Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

Blackdove

Μέλος
Εγγρ.
31 Μαΐ 2016
Μηνύματα
1.917
Κριτικές
3
Like
52
Πόντοι
16
 Μεγαλε  τα  γυαλια  σου  τα  φορας η τα  εχεις  χασει προ καιρου  :jerking: :jerking: :jerking: ....  ασε  τις  παπατζες  περι φωτοσοπι , αλλοδαπα  και φακλανιτσας και ασε εμας  να  την  κρινουμε  που την  ξερουμε  και την  εχουμε   φαει  αρκετες  φορες , ακου αλλοδαπη η Βερονικα  :dancing: :dancing: :dancing: ,  ε  ρε τι αλλο  θα διαβασουμε  εδω  μεσα  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:


Οτι πεις,χθεσινοι ειμαστε και δε ξέρουμε να ξεχωριζουμε σιλικονες φωτοσοπ και τα σχετικά,το οτι εσυ τη προμοταρεις η τη γουσταρεις η πιρφοριζεις δε μπορεί να μας στερήσει το δικαιωμα να πουμε τη γνωμη μας εστω κ αρνητική.Μη τρελαθούμε τελείως.
 

SatoshiNakamoto

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Οκτ 2015
Μηνύματα
10.248
Κριτικές
35
Like
6.371
Πόντοι
6.796
Οτι πεις,χθεσινοι ειμαστε και δε ξέρουμε να ξεχωριζουμε σιλικονες φωτοσοπ και τα σχετικά,το οτι εσυ τη προμοταρεις η τη γουσταρεις η πιρφοριζεις δε μπορεί να μας στερήσει το δικαιωμα να πουμε τη γνωμη μας εστω κ αρνητική.Μη τρελαθούμε τελείως.

Τύπε οσον αφορά το στήθος της μικρής απο φώτο που το είδα και γω για σιλικόνη το είχα περάσει μέχρι που το έπιασα και κατάλαβα οτι ειναι 100% natural.. άλλωστε μια πιτσιρίκα 20 ετών τέτοιο στήθος έχει αλίμονο τώρα σε αυτή την ηλικία να μην έχει μια γυναίκα βυζάρες για φάγωμα..  :tits:
 

dopamina

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Μαΐ 2014
Μηνύματα
19.867
Like
70
Πόντοι
166
Full Photoshop στη μπροστινη φαίνεται πολυ αδυνατη και απο πισω φακλανιτσα σε σχεση με το μπροστά ,αντικειμενικα ειναι οκ αλλα προσοχη στο φωτοσοπη,μπραβο το αλοδαπο μαυρακι,καλα το παει.Η φυλή της εχει επιτυχία σε ολα τα επαγγέλματα.


apo ποια χωρα ειναι?
 

chicharito

Μέγας
Εγγρ.
9 Οκτ 2014
Μηνύματα
3.343
Κριτικές
24
Like
6.867
Πόντοι
3.666
Οτι πεις,χθεσινοι ειμαστε και δε ξέρουμε να ξεχωριζουμε σιλικονες φωτοσοπ και τα σχετικά,το οτι εσυ τη προμοταρεις η τη γουσταρεις η πιρφοριζεις δε μπορεί να μας στερήσει το δικαιωμα να πουμε τη γνωμη μας εστω κ αρνητική.Μη τρελαθούμε τελείως.
 Μεσα  επεσες ,  προμοταρω  καργα  αυτο κανω  :2funny: :2funny: :2funny: . απλα  δεν  μπορω  να  ακουω  παπαριες  και παπατζιλικια  για  βυζια  που  εχω  πιασει κι εχω  φαει , μαλλον  επειδη δεν  μπορεις  να τα  συναντησεις  κραζεις  και βγαζεις  χολη τυπακο  μου ,  ευτυχως που  υπαρχουν  κι αλλοι  που τα  εχουνε  δει  live  και τα  εχουνε πιασει  και ρουφηξει ... οποτε οσοι  εχουνε  φαει  ξερουν  τι λεω   , αλλα  να μου πεις  μαλλον  προμοτορες  και αγαπουληδες θα ειναι κι αυτοι  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
  Anyway ,  περαστικα  σου τυπε  και καλη  δουλιτσα  :jerking: :jerking: :jerking: :hi: :hi: :hi:
 

Blackdove

Μέλος
Εγγρ.
31 Μαΐ 2016
Μηνύματα
1.917
Κριτικές
3
Like
52
Πόντοι
16
 Μεσα  επεσες ,  προμοταρω  καργα  αυτο κανω  :2funny: :2funny: :2funny: . απλα  δεν  μπορω  να  ακουω  παπαριες  και παπατζιλικια  για  βυζια  που  εχω  πιασει κι εχω  φαει , μαλλον  επειδη δεν  μπορεις  να τα  συναντησεις  κραζεις  και βγαζεις  χολη τυπακο  μου ,  ευτυχως που  υπαρχουν  κι αλλοι  που τα  εχουνε  δει  live  και τα  εχουνε πιασει  και ρουφηξει ... οποτε οσοι  εχουνε  φαει  ξερουν  τι λεω   , αλλα  να μου πεις  μαλλον  προμοτορες  και αγαπουληδες θα ειναι κι αυτοι  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
  Anyway ,  περαστικα  σου τυπε  και καλη  δουλιτσα  :jerking: :jerking: :jerking: :hi: :hi: :hi:

Δε γουσταρω να τη παρω ουτε τσαμπα,τα μελαμψα ααλλοδαπά δε τα κάνω κέφι.
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Οτι πεις,χθεσινοι ειμαστε και δε ξέρουμε να ξεχωριζουμε σιλικονες φωτοσοπ και τα σχετικά,το οτι εσυ τη προμοταρεις η τη γουσταρεις η πιρφοριζεις δε μπορεί να μας στερήσει το δικαιωμα να πουμε τη γνωμη μας εστω κ αρνητική.Μη τρελαθούμε τελείως.

Σιλικόνη στην συγκεκριμένη δεν παίζει. Εκτός αν το εννοείτε ως γενική παρτήρηση.  :)
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655

Την προσβάλλετε σφόδρα!!!

Το είχε αγοράσει πολύ πρίν αρχίσει τις βίζιτες, ομού με κάτι βούρδουλες καθώς και λοιπό εξοπλισμό για υποτακτικούς.  :)
 

blizardeye

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Δεκ 2013
Μηνύματα
85.738
Κριτικές
48
Like
33.514
Πόντοι
29.086
Την προσβάλλετε σφόδρα!!!

Το είχε αγοράσει πολύ πρίν αρχίσει τις βίζιτες, ομού με κάτι βούρδουλες καθώς και λοιπό εξοπλισμό για υποτακτικούς.   :)

Έχει τις προτιμήσεις της το κοριτσάκι...
 
  • Like
Αντιδράσεις: Zebu

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.437
Κριτικές
42
Like
49.855
Πόντοι
28.246
Οτι πεις,χθεσινοι ειμαστε και δε ξέρουμε να ξεχωριζουμε σιλικονες φωτοσοπ και τα σχετικά,το οτι εσυ τη προμοταρεις η τη γουσταρεις η πιρφοριζεις δε μπορεί να μας στερήσει το δικαιωμα να πουμε τη γνωμη μας εστω κ αρνητική.Μη τρελαθούμε τελείως.
Είσαι τόσο hater που όχι μόνο δεν ξέρεις να ξεχωρίζεις φώτοσοπ, αλλά τα όσα λες δηλώνουν και το πόσο θα ήθελες να χωθείς εκεί μέσα, σε αυτά τα βυζιά και να γλέιψεις αυτό το μουνί!

επεξεργασία με το φωτομάγαζο και θόρυβο έχεις δει πολλές φορές; Στην δεύτερη φωτό, τρομάρα σου, είναι ο κώλος τούρλα και τα πόδια ανοιχτά! Συνέχισε. Τόσοι τα έχουμε πιάσει και προσπαθείς να μας βγάλεις όλους μαλάκες.
 

mispiggi1982

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαρ 2014
Μηνύματα
9
Κριτικές
2
Like
4
Πόντοι
0
26 με 30 και 2 με 6 θα είναι Αθήνα το μωρό
 

Γιώργος Ξύδης

Σπουδαίος
Εγγρ.
5 Ιαν 2011
Μηνύματα
12.335
Κριτικές
9
Like
4.703
Πόντοι
2.597
Full Photoshop στη μπροστινη φαίνεται πολυ αδυνατη και απο πισω φακλανιτσα σε σχεση με το μπροστά ,αντικειμενικα ειναι οκ αλλα προσοχη στο φωτοσοπη,μπραβο το αλοδαπο μαυρακι,καλα το παει.Η φυλή της εχει επιτυχία σε ολα τα επαγγέλματα.

έλεος ρε μεγάλε...  :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:

 

Γιώργος Ξύδης

Σπουδαίος
Εγγρ.
5 Ιαν 2011
Μηνύματα
12.335
Κριτικές
9
Like
4.703
Πόντοι
2.597
Οτι πεις,χθεσινοι ειμαστε και δε ξέρουμε να ξεχωριζουμε σιλικονες φωτοσοπ και τα σχετικά,το οτι εσυ τη προμοταρεις η τη γουσταρεις η πιρφοριζεις δε μπορεί να μας στερήσει το δικαιωμα να πουμε τη γνωμη μας εστω κ αρνητική.Μη τρελαθούμε τελείως.

απ ότι φαίνεται...
 

DSK_ 4.7.2008

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2008
Μηνύματα
274
Κριτικές
26
Like
749
Πόντοι
6.370
Ρε παιδιά τι γίνεται εδώ?????

Γιατί τόση μανούρα στο νήμα????????? :think: :think: :think: :think: :think:
 

Blackdove

Μέλος
Εγγρ.
31 Μαΐ 2016
Μηνύματα
1.917
Κριτικές
3
Like
52
Πόντοι
16

Πιρφοροαγαπουληδες παλι μου τη πεφτουνε,αγορασε γυαλιά πρεσβυωπιας η άλλαξε δοσολογία στα χαπια γτ εχεις παραισθησεις,εχουν παει αρκετοί μαζι της που δεν εχουν γραψει κριτικη γτ μπορεί να μη γουσταρουν το κραξιμο για τις μετριότατες εντυπώσεις ,αυτο λεω μονο και δε το συνεχιζω απλα καποιοι να δέχεστε και το διαφορετικό η το αρνητικο,δε γινετε να γουστάρουμε ολοι αλλοδαπά δευτερης γενιάς,και παλι διαφημίζεται,εστω και ετσι.
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom