Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
εμ εκει επρεπε να κατσεις κουκλα όχι να ασχολείσαι μ' εμας τους φραγκοφονιαδες - κουτσομπόληδες :S

Το βυζι και η θηλες της Βερονικα ειναι ακριβως οπως στην φωτο της Emily , Τα πιο ωραια φυσικα στητα στηθη και με τελειο σχημα που εχω βαλει στο στομα μου ειναι της Valerias και της Βερονικας , απ τα πιο γλυκα στηθη της καριερας μου αυτες οι δυοΣτο βυζι ειναι πολυ κοντα...

. . . στα τεσσερα ... το διπλοκαμπινο Navara ...περιμενει φορτωμαμελαμψη λεμε...![]()
Το πιο σωστο ποστ με 3ις προτασεις , ουτε σεντονια ουτε αναλυσεις των αναλυσεων , απλος και σωστος ο νομερσιΓαμηθηκατε... αφηστε την καθε μια να ζηταει οτι θελει. Αφου τα βρισκει ποιο ειναι το προβλημα; γι αυτο υπαρχουν τα VIP escort , τα call, τα studio, τα μασατζιδικα και τα μπουρδελα του μεταξουργειου. Θες απο ποιοτξτα υπηρεσιων , θες απο εμφανιση , θες απο χωρο ; οτι πληρωσεις παιρνεις .
Το θεμα θα ηταν αν αλλου ζηταγε αλλα και αλλου αλλα. Αφου εχει παρει συγκεκριμενη πορεια τι μας νοιαζει; Στο κατω κατω αν δεν τα βρει και θελει θα γυρισει στα παλια ... γνωμη μου![]()

Άσχετο:
Όταν συναντάς τη μικρή νιώθεις να έχεις συναντήσει και λίγο από Emily Ratajkowski
Χρόνια πολλά δεσποινίς :-*
κουρτακο! που εισαι αγορινο μου!το φιλαρακι σου ο τσικο κ κατι αλλοι πρεπει να κανουν νανι τωρα οποτε θα πρεπει να ξαναρθεις αυριο με το καλο,ναι?
κουρτακο! που εισαι αγορινο μου!το φιλαρακι σου ο τσικο κ κατι αλλοι πρεπει να κανουν νανι τωρα οποτε θα πρεπει να ξαναρθεις αυριο με το καλο,ναι?
Η κοπέλα ειναι κούκλα και προσπαθεί να βγάλει καλή διάθεση . Συνάδελφοι , ξεκολατε. Οποίος έχει πληρώνει και πάει , οποίος δεν έχει δε πάει . Δεν ειναι όλες οι κοπέλες Ντανιελα να μπορούν με μικρή ταρίφα να ξεπέτανε( με τη καλή έννοια ) 10 πελάτες την ημέρα . Κάποιες προτιμούν άλλο σύστημα δικαίωμα τους


Καλησπέρα, μπορεί να μου δώσεις κάποιος το ιερό τηλέφωνο;![]()


Προς ενημερωση ο ppgiorgos δεν με συναντησε ποτε!!!
Αυτες τις 3 μερες εκανα ραντεβου με συγκεκριμενα ατομα
Εχω τα νικ ναιμ ολων κ δεν εισαι μεσα σε αυτους!
Καθε κριτικη αρνητικη η θευικη ειναι δεκτη!Αρκει να εχεις πληρωσει κ να εχει γινει η συναντηση!!!!!Οχι να λες πραγματα που δεν ισχυουν για να με ριξεις απλα και χωρις να εχεις δωσει ουτε 1 ευρω!!!!
Μαλλον δεν εχει δουλεια αυτη που προμοταρεις γτ σημερα εβγαλες χολη σε 4 κοπελες ...τις αλλες τις γαμησες τουλαχιστον η λογια του αερα κ εκει???!
Και το κορυφαιο!
κωλος δουλεμενος- που εχω να κανω αναλ 2 χρονια
Ταττο- που δεν εχω
Δεν ειμαι ελληνιδα-λες κ ειδες ταυτοτητα
Κατω απο 160-ειμαι165 οποιος θελει ν φερει μεζουρα να με μετρησει
Περιεργο κουρεμα-μακρυ ισιο μαλλι πολυ περιεργο σωστα
Αντε καλες δουλειες σου ευχομαι ;)

Προς ενημερωση ο ppgiorgos δεν με συναντησε ποτε!!!
Αυτες τις 3 μερες εκανα ραντεβου με συγκεκριμενα ατομα
Εχω τα νικ ναιμ ολων κ δεν εισαι μεσα σε αυτους!
Καθε κριτικη αρνητικη η θευικη ειναι δεκτη!Αρκει να εχεις πληρωσει κ να εχει γινει η συναντηση!!!!!Οχι να λες πραγματα που δεν ισχυουν για να με ριξεις απλα και χωρις να εχεις δωσει ουτε 1 ευρω!!!!
Μαλλον δεν εχει δουλεια αυτη που προμοταρεις γτ σημερα εβγαλες χολη σε 4 κοπελες ...τις αλλες τις γαμησες τουλαχιστον η λογια του αερα κ εκει???!
Και το κορυφαιο!
κωλος δουλεμενος- που εχω να κανω αναλ 2 χρονια
Ταττο- που δεν εχω
Δεν ειμαι ελληνιδα-λες κ ειδες ταυτοτητα
Κατω απο 160-ειμαι165 οποιος θελει ν φερει μεζουρα να με μετρησει
Περιεργο κουρεμα-μακρυ ισιο μαλλι πολυ περιεργο σωστα
Αντε καλες δουλειες σου ευχομαι ;)