Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

tasouras21

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Σεπ 2013
Μηνύματα
697
Κριτικές
17
Like
1.393
Πόντοι
1.606
σε ποιο τυπε?


ντιρι?
Φιλε το alba ειναι το καλυτερο!!!ακριβο αλλα κανει δουλεια!!!εχει και καλη επαγγελματικη αποκατασταση μετα....εμενα αν με ρωταγε εκει θα της ελεγα να παει!!! :2funny: :2funny:
 

gbeyyt11

Μέλος
Εγγρ.
30 Δεκ 2008
Μηνύματα
1.512
Like
142
Πόντοι
16
Φιλε το alba ειναι το καλυτερο!!!ακριβο αλλα κανει δουλεια!!!εχει και καλη επαγγελματικη αποκατασταση μετα....εμενα αν με ρωταγε εκει θα της ελεγα να παει!!! :2funny: :2funny:

To ALBA ειναι μονο για μεταπτυχιακα τυπε  :hi:
 

manos230

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Αυγ 2016
Μηνύματα
354
Κριτικές
13
Like
308
Πόντοι
291
Ειχε πει οτι διαλεξε το καλυτερο,τωρα ποιο ειναι δεν ξερω
Τυχεροι οι συμφοιτητες  :grin:
 

kourtakis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Οκτ 2008
Μηνύματα
270
Κριτικές
12
Like
248
Πόντοι
601
Δεν προσπαθω να πετυχω τιποτα ουτε προωθω κατι κ ουτε μενδιαφερει
Δεν ειμαι διαθεσιμη ολο το μηνα ουτε καθε μερα
Σπουδαζω τωρα και δινω βαση εκει

Καλή επιτυχία στις σπουδές σου τότε. Όλοι προσπαθούν για να πετύχουν κάτι πάντως. Με θέτικη διάθεση όλα γίνονται αρκεί να την εχεις.
 

manaras

Μέλος
Εγγρ.
4 Ιαν 2007
Μηνύματα
146
Κριτικές
2
Like
50
Πόντοι
1
Άμα δεν στρώσεις τον κώλο κάτω δεν παίρνεις πτυχίο πάντως
 

αβγδεζ

Σπουδαίος
Εγγρ.
23 Σεπ 2016
Μηνύματα
215
Κριτικές
29
Like
1.358
Πόντοι
2.391
Παιδιά καλημέρα και καλή εβδομάδα. Εχει κανένας να μου στείλει ενα link για βερονικα20/dafnh? Επικοινλωνησα μεσω pm με την κοπέλα και μου είπε να την βρω στο escortnews σαν δαφνη αλλά ψάχνω ψάχνω και τπτ.. Ξέρει κανείς να με κατατοπίσει? Ευχαριστώ
 

spunky13

Τιμημένος
Εγγρ.
20 Οκτ 2005
Μηνύματα
15.702
Κριτικές
27
Like
6.692
Πόντοι
7.715
το μυνημα συγχωνευτηκε.μαν,απο την στιγμη που η κοπελα εχει νημα,μην ποσταρεις αλλου,για ερωτησεις.
 

αβγδεζ

Σπουδαίος
Εγγρ.
23 Σεπ 2016
Μηνύματα
215
Κριτικές
29
Like
1.358
Πόντοι
2.391
Οκ.. Δίκιο έχεις..Λάθος πρωτάρη..
 

manaras

Μέλος
Εγγρ.
4 Ιαν 2007
Μηνύματα
146
Κριτικές
2
Like
50
Πόντοι
1
Παιδιά καλημέρα και καλή εβδομάδα. Εχει κανένας να μου στείλει ενα link για βερονικα20/dafnh? Επικοινλωνησα μεσω pm με την κοπέλα και μου είπε να την βρω στο escortnews σαν δαφνη αλλά ψάχνω ψάχνω και τπτ.. Ξέρει κανείς να με κατατοπίσει? Ευχαριστώ

 

αβγδεζ

Σπουδαίος
Εγγρ.
23 Σεπ 2016
Μηνύματα
215
Κριτικές
29
Like
1.358
Πόντοι
2.391
Σας ευχαριστώ πολύ παίδες...
 

cduo

Μέλος
Εγγρ.
24 Μαρ 2007
Μηνύματα
15
Like
4
Πόντοι
0
Λοιπον , αρκετα παλιο μελος στο  site αλλα με ελαχιστα posts, πριν 2 η τρεις εβδομαδες ποσταρα κριτικη για τη Βερονικα η οποια για αγνωστο σ εμενα λογο δεν "ενεκριθη?" και δεν εμφανιζεται.
Τελος παντων εχω συναντηθει μαζι της τεσσερις φορες, οποιος την εχει συναντησει ξερει προφανως.
Για τους αλλους:
Επικοινωνια ειναι πολυ καλη , οταν ομως εναι διαθεσιμη πλεον εδω...
Η εμφανιση οπως φαινεται απο τς φωτο και ακομα καλυτερη, σωμα αδυνατο με καμπυλες, εκπληκτικο κωλαρακι και στηθος, δερμα μεταξενιο,φρεσκο κοριτσι ομορφο πολυ, εξυπνο και προσπαθει πολυ να σ ευχαριστησει. Προφανως το τελευταιο μπορει να διαφερει αναλογα με την χημεια, την αλληλεπιδραση με τον ετερο της συνευρεσης καθως φυσικα και αναλογα με την συμπεριφορα που θα δεχθει Εγω περναω παρα πολυ καλα, καθε φορα και πισταευω κανεις δεν θα κλαιει τα χρηματα του αν μπορει να κινηθει σε αυτο το budget που ζηταει η Βερονικα των 250 την ωρα.
Aυτα και ελπιζω το ποστ να "περασει"
 

gasper

Μέλος
Εγγρ.
23 Σεπ 2013
Μηνύματα
2.030
Like
1.206
Πόντοι
96
Λοιπον , αρκετα παλιο μελος στο  site αλλα με ελαχιστα posts, πριν 2 η τρεις εβδομαδες ποσταρα κριτικη για τη Βερονικα η οποια για αγνωστο σ εμενα λογο δεν "ενεκριθη?" και δεν εμφανιζεται.
Τελος παντων εχω συναντηθει μαζι της τεσσερις φορες, οποιος την εχει συναντησει ξερει προφανως.
Για τους αλλους:
Επικοινωνια ειναι πολυ καλη , οταν ομως εναι διαθεσιμη πλεον εδω...
Η εμφανιση οπως φαινεται απο τς φωτο και ακομα καλυτερη, σωμα αδυνατο με καμπυλες, εκπληκτικο κωλαρακι και στηθος, δερμα μεταξενιο,φρεσκο κοριτσι ομορφο πολυ, εξυπνο και προσπαθει πολυ να σ ευχαριστησει. Προφανως το τελευταιο μπορει να διαφερει αναλογα με την χημεια, την αλληλεπιδραση με τον ετερο της συνευρεσης καθως φυσικα και αναλογα με την συμπεριφορα που θα δεχθει Εγω περναω παρα πολυ καλα, καθε φορα και πισταευω κανεις δεν θα κλαιει τα χρηματα του αν μπορει να κινηθει σε αυτο το budget που ζηταει η Βερονικα των 250 την ωρα.
Aυτα και ελπιζω το ποστ να "περασει"
εκτος απο Βερονικα με ποιες αλλες εχεις περασει καλα?
 
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
Εδω στο μπου?τα παλια δεν τα απσνταω δεν θελω ν ενοχλω
Οποιος θελει μ ξαναστελνει
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.445
Κριτικές
42
Like
49.861
Πόντοι
28.246

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom