Επισκέπτης
Εχω τα νικ ναιμ ολων κ δεν εισαι μεσα σε αυτους!
Δηλαδή ο καθένας εδώ, εχει μόνο ένα?
Εκτός αν τους γνωρίζεις και προσωπικά και εγγυάσαι οτι ειναι φανατικοι θαυμαστες σου..
Εχω τα νικ ναιμ ολων κ δεν εισαι μεσα σε αυτους!
Εαν μου επιτρεπεις να προσθεσω οτι οχι μονο ο καθε ενας ΔΕΝ εχει μονο ενα προφιλ υπαρχουν κ αυτοι που χρησιμοποιουν το προφιλ τους για να παρουν ενα τηλ κ το δινουν σε αλλον ωστε να κλεισει το ραντεβου.Δηλαδή ο καθένας εδώ, εχει μόνο ένα?
Εκτός αν τους γνωρίζεις και προσωπικά και εγγυάσαι οτι ειναι φανατικοι θαυμαστες σου..
Κι εννοεις οτι κλεινει το ραντεβου με δανεικο nickname?Εαν μου επιτρεπεις να προσθεσω οτι οχι μονο ο καθε ενας ΔΕΝ εχει μονο ενα προφιλ υπαρχουν κ αυτοι που χρησιμοποιουν το προφιλ τους για να παρουν ενα τηλ κ το δινουν σε αλλον ωστε να κλεισει το ραντεβου.
Ταττο- που δεν εχω

Εγω ετσι το εκλεισα τοτε και δεν ειναι η μονη φορα..!Εχω συγκεκριμενα 2-3 φιλους που για προσωπικους τους λογους δεν εχουν η δεν θελουν να εχουν λογαριασμο εδω. Ετσι τους δινω το τηλεφωνο της οποιας κοπελας κ βρισκονται. Φυσικα δεν ανεβαινει κριτικη..ουτε αναφερουν το nick μου. Απλα το αναφερω γενικα.Κι εννοεις οτι κλεινει το ραντεβου με δανεικο nickname?![]()
Πόσο πολύπλοκη την έχουμε κάνει την ιστορία!
Και εδω κατι ειναι σβυσμενο..!οποτε να υποθέσω πως στην φωτογραφία σου κατω απο το δεξι στηθος στο πλευρό σου ,αυτό που εχεις σβήσει ειναι ελίτσα
είπαμε αγάμητοι είμαστε όχι αόματοι...
καλη χρονια να έχουμε
οποτε να υποθέσω πως στην φωτογραφία σου κατω απο το δεξι στηθος στο πλευρό σου ,αυτό που εχεις σβήσει ειναι ελίτσα
είπαμε αγάμητοι είμαστε όχι αόματοι...
καλη χρονια να έχουμε

ποιος ο λογος καποιος να σβηνει κατι που φευγει με το νερο σαμπως θα τον αναγνωρισει κανενας ?Αυτα που σβηνω δεν ειναι ταττοο ειναι χρυση χενα που κανω κ βγαινει με το νερο!!!
Ταττοο κανονικα μονιμα δεν εχω!
Αοματοι οποτε καλα το ειπες
ποιος ο λογος καποιος να σβηνει κατι που φευγει με το νερο σαμπως θα τον αναγνωρισει κανενας ?![]()
το αφμ και αριθμο δελτιου ταυτοτητας εχεις βαλει?ναι γιατι ειναι γραμματα και φρασεις
Αυτα που σβηνω δεν ειναι ταττοο ειναι χρυση χενα που κανω κ βγαινει με το νερο!!!
Ταττοο κανονικα μονιμα δεν εχω!
Αοματοι οποτε καλα το ειπες
καλα ρε παιδι μου εσυ πλατσουριζεις συνέχεια πισίνες ,μπανιερες, ντουσιέρες δεν φεύγουν αυτά τα ρημάδια ?
Αυτα που σβηνω δεν ειναι ταττοο ειναι χρυση χενα που κανω κ βγαινει με το νερο!!!
Ταττοο κανονικα μονιμα δεν εχω!
Αοματοι οποτε καλα το ειπες
Aρα το λαθος του τυπου ειναι που εγραψε tatoo κ οχι χενα λες κ πρεπει να ξερει καποιος την διαφορα.Αυτα που σβηνω δεν ειναι ταττοο ειναι χρυση χενα που κανω κ βγαινει με το νερο!!!
Ταττοο κανονικα μονιμα δεν εχω!
Αοματοι οποτε καλα το ειπες

ΠΑΛΙ ΑΡΧΙΣΑΤΕ???
Αφήστε την κοπέλα ήσυχη και βρείτε άλλο παιχνίδι. Μπαμ κάνουν οι μαϊμουδιές στις κριτικές Βερόνικας και Λίζα (χωρίς να θέλω να μειώσω τη Λίζα)
Πολύ ασχολείστε με κάτι που αντιπαθειτε... Και σίγουρα δεν βοηθάτε κανέναν που ενδιαφέρεται πραγματικά να την συναντήσει λέγοντας ανακρίβειες και κάνοντας υποθέσεις!!!
Έλεος μας τα έχετε πρήξει!!!

Αμ δεν είναι μόνον αυτό.
Και καποιος άλλος σε κριτική του έχει αναφέρει πως η Βερόνικά φέρει δερματοστιξία.
"Barbie girl
Μετα απο μεγαλη δυσκολια στην επικοινωνια καταφερα να την ξανασυναντησω ..
οποιος περιμενει συναντηση με μελαχρινη μακρομαλλου να το ξεχασει ..
ΚΑΤΑΞΑΝΘΟ μαλλι μεχρι των κωλο μπουκλα και πιασμενα πανω κοτσιδακια στεφανι
τσιμπουκοχειλα βλεφαριδες μαυρισμενη tattoo ρολογιες κοσμηματα lv σακιδιο
φορεματαρα και ενα κολιε με το γραμμα χ, ισως το κανονικο της να ειναι χριστινα Wink ποιος ξερει
Με λιγα λογια σαν την Barbie εγινε....
σε οσους αρεσουν οι ξανθιες θα τρελαθουν!
Παρα το γεγονός τούτο, ουδέποτε μπήκε η ίδια στον κόπο να το διαψεύσει και να γράψει: Πως ουδέποτε συναντήθηκε μαζί του, ότι είναι "τζάμπα μάγκας" και "κάνει το κομμάτι του" χωρίς να έχει δώσει ούτε ένα ευρώ, καθώς και τα συμπαρομαρτούντα που γράφει στις περιπτώσεις που δεν της αρέσουν αυτά που διαβάζει. ;)
[/quote
Αυτο που λες ειναι λαθος ! οποιος γραφει μια κριτικη εχω το νικ ναιμ του κ ξερω οτι με συναντησε
ο georgemani με συναντησε!
οταν καποιος με συνανταει κ πληρωνει ας γραψει την αποψη του αρνητικη θετικη δεν θπαρχει θεμα κ ουτε θα ασχοληθω.
ο ppgiorgos ομως ποτε δεν μιλησαμε ποτε δεν κλεισαμε !
ας μου στειλει ποιος ειναι ινβοχ οπ-ως κ τον αριθμο του και αν πραγματικα με συναντησε τοτε εννοειται θα το πω!~
οπως κ εσυ αν μου απο9δειξεις οτι με συναντησες θα το πω! αλλα δεν το κανεις γτ απλα δεν με συναντησες !
Κανω ελαχιστα ραντεβου και πολυ επιλεχτηκα!για ελαχιστες μερες!
καθε κριτικη ειναι δεκτη αρκει να εχει πληρωσει κ να εχει γινει συναντηση !
εκτος αν εσυ κ ο ppgiorgos εχετε 2διπλους κ τριπλους λογαριασμους εδω μεσα!
->οσο για σενα αφου λες με εχεις δει επρεπε να ξερεις οτι δεν εχω ταττοο <-
->οσο για την κριρικη του georgemani μπορεις να τον ρωτησεις να δεις οτι εννοει ταττοο χενα κ οχι ταττοο κανονικα!<-
αν στο μελλον κανω ειναι δικο μου θεμα
αυτη τη στιγμη ομως δεν εχω