GeorgeMan8
Μέλος
- Εγγρ.
- 26 Οκτ 2015
- Μηνύματα
- 152
- Κριτικές
- 4
- Like
- 75
- Πόντοι
- 1
που χαθηκε αυτο ολα κλειστα ειναι σταματησε ξερει κανεις??
που χαθηκε αυτο ολα κλειστα ειναι σταματησε ξερει κανεις??
καλα τα λες!μονο που αν προσεξεις λιγακι θα δεις οτι οι περισσοτεροι ειναι κοκοβιοι..ρε φιλε 2 σελιδεσ πισω λεει οτι δεν ειναι ελλαδα... και δινει και λινκ ....
το να πληρωνει καποιος κοπελες για να κανει σεξ το καταλαβαινω.... εδω μεσα αυτο το να παρακαλαει ο κοσμος για να πληρωσει την κοπελα για να κανει σεξ δεν θα το καταλαβω ποτε.....
εχει γυρισει απ'οτι ξερω φιλε και δεν παρακαλαω καμια
απλα ρωταω αν την συναντησε κανεις τωρα η ξερει κατι γιατι ουτε στην αγγελια απαντανε και ολα τα κινητα ειναι κλειστα![]()
ανεβηκαν δυο κριτικες φιλαρακι και εγω θελω να το φαω το μωρακιεχει γυρισει απ'οτι ξερω φιλε και δεν παρακαλαω καμια
απλα ρωταω αν την συναντησε κανεις τωρα η ξερει κατι γιατι ουτε στην αγγελια απαντανε και ολα τα κινητα ειναι κλειστα![]()
Βερόνικα θυμασε που καναμε ποδηλατο στη γειτονια οταν ειμασταν μικρα ?

μαλακας είναι να γυρισει ? Εδώ ολοι φευγουνπότε θα είσαι ελλάδα;
Φιλε και μπουργκα να της βάλεις πάλι καυλα θα είναι....δεν υπάρχει η κοπέλαΑυτό το κορίτσι και με τα χειμωνιάτικα, καύλα είναι![]()
Αυτό το κορίτσι και με τα χειμωνιάτικα, καύλα είναι![]()
![]()
Και ας μην μου απαντάει![]()
Ποποοο .... ρε αυτη μεχρι και με φορμα καυλαρος ειναι η ατιμη
Γεια σου Βερονικα καυλιαρα μου ...
