
- 9.940
- Πόντοι
- 2.356
Το εχω ξαναπεί το γραφειο Βερόνικα να μου στείλει το τηλέφωνο να την πάρω να τελειώνουμε . Φοβούνται ομως την κριτική που μπορει να ακολουθήσει .
Γιατι και δεν με ξέρεται και δεν με φτανεται και δεν νοιάζομαι για το χρήμα και αυτο που θα γραφτεί θα ειναι η αλήθεια.
Μοκο τωρα λαμόγια , όλα στις τρύπες σας. Βαρέθηκαμε να μπαίνουμε στο μπου και να βλέπουμε το προμοτάρισμα σας.
Δε χρειάζεται να σε ξέρουμε για να καταλάβουμε ότι είσαι ΜΑΛΑΚΑΣ και ΣΤΗΜΕΝΟΣ.
45 από τα συνολικά 56 μηνύματά σου είναι σε αυτό το thread.
Για το "οφθαλμιατρο" έχεις δίκιο, παρεκτραπηκα, αλλά με ενόχλησε το ότι είπες με στόμφο" ούτε μία στο εκατομμύριο " ενώ όπως είδες και άλλοι το παραδέχτηκαν.
Γράφεις επίσης ότι ανασκευασες γιατί ήταν η αλήθεια, παραμένει η απορία γιατί την αλήθεια δεν την ανέφερες εξ αρχής.
Δεν με ενοχλεί καθόλου η τιμή έχω δώσει και πολύ περισσότερα, και 400 να ζητούσε θα έκανα την προσπάθεια να την δω. Όπως εσύ λες ότι είναι καλή περίπτωση, εγώ έγραψα ότι αυτό που πωλείται 250 δεν αξίζει τα λεφτά του, πρόκειται για δείγμα γυναίκας, πως σου δίνουν δωρεάν κάτι αρωματακια των 5ml να δοκιμάσεις κι αν σε αρέσει να πάρεις την κανονική συσκευασία ? Τέτοιο πράγμα, το δείγμα γαμάς και το πληρώνεις.
Τεσπα καλή κακή αυτή είναι η άποψη μου και πέσανε να με φάνε από την γραμματεία υποστήριξης.
Τώρα που είπα γραμματεία στο γραφείο που είπαμε προχθές αν ήσουν πελάτης και σε ξέρουν παίζουν και δύο νέα κομμάτια γνωστά και πολύ δυνατά. ;)
Σαν αυτό τον μπούφο,έχει γράψει σε μια βδομάδα 50 μηνύματα στο thread της Βερόνικα,έχοντας γράψει για τελευταία φορά στο forum το 2014.
Και που μετά τη Monika03,τη Λίζα,προμοτάρει και δύο "νέα κομμάτια" από συγκεκριμένο γραφείο.
Είστε ΣΤΗΜΕΝΟΙ και απορώ γιατί δεν επεμβαίνει ένας Mod.
Ο blackdove είναι κλινική περίπτωση..
Από εκεί που την έλεγε Μέριλυν Μονρόε και την αποθέωνε,ξελάσκαρε λίγο η βίδα και άρχισε να γράφει τα αντίθετα..
Όπως και να έχει,γελάει ο κόσμος με την πάρτη σας.
Διαγραμμένο μέλος 49167
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 12 Μαΐ 2008
- Μηνύματα
- 46.944
- Κριτικές
- 61
- Like
- 50.715
- Πόντοι
- 24.385
Blackdove
Μέλος
- Εγγρ.
- 31 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 1.917
- Κριτικές
- 3
- Like
- 52
- Πόντοι
- 16
Δε χρειάζεται να σε ξέρουμε για να καταλάβουμε ότι είσαι ΜΑΛΑΚΑΣ και ΣΤΗΜΕΝΟΣ.
45 από τα συνολικά 56 μηνύματά σου είναι σε αυτό το thread.
Σαν αυτό τον μπούφο,έχει γράψει σε μια βδομάδα 50 μηνύματα στο thread της Βερόνικα,έχοντας γράψει για τελευταία φορά στο forum το 2014.
Και που μετά τη Monika03,τη Λίζα,προμοτάρει και δύο "νέα κομμάτια" από συγκεκριμένο γραφείο.
Είστε ΣΤΗΜΕΝΟΙ και απορώ γιατί δεν επεμβαίνει ένας Mod.
Ο blackdove είναι κλινική περίπτωση..
Από εκεί που την έλεγε Μέριλυν Μονρόε και την αποθέωνε,ξελάσκαρε λίγο η βίδα και άρχισε να γράφει τα αντίθετα..
Όπως και να έχει,γελάει ο κόσμος με την πάρτη σας.
μη με ξαναπιασεις στο στομα σου παλιοπρομοτορα της δεκαρας!!!χυνω για μεριλιν μονροε οχι για μεριλιν μανσον ομως αυτον τον ακουω μονο!!!επειδη δε γουσταρομε το κοντοπ@#4νο θα μας πεις και τρελους!ρε αντε ξυρισου να πουμε δε θετε να ασχολουματε με τη βερονικα αλλα ασχοληστε μαζι μας και μας αναφερετε!!!και τολμας και συγκρινεις τη μονροε με τη τηγανοκωλα!!!
Blackdove
Μέλος
- Εγγρ.
- 31 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 1.917
- Κριτικές
- 3
- Like
- 52
- Πόντοι
- 16
ο ρε φιλε τι μας κανεις μας ανοιξες την ορεξη να πουμε!
Don Pornos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 18 Δεκ 2008
- Μηνύματα
- 5.562
- Κριτικές
- 27
- Like
- 9.127
- Πόντοι
- 13.295
μωρακι μου γιατι εχεις τα νευρα σου?μη με ξαναπιασεις στο στομα σου παλιοπρομοτορα της δεκαρας!!!χυνω για μεριλιν μονροε οχι για μεριλιν μανσον ομως αυτον τον ακουω μονο!!!επειδη δε γουσταρομε το κοντοπ@#4νο θα μας πεις και τρελους!ρε αντε ξυρισου να πουμε δε θετε να ασχολουματε με τη βερονικα αλλα ασχοληστε μαζι μας και μας αναφερετε!!!και τολμας και συγκρινεις τη μονροε με τη τηγανοκωλα!!!
περιοδο εχεις?

Blackdove
Μέλος
- Εγγρ.
- 31 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 1.917
- Κριτικές
- 3
- Like
- 52
- Πόντοι
- 16
μωρακι μου γιατι εχεις τα νευρα σου?
περιοδο εχεις?![]()
εσυ μαιμουδομουρη τι πεταγεσε??οταν με αναφερουν απανταω!!αληθεια ποσο παιρνεις για προμοτηρηλικη ειναι καλα τα λεφτα???κολανε και ενσημα?
Don Pornos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 18 Δεκ 2008
- Μηνύματα
- 5.562
- Κριτικές
- 27
- Like
- 9.127
- Πόντοι
- 13.295
κουρτακη ξερεις γιατι σε παω εσενα?
γιατι εισαι ο κλοουν του thread και με κανεις κ γελαω
την καλημέρα μου
γιατι εισαι ο κλοουν του thread και με κανεις κ γελαω

την καλημέρα μου

Don Pornos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 18 Δεκ 2008
- Μηνύματα
- 5.562
- Κριτικές
- 27
- Like
- 9.127
- Πόντοι
- 13.295
κοριτσαρα μου πολυ σε γουσταρω οταν κανεις ναζακιαεσυ μαιμουδομουρη τι πεταγεσε??οταν με αναφερουν απανταω!!αληθεια ποσο παιρνεις για προμοτηρηλικη ειναι καλα τα λεφτα???κολανε και ενσημα?

Επισκέπτης
Κλειδωστε το λεμε...
kourtakis
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Οκτ 2008
- Μηνύματα
- 270
- Κριτικές
- 12
- Like
- 248
- Πόντοι
- 601
κουρτακη ξερεις γιατι σε παω εσενα?
γιατι εισαι ο κλοουν του thread και με κανεις κ γελαω
την καλημέρα μου![]()
Αυτό το είπε τώρα μια μαϊμού.
kostasasximos86
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 7 Φεβ 2016
- Μηνύματα
- 4.918
- Κριτικές
- 8
- Like
- 616
- Πόντοι
- 326
Κλειδωστε το λεμε...
εχουνε χαθει τα κλειδια εδω και καιρο
kostasasximos86
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 7 Φεβ 2016
- Μηνύματα
- 4.918
- Κριτικές
- 8
- Like
- 616
- Πόντοι
- 326
το ειπα δε ξαναγραφω αλλα οποιος με αναφερει θα τα ακουσει!!δικαιο πιστευω ειναι..οχι μονα ζυγα δικα σας!!!αλλα γουσταρετε να τα ακουτε και γιαυτο προκαλειτε!!μαζοχες!![]()
σε ενωνει κατι πολυ παραπανω απο μια απλη κοντρα με την βερονικα ρε
καταβαθος την γουσταρεις τρελα ρε και το ξερεις
ο ερωτας αυτος δεν θα σταματησει ποτε
dagger rough
Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Φεβ 2015
- Μηνύματα
- 414
- Κριτικές
- 14
- Like
- 39
- Πόντοι
- 11
αμα το βλεπεις δυσκολο θα γινει και δυσκολο τυπε.το πιο σημαντικο ειναι ακομα και μπατιρης να εισαι να μην φαινεται.εγω πλουσιοπαιδο δεν ειμαι αλλα οσα φραγκα εχω τα κουβαλαω μαζι μου στα κλαμπ.εχω μια ακριβη μηχανή για το καμακι οτι πρεπει και κουβαλαω τις καρτες της εταιριας του παππου μου επειδη εχουμε το ιδιο ονοματεπωνυμο.ουτε ενα ορνιο δεν εχει καταλαβει οτι δεν ειναι δικια μ η εταιρια.οταν ανοιγω το πορτοφολι και καλα για τη καρτα η αλλη πεφτει στη φακα απο το μπατζετ που κουβαλαω.σε μια που ειπα οταν σχολασεις παμε να τζακουζαρουμε μαζι,μου ειπε απο που και ως που.η απαντηση μου ηταν απο δω μεχρι το μαρκο χοτελ που δεν σε ξερει κανεις ενω ανοιγα το πορτοφολι με τη φακα για να δωσω τη καρτα και καλα.ηταν πολυ δυσκολο πιστευεις?Ας ηρεμησουμε ολοι με τα ευκολα γαμησια.Στην Ελλαδα δεν υπαρχουν αυτά.Ετσι κι αλλιως η Βερονικα δεν εχει να ζηλεψει κατι απ αυτές,και είναι και ευχάριστος τυπος.Σου εγγυομαι,ξερω τυπο με παρα παρα πολύ καλο αυτοκινητο,με καλη εμφανιση και δεν του ερχονται και ευκολα.Σε τελικη αναλυση αν υπαρχουν γιατι μπαινουμε εδώ μεσα?
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 229
- Εμφανίσεις
- 24K
Stories
Νέο! Δείτε τα όλα τα escorts στον κατάλογο
