jimy.m.
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 14 Μαΐ 2011
- Μηνύματα
- 56.160
- Κριτικές
- 169
- Like
- 20.494
- Πόντοι
- 36.317

παιχτη,επειδη εθιξες θεμα για barwoman....εισαι σιγουρος οτι περνουν τοσα?..μιας και ειπες οτι ξερεις εκ των εσω...Καυλα η φωτο καυλα και η Βερονικα.Η κοπελα τα σπαει.250 είναι λιγα σε σχεση με την πιατσα.Οι barwomen που ασκουν το αθλημα στα μαγαζια της Γλυφαδας κλπ νομιζετε παιρνουν λιγοτερα.Μιλαω με γνωση από μεσα.Μαλιστα οι περισσοτερες δεν είναι και τοσο ομορφες.Ελαχιστες τέτοιες παιζουν σε στενο κυκλο κλπ.Εργαλειο![]()
Καλημέρα παιδάκια!! Άντε να μοιράσω και εγώ Χριστουγεννιάτικα εγκεφαλικά!! Δικές μου φωτό!! Η Πριγκίπισσα ΤΑ ΣΠΆΕΙ λέμε!!

Ο κωλος και οι βυζαρα τις Βερονικα ειναι απλα για Οσκαργια πολλα![]()
, δεν υπαρχουν comment γι αυτο τον κοριτσαρο , οτι και να πουμε ειναι λιγο , Καλες γιορτες κοριτσαρα απιστευτη

Τωρα γιατι μας τα κανεις αυτα , μου λες ??? Που εισαι pilo να δεις τον κοριτσαροκατσε εχω αλλη μια
εκεινη μου τις ειχε στειλει και ρωτησα για να ποσταρω μην παρεξηγηθω
τωρα ενα ντουο μενει με ναγια ..
διαβασε τα μηνυματα σου βερ!

δεν μπορει ο αλλος.παει για προεδρος της δημοκρατιας.βρηκε ακρη.Τωρα γιατι μας τα κανεις αυτα , μου λες ??? Που εισαι pilo να δεις τον κοριτσαρο![]()
![]()
![]()
Καλημέρα παιδάκια!! Άντε να μοιράσω και εγώ Χριστουγεννιάτικα εγκεφαλικά!! Δικές μου φωτό!! Η Πριγκίπισσα ΤΑ ΣΠΆΕΙ λέμε!!

πισινάτο δίδυμο![]()
![]()
![]()
![]()
Καλημέρα παιδάκια!! Άντε να μοιράσω και εγώ Χριστουγεννιάτικα εγκεφαλικά!! Δικές μου φωτό!! Η Πριγκίπισσα ΤΑ ΣΠΆΕΙ λέμε!!
Full Photoshop στη μπροστινη φαίνεται πολυ αδυνατη και απο πισω φακλανιτσα σε σχεση με το μπροστά ,αντικειμενικα ειναι οκ αλλα προσοχη στο φωτοσοπη,μπραβο το αλοδαπο μαυρακι,καλα το παει.Η φυλή της εχει επιτυχία σε ολα τα επαγγέλματα.

Full Photoshop στη μπροστινη φαίνεται πολυ αδυνατη και απο πισω φακλανιτσα σε σχεση με το μπροστά ,αντικειμενικα ειναι οκ αλλα προσοχη στο φωτοσοπη,μπραβο το αλοδαπο μαυρακι,καλα το παει.Η φυλή της εχει επιτυχία σε ολα τα επαγγέλματα.

Μεγαλε τα γυαλια σου τα φορας η τα εχεις χασει προ καιρουFull Photoshop στη μπροστινη φαίνεται πολυ αδυνατη και απο πισω φακλανιτσα σε σχεση με το μπροστά ,αντικειμενικα ειναι οκ αλλα προσοχη στο φωτοσοπη,μπραβο το αλοδαπο μαυρακι,καλα το παει.Η φυλή της εχει επιτυχία σε ολα τα επαγγέλματα.
.... ασε τις παπατζες περι φωτοσοπι , αλλοδαπα και φακλανιτσας και ασε εμας να την κρινουμε που την ξερουμε και την εχουμε φαει αρκετες φορες , ακου αλλοδαπη η Βερονικα
, ε ρε τι αλλο θα διαβασουμε εδω μεσα
