Λοιπον , αρκετα παλιο μελος στο site αλλα με ελαχιστα posts, πριν 2 η τρεις εβδομαδες ποσταρα κριτικη για τη Βερονικα η οποια για αγνωστο σ εμενα λογο δεν "ενεκριθη?" και δεν εμφανιζεται.
Τελος παντων εχω συναντηθει μαζι της τεσσερις φορες, οποιος την εχει συναντησει ξερει προφανως.
Για τους αλλους:
Επικοινωνια ειναι πολυ καλη , οταν ομως εναι διαθεσιμη πλεον εδω...
Η εμφανιση οπως φαινεται απο τς φωτο και ακομα καλυτερη, σωμα αδυνατο με καμπυλες, εκπληκτικο κωλαρακι και στηθος, δερμα μεταξενιο,φρεσκο κοριτσι ομορφο πολυ, εξυπνο και προσπαθει πολυ να σ ευχαριστησει. Προφανως το τελευταιο μπορει να διαφερει αναλογα με την χημεια, την αλληλεπιδραση με τον ετερο της συνευρεσης καθως φυσικα και αναλογα με την συμπεριφορα που θα δεχθει Εγω περναω παρα πολυ καλα, καθε φορα και πισταευω κανεις δεν θα κλαιει τα χρηματα του αν μπορει να κινηθει σε αυτο το budget που ζηταει η Βερονικα των 250 την ωρα.
Aυτα και ελπιζω το ποστ να "περασει"