Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

erikos_E

Σπουδαίος
Εγγρ.
16 Φεβ 2014
Μηνύματα
5.695
Κριτικές
19
Like
6.899
Πόντοι
2.646
Γενικα δεν γραφω πολλα σε νηματα κορασιδων
Γραφω λιγα και περιεκτικα σε οσες ειχα συναντησει
Εδω το πραγμα ξεφευγει απο οργανωμενες επιθεσεις
με ΨΕΜΜΑΤΑ.
Μπαινουμε διαρκως στην διαδικασια να αποδειξουμε
απο που ανατελλει ο ηλιος :S
Ειναι ενα σαιτ ενημερωσης που μας γλυτωνει απο χρημα και χρονο
Και οφειλουμε να το σεβομαστε και να το προστατευουμε
Επειδή πραγματι ο ηλιος βγαινει από Ανατολη δηλ. από Ρωσια , να σου τονισω ότι με 250 +ξενοδ. = 300 ευρω, παιρνεις το αεροπλανο, πας Αγ. Πετρουπολη , περνας ολη νυχτα με μια 20χρονη , τρως ωραιο πρωινο και επιστρεφεις στο Ελλαδισταν. Ο.ε.δ.
 

jaden902

Μέλος
Εγγρ.
24 Σεπ 2016
Μηνύματα
249
Like
6
Πόντοι
1
Επειδή πραγματι ο ηλιος βγαινει από Ανατολη δηλ. από Ρωσια , να σου τονισω ότι με 250 +ξενοδ. = 300 ευρω, παιρνεις το αεροπλανο, πας Αγ. Πετρουπολη , περνας ολη νυχτα με μια 20χρονη , τρως ωραιο πρωινο και επιστρεφεις στο Ελλαδισταν. Ο.ε.δ.

Τι σχεση εχει αυτο τωρα?
 

ppgiorgos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
389
Κριτικές
7
Like
332
Πόντοι
281
Εντάξει , για όσους την έχουμε συναντήσει δεν αμφισβητείται η κωλάρα της. Πουθενά δεν έχω διαβάσει ότι την είδε κάποιος, έκανε ραντεβού και δεν του άρεσε ο κώλος της. Πουθενά όμως!! Οπότε τι μπούρδες είναι αυτές?  Και η άλλη κωλάρα που έβαλε ο συμπαίκτης είναι της Liza vip. την έχω γνωρίσει κι αυτή και μιλάμε για, επίσης, εξαιρετικό κώλο. Σούπερ. Δεν λέω ποιός είναι καλύτερος, για΄τι δεν τίθετια θέμα σύγκρισης.  γούστα είναι αυτά. Απλά δεν χρειάζεται να απαξιώνουμε ό,τι δεν γουστάρουμε. Δικαίωμα του καθενός μας να γουστάρει ή όχι μία γκόμενα, να του φαίνεται πανάκριβη, αναξιόπιστη, κοντή, κακότροπη, κακή στο σέρβις κλπ..Αλλά όσα εναι απολύτως  αντικειμενικά και τα γράφουν όλοι στις κριτικές τους, θετικές ή και αρνητικές, δεν τα αμφισβητούμε...Νομίζω?  Άλλο όμως είναι το σημαντικό και για άλλο γράφω εδώ και πάλι, όχι γι ατη Βερόνικα. Αυτό το έχουμε εξαντλήσει....Ενημερωσέ μας ρε φίλε σε παρακαλώ πολύ για το κομμάτι από τα καλλιστεία και για το γραφείο που τη φέρνει. Ετσι τα ρίχνουν αυτά? Ενδιαφέρομαι και θέλω, οπωσδήποτε , να τη γνωρίσω.  Εκτός , αν απλά πέταξες ένα ξεκούδουνο για να κάνεις κι εσύ το κομμάτι σου. Αν είναι έτσι λυπάμαι πολύ...



Απάντησα πιο πριν στην ερώτηση και έλεγα μα μην τοποθετηθω περαιτέρω αλλά ποτέ δεν δειλιασα στην ζωή μου.
Πρώτη φορά αναφέρθηκα στην Βερόνικα ΜΕΤΑ την κριτική σου παρότι την είχα πάρει αρκετά πιο πριν.
Ο λόγος ήταν ότι μέχρι τότε καμιά κριτική δεν είχε σημασία.
Δεν υπήρχε μια αξιόπιστη κριτική από παίκτη επιπέδου π.χ. Baby,  fantom,  nitro.
Είχαν γράψει παίχτες που είχαν δει γυναίκα μόνο σε φωτογραφίες,  σε μπουρδέλα και σε call girl του 80ρικου.
Η δική σου ήταν η πρώτη βαρυνουσα άποψη.
Σε παρακολουθώ χρόνια, εκτιμώ τις απόψεις σου, γραφή και στυλ δείχνουν άνθρωπο πολύ μορφωμενο.
Πάντα είχες εύστοχες κριτικές με μικρές υπερβολές σε συγκεκριμένο γραφείο.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση παραστρογγυλεψες πράγματα και επιμελώς
απέφυγες να αναλύσεις άλλα.
Αν συναντουσες την ίδια κοπέλα από το escort of greece άγνωστος με άγνωστη θα ήσουν σε άλλο μήκος κύματος.



 

ppgiorgos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
389
Κριτικές
7
Like
332
Πόντοι
281
μας δουλευεις μου φαινεται αυτή που λες είναι πλεον αρκετα μεγαλη και γερασμενη και με πολλα κιλα παραπανω τι κι αν περασε από διαγωνισμο δεν είναι ετσι πια


Προφανως και δεν εννοούσα την ΑΑ την αλλη λέω το Ν2
 

Κώστας Λαδάκης

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
25.350
Κριτικές
8
Like
13.878
Πόντοι
2.886
Επειδή πραγματι ο ηλιος βγαινει από Ανατολη δηλ. από Ρωσια , να σου τονισω ότι με 250 +ξενοδ. = 300 ευρω, παιρνεις το αεροπλανο, πας Αγ. Πετρουπολη , περνας ολη νυχτα με μια 20χρονη , τρως ωραιο πρωινο και επιστρεφεις στο Ελλαδισταν. Ο.ε.δ.

Όπερ έδει δείξαι !  :rockon: :rockon: :rockon:
 

Boldoras

Μέλος
Εγγρ.
4 Δεκ 2010
Μηνύματα
334
Κριτικές
1
Like
63
Πόντοι
1
Δεν έχω ακούσει κανέναν να το χει κάνει...(καταδρομικες στη Ρωσία για σεξ με 250 περίπου)
Αντίθετα έχω ακούσει πολλοί να ακουμπούν πάνω από 300 σε διάφορες χαλαρά...
Δώσε μας τα φώτα, άνοιξε μας τα μάτια...
(αν δεν αμολας φίδια...)
 

ggary1000

Μέγας
Εγγρ.
10 Φεβ 2010
Μηνύματα
1.339
Κριτικές
14
Like
525
Πόντοι
4.475
Ισχύει,  για αυτό έχει στηθεί αυτό το μάρκετινγκ και το προμοσιον γιατί πωλούνται φαντασιωσεις.
Αν έκανε σαλοναρισμα σε στούντιο τι θα έκανε, θα έβγαινε με την όπισθεν στα 4 ?
Άπατη θα πάει αν δουλέψει σε στούντιο.
Επίσης η τιμή σε προδιαθέτει για σώμα πασαρέλας μου μετράει όπως κι αν την δεις.
Αυτή την στιγμή γραφείο έχει με την ίδια τιμή κομμάτι από καλλιστεία όχι υπόλοιπο από τον καταυλισμό στο Χαλάνδρι.
Εμφανισιακα ειναι ΤΟΠ πολυ πιο πανω απο τις περισσοτερες κ με φυσικο στηθος...
Αν εβγαινε σε στουντιο θα ειχανε χαρτακι για τη σειρα, μαλλον δεν την εχεις δει ποτε...
Η "μανουρα" γινεται λογω αυξησης της τιμης κατα κυριο λογο,
καποιοι που δεν προλαβαν ή δεν τους "περνει" πια οικονομικα τους κακοφανηκε.
Παρτε μια αλλη κ αφηστε το ξεκατινιασμα, τα θρεντ ειναι για ενημερωση.
 

ppgiorgos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
389
Κριτικές
7
Like
332
Πόντοι
281
Εμφανισιακα ειναι ΤΟΠ πολυ πιο πανω απο τις περισσοτερες κ με φυσικο στηθος...
Αν εβγαινε σε στουντιο θα ειχανε χαρτακι για τη σειρα, μαλλον δεν την εχεις δει ποτε...
Η "μανουρα" γινεται λογω αυξησης της τιμης κατα κυριο λογο,
καποιοι που δεν προλαβαν ή δεν τους "περνει" πια οικονομικα τους κακοφανηκε.
Παρτε μια αλλη κ αφηστε το ξεκατινιασμα, τα θρεντ ειναι για ενημερωση.




Μίλησε ο ειδικός που έχει να την δει τρία χρόνια.
Εε αν  η Λίζα σου φάνηκε για 9αρια τότε αυτή μπορεί να την βλέπεις θεά με μικρό θ
Εννιά στην Λίζα ρε γελάει ο κόσμος  :2funny:
 

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26
Εμφανισιακα ειναι ΤΟΠ πολυ πιο πανω απο τις περισσοτερες κ με φυσικο στηθος...
Αν εβγαινε σε στουντιο θα ειχανε χαρτακι για τη σειρα, μαλλον δεν την εχεις δει ποτε...
Η "μανουρα" γινεται λογω αυξησης της τιμης κατα κυριο λογο,
καποιοι που δεν προλαβαν ή δεν τους "περνει" πια οικονομικα τους κακοφανηκε.
Παρτε μια αλλη κ αφηστε το ξεκατινιασμα, τα θρεντ ειναι για ενημερωση.



Ρε παίχτη καλά σου λέει  την λες τοπ ενώ εσύ ο ίδιος την έβαλες μικρότερη βαθμολογία από την Liza που εδώ που τα λέμε είναι πολύ μέτρια προς χάλια στο πρόσωπο.
Επίσης έχεις να την δεις από το 2014 όλοι έγραψαν ότι έχασε αρκετά κιλά,  σαν μπαγιατικο λείψανο έγινε.
 
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
Απάντησα πιο πριν στην ερώτηση και έλεγα μα μην τοποθετηθω περαιτέρω αλλά ποτέ δεν δειλιασα στην ζωή μου.
Πρώτη φορά αναφέρθηκα στην Βερόνικα ΜΕΤΑ την κριτική σου παρότι την είχα πάρει αρκετά πιο πριν.
Ο λόγος ήταν ότι μέχρι τότε καμιά κριτική δεν είχε σημασία.
Δεν υπήρχε μια αξιόπιστη κριτική από παίκτη επιπέδου π.χ. Baby,  fantom,  nitro.
Είχαν γράψει παίχτες που είχαν δει γυναίκα μόνο σε φωτογραφίες,  σε μπουρδέλα και σε call girl του 80ρικου.
Η δική σου ήταν η πρώτη βαρυνουσα άποψη.
Σε παρακολουθώ χρόνια, εκτιμώ τις απόψεις σου, γραφή και στυλ δείχνουν άνθρωπο πολύ μορφωμενο.
Πάντα είχες εύστοχες κριτικές με μικρές υπερβολές σε συγκεκριμένο γραφείο.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση παραστρογγυλεψες πράγματα και επιμελώς
απέφυγες να αναλύσεις άλλα.
Αν συναντουσες την ίδια κοπέλα από το escort of greece άγνωστος με άγνωστη θα ήσουν σε άλλο μήκος κύματος.



ΣΕ ΞΕΒΡΑΚΩΣΑ ΠΡΙΝ ΜΕΡΕΣ ακομα περιμενουμε τα μηνυματα της ανυπαρκτης συναντησης !οποτε στο λεω μουγκα κανεις και δεν γραφεις! γραφεις ψευτικη κριτικη ποτε δεν με ειδες και εχεις το Θρασος 15 σελιδες τωρα να το συνεχιζεις και στο νημα?? τοση δουλεια σου λειπει
ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΑΚΟΜΑ ΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ
τα ιδια κιλα ημουν παντα +-3  η φωτο η πρωτη στο νημα ειναι κοντινη και τωρα αν βγαλω κοντινη θα φανω ετσι!
Βαλε την φουστιτσα σου τωρα
και οταν δειξεις τα ανυπαρκτα μηνυματα ελα να σου δωσω το παντελονι σου στο χερι!
Ως ΤΟΤΕ ΒΑΡΑ ΜΑΛΑΚΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΧΤΕΣΙΝΗ ΦΩΤΟ ΜΟΥ!ΓΤ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΜΠΟΡΕΙΣ !




 

Συνημμένα

  • Z.jpg
    Z.jpg
    74,1 KB · Εμφανίσεις: 101

alamiariis

Μέλος
Εγγρ.
19 Ιαν 2017
Μηνύματα
18
Like
0
Πόντοι
0
Μπορει καποιος να μου στηλει σε pm το τηλεφωνο εχω ενα παλιο και ειναι ολο κλειστο.Ευχαρηστω.
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
ΣΕ ΞΕΒΡΑΚΩΣΑ ΠΡΙΝ ΜΕΡΕΣ ακομα περιμενουμε τα μηνυματα της ανυπαρκτης συναντησης !οποτε στο λεω μουγκα κανεις και δεν γραφεις! γραφεις ψευτικη κριτικη ποτε δεν με ειδες και εχεις το Θρασος 15 σελιδες τωρα να το συνεχιζεις και στο νημα?? τοση δουλεια σου λειπει
ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΑΚΟΜΑ ΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ
τα ιδια κιλα ημουν παντα +-3  η φωτο η πρωτη στο νημα ειναι κοντινη και τωρα αν βγαλω κοντινη θα φανω ετσι!
Βαλε την φουστιτσα σου τωρα
και οταν δειξεις τα ανυπαρκτα μηνυματα ελα να σου δωσω το παντελονι σου στο χερι!
Ως ΤΟΤΕ ΒΑΡΑ ΜΑΛΑΚΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΧΤΕΣΙΝΗ ΦΩΤΟ ΜΟΥ!ΓΤ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΜΠΟΡΕΙΣ !
Και εγώ περιμένω να ποσταρεισ τα απειλητικά pm που σου έστειλα
 

erikos_E

Σπουδαίος
Εγγρ.
16 Φεβ 2014
Μηνύματα
5.695
Κριτικές
19
Like
6.899
Πόντοι
2.646
ΣΕ ΞΕΒΡΑΚΩΣΑ ΠΡΙΝ ΜΕΡΕΣ ακομα περιμενουμε τα μηνυματα της ανυπαρκτης συναντησης !οποτε στο λεω μουγκα κανεις και δεν γραφεις! γραφεις ψευτικη κριτικη ποτε δεν με ειδες και εχεις το Θρασος 15 σελιδες τωρα να το συνεχιζεις και στο νημα?? τοση δουλεια σου λειπει
ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΑΚΟΜΑ ΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ
τα ιδια κιλα ημουν παντα +-3  η φωτο η πρωτη στο νημα ειναι κοντινη και τωρα αν βγαλω κοντινη θα φανω ετσι!
Βαλε την φουστιτσα σου τωρα
και οταν δειξεις τα ανυπαρκτα μηνυματα ελα να σου δωσω το παντελονι σου στο χερι!
Ως ΤΟΤΕ ΒΑΡΑ ΜΑΛΑΚΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΧΤΕΣΙΝΗ ΦΩΤΟ ΜΟΥ!ΓΤ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΜΠΟΡΕΙΣ !
Τι κουλτουρα θεε μου. Τωρα που διαβασα αυτό νομιζω τελειωσα σαν ανδρας
 

ppgiorgos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
389
Κριτικές
7
Like
332
Πόντοι
281
ΣΕ ΞΕΒΡΑΚΩΣΑ ΠΡΙΝ ΜΕΡΕΣ ακομα περιμενουμε τα μηνυματα της ανυπαρκτης συναντησης !οποτε στο λεω μουγκα κανεις και δεν γραφεις! γραφεις ψευτικη κριτικη ποτε δεν με ειδες και εχεις το Θρασος 15 σελιδες τωρα να το συνεχιζεις και στο νημα?? τοση δουλεια σου λειπει
ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΑΚΟΜΑ ΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ
τα ιδια κιλα ημουν παντα +-3  η φωτο η πρωτη στο νημα ειναι κοντινη και τωρα αν βγαλω κοντινη θα φανω ετσι!
Βαλε την φουστιτσα σου τωρα
και οταν δειξεις τα ανυπαρκτα μηνυματα ελα να σου δωσω το παντελονι σου στο χερι!
Ως ΤΟΤΕ ΒΑΡΑ ΜΑΛΑΚΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΧΤΕΣΙΝΗ ΦΩΤΟ ΜΟΥ!ΓΤ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΜΠΟΡΕΙΣ !





Γιατι εσυ απαντας όταν σε προκαλουν, εγω προφανώς θέλω να αποφύγω την φακελοποιηση. Παρολα αυτά θα ποστάρω τα μηνύματα αν απαντησεις στα 2 ποστ που είχα κανει για το εάν εχεις τα κοτσια.
Μαγκακι δεν λενε ότι είσαι οριστε η Ρόδος, πήδα.



Τσου ρε που θα μας στείλεις σε τρελογιατρο,  πανε εσυ σε κανα οφθαλμιατρο γιατι για τις ραγαδες δεν εγραψες τιποτα ειναι και η ηλικια βεβαια οποτε θα υπαρχει πρεσβυοπια.
Οσο για το φίλτρο ειναι καλη ιδεα να αποκλειει μαλακες σαν εσενα που χαλαν την πιατσα οι πουτανες ειναι για πηδημα παπουλη οχι να της τραπεζωνεις επειδη δεν σου κάνει κου κου  :idiot:
Οχι να μας πει η βερονικα αν εχει τα κοτσια θα εβγαινε μαζι σου για φαγητο χωρις φραγκα ασε το σεξ.  ξύπνα καημενε στην τσεπη σε κοιτουσε  :uglystupid:



Γιατι σε φωτογραφιζουν συνεχεια στην ιδια σταση?
εχεις τα κοτσια να βγαλεις απλη φωτο χωρισ να στηνεσαι?
ετσι:
να δουμε τελικα αν εισαι ακωλη η αν εχεις κωλαρα.





 
Εγγρ.
25 Απρ 2016
Μηνύματα
7.751
Κριτικές
1
Like
9.940
Πόντοι
2.356
Γιατι εσυ απαντας όταν σε προκαλουν, εγω προφανώς θέλω να αποφύγω την φακελοποιηση.

Αφού δεν θα την ξαναπάρεις την κοντή,άκωλη,τσιγγάνο-ρουμανο-μυτόγκα,γιατί σε νοιάζει η φακελοποίηση;
Αφού δεν θα την ξαναδείς..
Όχι ότι την έχεις δει,αλλά λέμε τώρα...
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom