Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Δηλαδή ο καθένας  εδώ,  εχει μόνο ένα?
 Εκτός  αν τους γνωρίζεις και προσωπικά  και εγγυάσαι οτι ειναι  φανατικοι θαυμαστες σου..
Εαν μου επιτρεπεις να προσθεσω οτι οχι μονο ο καθε ενας ΔΕΝ εχει μονο ενα προφιλ υπαρχουν κ αυτοι που χρησιμοποιουν το προφιλ τους για να παρουν ενα τηλ κ το δινουν σε αλλον ωστε να κλεισει το ραντεβου.
 

Επισκέπτης
Εαν μου επιτρεπεις να προσθεσω οτι οχι μονο ο καθε ενας ΔΕΝ εχει μονο ενα προφιλ υπαρχουν κ αυτοι που χρησιμοποιουν το προφιλ τους για να παρουν ενα τηλ κ το δινουν σε αλλον ωστε να κλεισει το ραντεβου.
  Κι εννοεις οτι κλεινει το ραντεβου  με δανεικο nickname?   :think: :think:  Πόσο πολύπλοκη την  έχουμε κάνει την  ιστορία!
 

NITRO

Τιμημένος
Εγγρ.
1 Μαρ 2006
Μηνύματα
5.941
Κριτικές
151
Like
5.912
Πόντοι
37.127
Ταττο- που δεν εχω

οποτε να υποθέσω πως στην φωτογραφία σου κατω απο το δεξι στηθος στο πλευρό σου ,αυτό που εχεις σβήσει ειναι ελίτσα  :2funny:

είπαμε αγάμητοι είμαστε όχι αόματοι...

καλη χρονια να έχουμε
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
 Κι εννοεις οτι κλεινει το ραντεβου  με δανεικο nickname?   :think: :think:  Πόσο πολύπλοκη την  έχουμε κάνει την  ιστορία!
Εγω ετσι το εκλεισα τοτε και δεν ειναι η μονη φορα..!Εχω συγκεκριμενα 2-3 φιλους που για προσωπικους τους λογους δεν εχουν η δεν θελουν να εχουν λογαριασμο εδω. Ετσι τους δινω το τηλεφωνο της οποιας κοπελας κ βρισκονται. Φυσικα δεν ανεβαινει κριτικη..ουτε αναφερουν το nick μου. Απλα το αναφερω γενικα.
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
οποτε να υποθέσω πως στην φωτογραφία σου κατω απο το δεξι στηθος στο πλευρό σου ,αυτό που εχεις σβήσει ειναι ελίτσα  :2funny:

είπαμε αγάμητοι είμαστε όχι αόματοι...

καλη χρονια να έχουμε
Και εδω κατι ειναι σβυσμενο..!

« Απάντηση #3775 στις: 23/12/16, 13:01 »

 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
οποτε να υποθέσω πως στην φωτογραφία σου κατω απο το δεξι στηθος στο πλευρό σου ,αυτό που εχεις σβήσει ειναι ελίτσα  :2funny:

είπαμε αγάμητοι είμαστε όχι αόματοι...

καλη χρονια να έχουμε

Αμ δεν είναι μόνον αυτό.  :)

Και καποιος άλλος σε κριτική του έχει αναφέρει πως η Βερόνικά φέρει δερματοστιξία.  :orchestra:


"Barbie girl

Μετα απο μεγαλη δυσκολια στην επικοινωνια καταφερα να την ξανασυναντησω ..
οποιος περιμενει συναντηση με μελαχρινη μακρομαλλου να το ξεχασει ..
ΚΑΤΑΞΑΝΘΟ μαλλι μεχρι των κωλο μπουκλα και πιασμενα πανω κοτσιδακια στεφανι
τσιμπουκοχειλα βλεφαριδες μαυρισμενη tattoo ρολογιες κοσμηματα lv σακιδιο
φορεματαρα και ενα κολιε με το γραμμα χ, ισως το κανονικο της να ειναι χριστινα Wink ποιος ξερει
Με λιγα λογια σαν την Barbie εγινε....
σε οσους αρεσουν οι ξανθιες θα τρελαθουν!




Παρα το γεγονός τούτο, ουδέποτε μπήκε η ίδια στον κόπο να το διαψεύσει και να γράψει: Πως ουδέποτε συναντήθηκε μαζί του, ότι είναι "τζάμπα μάγκας" και "κάνει το κομμάτι του" χωρίς να έχει δώσει ούτε ένα ευρώ, καθώς και τα συμπαρομαρτούντα που γράφει στις  περιπτώσεις που δεν της αρέσουν αυτά που διαβάζει.   ;)
 
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
Αυτα που σβηνω δεν ειναι ταττοο ειναι χρυση χενα που κανω κ βγαινει με το νερο!!!
Ταττοο κανονικα μονιμα δεν εχω!
Αοματοι οποτε καλα  το ειπες
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.277
Like
19.184
Πόντοι
2.606
Αυτα που σβηνω δεν ειναι ταττοο ειναι χρυση χενα που κανω κ βγαινει με το νερο!!!
Ταττοο κανονικα μονιμα δεν εχω!
Αοματοι οποτε καλα  το ειπες
ποιος ο λογος καποιος να σβηνει κατι που φευγει με το νερο σαμπως θα τον αναγνωρισει κανενας ?  :think:
 

NITRO

Τιμημένος
Εγγρ.
1 Μαρ 2006
Μηνύματα
5.941
Κριτικές
151
Like
5.912
Πόντοι
37.127
Αυτα που σβηνω δεν ειναι ταττοο ειναι χρυση χενα που κανω κ βγαινει με το νερο!!!
Ταττοο κανονικα μονιμα δεν εχω!
Αοματοι οποτε καλα  το ειπες

καλα ρε παιδι μου εσυ πλατσουριζεις συνέχεια πισίνες ,μπανιερες, ντουσιέρες δεν φεύγουν αυτά τα ρημάδια ?
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Αυτα που σβηνω δεν ειναι ταττοο ειναι χρυση χενα που κανω κ βγαινει με το νερο!!!
Ταττοο κανονικα μονιμα δεν εχω!
Αοματοι οποτε καλα  το ειπες

Ας είναι...  :)

Και τότε γιατί δεν διαψεύσατε και τον κ. GeorgeMan8;  :)
 

Boldoras

Μέλος
Εγγρ.
4 Δεκ 2010
Μηνύματα
334
Κριτικές
1
Like
63
Πόντοι
1
ΠΑΛΙ ΑΡΧΙΣΑΤΕ???
Αφήστε την κοπέλα ήσυχη και βρείτε άλλο παιχνίδι. Μπαμ κάνουν οι μαϊμουδιές στις κριτικές Βερόνικας και Λίζα (χωρίς να θέλω να μειώσω τη Λίζα)
Πολύ ασχολείστε με κάτι που αντιπαθειτε... Και σίγουρα δεν βοηθάτε κανέναν που ενδιαφέρεται πραγματικά να την συναντήσει λέγοντας ανακρίβειες και κάνοντας υποθέσεις!!!
Έλεος μας τα έχετε πρήξει!!!
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Αυτα που σβηνω δεν ειναι ταττοο ειναι χρυση χενα που κανω κ βγαινει με το νερο!!!
Ταττοο κανονικα μονιμα δεν εχω!
Αοματοι οποτε καλα  το ειπες
Aρα το λαθος του τυπου ειναι που εγραψε tatoo κ οχι χενα λες κ πρεπει να ξερει καποιος την διαφορα.  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
ΠΑΛΙ ΑΡΧΙΣΑΤΕ???
Αφήστε την κοπέλα ήσυχη και βρείτε άλλο παιχνίδι. Μπαμ κάνουν οι μαϊμουδιές στις κριτικές Βερόνικας και Λίζα (χωρίς να θέλω να μειώσω τη Λίζα)
Πολύ ασχολείστε με κάτι που αντιπαθειτε... Και σίγουρα δεν βοηθάτε κανέναν που ενδιαφέρεται πραγματικά να την συναντήσει λέγοντας ανακρίβειες και κάνοντας υποθέσεις!!!
Έλεος μας τα έχετε πρήξει!!!
:ak: :ak: :ak: :ak: :ak: :ak: :ak: :uzi: :uzi: :uzi: :uzi: :uzi: :uzi: :uzi: :uzi:
 
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
Αμ δεν είναι μόνον αυτό.  :)

Και καποιος άλλος σε κριτική του έχει αναφέρει πως η Βερόνικά φέρει δερματοστιξία.  :orchestra:


"Barbie girl

Μετα απο μεγαλη δυσκολια στην επικοινωνια καταφερα να την ξανασυναντησω ..
οποιος περιμενει συναντηση με μελαχρινη μακρομαλλου να το ξεχασει ..
ΚΑΤΑΞΑΝΘΟ μαλλι μεχρι των κωλο μπουκλα και πιασμενα πανω κοτσιδακια στεφανι
τσιμπουκοχειλα βλεφαριδες μαυρισμενη tattoo ρολογιες κοσμηματα lv σακιδιο
φορεματαρα και ενα κολιε με το γραμμα χ, ισως το κανονικο της να ειναι χριστινα Wink ποιος ξερει
Με λιγα λογια σαν την Barbie εγινε....
σε οσους αρεσουν οι ξανθιες θα τρελαθουν!




Παρα το γεγονός τούτο, ουδέποτε μπήκε η ίδια στον κόπο να το διαψεύσει και να γράψει: Πως ουδέποτε συναντήθηκε μαζί του, ότι είναι "τζάμπα μάγκας" και "κάνει το κομμάτι του" χωρίς να έχει δώσει ούτε ένα ευρώ, καθώς και τα συμπαρομαρτούντα που γράφει στις  περιπτώσεις που δεν της αρέσουν αυτά που διαβάζει.   ;)
[/quote











Αυτο που λες ειναι λαθος ! οποιος γραφει μια κριτικη εχω το νικ ναιμ του κ ξερω οτι με συναντησε
ο georgemani με συναντησε!
οταν καποιος με συνανταει κ πληρωνει ας γραψει την αποψη του αρνητικη θετικη δεν θπαρχει θεμα κ ουτε θα ασχοληθω.
ο ppgiorgos ομως  ποτε δεν μιλησαμε ποτε δεν κλεισαμε !
ας μου στειλει ποιος  ειναι ινβοχ οπ-ως κ τον αριθμο του και αν πραγματικα με συναντησε τοτε εννοειται θα το πω!~
οπως κ εσυ αν μου απο9δειξεις οτι με συναντησες θα το πω! αλλα δεν το κανεις γτ απλα δεν με συναντησες !

Κανω ελαχιστα ραντεβου και πολυ επιλεχτηκα!για ελαχιστες μερες!
καθε κριτικη ειναι δεκτη αρκει να εχει πληρωσει κ να εχει γινει συναντηση !
εκτος αν εσυ κ ο ppgiorgos εχετε 2διπλους κ τριπλους λογαριασμους εδω μεσα!
->οσο για σενα αφου λες με εχεις δει επρεπε να ξερεις οτι δεν εχω ταττοο <-
->οσο για την κριρικη του georgemani μπορεις να τον ρωτησεις να δεις οτι εννοει ταττοο χενα κ οχι ταττοο κανονικα!<-

αν στο μελλον κανω ειναι δικο μου θεμα
αυτη τη στιγμη ομως δεν εχω
 

gari10

Μέγας
Εγγρ.
15 Δεκ 2010
Μηνύματα
4.567
Κριτικές
10
Like
2.859
Πόντοι
3.665
εάν κατάλαβα σωστά
όποιον συναντάς σου δίνει και το nickname του?
:coffee:
 

SatoshiNakamoto

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Οκτ 2015
Μηνύματα
10.248
Κριτικές
35
Like
6.371
Πόντοι
6.796
Εγώ έστειλα έναν ξάδερφο μου με το nick ampelales.. εμείς πότε θα τα πούμε baby?
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom