Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

dopamina

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Μαΐ 2014
Μηνύματα
19.867
Like
70
Πόντοι
166
προφανως και τα λεω γιατι την εχω δει προσφατα, δεν κρινω απο τις φωτο.
κωλος δεν υπαρχει αν δεν στηθει, φλατ τελειως και γεματος ραγαδες, απο την φωτο του c35 στο ανοιγμα του τοπικ εχει χασει 10 κιλα.


εχει πολλες ραγαδες τυπε?
 

Colibri

Μέγας
Εγγρ.
22 Νοε 2010
Μηνύματα
423
Κριτικές
31
Like
1.012
Πόντοι
3.930
Ρε άσχετοι σε όλες που βάλατε δεν στέκεται ευθεία σε στάση προσοχής να το πούμε απλά.

Καίρια παρατήρηση καθώς οι περισσότεροι εδώ πηδάμε με τη γυναίκα σε στάση προσοχής! Τί όχι;
 

ppgiorgos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
389
Κριτικές
7
Like
332
Πόντοι
281
Καίρια παρατήρηση καθώς οι περισσότεροι εδώ πηδάμε με τη γυναίκα σε στάση προσοχής! Τί όχι;



Ισχύει,  για αυτό έχει στηθεί αυτό το μάρκετινγκ και το προμοσιον γιατί πωλούνται φαντασιωσεις.
Αν έκανε σαλοναρισμα σε στούντιο τι θα έκανε, θα έβγαινε με την όπισθεν στα 4 ?
Άπατη θα πάει αν δουλέψει σε στούντιο.
Επίσης η τιμή σε προδιαθέτει για σώμα πασαρέλας μου μετράει όπως κι αν την δεις.
Αυτή την στιγμή γραφείο έχει με την ίδια τιμή κομμάτι από καλλιστεία όχι υπόλοιπο από τον καταυλισμό στο Χαλάνδρι.
 

topgun83

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Νοε 2010
Μηνύματα
2.173
Κριτικές
8
Like
3.388
Πόντοι
736
Εγώ πάντως και σε ημιαναπαυση δεν έχω θεμα :2funny: :2funny:
 

andyj66

Ανώτατος
Εγγρ.
17 Ιουλ 2008
Μηνύματα
1.208
Κριτικές
64
Like
2.227
Πόντοι
10.165
Ισχύει,  για αυτό έχει στηθεί αυτό το μάρκετινγκ και το προμοσιον γιατί πωλούνται φαντασιωσεις.
Αν έκανε σαλοναρισμα σε στούντιο τι θα έκανε, θα έβγαινε με την όπισθεν στα 4 ?
Άπατη θα πάει αν δουλέψει σε στούντιο.
Επίσης η τιμή σε προδιαθέτει για σώμα πασαρέλας μου μετράει όπως κι αν την δεις.
Αυτή την στιγμή γραφείο έχει με την ίδια τιμή κομμάτι από καλλιστεία όχι υπόλοιπο από τον καταυλισμό στο Χαλάνδρι.


Εντάξει , για όσους την έχουμε συναντήσει δεν αμφισβητείται η κωλάρα της. Πουθενά δεν έχω διαβάσει ότι την είδε κάποιος, έκανε ραντεβού και δεν του άρεσε ο κώλος της. Πουθενά όμως!! Οπότε τι μπούρδες είναι αυτές?  Και η άλλη κωλάρα που έβαλε ο συμπαίκτης είναι της Liza vip. την έχω γνωρίσει κι αυτή και μιλάμε για, επίσης, εξαιρετικό κώλο. Σούπερ. Δεν λέω ποιός είναι καλύτερος, για΄τι δεν τίθετια θέμα σύγκρισης.  γούστα είναι αυτά. Απλά δεν χρειάζεται να απαξιώνουμε ό,τι δεν γουστάρουμε. Δικαίωμα του καθενός μας να γουστάρει ή όχι μία γκόμενα, να του φαίνεται πανάκριβη, αναξιόπιστη, κοντή, κακότροπη, κακή στο σέρβις κλπ..Αλλά όσα εναι απολύτως  αντικειμενικά και τα γράφουν όλοι στις κριτικές τους, θετικές ή και αρνητικές, δεν τα αμφισβητούμε...Νομίζω?  Άλλο όμως είναι το σημαντικό και για άλλο γράφω εδώ και πάλι, όχι γι ατη Βερόνικα. Αυτό το έχουμε εξαντλήσει....Ενημερωσέ μας ρε φίλε σε παρακαλώ πολύ για το κομμάτι από τα καλλιστεία και για το γραφείο που τη φέρνει. Ετσι τα ρίχνουν αυτά? Ενδιαφέρομαι και θέλω, οπωσδήποτε , να τη γνωρίσω.  Εκτός , αν απλά πέταξες ένα ξεκούδουνο για να κάνεις κι εσύ το κομμάτι σου. Αν είναι έτσι λυπάμαι πολύ...
 

dopamina

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Μαΐ 2014
Μηνύματα
19.867
Like
70
Πόντοι
166
τελικα την εχει γαμησει κανενας απο τον κωλο?

πληρωνω οσο οσο
 

ppgiorgos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
389
Κριτικές
7
Like
332
Πόντοι
281
Εντάξει , για όσους την έχουμε συναντήσει δεν αμφισβητείται η κωλάρα της. Πουθενά δεν έχω διαβάσει ότι την είδε κάποιος, έκανε ραντεβού και δεν του άρεσε ο κώλος της. Πουθενά όμως!! Οπότε τι μπούρδες είναι αυτές?  Και η άλλη κωλάρα που έβαλε ο συμπαίκτης είναι της Liza vip. την έχω γνωρίσει κι αυτή και μιλάμε για, επίσης, εξαιρετικό κώλο. Σούπερ. Δεν λέω ποιός είναι καλύτερος, για΄τι δεν τίθετια θέμα σύγκρισης.  γούστα είναι αυτά. Απλά δεν χρειάζεται να απαξιώνουμε ό,τι δεν γουστάρουμε. Δικαίωμα του καθενός μας να γουστάρει ή όχι μία γκόμενα, να του φαίνεται πανάκριβη, αναξιόπιστη, κοντή, κακότροπη, κακή στο σέρβις κλπ..Αλλά όσα εναι απολύτως  αντικειμενικά και τα γράφουν όλοι στις κριτικές τους, θετικές ή και αρνητικές, δεν τα αμφισβητούμε...Νομίζω?  Άλλο όμως είναι το σημαντικό και για άλλο γράφω εδώ και πάλι, όχι γι ατη Βερόνικα. Αυτό το έχουμε εξαντλήσει....Ενημερωσέ μας ρε φίλε σε παρακαλώ πολύ για το κομμάτι από τα καλλιστεία και για το γραφείο που τη φέρνει. Ετσι τα ρίχνουν αυτά? Ενδιαφέρομαι και θέλω, οπωσδήποτε , να τη γνωρίσω.  Εκτός , αν απλά πέταξες ένα ξεκούδουνο για να κάνεις κι εσύ το κομμάτι σου. Αν είναι έτσι λυπάμαι πολύ...



Δεν μπορώ να το ποσταρω λινκ το κόβει,  αυτό που έχει και την Αλεξάνδρου και την τραγουδιαρα με τα τατουάζ που γύρισε τσόντα.
 

g.s.m.arena

Σπουδαίος
Εγγρ.
2 Φεβ 2007
Μηνύματα
550
Κριτικές
24
Like
149
Πόντοι
2.277
Εντάξει , για όσους την έχουμε συναντήσει δεν αμφισβητείται η κωλάρα της. Πουθενά δεν έχω διαβάσει ότι την είδε κάποιος, έκανε ραντεβού και δεν του άρεσε ο κώλος της. Πουθενά όμως!! Οπότε τι μπούρδες είναι αυτές?  Και η άλλη κωλάρα που έβαλε ο συμπαίκτης είναι της Liza vip. την έχω γνωρίσει κι αυτή και μιλάμε για, επίσης, εξαιρετικό κώλο. Σούπερ. Δεν λέω ποιός είναι καλύτερος, για΄τι δεν τίθετια θέμα σύγκρισης.  γούστα είναι αυτά. Απλά δεν χρειάζεται να απαξιώνουμε ό,τι δεν γουστάρουμε. Δικαίωμα του καθενός μας να γουστάρει ή όχι μία γκόμενα, να του φαίνεται πανάκριβη, αναξιόπιστη, κοντή, κακότροπη, κακή στο σέρβις κλπ..Αλλά όσα εναι απολύτως  αντικειμενικά και τα γράφουν όλοι στις κριτικές τους, θετικές ή και αρνητικές, δεν τα αμφισβητούμε...Νομίζω?  Άλλο όμως είναι το σημαντικό και για άλλο γράφω εδώ και πάλι, όχι γι ατη Βερόνικα. Αυτό το έχουμε εξαντλήσει....Ενημερωσέ μας ρε φίλε σε παρακαλώ πολύ για το κομμάτι από τα καλλιστεία και για το γραφείο που τη φέρνει. Ετσι τα ρίχνουν αυτά? Ενδιαφέρομαι και θέλω, οπωσδήποτε , να τη γνωρίσω.  Εκτός , αν απλά πέταξες ένα ξεκούδουνο για να κάνεις κι εσύ το κομμάτι σου. Αν είναι έτσι λυπάμαι πολύ...

Το κομματι των καλλιστειων γουσταρει και να τις βαζεις μαρμελαδα στο μουνι πριν την γλυψεις!!!
 

erikos_E

Σπουδαίος
Εγγρ.
16 Φεβ 2014
Μηνύματα
5.695
Κριτικές
19
Like
6.899
Πόντοι
2.646
Αν την ειχες δει πραγματικα θα ηξερες τι εχει αλλα συνεχιζεις τα δικα σου .
Αυτη η πικ που εχει στο γκλομπεο δεν σου κανει  :uglystupid:
ΤΗΝ ΠΙΚ ΤΗΣ ΛΙΖΑΣ ΤΙ ΤΗΝ ΠΟΣΤΑΡΕΙΣ ΕΔΩ?Πας να συγκρινεις την 30χρονη με την 20χρονη ?
Η διαφορα είναι ότι η "30αρα" κανει την δουλεια της ησυχα και ωραια , ενώ η "20αρα" ξεκατινιαζεται συνεχως.
 

noctilucent1

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Νοε 2015
Μηνύματα
7.448
Κριτικές
8
Like
309
Πόντοι
346
Η διαφορα είναι ότι η "30αρα" κανει την δουλεια της ησυχα και ωραια , ενώ η "20αρα" ξεκατινιαζεται συνεχως.
Γενικα δεν γραφω πολλα σε νηματα κορασιδων
Γραφω λιγα και περιεκτικα σε οσες ειχα συναντησει
Εδω το πραγμα ξεφευγει απο οργανωμενες επιθεσεις
με ΨΕΜΜΑΤΑ.
Μπαινουμε διαρκως στην διαδικασια να αποδειξουμε
απο που ανατελλει ο ηλιος :S
Ειναι ενα σαιτ ενημερωσης που μας γλυτωνει απο χρημα και χρονο
Και οφειλουμε να το σεβομαστε και να το προστατευουμε
 

aaaa51

Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2015
Μηνύματα
277
Κριτικές
4
Like
75
Πόντοι
1
Ισχύει,  για αυτό έχει στηθεί αυτό το μάρκετινγκ και το προμοσιον γιατί πωλούνται φαντασιωσεις.
Αν έκανε σαλοναρισμα σε στούντιο τι θα έκανε, θα έβγαινε με την όπισθεν στα 4 ?
Άπατη θα πάει αν δουλέψει σε στούντιο.
Επίσης η τιμή σε προδιαθέτει για σώμα πασαρέλας μου μετράει όπως κι αν την δεις.
Αυτή την στιγμή γραφείο έχει με την ίδια τιμή κομμάτι από καλλιστεία όχι υπόλοιπο από τον καταυλισμό στο Χαλάνδρι.
μας δουλευεις μου φαινεται αυτή που λες είναι πλεον αρκετα μεγαλη και γερασμενη και με πολλα κιλα παραπανω τι κι αν περασε από διαγωνισμο δεν είναι ετσι πια
 

mike tri

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιαν 2015
Μηνύματα
348
Κριτικές
2
Like
90
Πόντοι
1
Ρε άσχετοι σε όλες που βάλατε δεν στέκεται ευθεία σε στάση προσοχής να το πούμε απλά. Ή σπάει την μέση ή το ένα πόδι το πάει πιο μπροστά και είναι και λίγο προς τα πλάγια.
Ο ένας λόγος που το κάνει είναι να τουρλωνει ο κώλος για να μπορέσει να το περάσει λίγο και από φωτοσοπ,  αν κάτσει ίσια δεν μπορεί να τον διορθώσει.
δηλαδη εσυ φερνεις παραδειγμα τη φωτο της λιζας ρε φιλε;ειναι δυνατον;ποσο υποτιματε το μυαλο του κοσμου;τι σχεση εχει ο κωλος της λιζας απο κοντα με τον κωλο σε αυτη τη φωτο;επειδη την εχω συναντησει σου λεω οτι ειναι η μερα με τη νυχτα.οποτε μη λες για στασεις και ποζες και μαλακιες με μετρο συγκρισης την συγκεκριμενη.
ευχαριστω.
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom