Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.445
Κριτικές
42
Like
49.861
Πόντοι
28.246
chicha. Θα την ήθελες να σου κάνει προπόνηση στο γήπεδο;  :hi:  :grin:
 

lippy

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
29 Απρ 2009
Μηνύματα
761
Κριτικές
148
Like
6.920
Πόντοι
28.285
  Ποποοο .... ρε αυτη  μεχρι  και με  φορμα καυλαρος  ειναι η ατιμη  :s&m_1: :s&m_1: :s&m_1: :s&m_1:   Γεια  σου  Βερονικα  καυλιαρα  μου ...  :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:
οντως δεν παιζεται η κοπελα. κριμα που ειναι off budget, για μενα τουλαχιστον.Τουλαχιστον την γνωρισα ....
 

chicharito

Μέγας
Εγγρ.
9 Οκτ 2014
Μηνύματα
3.343
Κριτικές
24
Like
6.871
Πόντοι
3.666
chicha. Θα την ήθελες να σου κάνει προπόνηση στο γήπεδο;  :hi:  :grin:
 Την  εχω  παρει βρε zebu την  Βερονικα ,  ειναι μια  απ τις αδυναμιες μου και αυτη λατρευει  Chicha  βεβαια ....  ;) ;) ;) ;)  , θα  ηθελα μια καλη προπονηση οταν επιστρεψει , .... δεν θα  ελεγε  οχι ο Javier  Hernandez  κοινως  Chicharito σε ενα καλο ματσακι  για  προπονηση με την  παιχτουρα  Βερονικα  :tits: :tits: :tits: :s&m_2: :s&m_2: :s&m_2: :s&m_2:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.445
Κριτικές
42
Like
49.861
Πόντοι
28.246
Σε ντριμπλάρει μέσα σε τηλεφωνικό θάλαμο η άτιμη!  :kneel:
 

tasouras21

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Σεπ 2013
Μηνύματα
697
Κριτικές
17
Like
1.393
Πόντοι
1.606
Σε ντριμπλάρει μέσα σε τηλεφωνικό θάλαμο η άτιμη!  :kneel:
δεν χρειαζεται να ντριμπλαρει η βερ φιλε μου!!!κανει κατα μετωπο επιθεση και σκοραρει ανελλιπως χωρις φρου φρου και αρωματα!!! :rockon: :rockon: :rockon: :2funny: :2funny: :2funny:
 

kanch

Μέλος
Εγγρ.
23 Σεπ 2005
Μηνύματα
75
Like
0
Πόντοι
0
Μπήκα στον κόπο να γράψω μόνο και μόνο γιατί μου έκανε εντύπωση και όχι θετική βέβαια, η αγγελία της κοπελιάς. Αυτή το μόνο που δεν ζητάει είναι να κάνεις συμβολαιογραφική πράξη πριν την πηδήξεις. Και με 250 την ώρα σε πηδάει αυτή μάλλον. Όσο γκόμενα και να είναι, προσωπικά δεν την ξέρω, όλα αυτά μου φαίνονται τουλάχιστον υπερβολικά. Εκτός αν νομίζει ότι κάνει χάρη σε όποιον πάει μαζί της. Οπότε δεν αξίζει.
 

Spirouklas

Μέλος
Εγγρ.
8 Ιαν 2015
Μηνύματα
74
Κριτικές
5
Like
88
Πόντοι
0
Μπήκα στον κόπο να γράψω μόνο και μόνο γιατί μου έκανε εντύπωση και όχι θετική βέβαια, η αγγελία της κοπελιάς. Αυτή το μόνο που δεν ζητάει είναι να κάνεις συμβολαιογραφική πράξη πριν την πηδήξεις. Και με 250 την ώρα σε πηδάει αυτή μάλλον. Όσο γκόμενα και να είναι, προσωπικά δεν την ξέρω, όλα αυτά μου φαίνονται τουλάχιστον υπερβολικά. Εκτός αν νομίζει ότι κάνει χάρη σε όποιον πάει μαζί της. Οπότε δεν αξίζει.

Φιλε μου, ολοι εδω μεσα ειναι ενηλικες. Ο καθενας εχει ματια για να ξερει τι παιρνει και γιατι το παιρνει. Η κοπελα απλα κανει πολυ εξυπνα την δουλεια της :)
 

kanch

Μέλος
Εγγρ.
23 Σεπ 2005
Μηνύματα
75
Like
0
Πόντοι
0
Δεν είμαι προαγωγός φίλε μου...  η φωτό είναι μιας πρώην μου... την είχα βάλει από την αρχή που έκανα εγγραφή εδώ ... τώρα δεν ξέρω καν που βρίσκεται το κορίτσι
 

Duke Nukem

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Σεπ 2015
Μηνύματα
13.368
Like
494
Πόντοι
186
H Βερονικα μπορει να χτυπησει 4 κατοσταρικα ανετα!
 

tasouras21

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Σεπ 2013
Μηνύματα
697
Κριτικές
17
Like
1.393
Πόντοι
1.606
Δεν είμαι προαγωγός φίλε μου...  η φωτό είναι μιας πρώην μου... την είχα βάλει από την αρχή που έκανα εγγραφή εδώ ... τώρα δεν ξέρω καν που βρίσκεται το κορίτσι
πλακα κανει ο ζεμπου φιλε...παντως αν ειναι οντως πρωην σου ετρωγες καλα μπαγασα!!!!
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.124
Κριτικές
16
Like
19.146
Πόντοι
9.345
Δεν είμαι προαγωγός φίλε μου...  η φωτό είναι μιας πρώην μου... την είχα βάλει από την αρχή που έκανα εγγραφή εδώ ... τώρα δεν ξέρω καν που βρίσκεται το κορίτσι

ειχες τετοια πρωην και ασχολείσαι με την καθε βερονικα εδω μεσα τυπε ?  :think:
 

zeljko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2016
Μηνύματα
9.748
Κριτικές
4
Like
241
Πόντοι
346
H Βερονικα μπορει να χτυπησει 4 κατοσταρικα ανετα!

Με τα οποία βεβαια πας αυθημερόν Λονδίνο
και τρως 2ωρο με 1,80 .......

αλλά εντάξει , για την ελλάδα μιλάμε ,που ψήφισαν τον τσίπρα.
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom